Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Doplnky jak používat
Autor Zpráva
peet26

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 08:12


DObrý den
Chtěl bych poprosit o radu. Do posilovny chodím každý třetí den. Ve dvouch dnech volna jezdím na kole a chodím hrát florbal.
Potřeboval bych poradit jaké mám brát doplňky a kdy.
Moje dávkovaní
Ve volnej den
Ihned po probuzení a večer beru protein Pharma Blend 6 HR.
V den treninku BCAA před a po výkonu. Protein ihned po výkonu a večer před spaním, protein mám pouze jeden a to Pharma Blend 6 HR.
Glutamin dávkuji každý den 5g před spaním, pouze 5 měsícu v roce.
Dvakrát do roka používám s pauzou Creapure® Uptake System.

Chtěl bych poprosit o radu, jestli je toto dávkovaní správné, jestliže ne takjestli by jste mě mohli napsat jak dávkovat, s doplňky jsem spokojenej, ale klidně bych vyzkoušel změnu. Jde mě o fitness postavu, o vyrýsovaní a nabrání čisté svalové hmoty.
Je mě 33 let výška 186 a váha 85kg.
Mockrát děkuji za rady a informace
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 12:03


Braní BCAA před tréninkem, pokud člověk není v tvrdé dietě a nebere toho megadávky, nemá žádný praktický účel.

Protein po tréninku se obvykle znehodnotí na cukr.

K tomu, aby člověk opravdu rýsoval, musí jít na trénink v mírné hypoglykemii a po tréninku by neměl minimálně hodinu jíst, když vydrží hodinu a půl nebo dvě hodiny, bude to ještě lepší. Pokud má za celý den dost bílkovin, bude to ok, a nepřijde o svaly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
peet26

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 12:39


Ok takže BCAA jen po treninku?Ještě bych se chtěl teda zeptat, co bych si mohl vzít ihned po treninku. Nejde mě pouze o hubnutí, ale chtěl bych nabrat i to nějaké kilo svalové hmoty. A je na něco braní kreatinu a glutaminu nárazově?
Děkuji
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 13:18


Když si někdo vezme BCAA před tréninkem, promění se na glukózu. Na co to je? Na nic, tělo beztak maká hlavně na glykogen. "Ochrana svalové hmoty" je blbost, trénink MUSÍ poškodit svaly, aby je pak tělo začalo víc opravovat a růst.

Pokud chce někdo nabírat hmotu a přitom spalovat tuk, má dvě varianty:

A) 2-3 tréninky týdně cvičit silově a po tréninku pít gainer a 1-2 tréninky týdně dělat kruhový trénink+lehkou aerobku (30-40 minut) a 1-2 hodiny potom nejíst.

B) Cvičit silově, po tréninku dělat intenzivní intervalové kardio (5-15 minut), a potom dát gainer.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
peet26

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 13:56


Moc děkuji za vysvětlení, nyní teda začnu dělat variantu B, odcvičím pak si dám 5-15 minut kolo, běh, strečink jedno z toho. BCAA budu brát pouze po výkonu s Creatinem.Ráno, nebo během dne protein a před spaním protein. Když budu brát glutamin, tak večer před spaním, nebo je to pro mě zbytečné?
Ještě bych tedy chtěl poprosit o doporučení gaineru, nebo nějaký potreninkový nápoj.
Mockrát děkuji za informace.
peet26

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 14:10


Jestli bych ještě mohl doplnit. Cvičit chodím kolem 15 hodiny a cvičím tak 1h15m, nyní když zařadím kardio svičení to bude o 15 minut víc. Chtěl bych tedy poprosit jestli bych mohl ihned po výkonu dát gainer s banánem např. K večeři opravdu jen nějakou lehkou svačinku, bud ovoce, nebo zeleninu, jogurt s muslii a tesně před spaním protein? Mohlo by to takhle být sprácně?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 15:28


Intenzivní intervalové kardio (HIIT) se na kole moc dobře dělat nedá. Je to podstatně větší makačka, než vyšlapávání na kole.

Strečink na konci být může na odplavení zplodin ze svalů.

_________________

Gainer je nápoj, kde je zhruba 20 % bílkovin a 60 a více % sacharidů. Značky už ani nedoporučuju.

Kombinace gaineru a kreatinu nemusí být nejlepší, na překyselený žaludek z gaineru nemusí kreatin reagovat dobře, jednak se částečn znehodnocuje a jednak člověku může být blbě. Kreatin se do svalů dostane vždy, se sacharidy se nemusí potkávat v žaludku, ale až v krvi.

Kombinace gaineru a banánu není ideální, obsah vlákniny z ovoce zpomaluje vstřebávání živin.

Druhé jídlo po tréninku by mělo obsahovat co nejvíce bílkovin, "lehká svačinka" je úplný omyl.

Malý proteinový nápoj na noc je možný, to ano, jako třetí jídlo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
peet26

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2012 21:30


Děkuji za odpověď.
Po treninku ihned gainer, je nějaký rozdíl mezi gainer do 19, nebo 20 procent?
Pak jídlo s velkým počtem bílkovin, maso+rýře
Před spaním protein, mužu i s mlékem?
Jen bych se ještě chtěl zeptat jestli po tom gaineru nepřiberu hodně tuku, hlavně na břiše s tím mám velkej problém, jen se chvíli nehlídám a je to zpět. A to bych nechtěl, od jara do podzimu travím 3-4 dny týdny na kole, tak si myslím, že to problém nebude, horší to je od podzima do jara.
Děkuji za informace
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist