Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Hroznový cukr po tréninku ? Který gainer
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
stevegood

Člen
# Zasláno: 20 Led 2013 19:26


Ahoj tetsuo. Je mi 17 let. Bohužel mám nějaké zvýšené testy u jater a nemůžu cvičit ale obávám se , že to bylo právě z gaineru který sem bral GIANT MEGA MASS 4000 od WEIDRU. Protože do té doby mi nic nebylo. Chtěl bych se zeptat, jestli se dá po tréninku na doplnění glykogenu vzít hroznový cukr popřípadě jak v čem to rozmíchat atd? Nebo poradit nějakou levnou alternativu popřípadě nějaký kvalitní gainer s nejlepším složením.

Děkuji za odpověd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Led 2013 13:31


Nevěřím tomu, že gainer braný párkrát týdně po tréninku má vliv na zvýšené hodnoty jaterních testů.
V tom musí být mnohem víc výživových faktorů.

Pít po tréninku samotný cukr je dost hloupý nápad.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
stevegood

Člen
# Zasláno: 21 Led 2013 19:00


Mě to taky přišlo divný ale tvrdil mi to doktor ale dnes přišli výsledky že sem prodělal mononukleozu :/ .
1. A co ten cukr smíchat s proteinovým nápojem?
2.Nebo neporadil by si mi nějaký kvalitní gainer s dobrým složením?
3. Mám zákaz teď cvičit, je možné si nějak svaly udržet ? Udělat např. pár cviků doma a mít dobrou stravu? Nesmím mít nějak velkou fyz. aktivitu.

Díky moc za odpověd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Led 2013 15:29


Mononukleózu jsi ale dostal z jiných příčin. Akorát monoknukleóza znaená oslabení jater a zvýšený příjem bílkovin ti nedělá dobře. Kdyby jsi jedl víc masa, bude to stejné.

Čili, ber práškový sypký lecitin, můžeš i syntetický cholin a inositol a taky játrové tablety, hodit se můžou antioxidanty typu yucca a alfalipoová kyselina.

Proteinové nápoje mají smysl jedině tehdy, pokud bys extrémně málo jedl a chtěl přece jenom něco získat pomocí tekuté stravy.

Cviky - doporučuju jenom izometrii a izotenzi. Čili zatínají svalů naprázdno, případně proti pevné překážce. Tím udržíš aspoň základně svalový tonus a čerstvou nervovou soustavu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
stevegood

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2013 21:10


Mohl bys mi doporučit nějaký gainer? Prostě potřebuju jen nějaké doplnění cukrů po tréninku nechci tam žádný kreatin nic. Aby to bylo jednoduchý ale zároveň kvalitní složení.
maacher

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2013 21:13


go 15, ted je na ronnie v akci, prichut cokolada
stevegood

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2013 22:18


Co tak koukám tak je tam kreatin. Mám 77 kg a 1,79m . Mě nejde ani tak o to abych nabíral tolik, jak jen opravdu o jednoduchost na doplnění cukru. Přibírám samozřejmě ale sem schopný to zvládnout z normální stravy. Toto je opravdu jen čistě po tréninku
maacher

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2013 22:22


http://obchod.ronnie.cz/s-4828-g-15-anabolic-gaine r-hydro-protein-bar-31-zdarma.html
http://obchod.ronnie.cz/s-4828-g-15-anabolic-gaine r-hydro-protein-bar-31-zdarma.html

nevím jak se díváš, ale já tam nikde ve složení kreatin nevidím.
maacher

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2013 22:24


Jinač nejlepší varianta je koupit si hydrolyzát syrovátky a k tomu si přidat třeba maltodextrin
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Úno 2013 08:21


Jednoduché a levné řešení je koupit si sušenou syrovátku a k tomu přimíchat hroznový cukr. Existují také levné gainery, kde je kolem 15% proteinové složky, Glukóza a Maltodextrin a dejme tomu nějaké vitamíny. Není to o moc dražší. Projeď si u pár gainerů složení a něco určitě najdeš.


42let @ 195cm @ 125kg
stevegood

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2013 16:37


1.A nevíš v jakým poměru bych měl tu syrovátku s tím hroznovým cukrem míchat?
2. Makám teprve půl roku. Myslíš že by se mi nepříbiralo tak dobře kdybych vynechal po tréninku gainer?
maacher

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2013 16:47


Tu syrovatky bych nedaval, vetsina lidi se z toho posere. z gaineru svaly nerostou, zalezi na tech 5-6 jidlech co za den snis.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Úno 2013 17:40


1 dávka by měla být asi 50g syrovátky a 20g dextrózy, není potřeba to hrotit.

Prohlášení, že z gaineru nerostou svaly je mírně zavádějící. Svaly rostou z bílkovin, což je základní stavební prvek svalu. K zabudování bílkoviny ovšem organismus potřebuje sacharidy, o nutnosti doplnění svalového glykogenu po výkonu ani nemluvě.

Pokud se syrovátka dostatečně naředí, není důvod se z toho posrat. To platí o gainerech úplně stejně.


42let @ 195cm @ 125kg
stevegood

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2013 18:10


Myslíš že tohle gainer nahradí? Po tréninku pouze .Ráno nebo tak bych to nebral
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Úno 2013 18:45


On to složením je v podstatě gainer. Pravdou ovšem zůstává, že origo gainer bude vždy lepší, než cokoli míchaného "na koleně".


42let @ 195cm @ 125kg
stevegood

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2013 18:57


Ještě mám dotaz. Mám teď nějaký problémy s žaludkem a trpím naprostou nechutí k jídlu. Nejhorší je to po ránu. Teď stejně mám zákaz cvičit ( mononukleoza) ale myslíš že je vhodný abych si na snídani dal ovocný salát ( 1 banán, 1 pomeranč, kiwi, 1-2 jablka) a k tomu nápoj activia?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Úno 2013 19:30


Ano, to je velmi vhodné, super. Vitamínů budeš teď potřebovat spoustu. Jen dbej, aby ovoce bylo zralé a nejez šlupky, ani zrníčka apod. Jen zralou dužinu. Potraviny obsahující prebiotika a probiotika jsou také velmi žádoucí.


42let @ 195cm @ 125kg
maacher

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2013 20:15


No myslel jsem to tak, že když bude dodržovat stravu a nedá si po tréninku gainer, tak svaly rust budou, ale když stravu mít nebude a dá si po tréninku gainer, tak to půjde jen velmi těžce. Prostě cenově ta syrovátka vychází skoro jako gainer a chuť i složení je úplně někde jinde. Pamatuji si na své začátky, jak jsem si míchal syrovátku s kompotem, potom to šlo velmi rychle
stevegood

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 15:35


Ještě bych chtěl potvrdit popřípadě vytknout můj jídelníček.
Výška 179 , váha 75 kg, věk 17 , objemový trénink, typ : ekto-mezomorf

7:00 Snídaně- ( není moc ideální ráno do sebe moc nedostanu)
2xbanán ,2x jablko , 1x Kiwi + Activia nápoj Jahoda

9:00 - 2x celozrná houska, 4 plátky sýru madeta, 4 plátky dietní šunky

12:00 - Školní jídelna, snažím se vybírat jídla s masem a těstoviny, rýže atd.
Např. 100 g kuřeřecího masa 120 g rýže + hovězí vývar
15:00 - 2 banány + jogurt Holandia jahodový

18:00 - 200g kuřecího nebo vepřového masa + 150 g špaget

21:00 - 250 g odtučněný tvaroh + piškoty nebo velký bílý jogurt + piškoty

Dohromady 2800 kcal.

Měl sem teď gainer po kterém se mi navalovalo a nějak sem přestal mít i chuť k jídlu takže nevim jestli si mám jen koupit nějaký protein a dávat si po tréninku s proteinem nějaké müsli tyčinky, a nebo sem přemýšlel o koupi Royal MASS jahoda/banán. Myslíš že to složení je dobrý? Jde mi o kvalitu hlavně.
Odkazy : http://www.royal-mass.com/img/ni.png
http://www.royal-mass.com/img/tas.png

Díky moc za odpovědi
maacher

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 15:46


Pokud do sebe po ránu nic nedostaneš, je dobré si koupit protein a umixovat si koktejl s vločkami a ovocem, je to rychlé a máš to v sobě hned. Kup si protein a po tréninku si k němu přisyp trošku glukopuru nebo maltodextrinu. Přidej zeleninu k obědu a večeři. Místo piškot před spaním si dej jablko. Jinač moc nevěřím, že ta houska je celozrnná, spíš bych volil žitný chléb nebo graham.
stevegood

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 15:55


No já mám problém že mě ty vločky po ránu a aji poslední dobou nějak celkově hrozně nechutnaj.. Ale myslim že i tak ta snídaně není tak hrozná snad. Takže koupit například tohle http://www.namaximum.cz/kategorie/sacharidy/maltod extrin/??? a dat do proteinu třeba 50 g po tréninku ?
maacher

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 16:03


No popravdě žádná sláva to není, ale když není zbytí, tak lepší než nic. Ano, po tréninku odměrku proteinu a k tomu uvedený maltodextrin, může být těch 50 gramů.
stevegood

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 16:40


A myslíš že to nahradí gainer? Jde mi hlavně o to abych neměl vůbec žádné zdravotní problémy, aby to bylo dobře stravitelné atd. Přemýšlim o zakoupení proteinu Syntrax Matrix 5.0 a nebo od Nutrendu whey core 100. Co myslíš o těch dvou? Jde mi fakt o to aby to bylo kvalitní
maacher

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 17:03 - Změnil/a: maacher


Gainer je v podstate protein a maltodextrin a glukosa, takze si vlastne namichas vlastni gainer za mene penez a vis, co v nem mas. Oba budou asi kvalitni, matrix je viceslozkovy, takze se trosku lisi. Chuti mi nesedel ani jeden a podle me se daji koupit lepsi proteiny za mene penez.
Pudzian

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 12:59


Zdravím, chcem sa opitat ohladom tej mononukleozi.Pred 4 mesiacmi som ju prekonal a akurat mi dorazil serius mass gainer a myo fusion protein, myslite ze ked to teraz zacnem do seba davkovat ze my to moze sposobit problemy?
maacher

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 13:43


Na to se zeptej osetrujiciho lekare
stevegood

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 15:55


Pudzian Toto by mě taky docela zajímalo. Například můj lékař mi řekl když mě bolel žaludek často po ránu ať to úplně vysadím že to je velkej bussenis a že do toho míchají všechno možný atd.. V něčem má pravdu že nevolnosti mohli být z toho , ale zase bych to tak moc nedramatizoval. Poprvé když sem mu řekl že beru sacharidák toto tamto tak se mě zdálo že ani pomalu neví o co jde. Proto si myslim tahle otázka je fajn možná by mohla odpovědět nějací admini nebo někdo kdo s tímhle má zkušenosti no..
Pudzian

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 19:26


Na doktora ser úplne, mne dokonca vravel ze z gainera nebudem mat deti.... rehotal som sa mu tam ako blazon.No a ten tvoj zaludok, mna tiez bolel ked som doseba natlacil toho vela (vlocky,hrozienka,bageta,gainer). Cital som zevraj telo neni na taku davku zvyknute po case by to malo zevraj prejst a ak nie tak nieco obmedz.Ale hlavne ma zaujima ta moja otazka ohladom ci to mozem uzivat ked som pred 5timi miesiacmi prekonal mononukleozu.
stevegood

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2013 20:13


Příští týden už zas začínam objem akorát nevím jestli mám začít tím treninkem kterým sem skončil. Jel sem ho 4 měsíce a působil na mě dobře i mě bavil.

Pondělí -záda + trapézy
Hyperextenze 4x maximum
Shyby 4x maximum
Přitahování kladky ze spoda - 10,8,6,5
Přitahování jednoručky - 4x8
Krčení s jednoručkami - 4x8

Bicepsový zdvih osy - 10,8,6,5
Jednoručky na nakloněné lavici - 10,8,6,5
+ bud nic nebo izolovaný cvik. Např zdvih činky opřené o stehno

Středa - nohy + břicho
Leg press - 10,8,6,5
Předkopávání - 10,8 ,6,5
Výpady - 10,8,6,5 ( na každou nohu)
Zakopávání - 10,8,6,5
Vypony ve stoje - 4x max
+ někdy leg press na lýtka 4x max

Břicho - vykopávání noh do výšky - max
Sklapovačky atd Jinak trénink břicha si dávám i doma
např o víkendu

Pátek - Prsa, Ramena,Triceps
Bench press - 10,8,6,5 ( někdy 5x5)
Multipress nakloněný - 10,8,6,5
Protisměrné kladky - 10,8,6,5

Multipress 90° lavice - 10,8,6,5
předpažování - 10,8,6,5
upažování -10,8,6,5

Francouzký tlaky - 10,8,6,5
Stahování kladky a nebo činka za hlavou - 10,8,6,5
Kliky se závažím mezi lavicemi - 3xmax


Jinak cviky často ob trénink většinou měním. Né všechny ale snažím se cvičit různý cviky ale partie a série zůstavají stejné. Břicho cvičim častejc než 1x týdně snažim se 2x-3x. Toto je takový základ z čehož vycházím. Nechci ještě cvičit MT a Dřepy. Jinak cvičim od srpna a tento formát držim asi tak 4 měsíce + teď 2 měsíce sem vůbec necvičil. Díky za zhodnocení
maacher

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2013 07:04


je mnoho cest,ktere te dovedou do cile,pokud mas s timto treningem zkusenosti a vyhovoval ti,tak ho cvic.
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist