Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / jídelníček .....
Autor Zpráva
Datsyuk

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 16:45


Sestavoval jsem si jídelníček podle vašich rad co zde píšete a chci se zeptat jestli by to tak mohlo byt .
Snídanevesná kaše jeden pytlíček
Svačina:dva celozrné rohlíky,10g šunky,10g sýra , na to si dám ještě kolečka okorků, rajčat a trochu salátu . Ty svačiny jsou téměř všechny stejné ale místo rohlíků si dám 4 plátky tmavého toustového chleba . Svačiny mám tři za den .První v 9 druhou v 14:00 a třetí v 16:00 Pak oběd mám ve škole . První večeře 150g kuřecího masa a 4 rýžové racia , druhá večeře 200g tvarohu a to smíchám s 50g musli. Po posilovně si dám protein Matrix- firma syntrax.
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 16:50 - Změnil/a: Claws


10g šunky, 10g sýra ....
to mě pobavilo ... (edit: vlastně, nejen to.)
Datsyuk

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 17:01


co tě na tom pobavilo ? když tak řekni moje chyby a velice rád je opravím
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 17:05


Na prvním pohled jsem si myslel, že jde o překlep - 10g šunky/sýra je fór - to ti tady řekne každej. Zapoj trochu fantazii a popřemýšlej o těch svačinách, aby nebyly: ''ty svačiny jsou téměř všechny stejné''. Klidně zařaď mléčné výrobky tím nic nezkazíš. Po tréninku si nedávej proteiny... dalších chyby ti řeknou ostatní, tohle je jen co mě trklo na první pohled.
Roman91

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 17:10


kolik je je pytlíček ovesné kaše ?
Andre

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 17:21


napr svacina:

bily jogurt albert 150g+25g vlocek+banan (pomeranc, jablko)
b3a7

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 18:30


co jíst po tréninku viz: http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=4464
Datsyuk

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 19:24


A proč bych nemohl protein po tréninku , já si ho dávám věčinou až tak za hodinu a půl ?
Datsyuk

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 19:25


A ta kaše má 65 g
b3a7

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 21:03


Jak tu tetsuo a ostatní píšou poříd dokola. Svaly se začínají budovat až asi 2 hodiny po tréninku, takže do té doby neni tolik bílkovin potřeba. Důležité jsou sacharidy, pro obnovení glykogenu ve svalech. Ne, že bych byl nějaký obrovský znalec, jen čtu tohle forum pořádně.

Jinak nechápu, proč se takle ptáš, máš to tam jasné rozepsané - co a kdy jíst po tréninku.
Datsyuk

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 21:19


No já to taky čtu pořádně a někdo doporučuje protein ráno , druhej zas že ne , tak promin že se chcu důkladně zeptat abych se v tom taky orijentoval.A nevím jestli by pro mě byli sachridák dobrej protože mám skolny k břibíraná a ve stravě by mi to mělo stačit ne ?
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 21:20


po tréninku se živiny z gaineru využijí dokonale ''při správné dávce''...
Datsyuk

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 21:26


http://www.dymatizeonline.cz/PVL-Mutant-Mass-Gaine r-6800g-+-Muscle-Pharm-Protein-GEL!.html,det,384 byĺ by tento dobrej ?
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 21:35


jeden z možností
Datsyuk

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 21:56


Takže já to skusím nák přepsat a doufám že mi řeknete že už by to mohlo jít )
b3a7

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 22:14


To mám i já sklony k přibírání a dost výrazný. Ale gainer neni problém, pokud tomu uspůsobíš ostatní jídla (snížíš sachry, třeba menší přílohy apod.)

Jinak Mutant Mass doporučuju - nemůžu si na něj stěžovat, navíc výborná chuť.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist