Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Sacharidové vlny
Autor Zpráva
TillCollapse

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2013 21:27


Zdravím, měl bych jeden dotaz, chtěl bych začít po půl roce posilování vyrýsovat postavu odbouráním podkožního tuku. Vzhledem k tomu že při rýsování je nejduležitější jídelníček sem se pokoušel nějaký sehnat a narazil jsem na sacharidové vlny.. můj dotaz je jestli se dají udělat sacharidové vlny na míru protože přece nemůžu jíst stejnou porci při sacharidových vlnách jako třeba chlápek se 150 kg, a pokuď se v tom někdo vyznáte jestli by jste mi neporadily jak si sacharidové vlny sestavit na jednotlivé dny.
Vážím 72kg. Děkuji


...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Čvn 2013 11:51


U sach. vln se cyklují sacharidy, tzn. např. pokuď máš normálně v jídelníčku 500g sacharidů denně, budeš cyklovat např. 0-50-150-250-350-400-500. Za dva týdny to přestane fungovat, takže přitvrdíš na 0-0-100-200-300-400-500 atd. Lze skončit až na 5-ti dnech s nulou a dvou vysokosacharidových dnech s tím, že ve dnech s nulou jíš kaloricky 25% bílkovin a 75% tuků, v mírně deficitním težimu. To už je ovšem už katogenní dieta. Má to několik nevýhod. Není to úplně zdravé. Hodně blbě se přitom cvičí. Ztratíš svalovou hmotu. Nelze se přitom učit, nebo moc myslet. Máš chuť všem rozbít držku. Proto se mi jeví jako výhodnější varianta zařazovat aerobní činnost po silovém tréninku. Platí pravidlo-čím více svalové hmoty máš, tím více spaluješ tuku v klidu a v noci.


48let @ 195cm @ 135kg
TillCollapse

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2013 13:18


Takže by šlo první dva týdny 0-50-100-200-300-400-500, 3. až 4. týden 0-0-100-200-300-400-500 a 5. a 6. týden 0-0-0-100-200-350-500 ??
a co se týče suplementů, bylo by vhodné zařadit BCAA a nějaký protein ? popř. jaký. Děkuji


...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Čvn 2013 13:34


Pochopils to dobře. BCAA pomáhají (omezeně)neztrácet příliš hmoty. Jediná důležitá věc u proteinu, je jeho celková využitelnost, takže určitě nějaký vícesložkový. V dietě a obzvláště té katogenní se neztratí ani 100% kasein.


48let @ 195cm @ 135kg
TillCollapse

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2013 14:24


Šlo by teda cyklovat stravu 0-50-100-200-300-400-500 s tímto jídelníčkem ??
1. den: 0g sacharidů

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce)

· svačina – sýr cottage 150g

· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní

· svačina - tuňák ve vlastní šťávě

· večeře - 200 g kuřecího či hovězího zadní + dušená zelenina

· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě

2. den: 50g sacharidů

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce), 1 plátek rýžového chlebíčku

· svačina – sýr cottage 150g

· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 2 plátky rýžového chlebíčku

· svačina - tuňák ve vlastní šťávě

· večeře - 200 g kuřecího či hovězího zadní + dušená zelenina

· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě

3. den 100 g sacharidů

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce), 2 plátky rýžového chlebíčku

· svačina – sýr cottage 150g, 1 plátek rýžového chlebíčku

· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 3 plátky rýžového chlebíčku

· svačina - tuňák ve vlastní šťávě, 1 plátek rýžového chlebíčku

· večeře - 200g kuřecího či hovězího zadní, 1 plátek rýžového chlebíčku + dušená zelenina

· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě

4. den 200 g sacharidů

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce), 3 plátky rýžového chlebíčku

· svačina - sýr cottage 150 g , 3 plátky rýžového chlebíčku

· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 60 g (půl sáčku) rýže

· svačina - tuňák ve vlastní šťávě, 2 plátky rýžového chlebíčku

· večeře - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 60 g (půl sáčku) rýže

· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě

5. den 300 g sacharidů

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce), 3 plátky rýžového

· svačina - sýr cottage 150 g , 3 plátky rýžového chlebíčku

· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 125 g rýže (1 sáček)

· svačina - tuňák ve vlastní šťávě 2 plátky rýžového chlebíčku

· večeře - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 125 g rýže (1 sáček)

· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě

6. den 400g sacharidů
(No 400g sacharidů, to už si každý žije, jako král)

· snídaně - 5 vajec (4 bílky + 1 celé vejce), miska ovesných vloček (100 g)

· svačina - sýr cottage 150 g , 4 plátky rýžového chlebíčku nebo misku vloček (100 g)

· oběd - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 125 g rýže (1 sáček)

· svačina - tuňák ve vlastní šťávě, 4 plátky rýžového chlebíčku

· večeře - 200 g kuřecího či hovězího zadní, 125 g rýže (1 sáček)

· večeře II - tuňák ve vlastní šťávě
Neděle: 500 g sacharidů
Hurá, cukrování!

Pouze komplexní sacharidy, rýže, ovesné vločky, racio chlebíčky


...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Čvn 2013 19:35


Kostrou ten jídelníček vyhovuje ale, vejce jez celé i se žloutkem, je to to nejlepší co existuje a nejez jen pořád rýži. Zařaď taky těstoviny, jáhly, quinou atd.


48let @ 195cm @ 135kg
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 02:15


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 02:16


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 02:17


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2021 10:15


Bitr360vitaBettJeweJohnEdgaWend
WarrRentwwwiThisTescCasuTuliOrie
ChriTestMollFabrFinaIchaTefaTesc
MandStanPlatPresByzaOralerhaDadd
VeroIntrNikoDaviXIIIOralHopePant
PaleGillLaboLopeCasiGezaSmocKobo
FabiVoguAlanPendClocMugeJohaCerr
JessELEGGezaYorkJeweCarmMennRobi
SelaSelaversRobiChanSonaEltoPete
MarcJohnMichRadiZoneFourSkirdiam
ZoneGregSwarJeanFranRecoGoodZone
LAPITatt
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2021 10:17


RATEChetKeitWarhAlexdiamdiamZone
ZoneChriAbraPatrZoneVayaHenrZone
InteZoneChetThomiPodWoriGeorTrac
AlleJameEcarSSchISDNPhilTaylSONA
RagoMartWernDaviOlgaFiesHounPola
KotlSwarWoodMotoVOLVChanPoweIris
SweeRaveBeadAlvaPhonGargBridChoo
EnglWindClasPoweChouCityRoyaWind
JeweSwinIntrFantMarrJameKeepNigr
JameJoseWilhXIIICommThomGallCras
LikeVariFranDearSmasMagiHanoHugo
EnglUlti
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2021 10:18


TerrLastXVIIwwwnWindErniHTMLBusi
AtarRajsHenrRobeEricXXIIWindShal
NokiBryawwwaYourOZONKwanHomeThem
QuinISDNISDNISDNBecoLucyFirsSong
VandPascOnlyEMBABryaEricErinJASh
tuchkasClosIntr
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist