Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Krupicová kaše atd.
Autor Zpráva
KrasliK

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 15:37


Zdravíčko,
tak si sestavuju nový jídelníček. A nechci aby to bylo tak stereotypní pořád do kola pečivo, rýže, maso, těstoviny. Chutnal jsem ten puding s tvarohem a nic moc teda.

Tak se chci zeptat, krupicová kaše se dá taky jíst ne? Ale asi bez kakaa a tak. Glukopur by možná na dosladění bohl být ne ? Čím by to bylo možný dochutit, nemá někdo zkušenosti?

Co mražená zelenina? Nevadila by třeba k pangasiovi ne ?

Někde jsem viděl že píšou tvaroh s vajíčkem. Uvařené a nakrájené na drobno? ... Zkoušel jsem i glukopur a tak a stejnak mi ten tvaroh nechutná.

Vadí hodně třeba lžička majonézy, kečupu, hořčice a tak ? Třeba a chleba s hořčicí a vajíček ... to mi chutná
Ronin5

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 15:54 - Změnil/a: Ronin5


Glukopur doporučuji požívat jen kolem tréninku. Popřípadě trošku ráno ,společně s kreatinem(pokuď suplementuješ)....jiná doba pokud nemá vážné opodstatnění není moc dobrá.Doporučuji komplexní sacharidy..Zeleninu bych nedával před tréninkem ,ani jako jídlo po tréninku...jinak ji můžeš jíst kdykoli...pokud ochucovadla typu KVALITNÍCH majonéz(nejlépe domácí),kečupů,hořčic dáš občas do svého jídelníčku ,tak není třeba se něčeho obávat.
b3a7

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 16:01


Ronin5
Chtěl bych znát tvůj názor - Je lepší ráno celozrnné pečivo třeba s jogurtem a vejce nebo bílé pečivo/gainer?

A nebo je nejlepší gainer a po půl hodině menší "normální snídaně"?
Andre

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 16:55


KrasliK
pangasius? myslis hmota bez niceho ? To si radsi kup tunaka v plechovce, smichej s testovinama, kukurici, trocha horcice, na male kosticky nakrajeny eidam a mas to. Sice ne nejdietnejsi ale je to dobre.
Ja kdyz si delam krupici, tak nez se zahreje mliko hodim do toho 2 tablety umeleho sladidla, to same do tvarohu.

b3a7
gainer a za 30 minut snidane, ale bile pecivo bych rano nedaval. ma nizkdy Glykemicky index, mel bys brzo pocit hladu pokud bys mel jen rohlik s necim mensim
b3a7

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 17:40


Na jiném fóru zase bylo, že gainer po ránu vhodný není, a že celozrnné pečivo obsahuje hodně vlákniny a ta po ránu taky neni moc dobrá..
Každý na to má názor jiný no :S radši zustanu u pukanců a ovesné kaše
KrasliK

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 17:53


Jaký umělý sladidlo?
A krupicová kaše teda ano?


Tuňák mi právě vůbec nechutná ...
KrasliK

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 17:55 - Změnil/a: KrasliK


a co to kakao ke krupic. kaši ? nebo skořic. cukr .. to ale asi vubec
b3a7

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 18:25


No, pokud nejsi endomorf, tak ti žádné kakao (pokud myslíš granko) vadit nebude.
KrasliK

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 18:54


no nejspšíš budu .. dřív sem byl tlsutej. ale tedka uz nejak netloustnu , akorat na brise a na nohou je tuk
Andre

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 18:55 - Změnil/a: Andre


1 lzice polevkova granka podle me nicemu neuskodi po ranu. Kdyz to udelas 1-2x tydne tak se nic nestane. Ja to tak delam ikdyz jsem v rysovacce
b3a7

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 21:43


Jasně. Zase tak přísně to dodržovat to nemusíš. Jídlo by ti mělo i chutnat, takže do sebe nemusíš cpát tuňáka, když ti nechutná. A zase na druhou stranu když ti něco chutná a není to často a moc, tak proč ne. V rozumné míře je to v pohodě.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 09:25 - Změnil/a: tetsuo


Jak strukturovat snidani podle svych potreb:

Normalni lidi, kteri moc/vubec necvici a jedi pres den mene, a obecne lide, kteri chteji hubnout:
Celozrnne vyrobky, vlocky a cokoli s vyssim obsahem vlakniny
Stejne tak se hodi veci, ktere se relativne pomalu travi a vstrebavaji: vejce, syry (v pripade hubnuti syry s co nejmensim obsahem tuku)...


Lidi, co casto trenuji, maji vysokou potrebu zivin, rychly metabolismus a potrebuji dostat telo co nejrychleji z katabolickeho stavu po 8 hodinach spanku do anabolickeho stavu:

Gainer, pripadne i bile pecivo ci jakykoli zdroj sacharidu s vysokym glykemickym indexem.
Neni problem navic dat si nejakou tekutou vyzivu s nastepenymi/vyfiltrovanymi/bezbalastnimi zivinami pul hodiny pred normalni klasickou snidani.
Akorat porce rozlozit napul: cili polovicni davka gaineru nebo proteinu, a pak polovicni porce klasicke nidane sampionu: vlockova kase s mlekem a nejaka vejce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 13:03 - Změnil/a: b3a7


tetsuo
Díky, to přesně jsem potřeboval.

Ale

"Gainer, pripadne i bile pecivo ci jakykoli zdroj sacharidu s nizkym glykemickym indexem. "

Tady bylo asi myšleno vysoký GI? Tohle trochu nejde dohromady.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 18:38


Jo, sorry, vysokym, opraveno.

Kazdopadne argumenty typu: nejez po ranu sacharidy s vysokym GI, budes mit brzo hlad, jsou fakt mimo. To uz je takova deformace ze vsech tech dietnich radku, ktere vychazeji v novinach, ze z toho zbudou akorat nesmysly.

Pocit sytosti se vytvari mnoha zpusoby, nejen sledovani GI. Napr. mnozstvim bilkovin, tuku, prijmem mineralu, tekutin atd.

Po ranu ale pro sportovce je KLICOVE prijimat RYCHLE stravitelne a vstrebatelne bilkoviny a sacharidy.
Proto je NESMYSL jist JENOM prave ty klasicke "snidane sedlaku, co jdou po zbytek dne pracovat na pole", tj., vlocky, vejce, syry, nebo dokonce nejake maso (treba sunku), lusteniny, tvaroh apod.
Minimalne cast zivin prijatych UPLNE po ranu, by mely byt rychle stravitelne - gainery, proteiny, ciste aminokyseliny, glukoza apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 19:16


No, já svačím po snídani až 3 hodiny a když si dám gainer tak už mám pak hlad jako pes. Pokud si dám celozrnné pečivo s jogurtem a sýrem, tak mám hlad menší. Je tedy vhodnější si dát gainer? To že mám hlad mi tak nějak nevadí a dá se to překousnout, ale nevím jestli taková dlouhá doba nevadí.

Takže i celkově je lepší si dát třeba protein a gainer nebo gainer s velkým obsahem bílkovin a rozmíchat si lecitin v mléku, nebo s tim suplementem, než si dát vejce a bílé pečivo?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 19:42


Hlad neni tak dulezity ukazatel, ze telu chybi ziviny.
Pokud si das rano "klasickou snidani", telo ve skutecnosti hladovi vice-dele.

Ale jak rikam - vzdycky je moznost, jak zkombinovat tekutou i klasickou vyzivu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
KrasliK

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 15:59 - Změnil/a: KrasliK


jak nejlíp teda s tim gainerem mutant mass ke snídani?
poloviční dávku říkáš, když si ho dávám po tréningu to je pro mě celek, takže polovina by byla 0,5 g na kilo čistý váhy ? a za půl hodiny potom třeba 2-3 vajca a rohlík nebo dva ? .. popř. 35g ovesných vloček s trochou mlíka a banánem(jablkem..) ... a potom po dvou hodinách svačinu?
KrasliK

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 16:07 - Změnil/a: KrasliK


bílé pečivo před tréningem- stačí tak hodinu před ? .. a se šunkou bude delší trávení asi co ? ... s bílym jogurtem taky?

a po tréningu když budu mít ten gainer, tka podle chuti si dám 2 - 3 dávky... a kolik ml maximálně v každé dávce vypít??, Když vypiju víc jak litr vody při tréningu, žaludek začne trávit ? .. Byl jsem včera v posilce a nějakej chlap na toho druhýho prej, takovej kanystr, to vypiješ jo ? a on že jo se mrknu a on tam ten "kanystr" od šťávy jupí, nvm kolik tam je jestli 3-5 litrů obsah
kv1t

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 16:26 - Změnil/a: kv1t


Vždyt ti to už tetsuo kdesik vysvětloval.. Po treninku Gainer 1g/1kg tvé váhy, ale rozdělit do 2 dávek, 1. ihned a 2. po půl hodině, protože po cvičení žaludek hůře tráví a taky by ti mohlo být nevolno či chytnout průjem, rozumná hranice 1 max dávky je 50g(osobně to dávám do 4-5dcl).. A cca 2h po tréninku nejlépe maso+příloha nebo dávka proteinu a po půl hodce jídlo.. Nějaké mlíko s banánem není dostačujcí.
KrasliK

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 16:29


opraveno, zapoměl jsme napsat žeje to ke snídani, četl jsem si přispěvky nahoře a pak jsme tak nějak na to reagoval .. a v tom druhým se ptám jenom s kolika ml to můžu max. zředit .. enbo kolik ml na max. dávku
kv1t

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 16:35 - Změnil/a: kv1t


Ajo, ale to se moc srozumitelně nevyjadřuješ, mluvíš tam o posilce.. Tos jako myslel, že si dáš 3 dávky na snídani podle chuti? Já si ráno dávám gainer 50g do půl litru a po půl hodině snídaně. Např povařené vločky v mléce s ovocem, nebo housky se šunkou, plátky eidamu a vejci.
KrasliK

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 16:43 - Změnil/a: KrasliK


ne to ne, označi ljsem ti ty důležitý slova
kv1t

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 17:04 - Změnil/a: kv1t


Po jsem už řekl a před? No já bezprostředně před nedávám nic, bud cvičím odpoledne po obědě 2-3h nebo dopoledne 2h po vydatné snídani. Někdo říká, že je dobré si dát před gainer, prý kvůli energie, což mi ale moc nesedí, bo tělo má omezené možnosti získáni si okamžité energie ze stravy a údajně tě může i zbrzdit, myslím kvůlu zkyselení žaludku, ale to uvádím z toho, co říkají ostatní, ne z vlastní zkušenosti.. Ale co vím, tak je dobré dát si glutamovou kys. a na povzbuzení kys. pantotenovou, niacin atd..
KrasliK

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 17:15


Si právě teď dělám novej jídelníček, nějak už protein nepotřebuju. Můžu si ho dát třeba místo tý snídaně s glukopurem a maltodextrinem? a kolik tak dávkovat čeho?.. a Kdykoliv během dne místo jídla když si ho budu dávat, mám dát víc malto nebo glukopuru ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 17:42


Gainer prijimany kolem 30 minut pred treninkem neslouzi k tomu, aby dodal energii na trenink. Pouzije se spis az po skonceni treninku. I tak mu to jde ale rychleji nez normalnimu jidlu. V treninku vyuzivas hlavne energii-glykogen ulozeny ve svalech z jidla, ktere jsi jedl den predtim.

Pokud do te pul hodiny pred treninkem prijmes tak 30 g sacharidu z gaineru, tak se zaludek neprekyseli nijak vyznamne, resp. nezpomali se metabolismus, ani se nevytvori v zaludku prilis velky osmoticky tlak.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ronin3

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 22:45 - Změnil/a: Ronin3


Tetsuo: jíst potraviny s vysokým GI. (post článku) Ve finále bych se tím vůbec neřídil,jelikož Tetsuovy unikla podstatná věc, Glykemický index 0-100,je stupnice,kterou se vypočítává vele důležitější GL-glykemická nálož. Ten je ovlivněn druhem a množstvím bílkovin,tuků...druhem nápoje,kombinací jídel. GI je běžnému člověku platný asi tak jako Tetsuovy rady.Jelikož na to upozorňují nutriční experti,že ve výsledku je stupnice určující inzulínovou stupnici poupravená na 50< a vysší. ..Jinak je dokázáno že některé potraviny u kterých se čekala Nízká GI nálož,tělo reagovalo jinak než rychlým uvolňováním cukru do krve. Absorbce střev je dost individuální..sensitivita inzulínu se dá regulovat vysokýma dávkama suplementací vitamínu E kolem 600AU.Jinak osmotický tlak v žaludku,je takový poloviční mýtus,který platí asi tak u 1člověka z deseti,asi taková šance že tě po cestě z fitka chytne průjem.To mám větší šanci se podělat od Novákovo Plasmexu....bez toho,abych si byl vědom špatné konzistence.
Ronin3

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 23:05


b3a7 doporučuji (již tak neučinný sojový lecitin) nemíchat s mlékem..a dávat jen na lačno,nebo mezi jídlem.
b3a7

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 23:26 - Změnil/a: b3a7


Dobře díky ale to mám jíst přímo ten prášek?

http://www.lekarna.ppzdravi.cz/leky-volne-prodejne /lecitamin-lecitino-protein-napoj-250g-jahoda-1.ht m

To je přesně ono.

Nevíš, kde by se dal sehnal ten vaječný lecitin? Je pravda, že jediný účinek, který jsem pocítil, byla neuvěřitelná únava, téměř hned po tom co jsem si to vzal.
kv1t

Člen
# Zasláno: 9 Bře 2011 09:01


Taky jsem marně sháněl ten vaječný lecitin a abych ho získával ze sušených vaječných žloutků, tak to zas nevím no.. Taky jsem měl chvíli ten lecitamin, ale nepříjde mi to moc ekonomické, když na nutri-exact mají čistý lecitin 300g za né moc vyšší cenu..
Ronin3

Člen
# Zasláno: 9 Bře 2011 12:26


Vaječný lecitin tady v ČR je velice těžko sehnatelný..a když seženeš tak velice drahý. Asi tak drahý,že v porovnání s kvalitním rybím tukem,je to vyhazování peněz lopatou z okna. Osobně lecitin nescháním,jelikož vejce je jim plný,a máš jistotu jeho vysoké biologické hodnoty. Jedno vejce =cca 1200mg lecitinu....a pokud už na něho někdo věří,a chce neefektivně vyhazovat peníze. Tak ať se řídí základníma pravidlama.!!Lecitin výhradně požívat v beztučných jídlech,mezi jídly.(čaj,voda,pokud mléko tak bez tuku,což je sračka) Rozdělen do dvou dávek cca 10mg ráno,10mg večer(průjem je upozornéní že vetší dávku tělo "nepotřebuje,,)...vyhnout se glycerovanému lecitinu...různých koncentrovaných tablet atd. Pokud někdo očekává rozpouštění chlesterolu v cévách,a normalizaci hladiny v krvy ať si nedělá naděje.Není takový vliv prokázán..
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist