Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jogurt
Autor Zpráva
jar16

Člen
# Zasláno: 7 Čvc 2010 18:55


Je vhodne kombinovat jogurt s maltodextrinem pred treninkem ?nebo je vhodnejsi jina bilkovina? dekuji
Kraken

Člen
# Zasláno: 7 Čvc 2010 21:54 - Změnil/a: Kraken


Je to taky možnost, ale asi to nebude dlouhodobě optimální.

Nejlepší z těch zásadních a dostupných přístupů je před tréninkem dát HLAVNĚ hydrolyzovaný kolagen v rámci dlouhé životnosti kloubu v dávce dejme tomu 5-10g a nejlépe v nějaké proteinové směsi s vyváženým spektrem asi hodinu před tréninkem.

Dále hodinu či dvě před tréninkem nedávat žádné sacharidy, ale spíš MCT olej z důvodu adaptace těla na spalování (podkožního) tuku a ne sacharidů.

Člověk může být vždycky víc vysekaný a nabírání masa nespočívá v pojídání sacharidů před tréninkem, ale během celého dne. Bez speciálního přístupu by stačilo NEJÍST 2-3 hodiny před tréninkem jídlo s velkým obsahem vlákniny a mít pak vytráveno.

Pak je možno dát malou dávku gaineru půl hodiny až hodinu před tréninkem, což je vlastně lepší variace na jogurt s maltou - má zrychlovat regeneraci po tréninku. Nicméně jsem sám nikdy nic výrazného nepocítil a regenerace je z velké části otázka GPP ( general physical preparedness) a to se hodně podceňuje.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist