Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / jaká suplementace
Autor Zpráva
Numero Uno

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 12:36 - Změnil/a: Numero Uno


Zdravím všechny, mam malou prosbu. Je mi 16 chodím do posilky 3x týdně, ve stravě si počítám jen bílkoviny a nemám problémy s nadváhou. Hledám vhodnou suplementaci. Momentálně pobírám proteinák MATRIX (jednu dávku ráno a večer). Toto mě vyjde zhruba na 1000kc/měsíc. Jsem ochotný přidat ješte jeden supplement, ale nemůžu se rozhodnout mezi BCAA a gainerem. Prosím o radu. Vím že Tetsuo doporučuje gainer, jenže kamarádovi doporučil osobní trenér jen proteinák + bcaa proto nevím na koho dát.
(chtěl bych se vejít do 1500kc měsíčne)
Děkuju za radu
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 12:52


Prosím o radu. Vím že Tetsuo doporučuje gainer, jenže kamarádovi doporučil osobní trenér jen proteinák + bcaa proto nevím na koho dát.
to že to je trenér neznamená že ví víc jak někdo jinej. + třeba to má svoje důvody proč mu to doporučil.

určitě si pořid Gainer , jestli chceš nabírat svalovinu. Používej ho po treninku.
Prostě po treniku používej gainer a ne protein.


Informace shromažduj a šiř dál
Numero Uno

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 13:09


ješte jedna otázka, stačí když denně místo 1 dávky proteináku = 22g proteinu vypiju 0,5-1l mléka ? ušetřilo by mi to 500kc měsíčne, rodiče mi totiž mléko budou kupovat bez problémů, suplementy už ne. Proč se vůbec mléko moc často nevyskutuje v jídelníčkách ? Přijde mi to jako jeden z nejlevnějších/nejpohodlnějších zdrojů bílkovin. Jak se to s jejich využitelností ovšem nevim
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 13:17


No z mlíkem je to složitější. Pokud jde o kasein tak se s toho mlíka dostáva delší cestou , nejdřív se srazí v žaludku a potom se udělá ten kasein a ten se pak pomalu tráví a vstřábává se v tenkým střevě. Takže je dobrý ho pít na noc.
Určitě proteinový nápoj bych nenahrazoval za mléko. Protein slouží k tomu aby ti nahradil proteiny , které za den nestíhaš v běžném jídle přijmout.


Informace shromažduj a šiř dál
Numero Uno

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 13:19


Takže popřípadě protein nadále nekupovat a nahrazovat ho mlékem ? místo toho bych mohl koupit gainer + bcaa nebo jen gainer a prachy šetřit :D
ZANGER

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 13:23


To nejlepší co mužeš do sebe dostat po treninku je gainer.

Jinak bílkoviny ber obecně ze stravy 1,5-2g bílkovin na 1kg svý váhy.
4D4M

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 13:23


Dat si vecer pro zvyseni prijmu bilkovin misto davky proteinu 0,5-1 l mleka lze, ale pocitej s tim, ze mleko budes travit dele.
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 13:24


Gainer určitě pořid, a dávej ho po treninku.

ostatně co se týče BCAA nvm.

Proteinový nápoj = bílkoviny ( ty musíš za určitý den do sebe dostat určitý počet bílkovin v normálním jidle, ale někdy to je obtížný takže Proteinák ti pomůže když třeba nestíhaš ty určítý bílkoviny doplnit)


Informace shromažduj a šiř dál
Numero Uno

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2010 13:25


díky za rady
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist