Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jak jíst před a po tréninku a co si dát eventuálně jako náhradu gaineru?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
benjamin23

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2011 21:15


já to nechápu tak to mám tedy tenhle izolát míchat s mlékem??
http://www.fitness.cz/proteiny-do-1500g/scitec-100 -whey-isolate-700g-s7181483

izolovaný protein je protein který je nějakou technologii zbaven tuku a jiných látek,je to tak??tak proč ho pít s mlékem a zpět přidávat tuky?
prosím poraď sem asi zase vedle
gonnwall

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2011 00:23 - Změnil/a: gonnwall


jo, tento michat s mlekem, vylepsis aminokyselinove spektrum; vadi-li ti 3-4.5g tuku, kup mleko nizkotucne (0.5%)
blu3

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2011 12:37


Měl bych otázku ohledně gaineru - když po tréninku vypiju 2 odměrky s odstupem 30 minut a dají mi dohromady 88 g sacharidů přičemž vážím 71-72 kg, může to způsobit ukládání do tuků? Jde mi o to, že ty dvě odměrky mi dobře zapadají do celkového denního příjmu sacharidů v tréninkový den.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2011 13:30


Po náročném tréninku může být potřeba na obnovu glykogeny i 1, 5 g sacharidů/kg váhy.

Beztak většina lidí dá gainer a potom maso s rýží nebo těstovinami. Po tréninku jsou sacharidy opravdu nejmenší problém.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Henous

Člen
# Zasláno: 11 Říj 2011 13:47


Cau potreboval bych poradit suplementy mi nedelaj dobre mam stoho zažívácí problemy nejvic z gaineru a proteinu takze se snažím nahnat to stravou ale nejde to tak rychle jako kdyz sem bral suplementy.jak dlouho porostu z normal jidelnicku mam ho upravenej jim 6krat dene.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Říj 2011 16:57


Zažívací problémy bývají většinou z toho, že používáš příliš málo vody nebo to mícháš v mléku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Henous

Člen
# Zasláno: 11 Říj 2011 21:33


vody davam vic a mleko nepouzivam tak nevim ale dikes
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Říj 2011 22:32


Můžeš mít alergii na některou na složek. Ale většinou je to fakt ta voda. Jde i o to, kolik vody už je v trávicím traktu, nebo v těle celkem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Henous

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2011 10:47


Tak si léčím žaludek mam itoprid.ale nevim jestli po nem nezhubnu Nevis?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2011 12:22


Bohužel nevím.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Akulla

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2011 12:58


Zdravim tetsuo, mel bych na tebe jednu otazecku. Po treningu si hned do peti minut dam MULLER milk. Chtel jsem se zeptat, jestli by nebylo lepsi ho nahradit klasickym gainerem. Koukal jsem se konkretne na model Compress B. I. G.
http://obchod.ronnie.cz/s-2882-compress-b-i-g.html
Cenove to vyjde priblizne na stejno, ale domnivam se, ze slozky tohohle suplementu by meli bejt ucinnejsi, nez u zminovaneho mleka. Tak predem diky za odpoved.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2011 18:40


Tak samozřejmě, že sportovní tekutá výžova je lepší než slazené mléko.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Akulla

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2011 19:19


Takze bych teda mohl koupit konkretni produkt? Neni na trhu nejaky lepsi sacharidak (ciste na doplneni energie po treningu) ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2011 01:19


Ono nejde jen o doplnění energie po tréninku. Jde o to, že větší množství sacharidů zvedne inzulín, což je nejanaboličtější hormon v těle. Čili se tím zároveň spustí podmínky pro růst svalů.

Co se týče konkrétních značek, tak ty už mě dnes nezajímají


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
eckos33

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2012 12:07


tetsuo

ahoj,
chtěl bych přibrat a chci se tě zeptat k jidelníčku. Jestli by jsi mi poradil co jíst v průběhu školy v podstatě od 9-14 hodiny. Jestli se zaměřit pouze na pečivo, pokud ano tak jaké jestli bilé nebo tmavé. Díky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2012 13:11


Klasicky se doporučuje nějaký neslazený-bílý kysaný mléčný výrobek (jogurt, kefír, podmáslí, acidofilní mléko) a k tomu celozrnné pečivo (nejlépe žitné). K tomu kousek ovoce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarin

Člen
# Zasláno: 28 Úno 2012 22:40


Ahoj Tetsuo...prosimtě počítal jsem si sacharidy na mou váhu,ale zdá se mi toho nějak moc,mohl by jsi mě utvrdit v tom,jestli věci dělám dobře.Mám z tvých stránek koupený Sachar..AnabolicGF s obsahem 69,4 g sacharidu,podle tvých doporučení bych měl vystoupat na 1-1,5 g na 1kg váhy,má váha je 60kg,100g prášek obsahuje 69,4 g sacharidu,pokud bych počítal 1,5g na 1kg,musel bych do sebe dostat po tréninku zhruba 130g prášku,aby mi to dalo 90g sacharidu na mou váhu,pokud počítám dobře...i kdybych si rozdělil tyto dávky na 3 po půl hodině...teda 3x43 g prášku pokaždé do 0,25l vody,tak jsem šíleně přeslazenej!!! A teď ještě proteinový nápoj-mám koupený Whey Plus AbsoRetard GF s obsahen bílkovin 80g ve 100gprášku 50g bílkovin=62g prášku,což ve 0,25l vody je víc než hustý nápoj,zas přeslazený.Počítám teda dobře a nebo špatně,pokud dobře,nedokážu si představit to takhle pít,natož kdybych vážil 90kg.....díky


Jarda
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Úno 2012 12:36


Základ je 1 g/kg. To by mělo většině lidem stačit, pokud necvičí extra intenzivně.

Čili 100 g prášku stačí. Rozděl to na 2-3 podíly. Celkem to chce 1 litr vody, rozmíchávej ale do množství, které ti chuťově vyhovuje a případně se po malých doušcích dopíjej čistou vodou. Je to fakt na dvě hodiny, dá se to v pohodě.

________________________

Protein - ideální jsou porce kolem 30-40 g do tří-čtyr deci vody.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 17:23 - Změnil/a: Z3NTIVA


Dotaz, k čemu je ten chrom a zinek ? Dočet sem se že zinek je pro správnou funkci slinivky břišní... tak proč po tréninku ? dík

Edit: A je možné do sebe před tréninkem hodit toto : http://www.suplementy.cz/zbozi/2432/Anticramp-120- kapsli---Nutrend.htm
místo všech těch věcí ?


...
bukaj

Člen
# Zasláno: 11 Kvě 2012 16:16


Čau, pořídil jsem si gainer , týden ho už užívám , dle výrobce se doporučuje na mé množství 120g , vypít cca 1 litr vody- dle zdejšího návodu si dám 60g do 0,5l vody a vypiju to do 30 minut. Od posledního hltu první dávky odběhne 15min. a dám si dálší dávku . Tady do cca 30-50 minut od skončení tréninku vypiju po doušcích litr vody = jsem plnej, pýchá mě v žaludku a nedokážu si představit, že za další 1,5 vypiju 0,5 vody+ protein. Jak to mám rozdělit ty dávyk časově a mnoštevně ? Dík
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Kvě 2012 21:34


Slinivka břišní = inzulín, nejvíce anabolický hormon
Chrom taky ovládá inzulín
Zinek má ale vliv i na imunitu
___________________


Edit: A je možné do sebe před tréninkem hodit toto : http://www.suplementy.cz/zbozi/2432/Anticramp-120- kapsli---Nutrend.htm
- Jde to. Není to "místo". Je to jedna z věcí, kterou můžeš brát před tréninkem, po tréninku zas jiné věci


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
papa

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2012 12:22


Preco nesmiem jest pred treningom tmave pecivo?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2012 12:25


To není "nesmím". Jde jen o to, že tmavé pečivo obsahuje vlákninu, která zpomaluje vstřebávání živin. Pokud je trénink intenzivní, je nutný, aby přívod živin do krve byl rychlý.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
papa

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2012 12:30


A mal by som este jednu otazku neviem ci som to spravne pochopil ale mozem si dat 1 a pol hodiny pred treningem 35g proteinu a po treningu o 2 hodiny dalsich 35g proteinu?Ja este len s proteinom zacinam a v navode je napisane ze uzivat pred a po treningu ale nie konkretne.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2012 12:34


Pokud máš před tréninkem vytráveno předchozí jídlo, můžeš si dát protein.
Po tréninku gainer a pak protein.

Kolik proteinu, to je dáno tvojí váhou a potřebou živin, ostatně i typem a koncentrací proteinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
papa

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2012 12:46


diky moc
Ceridan

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2012 22:25


Tak si stále lámu hlavu... BCAA + glukóza ihned po tréningu, dobrý nápad? Glukóza zvedne inzulín jako nic, to by mělo být plus. BCAA si nejsem jist, jestli není jen marketingový humbuk :-/

Pak samo banán, trocha proteinu a doma normální jídlo.

Dík za postřehy, jak se tak koukám, tak třeba sojový protein obsahuje docela dost Alaninu a Histidinu. Ale to jen tak na okraj.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2012 14:46


Lze to, ale té glukózy by zase nemělo být moc. 50 g už je moc, tak 20-25 g není problém. Pak spíš maltodextrin, může být i maltóza, lakotéza ze sladké syrovátky apod.

Banán není nějak samozřejmý. Použitelný do proteinu je.

Sójový protein může být v nějakém mixu se syrovátkovým.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Slaine

Člen
# Zasláno: 3 Srp 2012 13:19


Čaute. Lidi má niekto skúsenosti s týmto : http://www.strava.sk/showdoc.do?docid=9789 . Poprípade vedel by mi niekto povedať ako to brat pred civičením a po ňom? Mám to v tekutej forme a ten čo mi to predal tvrdil že v jednej lyžičke je viacej aminokyselín ako v celom proteínovom nápoji. Chcem to brať preto, lebo nie som zástanca všelijakých výrobkov vyrobených chemickou úpravou. Ďakujem za odpoveď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2012 10:15 - Změnil/a: tetsuo


ten čo mi to predal tvrdil že v jednej lyžičke je viacej aminokyselín ako v celom proteínovom nápoji.
Hahahahahahaha! To je dobrej šarlatán. Jak by se asi do jedné lžičky, která má pár gramů (nevím, tak 1-3g?) mohlo vejít víc aminokyselin než do nápoje, které obvykle na 1 odměrku mívají 25-30 bílkovin/aminokyselin? To by popíralo zákon o zachování hmoty.

A co je chemického na mechanickém odstředování mléka a filtraci syrovátky přes keramická mikrosítka? (Takhle se totiž vyrábí většina surovin do proteinových nápojů.) Není na tom NIC chemického.
Takže lidé, kteří tvrdí, že "proteinové nápoje jsou chemie", jsou idioti non plus ultra a je lepší držet se od nich dál.

Včelí pyl si samozřejmě můžeš klidně denně dávat, ale absolutně se nedá srovnávat s proteinovými nápoji co do obsahu aminokyselin a vlivu na růst svalů.
Pyl má 35 % proteinů, proteinové nápoje se prodávají většinou koncentrované na nějakých 75-80 %.
Enzymy se do nich někdy přidávají taky, obsahují i vitamíny a minerály. Je možné, že včelí pyl obsahuje větší spektrum minerálů a jiných látek, ale jde i o množství jednotlivých látek. Sportovci potřebují vitamínů a mineráů extra dávky, kterou NEJSOU dosažitelné z běžných přírodních zdrojů. Pokud někdo tvrdí, že ano, tak nerozumí fyziologii.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist