Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / kdy a co dávkovat
Autor Zpráva
lkr

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2011 11:30


Zdravím. Je mi 21 let. Váha 67 kg. Rád bych zmohutněl co se týče objemu. Mám garnier: mass gain 14 (nutrend), Protein: Pharma Blend 6hr, dále nějaké mulitvitamíny s minerály. Prosím o radu kdy mám co brát.
Uvažoval jsem v tréningový den ráno a před spaním protein, garnier před a po tréningu.
V netreningový den ráno garnier a před spaním protein. Raději si ale nechám poradit. Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2011 12:37


1) je to GAINER. od slova gain = nabírat, získávat.

2) Po ránu beztak potřebuješ nějaké jednoduché sacharidy, čili se vyplatí dát si malou dávku gaineru hned ráno. Nemusí toho být moc, stačí třeba 20-30 g sacharidů. A klidně se na to dá vypít třeba i malá dávka proteinu 15-20 g. Důležité je, že tekutá strava se sama tráví asi jen půl hodiny, ale je zbytečné ji míchat s normálním jídlem. Nejprve tedy nápoj/nápoje a pak za půl hodiny normální snídaně, nemusí být už extra velká. Klasicky tak 2 vařená vajíčka a miska domácí obilné kaše s mlékem, medem, ořísky, sušeným ovocem....

3) Jinak ano, Pharma Blend se hodí jako protein na noc. Gainer lze dávkovat do 20-30 g sdacharidů 30-45 minut před tréninkem a potom tak těch 40-50 g sacharidů po tréninku. Lze i víc, podle regenerace na druhý den. Gramy sacharidů je nutné přepočítávat na gramy prášku.

4) To by byla tekutá výživa, která ale nestihne pokrýt zdaleka všechno a proto je nutné dbát i na klasickou stravu. Pravidelnost příjmu, pestrost zdrojů, kvalita surovin... to všechno hraje roli.
http://home.bodytest.cz/index.php/zacatecnici/zakl adni-jidelnicek


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2011 19:35


tetsuo
Čau, prosimtě když dávam gainer před tréninkem, mám pak ubrat tu dávku po tréninku ? Nebo ji nechat na těch 1g / kg. Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2011 11:01


No, 1 g sacharidů/kg je oritentační základní dávka. (U těžkých tréninků se doporučuje až 1, 5 g/kg v průběhu prvních dvou hodin po zátěži.)

Můžeš zkusit to rozdělit, ale ono beztak vždycky jíš i nějaké sacharidy v normálním jídle dál po tréninku.

A to jídlo při menší dávce gaineru po tréninku pak budeš jíst dříve. Čili jsi v podstatě pořád na stejné úrovni.

To, jaké množství ti vyhovuje, je dáno individuální výkonností trávicí soustavy, individuální regenerací a individuální reakcí na inzulín/resp. sklonům ukládat sacharidy jako tuk.
Tohle si každý musí vytestovat sám. 1 g sacharidů/kg v potréninkovém nápoji je to, co obvykle nedělá skoro nikomu problém na trávení ani využitelnost.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist