Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Kardio (co pred a po?)
Autor Zpráva
Anonymn


# Zasláno: 15 Čvn 2006 19:03


Co bych mel dat pred a po rannim kardiu kdyz to jedu 40-45min?
Coyote

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2006 19:55


BCAAcka + kofein, po treninku BCAAcka, za 30 minut protein za dalsich 30-60 minut normalni jidlo
Anonymn


# Zasláno: 15 Čvn 2006 20:02


No a kdyz to delam v 8,00h a vstavam v 6,30-7,00h?
Coyote

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2006 20:39


Bud zacni driv, nebo vstavej dyl, nebo si dej hned rano trochu proteinu (s minimem cukru pokud mozno) ovsem radeji jen ty BCAAcka a kofein

Jinak kardio na lacno neni pro kulturisty az to nejlepsi, pokud chces jenom zhunout a nejde ti o svaly, tak prosim...
benjamin23

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2011 21:17


a co když mi o svaly jde? mám příjmout nějaké sachry??
blu3

Člen
# Zasláno: 28 Srp 2011 19:54


záleží o co se snažíš - spálit tuk a udržet co nejvíc svalů? V tom případě zařaď spalovač (osobně doporučuju Compress fever nebo 24h fat burner) a 40 minut po kardiu je dobrý vypít protein.
mich0lin

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2012 19:46


proc ty BCCA?
po treninku ten protein jedine whey?mam se syrovatkou od gaspari,je vhodny?
Taktojetedavrchol

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2013 20:01


Nevím jestli jsem to dobře pochopil, tak pro jistotu to napíšu znovu
Začnu objemový trenink (Korte) pondělí-středa-pátek, v úterý-čtvrtek bych zařadil kardio - jestli je to vůbec možné do objemového treninku. Chodil bych v čase před obědem, nejspíš v 10:00 nebo 10:30

Kardio trenink - max. 30 minut
30 minut po kardiu protein
hodinu po proteinu oběd

Díky za odpovědi
Legi

Moderátor
# Zasláno: 25 Čvn 2013 09:11


Vše vypadá ok, až na to, že nemá moc význam brát po tréninku samotný protein. Tělo z toho z cca. 60% nadělá cukry, takže proč plýtvat. Po tréninku ber gainer, nebo namíchej gainer s proteinem.


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2013 22:18


Legi
Legi, co bys mi doporučil po 45 min kardio běhu... já to dělám tak..že hodinu po běhu nic a pak nejakou bílkovinu v jídle..suplementy neberu.. jde mi o svaly i pálení tuků..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Čvc 2013 05:00


No, to je přesně takový trénink ani na jedno ne. Tuky ani nezačneš spalovat a svaly Ti z toho taky nenarostou. Je to čistý kardio na srdce. Fungovat by to začlo, kdyby si brala každej den v několika dávkách MCT olej a naučila tělo spalovat tuky dřív. Každopádně Ti doporučuju MCT olej s bílkovinama.


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2013 08:42


no já to mám spíš jako doplněk k HIIT a posilování.. takže mužu jíst kdykoliv? po běhu?


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Čvc 2013 09:44


Ano, v tu chvíli je to jedno.


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2013 10:56


ok, díky ;)


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 17 Říj 2013 21:04


Pokud bych dělal HIIT, tak mám dát po něm protein?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 18 Říj 2013 15:45


Můžeš, ale není to nutnost.


42let @ 195cm @ 125kg
Spede

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2013 10:07


Ale abych něco nepřeháněl. Pokud by to byl přínos pro tvorbu svalů a hubnutí, tak bych to pil. Ale jestli by to bylo kontraproduktivní nebo k ničemu, tak bych to nepil
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist