Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / proteiny pro TETSUE:D
Autor Zpráva
Goodspeed

Člen
# Zasláno: 14 Led 2010 21:11


caw tetsue.... měl bych dotaz kvuli proteinum ... kdy bych je mel brat kdbych chtel brat jen 1x denne a kdy muuzu brat proteiny po treningu???? hodinu po 2 h po?.... díky moc
Goodspeed

Člen
# Zasláno: 14 Led 2010 21:16


a jeste co pred treningem??.... nedavno sem se pohadal s kamosem_D
rikal ze do hodiny po treningu e ma prijmou proteiny... tak nevim ... pisu tobe , protoze tomu zrejme rozumis ....nebudu poslouchat nakeho chuja co ma 30 let a zveda na mrtvy tah 80-90 na serie:D :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Led 2010 00:10 - Změnil/a: tetsuo


Proteinove prasky a gainery byly vyvinute proto, ze se velmi rychle travi a ziviny z nich jdou do krve rychleji nez z normalniho jidla.

Proto existuji 4 zakladni pouziti:
- ihned po probuzeni, pul hodiny pred snidani
- v obdobi po treninku (nejprv gainer, potom protein; NE obracene a ne jenom protein)
- pred hlavnimi jidly (snidane, obed, vecere), kdyz vim, ze v nekterem z nich nebude moc bilkovin (napr. bezmasa jidla)
- v noci, kdyz se clovek vzbudi a ma hlad

Protein nebo gainer davkuj podle tech nejpraktictejsich uvazeni, tzn. tak ze si proberes, jak se bezne stravujes, kde mas slabiny a kde by to slo temi doplnky stravy vylepsit.

________________

Prvni az druhou hodinu po treninku telo obnovuje zasobu vycerpane energie - tedy primarne sacharidy. Ty na sve zpracovani potrebuji jen trochu bilkovin (aminokyseliny z bilkovin napr. ovladaji hormon inzulin, ktery zpracovava cukry-sacharidy).

Teprve od druhe hodiny vznika tzv. anabolicke okno, ktere trva nejsilneji 4 hodiny, tedy do sesti hodin po treninku. Pak uz je anabolizace slabsi. Anabolizace znamena, ze se z jednodussich latek stanou slozitejsi, v tomto pripade, ze se z bilkovin z jidla stanou svaly. Proto v tomto anabolickem okne ma smysl uzivat velke davky bilkovin, napr. ciste proteinove pripravky.

Cili vzdy: nejprv gainer (prvni hodinu az dve po treninku), potom protein nebo jidlo typu "libove maso a ryze/testoviny".

__________________________________

Posledni jidlo pred treninkem - zalezi na to, za jak dlouho potom chces cvicit. Klidne to muze byt maso s prilohou, pokud si nechas dve hodiny vytravit, muze to byt rohlik a jogurt, nejaka ryzova kase nebo pudink pokud jdes cvicit za hodinu a neco, muze to byt gainer nebo protein, pokud jdes cvicit za hodinu nebo tri ctvrte hodiny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Goodspeed

Člen
# Zasláno: 15 Led 2010 15:10


a muzu kdyz mam jidlo aji + protein a eventuelne kdy??? pred veceri nebo po? ja trenuju vetsinou v 17:00 - 18:00 a takze jidlo az kolem 8 vecer a pote protein?
muze?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Led 2010 21:49


Protein nebo gainer NIKDY nedavat spolu s jidle ani po jidle. Vzdycky tak pul nebo tri ctrvrte pred.

Praskove koktejly se travi rychle (30-45 minut), pak jdou ze zaludku ven. Pokud by uvnitr zaludku bylo jine jidlo, pujdou kusy z nej taky do streva, ale budou spatne stravene. Normalni jidlo potrebuje vice nez hodinu, maso vetsinou kolem dvou hodin.

Po treninku si dej gainer a potom bud veceri ve stylu "maso+ryze/testoviny" nebo protein.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wappe22

Člen
# Zasláno: 15 Led 2010 22:35


Proto v tomto anabolickem okne ma smysl uzivat velke davky bilkovin, napr. ciste proteinove pripravky.

A jaký protein bys doporučil. A kolik g proteinu na kg váhy.
Na ronnie.cz jsem našel třeba goliath a ty ho máš v seznamu doporučených gainerů a tam ho mají mezi proteiny.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Led 2010 23:41


Gainer je pripravek, kde se v pomeru vice sacharidu nez proteinu. To je jasne i Goliath.

S mnozstvim bilkovin je to problematictejsi. Telo neumi najednou stravit a vyuzit zas tak velke mnozstvi. Vetsinou mu staci naloz kolem 20 g. ALE...! V pripade snadno stravitelnych zdroju jako jsou gainery a proteiny, je mozne tech 15-20 g davkovat nekolikrat po sobe, behem nekolika hodin.

Ono vlastne staci, kdyz v den treninku prijmes asi 2 g bilkovin na kilo vahy, pricemz asi vetsi cast z nich bude po treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Led 2010 23:43


Proteiny, ktere maji dobre slozeni:

Matrix - http://obchod.ronnie.cz/s-827-matrix.html

AbsoRapid GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Whey-Plu s-AbsoRapid-GF&id=40

AbsoRetard GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=46

Super Quad - http://www.fitness-produkty.cz/katalog/proteiny/su per-quad.html

Muscle Milk - http://obchod.ronnie.cz/s-2299-muscle-milk.html

Pharma Blend 6 HR - http://obchod.ronnie.cz/s-2334-pharma-blend-6-hr.h tml

MyoFusion - http://www.fitnessworld.cz/proteinovy-pripravek-my ofusion-2-3-kg-1076d
http://www.doplnky-vyzivy.cz/inner-armour-super-qu ad-protein-2000g-sacek-vanilka/d-71122/

Syntha-6 - http://obchod.ronnie.cz/s-880-syntha-6.html

(Netvrdim, ze nejsou zadne jine, prubezne ten seznam doplnuju, podle toho, co objevim)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 16 Led 2010 13:08


tetsuo:takze svaly rostou jenom tech par hodin po treninku v tom anabolickem oknu?nebo kdy se ten rust zastavuje?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Led 2010 13:52


Svaly se obnovuji dlouhodobe, v podstate spis tak 24 hodin po zatezi. Ale silny rust je opravdu hlavne v tom anabolickem oknu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Goodspeed

Člen
# Zasláno: 17 Led 2010 16:10


a kdyz treba mi konci trening 5-6 dejmetomu v 6 takze mam si dat gainer ??, potom.. a kdyz nechci uz pribirat????..... a jidlo az tak v7-8?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Led 2010 17:00


Otazka je, proc chces cvicit silovy trenink, kdyz nechces pribirat.
To muzes jet rovnou jen ruzne verze aerobniho treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Goodspeed

Člen
# Zasláno: 17 Led 2010 17:16


nemyslel sem to tak doslova ... :D:D nekdy vypadne ze me kulo:D.....
takze treba to jidlo mohl bych si ho vzit treba v 7-8 az ? a pred tim treba gainer a banan abych neumrel hlady:D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Led 2010 22:26


Mam pocit, ze uz jsem vsechno napsal v predchozich prispevcich. Nevim, co porad resis. Vzdyt je to uplne jednoznacny a opakoval jsem to jen v tomhle klubu asi 2x.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wappe22

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2010 21:20


Cili vzdy: nejprv gainer (prvni hodinu az dve po treninku), potom protein nebo jidlo typu "libove maso a ryze/testoviny".

Takže gainer 1g/kg váhy rozdělený do dvou dávek (hned po posilování + 30 minut po posilování) a 90 minut po posilování protein max 20g a po půl hodině třeba zas max. 20g.

Chápu to dobře?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2010 21:31


Vetsi davka proteinu muze prijit i najednou, ale nejlepe az dve hodiny po cviceni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
C4MARO

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 08:58


A když mám jen protein bez gaineru ? Příjdu v 9h večer z posilovny a mám čekat do 11h a pak si dát protein? Nebo se mám hned po posilce najíst ?
wial

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 10:12


Ne, máš si koupit gainer Nebo maltu, dextrozu a namichat, ale to neni dobry podle mě.
Gainer bych řadil v duležitosti suplementů na první místo, ta regenerace s a bez je naprosto jiná.

Protein jen když máš jídlo bez bílkovin. tetsuo tu už tohle komentoval


www.last.fm/user/WIAL
C4MARO

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 11:17


Protein jen když máš jídlo bez bílkovin. tetsuo tu už tohle komentoval
Jsem student, takže za den tech bílkovin moc nesním. Protein si dávám hned ráno půl hodiny před snídání a hned potom když příjdu z posilovny, tak asi hodku před večeří. Jen chci vědět jestli to dělám dobře nebo jestli bych si měl dát protein až před spaním.
wial

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 12:21 - Změnil/a: wial


Protein by sis měl dát tehdy, když jíš jídlo aby v něm byli bílkoviny. Snaž se dodržovat 3jídla s většim příjmem bílkovin a 3 s měnšim. Protein dej když víš že v tom jídle to nezvládneš

citace tetsua:
Proteinove prasky a gainery byly vyvinute proto, ze se velmi rychle travi a ziviny z nich jdou do krve rychleji nez z normalniho jidla.

Proto existuji 4 zakladni pouziti:
- ihned po probuzeni, pul hodiny pred snidani
- v obdobi po treninku (nejprv gainer, potom protein; NE obracene a ne jenom protein)
- pred hlavnimi jidly (snidane, obed, vecere), kdyz vim, ze v nekterem z nich nebude moc bilkovin (napr. bezmasa jidla)
- v noci, kdyz se clovek vzbudi a ma hlad

Protein nebo gainer davkuj podle tech nejpraktictejsich uvazeni, tzn. tak ze si proberes, jak se bezne stravujes, kde mas slabiny a kde by to slo temi doplnky stravy vylepsit.


www.last.fm/user/WIAL
paulucius27

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2013 16:29


Ahoj, je mi 16 a chtěl bych poradit. Jsem na internátě, takže z jídla moc bílkovin nezískám. Poradíte prosím jaký proteinový doplněk stravy bych měl brát?

http://shop.kulturistika.com/sportovni-vyziva/anab olic-monster-beef-protein/?ms_id=123
Myslíte, že by byl pro mě vhodný tento?
Předem děkuji za odpověď.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 14 Čvc 2013 18:43


Ne není, vhodný je takový, který má co nejvyšší využitelnost, čili nějaký vícesložkový.


42let @ 195cm @ 125kg
paulucius27

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2013 19:31


a z těch je nejlpší na trhu který? Nechci, totiž platit jen za reklamu a účinek žádný.
Roman84

Administrátor
# Zasláno: 15 Čvc 2013 20:04


Odporucam syntrax Matrix 5.0 alebo Muscle milk...oba su vyborne a maju dobru vyuzitelnost
maacher

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2013 20:06


a tu vyuzitelnost si meril nekde v laboratori, ze tohle muzes tvrdit?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 15 Čvc 2013 21:12


paulucius27 - Počítám a zkouším na vlastním velmi citlivém zažívání a kromě Romanem jmenovaných proteinů jsem se dopátral ke dvoum absolutním top proteinům a to Sanasu Super 95 a Peptide Fusion od Reflexu. Každej je maličko jinej, takže vybrat podle celkovýho suplementačního plánu. Sanas obsahuje další aditiva jako vitamíny a minerály, kdežto Fusion zase trávící enzymy a všechno je z top surovin. Ty aditiva je nutno potom zohlednit, aby nedocházelo k hyperkoncentracím některých vitamínů a minerálů.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist