Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / sacharidové vlny
Autor Zpráva
PetrV

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2011 14:45


Čau, myslíte že by šli dělat takhle sacharidové vlny?

Po: Vysoko sacharidový den + trenink v posilovně
Út: Nízko sacharidový den + HIIT
St:Nízko sacharidový den + trenink
Čt:Vysoko sach. den
Pá:Vysoko sach den + trenink
So:nízko sach den + kruhový trenink a aerobka
Ne: Vysoko sach . den

V nízko sacharidové dny , bych jedlo toto:

Snídaně: 250 g tvarohu
Svačina: 150g krutího masa + zelenina
Oběd: 200 g ryby
Svačina: 150g krůtích prs + špenát
večeře : 200g ryby
2. večeře : 4x vajčko

K pití vodu , minimálně 3 litry
ZANGER

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2011 14:57 - Změnil/a: ZANGER


tvaroh ráno, a holý- NE.

Z toho tvýho krůtího za den bych za chvíli začal kdákat.

Jestli by to mělo nějaký větší efekt takhle rychle skákat po dvou dnech, to netuším.
PetrV

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2011 16:08


No, tak třeba ráno vajíčka, a tvaroh až navečer , třeba s jogurtem.
PetrV

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2011 16:36


nebo je lepší , jet ty sacharidové vlny normálně.
potřebuju schodit , tak 3-5kg tuku.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2011 22:19


Tu zeleninu si dávej i k rybě a možná i na snídani. Jinak ten hlad bude fakt krutej.

Rozhodně tím zhubneš, za ten měsíc s tím těch 3-5 kilo dáš.

Vlnění je samozřejmě spousta druhů, tohle se dá fyzicky a psychicky snášet celkem dobře.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2011 07:45


Ok.
Já už jsem to zkoušel , a celkem se to vydržet dá , ale byl jsem strašně agresivní , na kždýho jsem vyjížděl kvůli hloupostem.

Hele , trenink bych měl jet spíše 5x5 a nebo můžu jet klasický treninky jako 4 x 15,12,10,8 abych nepřišel o svalovou hmotu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2011 08:21


5x5 taky buduje hmotu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2011 09:39


Dobře , takže na vyrýsování je to celkem dobrý jo?
PetrV

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2011 15:05


Ještě , kdybych dělal ranní procházku na lačno (50minut) mám po tom hodinu nejíst , nebo si chvilku po procházce dát vajíčka.
PetrV

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2011 18:07


Snídaně : 2 vajíčka , 70 g sýru + paprika
Svačina: 250 g kuřecích prs + rajče , paprika
Oběd : 200 g ryby
Svačina: 400g kuřecích prs + 200g špenátu(tady jsem měl už fakt krutej hlad , na chvíli se to zlepšilo , ale teď už mám zase hlad , že bych si ukousnul ruku)

ještě se chystám na 200 g ryb , a spát.Zítra normální den , takže to bude pohoda.

Tetsuo , po tý procházce , mám hodinu nejíst , nebo si mám dát vajíčka , popřípadě něco jinýho?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvc 2011 00:01


Klidne jez. Pokud jsou to bílkoviny a tuky, není problém. Ono se to jídlo taky nějakou dobu tráví.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2011 23:41


Chci se zeptat. Behem 2 tydnu chci zacit s vlnama, ale nevim jaky to bude mit dopad. Jsem ektomorf ( ted pri mych 90kg uz tak moc nevypadam, ale pri zacinajicich 68kg jsem byl jasnej ) a bojim se, abych to neprepisk, jelikoz si myslim, ze jako ektomorf budu spalovat rychle. Ma s tim tedy nejaky ektomorf zkusenosti?

A jeste jednu otazku. Nyni pri me vaze uz mam docela slusny objem, i vzhledove jsem vcelku velky (nebo aspon lidi to rikaji). Pokud tedy spalim napr. 5 kil (coz bude pro me docela rana po takovy drine nabirani :D), zmensim se? Je to trochu divna otazka, vim. Osobne si myslim, ze tuky mam prevazne v oblasti bricha a nejspise i zadku. Ale prece jde pri mem objemu shodit tuky, tim padem bricho ale velikostne se zachovat?

Snad to, co jsem napsal, pochopite
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2011 10:39


Neklesat s bílkovinama, případně jich ještě trochu přidat.

Vlny není třeba dělat drastické a klesat pod 100 g sacharidů denně.

Opticky tělo bez tuku vypadá líp, dokonce i větší.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2011 17:17


Tetsuo, jak vůbec ty vlny fungují?
Je to spojený nějak s metabolismem nebo s čím?
Proč by třeba nemělo efekt vlnit obden 400sachrů-150-400-150---?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2011 17:38


Ale tak ty lehký rozdíly, třeba 200-300 g fungují na udržování velmi dobře.

Ale pro nějaký radikálnější hubnutí funguje lépe ta postupnost. Tělo si pamatuje, že za určitou dobu (několika dní) přijme stejně energie a nepřepne se do úsporného řežimu (= nezačne skladovat tuk).
Ale v JEDNOTLIVÉ dny samozřejmě reaguje na to, kolik má k dispozici energie, a když ji nemá, tak ji vytáhne ze zásob tuku.

Je to srozumitelný?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2011 18:33 - Změnil/a: ZANGER


ajo
PetrV

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2011 20:29


Opticky tělo bez tuku vypadá líp, dokonce i větší.

A to znamená kolik % tuku na těle?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 00:44 - Změnil/a: tetsuo


Každý procento tuku v těle dolů se opticky vyplatí.
Počítání % tuku v těle je dost komplikovaný, často se zaměňuje celkové množství tuku v těle a podkožní tuk.

U podkožního tuku vypadá mužské tělo velmi dobře už pod 10 %. (Ženy se obtížně dostávají po 16 %).

Obecně atletická postava bývá kolem 7-8 %.

Kolem 5 % už jde o soutěžní kulturistickou formu a většinou to nejde moc dlouho udržet.

Profikulturisté na soutěžích udávají pod 3 % tuku, někdy i 2 %. Ale to už je vyloženě nezdravé.

ALE POZOR! - Spousta lidí, co tvrdí, že mají kolem 5 % tuku, ve skutečnosti mají kolem 8-9 % z důvodů špatného měření.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 09:53


A dá se nějak cíleně spalovat tuk , nebo si tělo prostě bere , okud ho napadne?
ZANGER

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 10:02


Spíš ho bere všude - ber to jako fyz. zákon. Když vypouštíš vanu(třeba) tak jak vyndáš špunt taky ti voda mizí rovnoměrně a ne první zprava, pak zleva, pak se to nějak přeleje....
Filas

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 11:04


A hubnuti (sach. vlny, dieta, aerobka atd.) odbouravaji i vodu natahanou z kreatinu? Kdyz budu chtit shodit tuky, tak tim "vyplavim" i vodu? To bude ale docela rana :/. Neda se tomu nejak predejit? Popr. musim vysazovat kreatin pri diete?
Pri mych nynejsich 90kg mam urcite nejakou cast tukovou, ale cast podilu na tom ma i kreatin.
PetrV

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 12:39


tetsuo , kdybych dělal 3x týdně aerobku , 2x Hiit + 2 silové treninky , do toho sacharidové vlny , nebyl by potom JOJO efekt?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 12:54


Filas
A hubnuti (sach. vlny, dieta, aerobka atd.) odbouravaji i vodu natahanou z kreatinu?
Ne, voda ve svalech zůstává. Zůstává částečně i v podkoží. Proto pokud se někdo chce hodně vyrýsovat, vysadí kreatin a sníží (aspoň dočasně) i příjem sodíku (soli, mléčných výrobků, proteinových nápojů apod).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 12:56 - Změnil/a: tetsuo


PetrV
kdybych dělal 3x týdně aerobku , 2x Hiit + 2 silové treninky , do toho sacharidové vlny , nebyl by potom JOJO efekt?
Tak jasně, že kdybys to všechno ukončil ráz naráz, že by jojo efekt nastal.
Ono je samozřejmě těžký stanovit "co dělat poté, co člověk dosáhne svého cíle". V zásadě ale musíš cvičit pořád. Vymyslet zkrátka typ trvale udržitelné zátěže a trvale udržitelné výživy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 13:03


A abych už dál nenabíral svalovou hmotu , tak mám jet treninky typu 5x3 apod.?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 13:11


On někdo chce nenabírat dál svalovou hmotu?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 13:14


Ano , chci se už jenom dál udržovat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2011 14:36


Při jakémkoli pravidelném cvičení postupně nabíráš svaly. Navíc, čím jsi starší, tím více se ta hmota buduje (až tak někdy do 50 let, pak už to jde spíš dolů).

Čili nevím, v jak dalekém horizontu o svém "udržování se" uvažuješ. Na nabírání svalů kromě nějakého dlouhodobého pravidelného cvičení a relativně vysoké frekvence, potřebuješ i poměrně vysokou intenzitu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benjamin23

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2011 23:24


Chtěl bych se zeptat za jak dlouho můžu maltodextrin použít jako energii?a ještě co je to ten kruhový trénink?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2011 23:38


Chtěl bych se zeptat za jak dlouho můžu maltodextrin použít jako energii?
Nechápu otázku.

a ještě co je to ten kruhový trénink?
Vybrat si 6-10 cviků na celé tělo (nohy, záda, hrudník, ramena, paže, břicho) a cvičit je za sebou, v okruzích. Nedělat tedy série jednoho cviku za sebou a pak přejít na další, ale přecházet po každé sérii z cviku na cvik. Od gigantických sérií se to liší tím, že se dělají přece jenom pauzy mezi cviky a pokaždé se cílí na jinou partii.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist