Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Břicho
Autor Zpráva
madamwhiite

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2012 15:59


18let, 185cm, 84kg,
2x týdně thaibox + 2x posilka nebo posilovánídoma či kolo/běhání
Více méně hodně jím, pokaždé fyzické akrtivitě přes hodinu beru sacharidák podle dávek 40g sach+20g bilkovin ihned po, po 30 minut to samé a po dalsich 45min 40g bilk. Snažím se nabrat, i když tedkon jsem docela spokojen. Ovšem stačilo měsíc zmírnit tréning kvuli nedostatku času a břicho se mi zvětšilo. Cvičím na něj stále a vím že mám cvičit na něj denně. Jen s tím jídelníčkem co udělat. Bojím se že když třeba po thaiboxu nebo běhání si nedám ty dávky co jsme psal výšše bdu hubnout jelikož si tělo bude brát zásoby ze svalů. A nechci rozhodně ztratit nějak svojihmotnost jen trochu schodit přebytečný tuk na břiše. Nechci však dělat tu drastickou dietu s vynecháním sacharidů atd.. Prosím o radu. Díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2012 16:56


Tak se to zas za měsíc srovná. Cvičením břicha žádný tuk na břiše nespálíš. Svaly nejsou energeticky napojené na zásoby tuku, co leží na něm.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
madamwhiite

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2012 17:12


Dobře, věřím tomu že se to srvoná, jen si říkám, že omezit třeaba ty sach po tréningu? že bych to měl brýt jen po objemovým treningu v posilce a ne i po thaioxu a běhání, nebo myslíš že i toje v pohodě ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2012 17:35


Jestli někde neomezovat sacharidy, tak po tréninku. Ty jdou prakticky vždy na obnovu glykogenu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
madamwhiite

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2012 14:07


Je možnost dosáhnout alepson mírného zvětšení objemu při cvičení tímto způsobem : 2x týdně thaibox, 2x týdně posilka nebo (1 posilka a 1 kolo.)
Strava : pestrá a hodně :D
atms

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2012 15:05


Jestli někde neomezovat sacharidy, tak po tréninku. Ty jdou prakticky vždy na obnovu glykogenu.

Někde jsi ale tuším psal, že gainer po tréninku zastaví pálení tuků. Měl jsi teď na mysli sacharidy z obyčejné potravy a ne z gaineru?
kubasek

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2012 15:53


Jestli někde neomezovat sacharidy, tak po tréninku. Ty jdou prakticky vždy na obnovu glykogenu.

Co kardio? .... Si asi opomněl,...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2012 11:05


Ano, jsou dva typy tréninku. Ale gainer braný po tréninku nikdy není příčinou tloustnutí. Obnovení glykogenu (a ani zastavení pálení tuku) se nerovná nabírání tuku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
madamwhiite

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2012 13:56


Je možnost dosáhnout alepson mírného zvětšení objemu při cvičení tímto způsobem : 2x týdně thaibox, 2x týdně posilka nebo (1 posilka a 1 kolo.)
Strava : pestrá a velké množství
stichy

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2012 18:26


co to je za otazku mirneho zvetseni objemu dosahnes i kdyz si denne das 5 drepu a budes to delat 5 let

samozrejme svaly ktere jsou zatezovane rostou to si myslel ze cyklisti chodi do posilovny?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist