Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Sestavení stravy
Autor Zpráva
Spektrum

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2010 18:57


Nazdar borci,
Mám 193cm, 90 kg a potřebuju sestavit vhodný jídelníček, bím, že tady se na to ptá každej druhej a místní borec tetsuo posílá odkazy kolik g na 1 kg.........To už jsem si všechno pročet, ale je toho tolik, že si nevím rady, jak to poskládat!

Pro tetsua:
Nejsem zastáncem všelijakých doplnku stravy, ale od monoha lidí slyším, že perfektní vypracovaná postava se přírodní cestou až tolik nevypracuje, kde jsou tedy hranice možností treninku bez všelijakých doplnků?

Přesto uvažuji, i přes můj negativní názor, ke koupi gaineru, chci se tedy zeptat, jestli gainer může mít nějaké vedlejší účinky, jako např, kreatin(co vim, tak někdy může mít špatné vedlejší účinky, např. poškození jater).

Diky za rady..!
tetsuo

Moderátor
# Zasláno: 23 Čvn 2010 19:34


1) Co je tvuj cil? Jak dlouho uz cvicis?

2) Beztak si to musis spocitat sam, pokud nechces platit tisice za ruzne odborne konzultace

3) perfektní vypracovaná postava se přírodní cestou až tolik nevypracuje,
Doplnky stravy jsou obvykle prirodni (kdyz to hodne zjednodusim, jsou na urovni pudinku nebo suseneho mleka; nejde v nich o chemii-vyroby umelych latek, ale obycejnou mechanickou filtraci púrirodnich latek). Prirodne se dnes nedelaji akorat vitaminy. A i to je uplne v pohode. (Obcas se spusti hysterie okolo umelych vitaminu hlavne od lidi, kteri nechapou zaklady biochemie.)

kde jsou tedy hranice možností treninku bez všelijakých doplnků?

Spis - kde je hranice, kdy ma smysl trenovat, aby si clovek neublizoval.
Uvedom si, ze trenink v posilovne predstavuje SILENOU zatez pro telo. podstate v zivote malokdy delas neco, co by se tomu blizilo. Nasledkem, ale i kyzenym CILEM trenink je telo poskodit, aby se mohlo opravit a obrnit-navrat svaly.

(Pamatuju si, kdykoli nekomu pomaham neco stehovat, tak mi pak dotycny rika "to mas misto posilovny dneska" nebo "to bylo jako v posilovne, co", na coz jen pokrcim rameny, ze se to rovna asi par seriim mrtveho tahu a celkem to bude tak ctvrtina nebo petina bezneho treninku, a ze klidne dneska pujdu jeste cvicit.)

Doplnky stravy se zacaly vyvijet v 60. letech prave proto, ze se zjistilo, ze telo se pri prijmu bezne stravy plne zregeneruje asi ze dvou treninku tydne, tri uz jsou moc. Obvykla davka lidi, kteri se dostanou na vyssi uroven, jsou ctyri nebo pet treninku tydne, u atletu to byva 5-6 treninkovych dnu dvoufazove.

Vyhoda doplnku typu gainer/protein/MRP je v tom, ze se travi zhruba asi jen pul hodiny, nektere slozky maximalne hodinu. (Aminokyseliny pak zustavaji v zaludku asi 15 minut.) Normalni jidlo se travi vetsinou kolem dvou hodin i dele. Jen maloktere potraviny se travi rychleji.
Na regeneraci to ma zasadni vliv. Piti gaineru po treninku urychluje regeneraci a rust asi o 30 % oproti konzumaci i velmi dobre vybraneho normalniho snadno stravitelneho jidla. Prijimani aminokyselin regeneraci urychli jeste vice, zalezi na typu aminokyselin (udava se, ze nekdy je regenerace vice nez dvojnasobne lepsi.)

Zakladni problem je v tom, ze pri treninku ma clovekou ZVYSENOU POTREBU zivin, ale SNIZENI SCHOPNOST ziviny travit. Zaver je naprosto jasny.

Clovek se jiste nesmi nechat prevalcovat komerci a reklamou, mel by si vybirat, co si koupi. Ale:
bez vitaminu, mineralu a (minimalne) potreninkovych napoju, je cviceni v posilovne spis hazard se zdravim.
Pokud budes delat nejakou kalanetiku nebo powerjogu, tak se obejdes bez vetsich investic do suplementu. Pokud chces trenovat s cinkami a nabrat vice nez 10 kilo svalu po celem tele, tak neni o cem diskutovat. Nehlede na to, ze suplementy jsou levnejsi nez normalni jidlo.


Negativni ucinky ma COKOLI, pokud se toho prijima moc. Prave proto si maji lidi pocitat ziviny, aby vedeli, kolik zivin maji doplnit v praskovych napojich, kapslich, tabletach apod. V tom je cela veda a know-how.


Kreatin NEMA negativni vliv na jatra, maximalne tak na ledviny, pokud malo pijes.

Obecne se negativni vlivy na jatra velmi precenuji, jatra maji neskutecne regeneracni schopnosti (i pri poskoteni 90% bunek se samopomoci daji dohromady-pokud je prestanes poskozovat - napr. alkoholem nebo drogami). Nehlede na to, ze jejich cinnost lze podporit prave pomoci doplnku vyzivy - napr. lecitinem, susenymi jatrovymi tabletami apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz a eshop: http://www.eshop.body-test.cz/
Spektrum

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2010 20:25


Muj cil je je nabrat svalovou hmotu.

Zakoupim si tedy nějaký gainer.Chci se zeptat, jestli gainer muzu mit jako svacinu nez dalsiho jidla a jestli se jeho hodnota sacharidů, bílkovin počítá taky do denního příjmu, zřejmě ano, že?!

Dále se chci zeptat na puding, jestli např. od Dr.Otkera je vhodný???
tetsuo

Moderátor
# Zasláno: 23 Čvn 2010 21:45


Zakoupim si tedy nějaký gainer.

Vybirej z techto:

Anabolic Classic Gainer - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Anabolic -Classic-Gainer&id=275

Anabolic GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=7

Mass Gain MCT – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=26

AveMax GF Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=17

Muscle Builder GF – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=280

HP Vital Extra Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=20

Bulk GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Bulk-GF& id=34

Mutant Mass Gainer – http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html

Goliath (Syntrax) – http://obchod.ronnie.cz/s-1733-goliath.html

Heavy Weight Gainer 900 – http://obchod.ronnie.cz/s-126-heavyweight-gainer-9 00.html

Compres B.I.G. (Nutrend) - http://www.doplnky-vyzivy.cz/nutrend-compress-b-i- g-6000g-banan/d-71190/

ISO MRP (Nutrabolics) – http://www.nutrishop.cz/iso-mrp-227kg--p974

Real Mass (Gaspari Nutrition) – http://www.protein.sk/real-mass-gaspari-nutrition- p-974.html

MVP Nutrition Power Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/mvp-nutrition-power-m ass-2270g-banan/d-70221/

Ultimate nutrition Gainer Muscle Juice - http://www.doplnky-vyzivy.cz/ultimate-nutrition-ga iner-muscle-juice-475kg-banan/d-68963/

MuscleTech Mass Tech - http://www.doplnky-vyzivy.cz/muscletech-mass-tech- 2270g-cokolada/d-70068/

BSN True Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/bsn-true-mass-2610g-c okolada/d-70235/

Isoganer – http://obchod.ronnie.cz/s-1523-isogainer.html

QuickMass Gain - http://obchod.ronnie.cz/s-1146-quickmass-gain.html

Mass Bomb 3500 (SFH) - http://www.protein.sk/mass-bomb-3500-p-152.html

_______________________


Gainer je mozne mit jako svacinu nebo nahrazku velekoho jidla. Presnidavky a svaciny by nemely obsahovat prilis mnoho proteinu.

Gainery, proteiny, ale i aminokyseliny a kloubni vyziva se SAMOZREJME pocitaji do celkoveho denniho prijmu.


Puding - je mozne ho jist; je to skrob, relativne dobry zdroj sacharidu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz a eshop: http://www.eshop.body-test.cz/
Spektrum

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2010 22:10


Ok, co řikáš na takto poskládaný jídelníček:
7:00 Snídaně
ovesný vločky, hrst mandlí/přechů,tableta glukopuru+1 kus ovoce
9:00 Svačina
Puding
12:00 Gainer
14:00 Jídelna
16:00 Vejce
Ihned po treninku banán
18:00 rýže s masem
20:00 tvaroh(2h před spanim)

Je to ok?
(přesné hodnoty jídla v g neuvadim, protože sem si je ještě nevypočítal, uvadim pouze příklad)
Spektrum

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2010 22:11


Zapoměl sem, že po treninku taky gainer...
tetsuo

Moderátor
# Zasláno: 23 Čvn 2010 22:14


A proc si neprectes ten clanek o jidelnicku? Spousta zbytecnych chyb.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz a eshop: http://www.eshop.body-test.cz/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 5 [29 Čvc 2014 19:13]
Hosté - 3 / Členové - 2


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist