Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Antibiotikum
Autor Zpráva
Milda123

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2010 11:13


Ahoj, mám otázku
-člověk chytí nějakýho bacila, dostane antibiotikum a cca za 3dny už mu
je dá se říct dobře (cítí se tak).Může tedy začít znovu trénovat, když už
se cítí dobře a dobírá ještě prášky?
Claws

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2010 12:04


Raději né ihned po nemoci, tělo už se muže cítit lépe, ale imunita se musí dát dopořádku.
1) začít opravdu z lehka.
2) počkat, alespoň týden než se tělo dá kompletně dohromady.
RoManL4

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2010 13:34


Hlavní je Tvůj pocit.

pokud je řečeno třeba týden počkat a půjdeš cvičit dřív budeš se u toho cítit ok, proč ne.

stějně tak pokud je řečeno třeba týden počkat po týdnu se nebudeš citit ok tak cvičit nepudeš



Z osobní zkušenosti: někdy jsem nachlazený, ale jdu dotoho protože se na to cítím a je to ok. Ale většinou je opravdu lepší to nepodcenit a dát si pauzu, kterou beru jako celkovou týdenní regeneraci v rámci treninku.


Odpověď nalezneš v poznání..
eSko

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2010 14:52


Antibiotika účinkují ještě týden po nemoci, rozhodně v tuto dobu nechoď cvičit, jinak si zaděláváš na chronické problémy.
Milda123

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2010 17:30


Díky za info. A když se nebude jednat o léčbu antibiotiky, budu mít nějakého bacila, ale nebude to nic hrozného, tak se mohu řídit jen svým pocitem? Buď se na to cítím nebo ne.. Nebo nemám vůbec chodit a mohlo
by mi to ublížit?
eSko

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2010 22:17


Opakoval bych se. Nachlazení vždycky vyležet, zařadit 3x denně 500 mg vitamínu C, aby jsi vytvořil v těle "C-vitamínovou clonu", takto dávkování drž i druhý den, případně třetí, pokud to ještě není ono. Toto krátkodobé dávkování Ti neublíží, případný přebytek vitamínu bude vyloučen močí, nehrozí Ti zdravotní problémy.
Dominik

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 12:59


Zdravím ... mohl bych se tady zeptat .. dostal jsem antibiotika ale nic mi není .. ( mám jenom díru v ušním bubínku ,což by s posilováním nemělo souviset ..) můžu nadále cvičit i s antibiotiky ? ( žádné anabolika ani kreatin neberu) Díky.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist