Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jídelníček a par dotazů
Autor Zpráva
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 11:17 - Změnil/a: Jarek Palcy


zdravím,
jídelníček jsem si sestavil sám..
Zatím kolik čeho budu jíst nepíšu

snídaně: 8:00 - expres ovesné vločky/ müsli ořechy a med s mlekem
přesnídávka 10:00 - chleba s almette nebo s maslem oblozeny sunkou salamem syrem
obed 12:00 - krupicna kaše/ těstoviny/ nejake maso
svacina 14:30 - selsky jogurt ( prichut cokolada, boruvky dobry spatny?), müsly/ express
svacina 2 16:00 - vis presnidavka nebo vymackana stava s pomerancu a nasakla v piskotech/ jogurt activia
Vecere 18:00 - fazole/pudink/ nebo neco s obeda

Zatim po treninku davam nahrada gaineru: bili jogurt/ kakao + pudink + sladke pecivo (muze bejt koblizek?)

Sry za chyby atd. Nemam pc takze pisu na mobilu
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 12:54


dobrej základ, ale nevidím nikde žádnou zeleninu.

Ochucené jogurty mívají celkem dost cukru a tuku.

Jako náhradu si můžeš koupit to ochucené mléko (müller milk a tak), a když už takle, vynechal bych ten jogurt.
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 13:58 - Změnil/a: Jarek Palcy


Ok dik moc za rychlou odezvu, co se tyče toho mléka mám madeta jihočeské mléko polotučné, nebo olma čerstvé mléko polotučné je to špatný? Jogurty k nak skusím vystrnadit, jenom jestli dobre chapu ochuceny ne jen bílí, treba activia nebo ani to? Tu zeleninu staci redkvicky a okurky?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 15:53


Někam přidat 1-2 vařený vejce denně. Zkus taky nějakou levnou rybu: drceného tuňáka ve vlastní šťávě nebo tresku v oleji.

A spočítej si, kolik ti to denně hází živin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 16:30


To všechno záleží na tom, kolik denně přijímáš živin celkově.

Pak můžeš počítat s tím, jestli polotučné nebo nízkotučné mléko.

Activia bílá je buď sladká nebo neslazená, neslazená je celkem ok podle mě.

Zeleninu, můžeš skoro cokoliv, ale taky si to započítej do celkového příjmu. Dobrá je červená řepa, ale ta má dost sacharidů. Okurka jich zase moc nemá, ředkvičky ani nevim, ale to je celkem jedno, hlavně, že tam nějakou zařadíš. Ale nejez jí v okolí tréninku - ani před, ani po.
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 19:40


Ok s tema vejcema jsem to trochu cekal dik chlapy, muzu se jeste zeptat toma natura je ok?
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 19:50


Jako neslazená?

Nejlepší je voda z kohoutku, ale jinak, jestli myslíš neslazenou neperlivou Tomu, tak to je v pohodě.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 22:02 - Změnil/a: tetsuo


Tak asi úplně nejlepší je voda ze studánky nebo studně, ale k tomu nemá přístup každý.
Obecně jsou lepší vody p(r)odávané ve skle.
Velkou část vody, kterou piješ, se vyplatí převařovat na čaj (ovocný, zelený, bylinkový) nebo míchat s organickými sloučeninami (citrónová šťáva nebo třeba inulinový prášek) - chlór, který ve vodě bývá, s nimi vyreaguje a nehrozí tak od něj nějaké případné problémy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 22:51


no, ne z každé studně je dneska voda dobrá, velké množství těžkých kovů a pobobné věci se docela často ve vodě ze studně vysktujou. Aby člověk měl jistotu, tak by si musel nechat udělat rozbor vody za deset tisíc .

Každopádně, pokud někdo má studnu s fakt čistou vodou, tak ji má nepochybně nejlepší.

Já piju jenom vodu z kohoutku (pokud je samozřejmě k dispozici).
ZANGER

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 09:29


k tomu vody z kohoutku - není lepší voda třeba někde na vesnici, než třeba v nějakým městě? (ostrava, Brno...)
Urba

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 10:56


Bydlím na vesnici,opklopenej lesem,všeci říkaj jak tu máme dobrou vodu,ale když ji piji při treninku,je mi blbě a bolí mě břicho,když piji balenou tak vpohodě
b3a7

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 11:09


Já myslím, že z kohoutku by na tom měla být všude kvalitativně podobně, asi se mírně liší obsahem látek zdroj od zdroje. Ale určitě splňují přísné normy.

Jediný výrazný rozdíl je asi chuť.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 20:03


Docela komplexní článek k vodě zde:
http://www.novinky.cz/zena/zdravi/241331-rozdil-me zi-vodou-balenou-a-z-vodovodu-neni-tak-velky.html


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist