Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jak jíst před a po tréninku a co si dát eventuálně jako náhradu gaineru?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Autor Zpráva
Slaine

Člen
# Zasláno: 3 Led 2014 12:46


Ďakujem. Ja chvála bohu nemám problémi s mliečnymi výrobkami, ale kamarát je veľký zástanca zdravej výživy a vraví, že človek by nemal konzumovať mliečne výrobky, pretože aj každý živočích po dosiahnutí určitého veku prestáva konzumovat materské mlieko. Preto má veľa ľudí problémi s mliečnymi výrobkami. No a tak ma len zaujímalo či je aj nejaká iná alternatíva kaseínu.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 3 Led 2014 12:53


To jsou od Tvého kamaráda s prominutím pěkně debilní kecy. Pokuď někdo vyloučí na delší čas mléko a mléčné výrobky ze stravy, laktózovou intoleranci si tímto způsobí sám, protože přijde o schopnost laktózu trávit.
Mléko normálně do výživového plánu jednoznačně patří...


42let @ 195cm @ 125kg
Vermot

Člen
# Zasláno: 3 Led 2014 15:26


legi:asi mas recht alei ja jsem to uz slysel mockrat ze mleko nema ve vyzive cloveka misto a zadne opodstatneni...absolutne zadny benefit a jen sama negativa ..takze se nedivim ze je z toho mnoho lidi zmateno...znas to jeden rika to druhy zase tohle..
Kriss

Člen
# Zasláno: 3 Led 2014 15:42


No nevim jako rikat tohle a tomto to je vsude uplne vsude ale pokud se nadtim clovek zamysli selskym rozumem .. prijde mi naprosto vtipne ze se nekdo na takovy blabol chytne


Never back down ...
Wake up . work out and Be Happy
Legi

Moderátor
# Zasláno: 3 Led 2014 17:44


Tak to jsme už dva...


42let @ 195cm @ 125kg
Karolina

Člen
# Zasláno: 3 Led 2014 20:11


Já to ani nezkouším, mléčné výrobky zbožňuju, ale už jsem to taky slyšela, a i Paleo strava povoluje jen tučné mléčné výrobky, jen některé.. Ale Legi, díky, udělal jsi mi radost, konečně si kvůli tomu přestanu lámat hlavu..


I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
Slaine

Člen
# Zasláno: 3 Led 2014 21:08


Ja som mu vravel, že ak človek nemá problémi s mliečnymi výrobkami, tak nevidím dovod prečo by ich nemohol konzumovať. No, ale každý máme vlastnú hlavu.
Vermot

Člen
# Zasláno: 4 Led 2014 00:16


ok ale kdyz to riaji i lekari???

http://www.youtube.com/watch?v=Vtm0KNN62pk
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 4 Led 2014 05:13


ono si stačí pozrieť zloženie mlieka a máš jasno ak nie si alergický na laktozu mlieko je ok
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Led 2014 08:01


Vermote, ten pán se rád poslouchá...a předvedl, jak se mnoha slovy dá říct úplný lejno. Dá se souhlasit pouze s tím, že se nic nemá přehánět. Jinak jenom straší a manipuluje...čili dělá přesně to, co vyčitá těm marketingovým specialistům.


42let @ 195cm @ 125kg
Karolina

Člen
# Zasláno: 4 Led 2014 08:24





I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
Slaine

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2014 20:07


Čaute. Kamarát mi poradil údajne najlepšie práškové aminače. AminoX od BSN. Chcem sa opýtať či sú vhodné aj do rysovačky, lebo keď som študoval etiketu, tak som na nich našiel, že obsahuju aj sacharidy. Síce menej ako 1g, ale nie som si istý či keď si ich dám po tréningu, nezastaví sa spaľovanie tukov?
maacher

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2014 20:13


na ronnie davali rozbor a bylo tam tech cukriku docela dost, ale pokud zhazujes do plavek, tak to pujde i tak
Vita

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2014 09:41


Ahoj, rad bych se zeptal, jak resi uzivani gaineru a proteinu lidi, kteri cvici stejne jako ja po 19 hod vecer? Predem moc diky za info
Polsonside

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2014 10:59


Ahoj, hledám odpověď na úvodní popis stravování a suplementaci.

a, proč BCAA jen po tréninku když skoro všude uvádí, že dávka před tréninkem ochraňuje svalovou hmotu a po tréninku pomáhá k lepší regeneraci.(trénink mám cca 60 minut + 30 minut cardio)

b, hrozně se liší názor, kdy vypít protein nápoj po tréninku, já většinou do 30 minut po cvičení, do další hodiny pevná strava, gainer neřeším, jsem mezomorf.

c, když mám opravdu málo peněz a musí se přizpůsobit, co lze tak narvat do kvalitní stravy ale otázka k suplementaci, užívám pouze protein a bcaa, mohu bcaa vynechat nebo hrozí skutečně ztráta svalové hmoty, není to jen hříčka výrobců za účelem prodat produkt?
balbi

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2014 17:04


Zdravím,

a)BCAA klidně můžeš dávat i před tréninkem, ale po tom tréninku jsou přece jen důležitější, před tréninkem stačí mít pořádné jídlo (tak hodinku před trénikem, klidně i 90 minut) a tělo si vezme z toho.

b) Ano, po tréninku protein, 30 minut je možná zbytečně moc, tak 10-15 minut, pak za hodinku pevné jídlo.

c)BCAA zas tak nutná nejsou, v dietě jsou dobrým pomocníkem, ale pokud jsi v objemu a nebo jen tak prostě, tak bcaa klidně můžeš vynechat, základ je strava.
Slaine

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2014 18:43 - Změnil/a: Slaine


Čaute. Mám pár otázok ohľadne kardia tréningu. 1. Je pravda že kardio ničí svaly a preto by sa malo pred kardiom a po ňom brať BCAA? 2. V jednej z mojich otázok mi mistr Legi napísal, že najviac tuku sa spaľuje pri frekvencii 110. Väčšinou som ale na nete našiel názor, že je to od 120-140. Nie je tých 110 málo? 3. Keď nedám BCAA pred kardiom, ale 2.hodky pred ním spapám nejaké to jedlo, bude to stačiť, aby telo počas kardia nespaľovalo svaly? Tá posledná otázka ma zmyseľ iba vtedy, ak odpoveď na otázku číslo 1. je ano. 4. Môžem po skončení kardia hneď niečo zjesť, alebo je tiež dobre počkať? Ďakujem za odpoveď.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 18 Říj 2014 19:07


Tuna mister Legi...

1. NE
4. Po skončení long steady kardia je dobré počkat, logicky.

Ideální burn fat tep má každý trošku někde jinde, ale nejčastěji je to kolem 110. Jestli to chceš vědět přesně, navštiv zátěžovou laboratoř, kde Ti to změří.


42let @ 195cm @ 125kg
alanito

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2015 16:03


Dobrý den. Mám otázku ohledně gaineru. Bohužel jsem na antikolagulační léčbě(dlouhodobě) nebo-li užívám léky na ředění krve. Díky tomu nemohu vitamín K (resp. mohu ale jen v množství 50-max.200 mikrogramů denně). Jelikož zatím všechny gainery u kterých jsem měl možnost podívat se na složení obsahovaly kolem 600mg draslíku na 100g(tzn. většinou 2 odměrky a já používám denně i 3-4). Existuje tedy nějáký gainer neobsahující draslík nebo jen v malé míře ? Popřípadě jakým suplementem ho lze nahradit( nejlépe se stejně dobrým účinkem a složením)? Předem díky
Slaine

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2015 10:12


Čaute lidi. Mám takýto malinký problém. Blíži sa leto, tak som začal rysovačku a rozhodol som sa ju robiť trochu inak než doteraz a to tak, že vynechám kardio a hladovku po cvičení . Mám upravený jedálníček a to tak, že v netréningové dni príjmám, len minimum sacharidov. Večšinu stravy tvorí len maso-ryby + zelenina. Všetko v poho, váha ide dolu aj tuky miznú, len nevládzem cvičit s takými váhami ako v objemovke. Musím ísť váhou dolu minimálne o 5kg a neviem prečo. Može to byť tými obmedzeními sacharidmi?
maacher

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2015 01:20


je logicke, ze kdyz snizis kaloricky prijem, ze nebudes mit tolik energie a sily.Akorat maso a zelenina neni dieta, ale hladovka.Proc tak radikalne utahujes sacharidy, proc nedavas tuky?
Slaine

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2015 20:41


Nie je to hladovka, fakt nie (hlávkový šalát, šalátová uhorka, rajčiny, paprika a k tomu flákota masa. 2,5-3 hodiny v pohode vydržím). A skúsil som to preto, lebo som potreboval rychlo zhodiť aj váhu aj tuk, čo sa podarilo bez kardia. A keď tuky myslíš tie zdravé tuky, tak tie samozrejme dávam, ako vlašské orechy, ryby, konopné semienka. Ono sa možno zdá že je to brutálna diéta, ale do obeda sa stravujem normálne. Tú zeleninu s masom papám až od obeda a iba v nie tréningové dni.
Shambala

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2015 13:29


tetsuo
Zdravím, Tetsuo, mám dotaz stran rozložení potréninkové stravy v den, kdy mám silový trénink 16-17:00 a trénink aikido 18-19:30. Po silovém tréninku si dám gainer (cca 50g sacharidů, 13g proteinu), pevné jídlo pak nestíhám. Má smysl si dávat malou dávku rychlevstřebatelných proteinů těsně před tréninkem aikido nebo počkat až na večeři? Děkuji za názor.
MrDoda

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2016 15:03


Ahoj, hodně lidí tu hledá nějaké proteiny a suplementy pro cvičení. Jaký máte názor na výživu od Doriana Yatese? Teď se tu prodávají a jsou na to celkem dobré recenze.
Děkuji moc za odpověď

URL
Legi

Moderátor
# Zasláno: 30 Čvn 2016 18:41


Zdar,
je to jen další z mnoha značek využívající známý ksicht úspěšného bádybildéra a jen tak na první okuk to může být velmi slušné, co se týče složení. U proteinů se jejich kvalita posuzuje dle použitých surovin, využitelnosti a chuti. Tady Ti může díky jedinečnosti složení protein vyhovovat, takže je nutno jej vyzkoušet. U suplementů, kde je obsahem nějaká daná látka, jako jsou např. aminokyseliny atd., tak to bývají jen předražené krabičky s pěkným obrázkem, které jinde koupíš za půlku, možná i za míň.


42let @ 195cm @ 125kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist