Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Výživa a suplementace začátečníků v kulturistice
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Mockingbird

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2014 13:44 - Změnil/a: Mockingbird


Ahoj jak dlouho cvicis a co vse cvicis. Nechci ae naparovat ci te shazovat ae na tech vahach bys mel pridat pokud cvicis jak pises nejakou dobu. Ja po pul roce zvedam dvojnasob. Pokud chces pribrat tak gainer a treba protein i kdyz si myslim ze to lze ty bilkoviny dohnat stravou. Ae rozhodne to neni jen o suplementech. Musis tvrde drit pak spravne jist a dobre regenerovat (dostatecne spat).

No prave v posledni dobe jsem ponekud zeslabnul, nic moc jsem nedelal. Spanku mam dost, shanim jenom nejakou kvalitni kombinaci suplementu k zakladnimu nabrani hmoty. Zatim se divam na http://www.fitness.cz/balicky-pro-muze/zacatecnik- narust-svalove-hmoty-s3554840
Cvicim zatim nepravidelne, podle toho jak se pres den praci unavim, pokud bych ale neco zacal brat, tak bych samozrejme nahodil nejaky rezim.
Vesel

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2014 15:47


Na ten balicek se vykasli. Kdyz uz kreatin tak monohydrat. Zbytek je pry marketing (novy veci se lepe prodavaji), ale zatim vubec neber mas od prirody docela jeste dost rezerv. Kreatin se bere kdyz treba stagnujes nebo po delsi dobe intenzivniho cviceni. Pokud teda trvas na suplementaci tak u gaineru je to jednodusi na vyber u proteinu je vic druhu. Pres den a pres noc to je uz na tobe co bys radsi bral. Ja osobne mam treba mutant mega mass (gainer) a matrix 5.0 (protein). Vesmes velmi kladne odezvy od uzivatelu z mnoha for. Driv sem bral od extrifitu whey 80 a go pro 30. Docela drazsi, ale vyrobce se snazi do oho namackat co mozna nejvice veci. Klidne jeste muzes BCAA.
Mockingbird

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2014 22:03 - Změnil/a: Mockingbird


Tak to diky za zachranu, potreboval jsem prave vedet, co si vybrat - takze gainer a protein.
Podle hodnoceni na heurece je z proteinu TOP tenhle, podle recenzi taky vypada dobre, jaky by k nemu byl ale vhodny gainer (ten protein ma 2,35kg, tak nejlepe nejaky, ktery by mi vydrzel zaroven s nim, pripadne dva mensi balicky)
Jeste jednou diky moc
radowan

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2014 23:21


Nepotrebuješ platiť také peniaze... navyše obsahuje len 77 percent bielkovín - bez problémov si kúpiš lacnejšie aj 80 percentný proteín, napríklad tu:
http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/wpc-80- syrovatkovy-proteinovy-koncentrat/

Ak chceš gainer, tak kvalitné nájdeš tu:
http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/
(okrem tej srvátky, tú si nekupuj)

A kreatín kúpiš zasa tu:
http://www.namaximum.cz/kategorie/kreatin/
Milinka8

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2015 17:00


Ahoj, kde objednavate veci jako proteiny sacharidy atd ? dekuji za info
Vermot

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2015 17:11


to Milinka8:sice ti tu vyse nahazeli cca 50odkazu ale pro jistotu jeste jednou

www.namaximum.cz
tomas123

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2015 19:41


Zdravím, prosím Vás neviete mi poradiť koľko bielkovín, sacharidov a tukov prijať na deň keď som futbalista? Aký pomer by to mal byť? Do týždňa mám 4 tréningy a 1 zápas.
Dandrin

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2015 08:00


Ahoj,
potřeboval bych poradit se správným dávkováním Sacharidu s proteinem v jednom. 100g prášku obsahuje 45g sacharidu a 40g bílkovin.(celá dávka je 60sacharidu a 54B) Chci se zeptat zdali je vhodné tento přípravek užívat po tréninku nebo je vhodnější vybrat sacharid s menším obsahem bílkovin. Díky za odpověď.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Úno 2015 09:23


Uvedený poměr spíš odpovídá mrp výživě, nikoli gaineru. Pokuď se bavíme o potréninkovém objemovém gaineru, měl by obsahovat max. 20% bílkovin, klidně stačí i 15%.


42let @ 195cm @ 125kg
Dandrin

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2015 10:41 - Změnil/a: Dandrin


Takže po tréninku spíš menší obsah bílkovin ok. A tenhle bych měl dávkovat asi kdy ? Abych ho aspoň sdělal. Večer se asi moc nehodí , tak třeba mezi obědem a tréninkem ?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 1 Bře 2015 11:39


Určitě, na svačinu, nebo snídani je vhodnější.


42let @ 195cm @ 125kg
Max1987

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2018 20:12


Zdravím,
v popisu doporučujete používat Protein a Gainer, ale já si díky tomu vypěstoval intoleranci na lepek a laktózu + zničené játra

Držím dietu a je to ok.
dotaz zní, čím nahradím suplementy, když mám intoleranci ?
U Proteinu mne napadá hrachový, sojový a hovězí protein, ale u gaineru ???
snaží se řešit jako gainer sušené ovoce po cvičení je to OK nebo co doporučujete?
děkuji za info


Hello I'm single bi pervers asociate guy who loves: photo, techno, safesex, fetish, fantasy / horror books, sights, sea, serials, nike shoes.
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist