Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Viva / Kontrola jidelnicku
Autor Zprva
bratm

len
# Zaslno: 26 Z 2013 19:12 - Zmnil/a: bratm


Ahoj, vim, ze se to tu stokrat omila, ale je to nejlepsi cesta to zjistit takhle. Prostudoval jsem tucty clanku o vyzive a vseobecne o posilovani a odvazuju si rict, ze uz v tom mam docela prehled (i kdyz, clovek nikdy nevi dost) a sestavil jsem si vlastni jidelnicek (na zaklade svych vlastnich obecnych moznosti), ktery vam zde napisu a jedinou veci co bych chtel vedet je, jestli je +- spravny a neni tam nejaka zasadni chyba. (chyby se najdou vzdy, ale po tom co jsem procetl uz doufam, ze jich tam nebude tolik :D)

Treninkovy den
6:00 - budicek
6:15 - sndan - 65g (jeden sacek) ovesne kase Emco, 1x banan, 250 ml mleka
8:40 - 65g gaineru (mutant)
10:30 - 2 bile rohliky s kvalitni sunkou, 250g tvaroh + celozrnne chlebicky
12:30 - 3 bile rohliky s kvalitni sunkou, + nekdy ryzovy chlebicek, banan
15:00 - obed - ryze, testoviny, varene brambory (zalezi na kucharce) + nejake libove maso, popr. rybina (normalni dospela porce), hrnek mleka
16:40 - zacatek treninku
17:50 - konec treninku
18:00 - 65g gainer (mutant)
19:00 - vecere - testoviny, ryze, brambory, kureci prsa, nekdy tunak z konzervy + priloha (testoviny, ryze, atd.)
21:00 - vanickovy tvaroh 250g (nekdy rozmixovany do velke misy se zakys. smetanou/mlekem s cerstvym ovocem)
22:00 - spanek

Netreninkovy den vypada +- stejne, jediny rozdil ze cca v 17:00 si dam napr. tvaroh s bananem, nebo jinou podobu nejakych bilkovin + sacharidu (ne gainer)

Na zaver telesne udaje - 17 let, 68kg, 188cm, (ektomorf) objemovka 3x tydne.

Pokud by bylo treba neco upresnit tak neni problem, budu vdecny za kazdou odpoved.
Hezky vecer.
Legi

Modertor
# Zaslno: 26 Z 2013 19:40


Hmm, vysokofrekvenni strava je u ektomorf nevhodn, zrychl si tm u tak rychlej metabolismus a jdlo jen tak prosvit GI traktem. Sthni to na 4 jdla, ale pijmi odpovdajc mnostv ivin.
Vyhbej se potravinm obsahujc lepek, jako nap. blm rohlkm!

Tvaroh zkombinuj s njakou rychlou blkovinou, nebo lpe, dej si cottage s vejcem, je to rozhodn chutnj.

Jinak jestli si neetl....
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=7959


48let @ 195cm @ 135kg
bratm

len
# Zaslno: 26 Z 2013 20:13


Prv dote jsem jedl 4-5x denn a ekl bych, e i celkem dost velk dvky a za 3 msce jsem skoro nic nepibral - to byl asi ten poznatek, kter m vedl k tomu zkusit jst astji a men dvky (vdycky jsem se nabouchal a mi bylo blb a k niemu to nevedlo :D).. Tm pdem jsem v tomhle ohledu trochu beznadjn, ale zkusm to jet njak poeit a snit poet jdel. Ty bl rohlky se budu snait nahradit tmavm peivem, vajka jsem zapomnl zmnit, nkdy si je dvm msto tvarohu - krom t posledn "svainky", to si dvm tvaroh. (etl jsem toti, e je lep dt si pomalu trvic blkovinu na noc, aby tlo moc dlouho "nehladovlo").
Dky za rychlou odpov, budu se tedy snait ve dopilovat.

PS: lnek jsem etl nkolikrt a hodn jsem se nauil.
bratm

len
# Zaslno: 6 Lis 2013 17:37 - Zmnil/a: bratm


Zdravm opt po msci,
vodem bych chtl ci, e jsem nechtl zakldat nov tma, tak sv dotazy vlom opt sem. Upravil jsem jdelnky, pestal jst 8x denn (ale pod mi to na tch 5-6 jdel vyjde, j mm prost hlad..), trochu pibral a ke gaineru budu chtt pidat protein. Znova bych si dovolil zdej osazenstvo ponkud "zasvtit" do m aktuln stravy, za VEKER vtky budu velmi vdn.
Nu, tak se do toho dme.
Netrninkov den
6:00 - budek
6:15 - sndan - 65g oves. vloky (podl sacharid 75% +-), bann, nkdy bl jogurt
8:40 - 65g mutant gainer
10:30 - stabiln 5 kousk celozrnnho, tmavho peiva (bulky, rohlky) + 150g kvalitn unky (vybrm 80% masa+)
12:30 - pr bann jako svainku, protoe mm hlad
15:00 - obd - brambory/re/tstoviny + kuec maso, vjimen vepov kotleta, nkdy ryb - druhou variantu tvo nap. oka/kapusta + 3-4 vejce
19:00 - veee - obvykle studen, chleba, unka, tuk, obas (2x do tdne) tstoviny s kuecm masem a trochou zeleniny (poduen), pop. kuec biftek + brambory

Trninkov den (obvykle pondl, steda, ptek, sobota) - od netrninkovho se li pouze zlehka
6:00 - budek
6:15 - sndan - 65g oves. vloky (podl sacharid 75% +-), bann, nkdy bl jogurt
8:40 - 65g mutant gainer
10:30 - stabiln 5 kousk celozrnnho, tmavho peiva (bulky, rohlky) + 150g kvalitn unky (vybrm 80% masa+)
12:30 - pr bann jako svainku, protoe mm hlad
15:00 - obd - brambory/re/tstoviny + kuec maso, vjimen vepov kotleta, nkdy ryb - druhou variantu tvo nap. oka/kapusta + 3-4 vejce
16:30 - 18:00 - trnink
18:00 - 100g mutant gainer
19:00 - veee - obvykle studen, chleba, unka, tuk, obas (2x do tdne) tstoviny s kuecm masem a trochou zeleniny (poduen), pop. kuec biftek + brambory
22:00 - tvaroh


Snail jsem se frekvenci jdla stahovat kvli rychlnu metabolismu, ale jsem omezen kolou a nejbli pjem teplho jdla je a v 15:00, a pes dopoledne jsem hladn jak pes, take jdelnek musm nechat takhle.

Tm se na vtky k objemovmu jdelnku a pokldm posledn dotaz.

Protein. Chystm se v nejbli dob zaadit protein, jet nevm jak, ale na tom zas tolik nezle, nbr zatm nemm pru msto kterho/mezi kter jdla ho nacpat, tmto bych chtl podat o radu kam dvku proteinu zaadit a poprosm vs, bute konkrtn, vta typu "zaa ho tak aby vyvil tvj pjem blkovin" mi moc ned (i kdy by mon mla) - proto jsem vypsal konkrtn potraviny a vhy.
Na zvr chci podotknout, e u obda a veee se jedn o porce tzv. "jet ti liky a prasknu", jm opravdu co mu.

Mimochodem - stle 17 let, 188cm, vha 71kg, navdy ektomorf.

Hezk podveer a tm se na odpovdi, dky.
liliana

len
# Zaslno: 6 Lis 2013 19:32


j chvlm za nhradu blho peiva, celozrnnm..


*** KDO CHCE, HLED ZPSOBY, KDO NECHCE, HLED DVODY ***
Starosta

Administrtor
# Zaslno: 6 Lis 2013 21:33


Pridaj zdrav tuky pr orechov, k jedlu si daj lyicu kvalitnho oleja v malom mnostve dostane dos kalri navye a proten je sprvna voby aj s tvarohom na veer ak ho skombinuje sprav dobre a hlavne to bude chutnejie
bratm

len
# Zaslno: 6 Lis 2013 21:41


Na veer? To sp non protein, ne?
Starosta

Administrtor
# Zaslno: 6 Lis 2013 21:48


Ak ho chce dva len veer tak hej non proten je super
bratm

len
# Zaslno: 6 Lis 2013 21:59


No prv j vbec nevm kam ten protein (a u non nebo normln) do toho jdelnku co jsem vypsal zaadit, msto eho pop.
Starosta

Administrtor
# Zaslno: 6 Lis 2013 22:15


D sa prida na raajky, ako svainku m len bann tam si me prida prok, po trningu a jedlo trochu posun, alebo miesto tvarohu non prok som Ti napsal kde by sa dal vsun
bratm

len
# Zaslno: 6 Lis 2013 22:27


Asi to hodm k vlokm rno, jen mi bylo divn takhle nahusto ty suplementy, myslm v 6:00 protein a za dv hoky gainer, pece jenom jdlo je jdlo, ale pokud to niemu nevad, pro ne. Dky.
Starosta

Administrtor
# Zaslno: 6 Lis 2013 22:39


Vloiek me dva aj viacej rno daj 100g a to m pravdu, e jedlo je jedlo no niekedy sa mus lovek prispsobi podmienkam a ke sa ned inak... na rno by boli aj vajka dobr no naprklad ja by som do seba nedostal tuh stravu rno dm 100g vloiek s protenom a o 9 sa najem riadnej porcie vinou vajcia a rya ( obas cestoviny, roky, celozrn chleba)
bratm

len
# Zaslno: 22 Lis 2013 17:19


Tak jsem zase o nco chytej, zaal jsem vyuvat sv matematick znalosti a opt bych poteboval radu.

6:15 - sndan - 100g oves. vloek (=70g sacharid), 300ml mlka (=10g blkovin)
8:40 - 65g proteinu (=50g blkovin, Extrifit Professional WPC 80)
10:30 - stabiln 5 kousk celozrnnho, tmavho peiva (bulky, rohlky) + 150g kvalitn unky (= 20g blkovin + 40g sacharid)
12:30 - pr bann jako svainku, protoe mm hlad (=40g sacharid)
15:00 - obd - brambory/re/tstoviny + kuec maso, vjimen vepov kotleta, nkdy ryb - druhou variantu tvo nap. oka/kapusta + 3-4 vejce (prmrn 30g sacharid + 40g blkovin)
16:30 - 18:00 - trnink
18:00 - 100g mutant gainer (65g sacharid + 15g blkovin)
19:00 - veee - obvykle studen, chleba, unka, tuk, obas (2x do tdne) tstoviny s kuecm masem a trochou zeleniny (poduen), pop. kuec biftek + brambory (=50g sacharid + 30g blkovin)
22:00 - tvaroh (=30g blkovin)

Vha 71kg => 2g blkovin na kilo vhy = 140g + 5g sacharid na kilo vhy = 355g

Tzn. blkovin mm denn (prmrn, vpoty nejsou na chlup pesn) 195g a sacharid naopak jen 255g. Co dlat? Logicky musm nkde ubrat a nkde pidat, ale jak cesta bude nejefektivnj?
Mm nap. k sndani pidat extra dvku gaineru, aby se sacharidy trochu vyhouply?
Rockmovefox

len
# Zaslno: 22 Lis 2013 17:52 - Zmnil/a: Rockmovefox


Furt nechpu tch 5 kousk celozrnnho peiva.. pe, e je to 40g sacharid, to by znamenalo, e 1 bulka m 8, ale takov sem teda nevidl :O to je jak rovej chlebek. Nebo tim mysl takov ty kehk pltky?

A k tomu obdu m ble porci t reje? e 30g sacharid nvm nvm to se mi zd jak prd.
bratm

len
# Zaslno: 22 Lis 2013 18:49


No ri prv moc ne, to jen sem tam, beru k tomu sp tstoviny a brambory a tam je toho sotva polovic co v ri, ale i tak bude hodnota vy myslm. To celozrnn peivo mi dl trochu problm, protoe mu neumm odhadnout vhu, kolik to tak me mt? Jestlie prmrn rohlk m njakch 50g, tak tam bude njakch 25g sacharid, co znamen, e jsem se hodn seknul. :D

el bych to zvit ale zrovna nic takovho doma nemm.
vlaydimir

len
# Zaslno: 24 j 2021 04:06


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 24 j 2021 04:07


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 24 j 2021 04:08


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
tuchkasинфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 8 Pro 2021 12:10


XVII392.8ReprBettkBitDmitFranMary
DefoTheoFeelInstAtlaAtlaClasStar
CoscRajnAdamLiveRussDarkMonkEver
AUTOExotromaCredPacoCartBalaAdve
MexxTrenLeftTbilGarnadapRepoClea
SheeAntoSaltWaveWindHousTeanMicr
DarkLawiChriBlurJeweBONUVeruFabl
MoutModoWhatElegJameAlexwwwkRenn
NikiAllePoohAmicPushFritBarrThis
MareJeweJennJohnMorgElegKurtASAS
ZoneGeysgranRobeToveModuDeviZone
ZoneLarr
vlaydimir

len
# Zaslno: 8 Pro 2021 12:11


BodyThomGiovBorlTeriJeweShirZone
ZoneJetFAvenZoneCharSvagShefZone
StopZoneZoneElipAlexRudyZoneErns
JeweBurkBestOscaPCMCDAXXPeteDavo
DigiWippDaviWillHellPostPoweByza
MistSQuiLineARAGFIATqXXVAtlaCelt
IremWinxWinxRenaSunsArisSylvWind
WindVistFabeSmilChouChouWhisJewe
StalLoisPeppJBoyDownIncuHarrSoun
CeltVIIIRobeAlbrForeEmilJohaAcad
MagaGeorOlegJudaSingIntrDeadMart
TherBrit
vlaydimir

len
# Zaslno: 8 Pro 2021 12:12


CircComeOpusWindDigiSallJoneWebe
GoolBirtDeepGianXVIITracSwarGill
TempmixuJudyAgatDAIWJaneJeweAstr
GhiaPCMCPCMCPCMCSeasEnjoSharMark
JesuJohnInteRobeathaUndeHelghair
tuchkasTuriSafa
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 3
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist