Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Antibiotika
Autor Zpráva
Archie789

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2011 17:23 - Změnil/a: Archie789


Zdravím.

Vidím že se Tetsuo ve výživě vyznáš, prosím jen o info.


Mám antibiotika na 7 dnů na nějaký slabší zánět hltanu. Konkretne Fromilid Uno.


Chci se zeptat, po jaké době je možné začít s lehčím tréningem.
A za druhé, v případě naprosto stejně stravy jako v období tréningu - projeví se ona stagnace výrazně na úbytku svalové hmoty a tonusu , respektive, jak na sobě vy ostatni cítíte například 14 dní bez fitka?
Podotýkám, že takovej výpadek budu mít poprvé za 8 měsíců.

díky
b3a7

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2011 20:16


Říká se, že minimálně 7 dní po skončení dávkováni antibiotik se nemá dělat žádná zvýšená tělesná aktivita. Ale myslím, že by to mělo být o něco dýl(cca 10), protože trvá, než se antibiotika z těla dostanou.

V takový době bez tréninku je dobrý ubrat sacharidy, pokud máš problémy s nabíráním tuku. Když bílkoviny necháš vysoko, tak by to neměl být žádný velký problém a ztráty svalové hmoty budou minimální (Tetsuo tu psal, že svaly rostou dokonce až 14 dní po tréninku)

Já když jsem byl nemocný a necvičil sem tak 16 dní, tak to bylo celkem v pohodě, jen jsem potřeboval první trénink lehčí, abych se do toho zase dostal.

Lepší to nějak neuspěchat, než být znova nemocný .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2011 21:07


Důležitý je taky obnovit mikroflóru ve střevech. JDe to dělat konzumací jogurtů a kefírů nebo bifidobakterií, nejvhodnější jsou ale oligofruktozany (inulin), které vytvářejí ve střevech příhodné prostředí.

Dobré je taky zvýšit dávky lecithinu a zinku, případně krátce nasadit kolostrum. Všechno to poměrně výrazně zvyšuje imunitu. Stejně tak vitamíny B v přírodní formě, kde jsou betaglukany (pivní kvasnice-pangamin nebo vinný filtrát).

_________________________

Osobně jsem antibiotika neměl hodně dlouho (nevím, 15-20 let) a budu se snažit, aby je moje děti nikdy nebraly, pokud to nebude nezbytně nutné. Automatické léčení každé nemoci antibiotiky je velmi špatný přístup.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2011 22:26


jen tak mimochodem, to kolostrum ve vysokých dávkách je i docela silně anabolické, ne? Myslím, že sem to čet přímo na tom eshopu.

Ale těch 15g, to už je denně 30 tablet, ale jestli je to opravu tak účinné, tak bych si to koupil, třeba 3x500 tablet.

Stačilo by třeba i méně, třeba kolem těch 10g?



Jinak, je hodně špatný jít cvičit třeba s bolestí v krku, nebo tak (kromě toho, že výkon bude pravděpodobně slabší)? Nebo okamžitě po pocítění nějaké nemoci trénování nechat?
Archie789

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2011 23:07


Taky si řiká jestli je vzít nebo nevzít ty antibiotika

Radši bych si koupil naky cucáky, dal tejden voraz a necpal to do sebe.
b3a7

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2011 23:57


To je taky možnost. Já osobně nechci brát antibiotika od tý doby, co jsem dobral jedny desetidenní a nezabraly, takže jsem musel hned brát další, na sedm dní.

Třeba neoangin, nebo tantum verde mi docela pomáhalo. Ale těžko říct, jestli to zabere i na zánět.

Pak je možnost různý přírodní antibiotika, ale to sem přímo nezkoušel.

Ale to všechno je pak riziko, že to nepomůže a akorát si oddálíš léčbu a prodloužíš čas bez posilování..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2011 08:57


No, zapomněl jsem na základní dobrou věc - starý dobrý vitamin C, několik gramů denně, klidně i 10 a víc - rozpustit ve šťávě z červený řepy.

Do 3 deci řepy tak 2-3 g céčka. Tohle 3-4x denně - hodně nemocí ustoupí. Přílišné dávky céčka se už pak projeví průjmem.

_______________________________________

Kolostrum se zvýšeným obsahem IGF-1 a sníženými imunoglobuliny se dá brát 5-10 tablet denně na posílení imunity. Ideální pro sportovce, co mají sezónu a zároveň řádí chřipky. Zajistí to, že nebude výpadek z tréninku.

Podpora růstu svalů je opravdu až na těch vyšších dávkách kolem 30 tablet denně. Nejlepší je brát to nalačno a pomalu vycumlat jako bonbon. Je to taková pokročilá vychytávka, jednorázová kůra dá ty 2 kila svalů za měsíc. Samozřejmě je to drahý, a nefunguje to už moc v opakovaných kůrách, stejně jako nefunguje tak silně třeba kreatin při dlouhodobém užívání, ale jen při první kůře.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Archie789

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 13:34 - Změnil/a: Archie789


díky za rady oba dva, vitamin C jsem poridil



Tetsuou mel bych jeste jeden dotaz



Studuju a brigadnicim a momentalne mi na nejakou stravu navic ci suplement zbyde cca 1000 kč

chtel bych po nemoci zkusit najet korte trening, tak bych k tomu rad dodal zase nejakou tu stavu, cvicim fullbody pyramidove temer rok


co by bylo vhodny za ty penize poridit?

mam temer 95kg, muj jidelnicek vypada asi takto:

ovesné vločky, mléko, jogurt
2 rohliky + susenka
maso + priloha
gainer mixlej s bananem
veceru budto opet maso a priloha, nebo nahrada napr 2 rohliky, jogurt, mleko, piskoty
gainer s mlekem
tvaroh s mlekem s jogurtem mixlej
+ po kazdym cviceni davam gainer v posilovne

uvazuju zda poridit zase gainer s nejakym vetsim zastoupenim bilkovin a nebo koupit nejakej co nejcistsi protein a doplnovat ho treba nakym maltodextrinem nebo jinym cistym sachrem
popr poridit teda nakej vic sachrovej gainer a doplnovat ho treba vejci nebo tak..

jak bys nalozil ty s tak omezenejma financema?
nemam na to koupit gainer i protein aby mi to aspon mesic a pul vydrzelo
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 16:07


Z hlediska financí se dá lehce ušetřit, když se koupí protein a doplňuje glukózou a maltodextrinem.

Kdybych ti udělal kombo ze svýho shopu:

AbsoRapid (750 g) - základ domácího gaineru (cca 30-40 g prášku)
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?option=com_ virtuemart&page=shop.browse&category_id=14&Itemid= 178&vmcchk=1&Itemid=178

Gelamax (750 g) - na klouby; cca 30 g upíjet během dne mezi jídly, hlavně před tréninkem
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=83&c ategory_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=53

Glukóza (1 kilo) - míchat do gaineru (40-50 g)
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=136& category_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=53

Maltodextrin (1 kilo) - míchat do gaineru (40-50 g)
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=137& category_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=53

Dohromady 935 korun, od 1000 korun poštovné a balné zdarma.
Takže ideálně nějaké vitamíny a minerály k dorovnání.

Zinek
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=114& category_id=23&option=com_virtuemart&Itemid=53

a pak buď:
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=148& category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=53

nebo:
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=155& category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=53
+
http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=153& category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=53
(Tyhle dvě béčka jsou asi nejdůležitější)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Archie789

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 17:09 - Změnil/a: Archie789


musim rict ze me ty produkty od toho avemaxu u tebe na shopu dost zaujali

jenom je problem s tim protejnem, ze i pri davce 50 g denne to mam po 14 dnech skoro pryc

napadlo me, melo by smysl brat tenhle protein v den treningu a dasi den nahradit treba obycejnym

http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=98&c ategory_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=53

page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&prod uct_id=98&category_id=11&option=com_virtuemart&Ite mid=53 jakou ma tahle vec vyuzitelnost?


taky me zaujalo tohle

http://www.eshop.bodytest.cz/index.php?page=shop.p roduct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=35&c ategory_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=53

jakou ma funkci vitamin B vzhledem k posilovani?

a diky za vyceravajici odpoved predeslou

s jak na tom sou takovy ty levny pytlicky ala psenicky nebo ryzovy protein?
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 19:57 - Změnil/a: b3a7


"jenom je problem s tim protejnem, ze i pri davce 50 g denne to mam po 14 dnech skoro pryc"

Si kup balení 2500g. Ale dobrý je i nejdřív koupit to menší a vyzkoušet příchuť. Nejlepší asi bude vanilka, já mám čokoládu a dobrá není. Ne, že by mi to nějak vadilo.

Ten gainer anabolic GF je nejlepší klasickej gainer, co sem kdy měl. Lepší než nějakej Mutan Mass atd. Takže doporučuju.

Vitamín B zlepšuje využití bílkovin.
Archie789

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 20:02


no psal sem ze muzu utratit tak litra, ne 1500 jen za protein
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 20:08


Jo, to jsem si neuvědomil.
Archie789

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 20:20


vsechno od Tetsua dava dost velkej smysl, ale toho proteinu je malo

mozna vyradit vyzivu pro klouby, nevim )
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 20:24


to bych zrovna nedělal, pokud máš jen litra, tak si prostě počkej až budeš mít další peníze a objednáš si další věci.

Ten gelamax je dobrá věc, já sem měl problémy s kloubama, furt nějaký praskání a tak, a po gelamaxu se to rapidně zlepšilo a od tý doby v pohodě.
Archie789

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 20:54


jasně no, s tim na klouby to asi bude moudry

ale nemam na to platit 1500 za protein a jeste k tomu gaine a dalsi veci kazdej mesic
b3a7

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 21:41 - Změnil/a: b3a7


Tak tyhle suplementy jako gainer a protein jsou levnější než normální jídlo, takže pokud budeš po tréninku jíst místo masa a přílohy protein, tak tě to vyjde výrazněji levněji.

Jen se to zdá drahý, protože kupuješ velké množství najedou. Když spočítáš cenu jídla za celý měsíc, tak ti vyjde částka vyšší, než kdybys to nahradil proteinem.

"ale nemam na to platit 1500 za protein a jeste k tomu gaine a dalsi veci kazdej mesic"

Samozřejmě ti to nikdo nenutí. Je to prostě sportovní aktivita, do které se investují peníze. Na druhou stranu suplementy nejsou nezbytné.
Archie789

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 21:54


no tak jidla jako obed me jeste jako studentovi na vejsce platej rodice (bydlim doma)

samozrejme ze mi je nikdo nenuti, ja sem mel ruzny gainery uz atd

jen sem chtel doporucit neco co by vydrzelo aspon pres mesic a vyslo to do 1000 kc +- od nekoho kdo ma vic zkusenosti

a 1500 jen za protein 3/4 kg proteinu nemuzu dat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2011 21:55 - Změnil/a: tetsuo


750 g dává dohromady 25 dávek po 30 g. Což je taková ta základní porce na domácí gainer.
Ten Gelamax je taky na těch 25 dní.

To jsou přece jen jiná čísla než 14 dní.

_______________

Whey Plus má klasickou využitelnost jako většina výrobků na trhu, kolem 50-60 %. Trochu lepší je míchaný s mlékem. Tam se dokonce používá dost málo prášku, zhruba 3 lžíce na 3 deci mléka, 4 lžíce na 4 deci mléka atd.

Anabolic GF má vysokou využitelnost, míchá se do vody, stejně jako AbsoRapid a Gelamax.
Anabolic GF je samozřejmě levnej, protože má "jen" 20 % bílkovin, což je na potréninkový gainer OK, ale počítej s tím, že po tréninku do sebe dáš běžně kolem 100 g prášku (i více).

_________________

jak na tom sou takovy ty levny pytlicky ala psenicky nebo ryzovy protein?
To tam máme pro vegeratiány, který nechtěj, aby jim rostly svaly


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wertdas

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 12:24


Zdravím, chtěl bych se zeptat na ten Anabolic GF,počítám, že bych si objednal 3Kg balení,ale moc nechápu jak píšete,že po tréninku do sebe dám kolem 100g prášku nebo i víc.
Četl jsem složení na 100g - 20,7g bílkovin, 69,4g sacharidů a 1,2g tuku.
Dávkuji teď gainer Mutant Mass 30g sacharidů asi půlhodinu až hodinu před tréninkem(asi 50g přášku) a po tréninku 50-55g g sacharidů(asi 70g prášku) na svoji váhu 85Kg.
Kdybych tedy do sebe dal po tréninku 100g prášku Anabolic GF tak by to bylo asi kolem těch 70g sacharidů.Není to nějak moc?A proč tak velkou dávku?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 13:12


Vždyť je to totéž. Akorát v jednom případě rozložené do dvou porcí.
Před a potréninková tekutá výživa je samozřejmě možná, měla by být dokonce účinnější.

Jinak neradím lidem dávat po tréninku NÁRAZOVĚ víc než 50 g sacharidů. Ale v průběhu 1, 5-2 hodin, než přijde na řadu klasická tuhá strava, se těh sacharidů dá zkonzumovat víc. Základ je asi 1 g sacharidů/kg váhy, může se jít až 1, 5 g/kg.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist