Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Kompletní a ideální jídelníček pro všechny
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . >>
Autor Zpráva
eckos33

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2012 07:57


Už jsem tam přidal mléko, ještě doladim nějak ty svačiny. Takže tento jídelníček mohu použít ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2012 19:53


Čemu z vět "Nejíst 2x za sebou stejnou svačinu. Podruhé lépe jogurt nebo kefír. " jsi nerozuměl?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Growy

Člen
# Zasláno: 21 Úno 2012 23:01


Zdravim,
začínám posilovat a sem v 6 týdnu tetsuova začátečnického tréninku (10 týdeního),posiluju v pondělí,středu a v pátek.V úterý,ve čtvrtek a o víkendu jím podle tvého jídelníčku,ale v den posilování chodím do posilovny hned po škole,takže začnu cvičit v 14:00,problém je v tom že nestíhám oběd.V den tréninku se nasnídám a dopoledne nasvačim jako normálně,ale hned po škole du na trénink,poté se vrátím a dojím doma oběd (je to cca v 16:30) poté sním 2 večeře + malá jídla (rohlík s máslem, banán atd.). Je to správně nebo bych měl jídelníček nějak změnit (na příklad si vzít před tréninkem protein nebo gainer...).Předem děkuji za odpověd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2012 00:53


Ano, před a po tréninku se dá vzít gainer. Před tréninkem cca 30-45 minut předem do 20-30 g sacharidů. Po tréninku klasicky víc, kolem 40-50 g. Za půl hodiny může být klasický oběd.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Growy

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2012 15:44


Děkuji za odpověd
libor68

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2012 09:08


Ahoj teprve zacinam cvicit a potrebuji poradit nejaky dobry protein . Diky
libor68

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2012 19:26


Ahoj muzu se zeptat jak od sebe casove by mela byt 1. a 2. vecere diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2012 21:50


U pevné stravy aspoň dvě a půl hodiny. U tekuté sportovní výživy aspoň půlhodiny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
eckos33

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2012 20:05


tetsuo

Ahoj, je prosimtě vhodné jíst před treninkém CORNFLAKES s mlékem ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2012 14:03


http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
RageCZ

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2012 14:52


Ahoj, přečetl jsem si na internetu spousty článků o tom jak by měla správná výživa pro objem vypadat. Vážím 70kg. Snažím se dodržovat 1,5g bílkovin/kg v netréninkový a 1,9g bílkovin/kg v tréninkový den. Stejně tak 3-4g sacharidů/kg v tréninkový a 5-6g sacharidů/kg v netréninkový den. Tuk se pokouším držet na 0,8g/kg.
Snažím se v tom orientovat a tak si všechny suroviny počítám aby mi to vyšlo na celý den tak jak má.
Mám ale problém s křečemi v břiše, především kolem poledne (a celkově s plynatostí), nevíte v čem by mohl být problém?

Zde je ukázka mých jídel (kombinuji různě podle toho jestli ten den posiluji či nikoliv)

Snídaně (7:00): I. Grahamové bagety 2ks, Vejce na tvrdo 2ks, Mléko odtučněné (400ml) -34,69g bílkoviny, 68,14g sacharidy, 15,96g tuky, 2331 kJ
II. Ovesné vločky 50g, Mléko odtučněné (400ml), Med 10g, Lískové ořechy 10g, Mléko odtučněné (300ml) -31,63g bílkoviny, 71,68 sacharidy, 12,12 tuky, 2227 kJ
III. Jogurt bílý 2x (350g), Piškoty 15ks, Mléko odtučněné (400ml), Lískové ořechy 10g -35,51g bílkoviny, 66,03g sacharidy, 19,87g tuky, 2776 kJ

Svačina 1(10:00): I. Grahamové bagety 2ks, Sýr eidam 30% (50g), Máslo (2g), Rajče (50g) -20,03g bílkoviny, 51,48g sacharidy, 17,39g tuky, 1846 kJ
II. Grahamové bagety 2ks, Kuřecí šunka (50g), Máslo (10g), Rajče (50g) - 17,83g bílkoviny, 49,68g sacharidy, 10,39g tuky, 1520 kJ

Oběd(13:00): I. Kuřecí prsa (150g), Rýže jasmínová (60g), Kompot. ananas (50g), Máslo (10g) - 32,88g bílkoviny, 58,62g sacharidy, 20,21g tuky, 2330 kJ
II. Filé treska (150g), Brambory (200g), Sýr eidam 30% (25g), Rajče (50g), Máslo (10g) - 34,33g bílkoviny, 39,98 sacharidy, 13g tuky, 1760 kJ

Svačina 2(16:00): Jogurt bílý (175g), Piškoty 15ks, Mléko odtučněné (200ml), Jablko (120g), -19,66 bílkoviny, 64,02g sacharidy, 7,93g tuky, 1709 kJ
Nebo to samé co svačina 1

Večeře 1(19:00):Tuňák ve vl. šťávě (56g), Těstoviny vaječné (80g), Rajče (50g), Okurka (50g)- 24,04g bílkoviny, 61,9g sacharidy, 7,89g tuky, 1750 kJ

Večeře 2(22:00):Mléko odtučněné (400ml) -13,6g bílkoviny, 19,6g sacharidy, 1,2g tuky, 616 kJ

Když cvičím tak svačinu 1. či 2. nahradím gainerem (hned po docvičení).
Kdyby byl někdo ochoten a v rychlosti si to projel a objevil co dělám špatně, tak bych mu byl nesmírně vděčnej
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 14:24


Otázka, jestli bude plynatost dlouhodobější. Možná tělo není tolik zvyklé jíst.

Částěčně se to dá řešit tekutou sportovní výživou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
RageCZ

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 14:29


Díky, asi máš pravdu že si tělo musí zvyknout. Já se jen bál jestli vyloženě nejím špatně, jestli třeba nepiji denně moc mléka nebo tak
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 14:34


Z mléka moc plynatost není. Když už, tak průjmy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 19:25


RageCZ:

No mohl bys mít intoleranci laktózy jako já, to by odpovídalo těm problémům v poledne, když dáváš mlíko ráno. Zkus si třeba jednou koupit mlíko bez laktózy, maj ho v DM, Tescu nebo Intersparu, třeba to pomůže. Mě totiž normální mlíko plynatost a zažívací potíže způsobuje a intolerance laktózy je docela častá. Taky jsem měl dlouho podobný problémy a nevěděl jsem čim to je, než jsem si nechal udělat test. Jinak jogurty a zakysaný výrobky nejsou takovej problém, tam je laktózy málo. Tak to zkus nebo mlíko prostě vynech a uvidíš. Jinak mi přijde že jíš správně.
RageCZ

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 22:10


adam545

Díky moc za tvé rady Zkusím nejdřív dle rad Tetsua nechat tělo zvyknout a když to nepomůže tak se budu řídit tvými radami

Jsem rád, že i v tom jídelníčku nemám zásadní chyby

Takže ještě jednou díky moc Vám oběma za odpověďi
adam545

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 22:12


Ještě doplnim, že existuje i alergie na mléko ( na mléčnou bílkovinu ), ale ta je dost vzácná. Kdyby ti pomohlo to bezlaktózový, tak je to asi jasný. Kdyby ne, tak zkus vynechat úplně.
adam545

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 22:19


RageCZ:

Jasný, vyzkoušej, taky nevim jak dlouho takhle jíš. Ale ten pokus s tim bezlaktózovym je úplně jednoduchej, to je v podstatě normální mlíko, do kterýho ve výrobě přidaj laktázu, která rozštěpí laktózu na glukózu nebo tak nějak. To se jinak děje lidem bez těhlech problémů ve střevech nebo žaludku, nevim přesně. Je to teda normální mlíko, je jenom asi dvakrát dražší. Takže k tomu pokusu nemusíš ani měnit jídelníček, jenom sem teda nikdy neviděl bezlaktózový odtučněný, jenom polotučný a tučný.
robko

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2012 23:25


jklkl
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2012 00:14


Znovu opakuju: kdyby měl laktózovou intoleranci, tak v jednom kuse sedí na hajzlu s průjmem. Tohle není ten případ. To spíš uvažuj o alergii na gluten - pšeničnou bílkovinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2012 07:46


tetsuo
No to závisí na stupni tý intolerance, nemusí jí mít tak silnou. Já to tak taky nemam. Myslim že za pokus to stojí.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2012 09:46


Tak jasně, jsou tři základní možnosti:

a) vydržet chvíli jíst stejně a čekat, jestli se to neupraví

b) vynechat na chvíli mléčné výrobky

c) vynechat na chvíli pšeničné výrobky


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
RageCZ

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2012 10:37


Tento jídelníček jsem si sestavoval asi před 10-ti dny, takže to nejspíše bude tím, že tělo není zvyklé. Za těch 10 dnů jsem měl problémy asi 3x (není to pravidelné). Dříve jsem mléko normálně pil a žádné problémy jsem neměl (samozřejmě že jsem ho nepil v takové míře).

Takže jsem rád, že jste mi napsali, že ze začátku to může být normální, bál jsem se totiž, jestli jsem jako naprostý začátečník neudělal někde chybu ve tvorbě jídelníčku
adam545

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2012 11:26


Jo takhle, tak to bude asi v pohodě. Jinak bys ty problémy měl pořád. Tak to dodržuj dál, jídelníček vypadá dobře. Možná je na trávení dobrý dávat taky někdy místo mlíka třeba kefír nebo tak. A jestli tu intoleranci fakt nemáš tak buď rád, je to opruz.
Milan1

Člen
# Zasláno: 10 Bře 2012 13:59 - Změnil/a: Milan1


Tetsuo...zdravím tě i ostatní.

Hodně jsem tu přečetl a hodně se zajímam o vyživu,cviceni a co jíst abych přibral.
Jsem ektomorf (výška 191cm, váha 82kg,22let) Snažím se přibrat od svých 17ti (to jsem měl cca 68kg),kdy jsem začal cvičit,ale nic jsem nedodržoval..stravu a nic,byl jsem tele..Ted k tomu mam zodpovědnější přístup..žene mě i to,že se mi lidi smějí i znamí ze srandy,ale vadí mě to,i to mě žene dál..Muj problém je ten,že nabiram,tak pomalu,že to ani možné není..Moji rodiče byli taky suší,takže nemam ani pokom nabrat... Chtěl bych aspon 100kg na moju výšku,snažím se dodržovat všechno,kvalitni jidla...snidaně,svaciny,obedy,vecere,treninky,..ne vím kde je problém,ale prostě nabiram jak šnek (mam protein,mam sacharidak a ted jsem koupil cisti praskovy creatin) Ted jedu karteho trenink (po,st,pa)..

Muj jidelnicek je zhruba takovy...

6:30 snidam krupici nebo ovesnou kaši
8:30 rohlik s kureci sunkou+banan
10:30 kureci maso s rýží+obyčejný syrovátkový nápoj+pár ořechů
13:30 Sacharidak + proteinak (od kazdeho cca 36g)+2 muslli tyčinky
16:00 Smaženy syr v bulce ,zelenina=zeli,cibule,rajce,dresing
18:30 brambory s kralikem nebo filetky,sardinkyse sedmizrným rohlikem ci obyc..+trochu mleka nebo kostku tvarohu..
21:00 si dám sušený vaječny bilek cca 30g+muslli tyčinku
Pred cvicenim se snazim pojist nejake sacharidy (vetsinou dva banany,ci testoviny s cukrem,hodinu na to du cvicit,nez vyjdu dam si creatin s vodou
Během cvičení piju glukopur
Po cviceni piju zase gainer s proteinem a creatinem


Proteinaky,suseny bilek,vše mícham s vodou...
Denně vypiju preš 3 litry vody
Co vim tak bych měl denně přijímat 170 g bilkovin a 380g sacharidu a myslím,že mě neuškodi ani tuk

Mám to trošku složitější v práci..jsem zedník a dělám někdy těžké práce a muj sef by jenom valil metry a nejedl by..proto to tam reším tím proteinakem+sacharidakem...Takže denně ze sebe hodně vydám,potřebuju hodně regenerace,tedy jidla,abych mohl rust..Muj jidelnicek by šel ještě určitě vylepšit,ale toho času na to je malo..Jidlo si chystam doma kazdy den,snazim se jidla měnit a experimentuju,nabiram asi 300g za tyden co to tak pozoruju,ani ne..

Cvičení mě baví a vím,že budu cvičit celý život,přirostlo to ke mě..Chci časem i slušné výsledky.. žádám o radu prosim
tlukotsrdce

Člen
# Zasláno: 10 Bře 2012 14:52


ahoj,
prosím tě měřím 175 a vážila jsem ještě před rokem 72 a nyní 75-77kg.
cvičím 3x týdně prana jogu, kdy jsem stále na kardiu a 2x do týdne běhám. pohyb je můj koníček. problém je, že nabírám dost svaly a zadržuji vodu. po návštěvě posilky tj. až bolestivé den po té. dělám 10x3 opakování tak půl hodky a pak kardio. nemůžu ani protein. drinky, neboť okamžitě zbytním a vypadám jak svoje vlastní ochranka") zkusila jsem i clenby, ale byla jsem z něj ve stresu a váha lítala stejně. táta měl na podzim 200kg, jsou v tom geny???
jím max 300g žitného chleba a 2 tvarohy za den. k tomu tak 2 oříškové De nuty, jablko, kapustu, slazené nekafe a 3l vody....
proč stále tak nabírám???
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2012 17:21


Doporučuju registrovat se na www.body-test.cz (je to zdarma) a tam to probrat pořádně a přehledně.
Tady jen základní chyby:

1) Velké množství sacharidů před tréninkem ničemu nepomůže

2) Stejně tak glukóza ve vodě při tréninku nemá moc vliv, může spíš zhoršit výkon

3) Míchat kreatin do sacharidových nápojů NEMUSÍ být ok, přestože reklama tvrdí opak

4) Mixovat do jednoho jídla proteinový nápoj a maso nebo mussli tycinky nemusí být ok

5) Jíst v každém jídle hodně bílkovin ROZHODNĚ není ok, i když komerční časopisy o kulturistice tvrdí opak.

_______________

Vůbec z toho nechápu, kdy cvičíš.

Neznám gramáže těch potravin a suplementů, ale hrubým odhadem bych řekl, že ty bílkoviny i dost překračuješ.

__________

Dále už na body-testu...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
dair

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2012 07:48 - Změnil/a: dair


Zdravim. chtel jsem se zeptat. Je dobre, na snidani, v pulhodinovem sledu do sebe nacpat najednou cca 100g vlocek (expres a dosypano normalnimy) k tomu 2 cela vejce Platek az dva chleba celozrneho zitneho 50g - 100g a obcas syr?

trening mam dopoledne po male svacine.

Jedu obemovy trening ob den. mezitim HIIT Merim 170 vazim 65 cista vaha. cca 5kg tuky.

(ps ted se snazim vyrysovat a shodit tak 3-4kg tuku)

A jeste jedna otazka. je dobre uzit pred silovym cvicenim a pred HIIT kapsli karnitinu?.

dekuji za pomoc a radu co jinak.


dejv
dair

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2012 16:53


jeste se zeptam odborniku co rikate na tento protein?

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2706

doted sem pouzival tento:

http://www.sci-mx.co.uk/product-categories/protein -shakes/100-ultragen-whey-protein/


dejv
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2012 11:58


Asi je to vcelku jedno. Oboje jsou jen lehce nastavené/doplněné syrovátkové proteiny. V podstatě to, co tvoří 80-90 % výrobků na trhu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist