Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Suplmenty - Dávkování
Autor Zpráva
divoch7

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2013 16:20


Ahoj lidi,potřeboval bych poradit, užívám pravidelně tyhle suplmenty. zda to beru správně. Popř jak bych to mohl brát lépe. Trénuji pozdě po práci kolem 20:30H.

Gainer - reflex nutrition - pouze po tréninku 90g směsi, někdy jednu dávku když mám rest day
Noční protein - reflex - každý večer 45g směsi
BCAA - reflex - každý ráno po probuzení 8 tabletek a v den tréninku - po tréninku 8 tabletek
Kreatin - reflex - cykluji - 5 dní 4x5g denně poté 5g po probuzení a 5g po tréninku
Multivitamíny - opti-men - 3x kapsle po probuzení
Rybí olej - medpharma - prej je lepěí dávkovat 3x1 kapsle denně, ale bohužel často zapomínám přes den v prácí něco užívat,
tak to prozatím dávkuji 3x kapsle ráno po probuzení - a zda to nevadí to brát najednou

Zajímalo by mě zda ty suplmenty co bych bral po probuzení mohu všechny nacpat do sebe najednou (kreatin,bcaa,multivitaminy, rybi olej)
Také by mě zajímalo jestliže výrobce udává například u gaineru 450ml vody zda mohu použít pouze 200ml jelikož jak trénuji večer
tak hodně piji a pak se akorát několikrát za noc probouzím abych si mohl dojít na záchod. A zda

po výplatě bych chtěl zakoupit i něco na lepší činnost mozku, jelikož poslední dobou bývám hodně unavený a často bez nalady

Uvažuji o koupi:

granulovanýho sojovýho lecitin a
rhodiola rosea (nejspíše Viridian)

mohli by jste mi doporučit nějakou dobrou značku těchle dvou suplmentů? A zda doopravdy účinkují? A jak přípravky užívat,
četl jsem, že se po tom špatně usíná a že se to má brát před tréninkem, ale trénuji až pozdě večer, tak bych nechtěl mít problémy s usínáním.

Popř. jestli znáte nějaký suplment na psychickou uvolněnost.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 26 Čvn 2013 09:41


Ta suplementace - celkem ok. Nejde to moc posoudit, potřeboval bych znát všechny okolnosti. Možná toho kreatinu je příliš, ale zase nevím jak cykluješ. Tvé pocity únavy budou spíše vyplývat ze špatné periodizaci tréninku, čili přetížené CNS. Užíváním rhodioly, thyrosinu atd. problém jen trošku utlumíš, ale nevyřešíš. Lecitin patří do základního suplementačního plánu anyway. Normální je jít jednou v noci na záchod. Jestli chodíš víckrát, může to být důsledek nejen pozdního tréninku, ale i přetrénování. Ono se to potom násobí, nevyspíš se, neregeneruje se dostatečně CNS atd. pořád dokola. Ono trénovat takto večer je to nejhorší, co jde vymyslet.


42let @ 195cm @ 125kg
divoch7

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2013 17:24


Bohužel nic jinýho mi nezbývá, když pracuji tak makám od 6 ráno do 20h a pak jedu unavený do fitka. V posilovně vypiji max 1,5l vody po tréninku si dám 300ml gaineru a večer před spaním 200 ml proteinu. Dřív sem chodil na záchod opravdu tak 5x za noc když mám večer trénink. Poslední dobo jak bylo teplo tak sem hodně vypotil při tréninku a těď chodím tak 1-2x a sem rád. :D

Jak by jsi mi prosím tě poradil brát ten lecitin a tu rhodiolu (popř jakou značku) - jestliže trénuji takhle pozdě večer.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Čvn 2013 09:35


Lecitin tak 3x kávovou lžičku denně a rhodiolu 3 tablety ráno a 3 tablety před tréninkem.


42let @ 195cm @ 125kg
Levandule

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2013 12:22


Měl bych dotaz na Legiho ohledně lecitinu, jestli má nějaké větší zkušenosti s ním. Lecitin je bezpochyby přínosný pro zdraví, což se dočtete v každém článku. Jak je to v případě, že chce člověk přibrat na hmotnosti? Párkrát jsem ho měl a přišlo mi, že mi doslova "žere" tuky, což u mě asi není zas tak potřeba spíše naopak :=). O ostatních výhodách (cévy, CNS, játra...) vím, ale jak je to v tomto případě. Určitě bych chtěl znovu zařadit, ale jak říkám, mám trochu obavy z toho úbytku tuků.

Díky
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Čvn 2013 13:09


No, to budeš asi jediný, komu vadí, že mu ubývá tuk. Ale ano, lecitin má přímou vazbu na metabolismus tuků. Zabránit se tomu dá vcelku jednoduše - zvyš zdravé tuky ve stravě, nebo celkový příjem živin. Nabírat tuky, na to jsem expert!


42let @ 195cm @ 125kg
Levandule

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2013 13:50


No to by jses divil :=). Znám dost lidí co chce přibrat ( a to i na tucích). Obecně je to mnohdy těžší než shodit - na to jsem zase expert já - resp. mě to nedělá žádný problém. OK - díky za odpovědi.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist