Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jak jíst před a po tréninku a co si dát eventuálně jako náhradu gaineru?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
Slaine

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2012 14:29


Asi máš pravdu. Já tomu moc nerozumiem, ale tak si možem dať 2. lyžičky a uz mám 70% proteínov. Ja hlavne pozerám na pomer a cena. Za 500ml zaplatím 7.eur a vydrží mi to rozhodne dlhšie než proteínový nápoj. Ďakujem za tvoj názor.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2012 10:17


A dej si čtyři lžičky a máš 140 % proteinů. Tady někdo nechápe učivo matematiky ze základní školy...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2012 10:59 - Změnil/a: Slaine


Dobre už viem teda že peľ nieje taký dobrý ako proteínový napoj, ale z hľadiska škodlivosti na ľudsky organizmus sú rastlinné bielkoviny úplne v pohode na rozdiel od životných. "A dej si čtyři lžičky a máš 140 % proteinů. Tady někdo nechápe učivo matematiky ze základní školy..." Tomuto ale nerozumiem. Čo je zlé na tom keď si dám viacej lyžičiek? Viacej lyžičiek=viacej všetkého. Ďakujem za odpoveď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2012 16:48 - Změnil/a: tetsuo


4 lžičky budou mít pořád 35 % bílkovin. Procentuální koncentrace látky se nemění. Pokud ji nenaředíš, nebo se do ní něco nepřimíchá.

Jestli jsou lepší rostlinné nebo živočisné bílkoviny, je věc na dlouhou debatu. Rostlinné bílkoviny mají vždy horší profil (= méně) esenciálních aminokyselin, tedy těch, které jsou nepostradatelné pro růst svalů. Znamená to, že pro vegetariány je těžší nabírat svaly.
Dá se připustit, že konzumace velkého množství masa může vést k rakovině tlustého střeva, což vegetariánům téměř nehrozí.

Jestli se ale řídíš přepočtem množství bílkovin vzhledem k ceně, garantuju ti, že včelí pyl je finančně méně výhodný než proteinové nápoje na bázi živočišných bílkovin (syrovátka, vaječný bílek, kolagen, kasein).

Znovu říkám: včelí pyl je taková "zdravotní blbinka", něco na úrovni, jako když jíš pangamin nebo nějaké sušené šípky apod. Není a může to být způsob, jak získat dost bílkovin. Pokud ti tohle chce nakecat nějaký prodejce pylu, tak ti lže, případně je sám blázen.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2012 17:34 - Změnil/a: Slaine


Ja už ho beriem nejaký ten piatok a nemám pocit, že by svaly nerástli. Je pravda že nerastú tak rýchlo ako by rástli keby som bral poriadny proteín, ale rastú. Mám hold strašne zrezaný rozpočet a nemôžem si dovoliť kupovať všetko čo by som mal. Som rád že mi zostanú peniaze na BCAA a aj tie kupujem väčšinou keď sú v akcii. Keď ťa môžem ešte chvíľku otravovať opýtal by som sa na hroznový cukor. Je dobré ho brať hneď po cvičení namiesto gaineru? Počul som že aj ten rýchlo doplňuje glykogén. A ešte v prvom odstavci po tréningu píšeš: Celkové množství sacharidů ze všech dávek - můžou být i tři, by měl dát kolem 1 g sacharidu na kilo čisté tělesné váhy. Ak nedodržím tento vzorec znamená to že sa glykogén nedoplní, alebo sa nedoplní úplne? Ak sa nedoplní úplne moc to vadí, alebo aké to bude mať následky? Edit: Stále rozmýšľam nad týmto čo si napísal tetsuo : 4 lžičky budou mít pořád 35 % bílkovin. Procentuální koncentrace látky se nemění. Pokud ji nenaředíš, nebo se do ní něco nepřimíchá. Uvediem príklad : 100mil má 100gramov proteínu. Ak si dám 10 mil. tak budem mat 10gram. proteínu. Takže ak si dám 4x10 mil. tak mám 40 gramov. Čím viacej si toho dám tým viacej toho dostanem.Toť môj názor. Ďakujem že máš so mnou trpezlivosť a za odpoveď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2012 14:30


Rosteš ze zbytku stravy. Pár lžiček pylu nemůže obsahovat víc než pár gramů bílkovin. I kdybys toho pylu snědl 100 g, tak máš z toho 35 g bílkovin (protože má 35% koncentraci). To není až tak málo, ale tohle množství získáš skoro už z nějakých 40 g běžného proteinového prášku. Podle mě toho pylu sníš tak 10 g denně, překvapilo by mě, kdyby víc. Prostě jsou ty počty, co uvádíš, jsou úplně mimo. Tím, že jíš jedné méně koncentrované látky víc, nezvýšíš její koncentraci. Zvýšíš jen celkové množství přijaté látky. To ti ale pak nehraje správně ten poměr "množství/cena".

____________________

BCAA jsou na přepočet aminokyselin mnohem dražší než proteinové nápoje.

____________________

Glukopur NEMŮŽE nahradit gainer, protože je to čistý cukr. Ten dělá tělu ve velkých dávkách poměrně špatně. Jeho zpracování MUSÍ být regulováno pomocí proteinů a aminokyselin. Proto se taky do gainerů míchají proteiny, případně různé potréninkové nápoje obsahují hodně čistých BCAA. Ideální je ke každé porci 50 g sacharidů tak 2,5-3 g BCAA, což je 5-6 kapslí. Nebo tak 20 g proteinového prášku.

_____________________

Závěr: utrácíš peníze za nesmysly a máš to špatně ekonomicky spočítané.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 7 Srp 2012 19:32 - Změnil/a: Slaine


No jo no. Ja som myslel že v tom peli je viacej tých aminokyselín(Dával som si vždy 1.polievkovu lyžičku hodinu po cvičení, takže ono mi to naozaj vydržalo hrozne dlho) a je to neuveriteľné liečivo na prírodnej báze. Žiadne chemické sračky. Odkedy to beriem, tak neviem čo je chrípka. Dobre takže začnem odznovu. Namiesto gaineru by som skúsil sunar, ako som sa dočítal na prvej stránke a kúpim si proteín. Aký by si mi odporučil? Alebo mám si radšej kúpiť gainer a na proteín sa vykašlať? Diky za odpoveď.
Slaine

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 11:41 - Změnil/a: Slaine


Ešte mám otázočku ohľadne laktózy. Je pravda že laktóza tiež spomaľuje vstrebávanie živín tak isto ako tmavé pečivo? A keď ma po cvičení ešte kardio mám si dať sunar(gainer) až po kardiu, alebo hneď ako docvičím?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 13:06


Tos slyšel kde, že "laktóza zpomaluje vstřebávání živin"?

Jestli je cílem hubnutí, tak po kardiu nepřijímat sacharidy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 13:24


Kde som to počul si už nepamätám, bolo to dávnejšie. Bavili sa o tom či zarábať proteín s mliekom, alebo s vodou a niekto povedal že s vodou, lebo mlieko vytvára v žalúdku laktózu a tá spomaľuje vstrebávanie živín. Takže ak to chápem správne pri objemovke ihneď po cvičení gainer a potom môžem kľudne na bike ano?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 13:34 - Změnil/a: tetsuo


Mléko obsahuje laktózu. Nevytváří se až v žaludku. Laktóza je pro většinu lidí snadno stravitelný cukr, který naopak pomáhá vstřebávání minerálních látek. (Problém s trávením laktózy má tak 5 % lidí)

Problém s mícháním proteinu do mléka je teoreticky v tom, že rozstěpení mléčné bílkoviny na frakci syrovátky a tvarohu trvá déle než trávení samotných proteinových prášků, které mají většinou syrovátkovou bázi.
Je tam pak předpoklad, že žaludek nebude tak rychle propouštět do střev rychlejší syrovátkové proteiny.

Takže ak to chápem správne pri objemovke ihneď po cvičení gainer a potom môžem kľudne na bike ano?
Bohužel nevím, jaký je tvůj cíl, ani proč chceš dělat kardio.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 13:44


V prvom rade chem naberať svaly, takže objemovka, ale bojím sa že z gaineru a z častejšieho jedenia moc priberiem(myslím tuky). Videl som už viacej ludí čo z gainerov nehorázne pribrali, tak som myslel že kardio by pomohlo zase nejaky ten tuk spáliť.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 14:07


Netloustne se z gaineru, ale z toho, co lidi její celkově a mimo trénink,

Konzumací gaineru se každopádně zastavuje pálení tuku, takže je zbytečné jezdit pak na rotopedu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 14:19


Rozumiem a ďakujem za rady. Už to snáď budem robiť správne.
Slaine

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2012 18:53


Tetsuo prosím ťa ako moc je dobrý tento proteín:Wieder cfm whey proteín? Teraz ho majú v akcii, tak či sa oplatí ho kúpiť.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2012 11:21


Je to standardní syrovátkový (whey) protein dělaný miktofiltrací (CFM).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2012 15:42


Tetsuo prosím ťa tento proteín je lepšie piť s vodou, alebo s nízkotučným mliekom? http://www.vyziva-pro-fitness.cz/zbozi/1233/protei n-50-70/fa-whey-protein-2270g/
einee

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2012 13:30


Ahoj,

mám dotaz ohledně jídle před a po trenovani. Respektive mi jde spíš o konzultaci toho co příjmám před a po.

Jelikož mám málo času chodím posilovat ráno a to cca hodinu po tom co se probudim a najim už jsem v posilovně.

probudím se v cca 6:00
dám si rozmixované ovoce kupříkladu 2x banán (cca200g) s vodou a trochu proteinu (cca 15g 80%)

v cca: 7:10 začinám s posilovanim

po posilování si dávám znovu 2x banán s 30g 80% proteinu, 2,5g BCAA + multivitamin

a hodinu po předchozím jídle si dám kuřecí prsa s rýží či těstoviny a kvalitní tuky v podobě seminek, olivoveho oleje, burakoveho masla..

chtěl bych otestovat učiněk kreatinu jakožto doplnku a nejsem si jistý kdy ho dávkovat, protože nalačno nejsem uplně schopný vzhledem ktomu že potřebuji energii pro posilování..

předem děkuji za odpověď
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2012 22:53


V zásadě se to tak dělat dá


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2012 08:12


Tetsuo ten prvý odstavec o jedle a suplementoch pred cvičením a po ňom je super, ale mohol by si niečo podobné napísať aj o rysovacom tréningu prosím? Niečo málo už som si našiel, ale nikde sa tam nepíše čo a kedy brať. Poprípade ak vieš , kde by som si to mohol naštudovať postni mi to sem. Ďakujem.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2012 11:14


Bohužel nevím, který první odstavec myslíš.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2012 12:39 - Změnil/a: Slaine


Ten prvý post: PŘED TRÉNINKEM , PO TRÉNINKU. Tak či by si sem nemohol niečo podobné napísať aj o rysovaní. Hlavne kedy brať aké suplementy. Edit: Ak sa ti nechce toľko písať, tak mi aspoň poraď. Rysovací trening= 45min pumpovať železo + 30/35min kardio a potom hoďku až dve nič nejesť. Mám si dať pred cvičením BCAA? A čo po cvičení pred kardiom, alebo aké suplementy brať? Čítal som že najlepšie je kruhový tréning, ale musím svoj tréning meniť, alebo môže zostať, len ho skrátim?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2012 16:38


Ono dost záleží na tom, nakolik je člověk v kalorickém deficitu. BCAA ale zvyšují hypoglykémii, a v takovém stavu se moc dobře necvičí. Čil pro většinu lidí platí spíš nebrat BCAA před ani po tréninku,pokud se chce rýsovat. Jakýs takýs smysl má brát glutamin před tréninkem.

Jinak věci, které napomáhají spalování tuku jsou:
- MCT olej
- synefrin, příp. kofein
- extrakt zeleného nebo bílého čaje
- pyruvát vápenaný nebo kreatin pyruvát
- guggulsterony
- lecitin, cholin, inositol
(tyto věci má smysl brát před trénikem, zelený čaj v podobě nápoje i při tréninku)
částečně pomáhají i některé vitamíny...

Problematický je karnitin, přímý vliv na spalovní tuku nemá.

Trénink ideálně kruhový (ale nemusí být), více opakování v sérii se vyplatí. Doba tréninku minimálně 45 minut, lépe až 60.
Kardio 30-40 minut, lehce
hodinu až dvě potom nic nejíst. Pokud to má někdo problém vydržet, může si dát dříve než za hodinu proteinový nápoj nebo jiný zdroj bílkovin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2012 16:48


Diky moc.
Slaine

Člen
# Zasláno: 8 Říj 2012 18:06


Tetsuo mám ešte kontrolnú otázku. Podstata rysovacieho tréningu je v tom, aby sa vyčerpal svalový glikogén a uvolnili sa tuky? Ak áno znamená to že mám cvičiť s ľahšími váhami a nie s takými s akými cvičím v objemovke?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2012 11:38


Je to nejčastější přístup.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2012 10:35


Čaute. Tetsuo, alebo hocikto, kto sa sem zatúla čo si myslíte o tomto produkte? http://www.xtremepower.net/sk/ . Ďakujem za váš názor.
Hanusek

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2012 16:54


Tetsuo prosímtě, při cvičení mě poslední dobou strašně pálí žáha nevím čím to je, piju jen holou vodu, před tréninkem užívám B12 a Krealkalyn po tréninku pouze gainer . Nesetkal ses s tím už taky?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2012 15:51


http://www.xtremepower.net/sk/ - Naprosto standardní produkt s aminokyselinou argininem a vitamínem niacinem.
Garantuu ti, že svaly z toho nerostou. Ale napumpuje to při tréninku.

::::::::::::::::::::::

při cvičení mě poslední dobou strašně pálí žáha nevím čím to je, piju jen holou vodu, před tréninkem užívám B12 a Krealkalyn po tréninku pouze gainer .
Překyselenej žaludek. M"žeš cvičit příliš krátce po jídle, jíš moc, nebo máš silný žaludeční šťávy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 10 Lis 2012 10:14


Tetsuo, aký je tvoj názor na spalovače tukov? Fungujú, alebo sú to len vyhodené peniaze?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist