Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výľiva / Kompletní a ideální jídelníček pro vąechny
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 13 . 14 . >>
Autor Zprva
Trojnik

len
# Zaslno: 21 Be 2011 00:33


Paráda, díky za odpovědi. Jinak jeątě by mě zajímal váą názor na tento gainer:
http://obchod.ronnie.cz/s-1677-cfm-gainer-10-sacky .html
Chtěl bych ho brát po tréninku. Co jsem teď tady někde četl, tak jsou ty CFM prej ąpatný, uľ ho mám doma, tak mě to docela ątve, ale příątě asi obědnám nějaky tady na fóru doporučovaný. Tenhle jsem měl od známé za doboru cenu, takľe jsem ho bez rozmýąlení bral.
Díky za názory.
tetsuo

len
# Zaslno: 21 Be 2011 00:39


Ale tak jeden mesic se nic nestane.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vavrisimo

len
# Zaslno: 30 Be 2011 18:59


Ahoj, chci začít s tréninkem pro začátečníky, který sestavil Tetsuo a také upravit stravování. Projel jsem si vlákna které se tomu věnují, přesto mám pár otázek...díky za odpovědi.

Jinak o mě - 183cm, 92kg, podle vąeho endomorf a laik. Cíl mám jednak zpevnit tělo, ale také (hlavně) shodit tuk.

Do posilovny mohu chodit v Po v 17:00, ve St, Pá a So v 15:00. První otázka - je vhodné po kaľdém cvičení provádět aerobní trénink? Nebo je lepąí nechat si to pouze na sobotu?

Jaké máte zkuąenosti s kávou? Přiznám se, ľe jsem na ní závislý a moc si nedokáľu představit, ľe bych s tím ze dne na den skončil. Jaká je alternativa? Silný zelený čaj?

Dále bych si chtěl ujasnit poměr ľivin na kg - vím ľe to budu násobit "cílovou" váhou (v mém případě 85): bílkoviny 1,5g na kg v tréninku/2 bez, tuk max 1g denně. Ale co se sacharidy, kdyľ jsem endomorf a rád bych dělal "vlny". Můľete mi poradit kolik jich brát v jednotlivé dny týdne?

Jinak co se výľivy týče - budu kombinovat pouze normální jídlo a gainer (mutant).

Poslední věc - je moľné provádět stravování tímto způsobem?:

PO: 7:00 snídaně, 9:00 přesnídavka, 11:30 oběd, 14:00svačina, 16:00 gainer 30g, 17:00-19:00 posilovna (15 minut rozcvička, hodina posilování, 30-40 minut aero), 19:00 gainer 50g, 19:30 gainer 35g, 21:00 večeře. Je nutná druhá večeře, kdyľ chodím spát mezi 23:00-24:00?

ST,PÁ,SO: 7:00 snídaně, 9:00 přesnídávka, 11:30 oběd, 13:00 svačina, 14:30 gainer 30g, 15:00-17:00 posilovna, 17:00 gainer 50g, 17:30 gainer 35g, 19:00 večeře, 21:00 2.večeře

V ÚT si občas zajdeme chodit tak na hodinku a půl fotbálek. Můľu brát gainer před i po ve stejném mnoľství a časech jako u posilovny?

Díky moc za odpovědi.
tetsuo

len
# Zaslno: 30 Be 2011 22:12


je vhodné po kaľdém cvičení provádět aerobní trénink? Nebo je lepąí nechat si to pouze na sobotu?
Zezacatku jen 1x tydne. Po 2-3 tydnech, kdy si telo zvykne, pridat kardio na konec kazdeho treninku, nejlepe nejaky HIIT na 5-15 minut. Long-steady jen 1x tydne.

Jaké máte zkuąenosti s kávou? Přiznám se, ľe jsem na ní závislý a moc si nedokáľu představit, ľe bych s tím ze dne na den skončil. Jaká je alternativa? Silný zelený čaj?
Da se s tim prestat pomerne snadno. Alternativy nejsou potreba. Vyhodne je naopak pit zeleny caj bez kofeinu.

bílkoviny 1,5g na kg v tréninku/2 bez
Naopak, v den treninku vic. Kdyz uz.

Ale co se sacharidy, kdyľ jsem endomorf a rád bych dělal "vlny".
Muzou byt vlny, muze byt trvale mensi prijem, rekneme 3 g/kg pozadovane vahy.


Je nutná druhá večeře, kdyľ chodím spát mezi 23:00-24:00?
Pokud jis naposledy v 9, je to v pohode. Nutne to je hlavne po treninku. Kdy jindy bys do sebe dostal dost bilkovin?



V ÚT si občas zajdeme chodit tak na hodinku a půl fotbálek. Můľu brát gainer před i po ve stejném mnoľství a časech jako u posilovny?
Tady si nejsem moc jistej. Spis bych to bral jako aerobni cviceni. Takze bych v poslednim jidle pred a v prvnim jidle po nejedl sacharidy, ale jen bilkoviny a nejaky rostlinny olej se zeleninou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vavrisimo

len
# Zaslno: 31 Be 2011 17:50


Díky Tetsuo. Jeątě mě napadla jedna věc - jak to udělat v dny, kdy budu díky "vlnám" chtít zkonzumovat cca 1g/kg sacharidů a zároveň půjdu do posilovny. Uľ jen díky gaineru se dostanu výą a to nepočítám nějaký příjem ze stravy.
Řeąením je ľe v PO,ST,PÁ a SO posilovna a zvýąený příjem sacharidů, ve zbývající dny půjdu niľ...lze to tak provést?
tetsuo

len
# Zaslno: 31 Be 2011 23:28


NEmyslim si, ze je dobry chodit v jakykoli den pod 100 g sacharidu. Cili takovy ty 1 g/kg, padesatky a nuly moc neuznavam a prenechavam jen kulturistum v predsoutezni diete.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Dangles

len
# Zaslno: 2 Dub 2011 13:50 - Zmnil/a: Dangles


Čau jak jsem si to tady znovu pročítal tak jsem narazil, ľe jste tady jednou řeąili mikrovlnku. A jelikoľ ja ji posledni dobou docela dost začínám pouľívat, ale pouľívam ji asi k jedínému učelu a to na pečení masa, jelikoľ po treninku se mi moc nechce 1-2 hodiny péct, vařit apod maso. Tak jsem si pořidil takový hrnec (něco podobného jako toto http://www.tupperware.cz/xchg/cz-sk/hs.xsl/856.htm l ) a vľdycky do toho dám ryby, kuřecí apod hodím to na 10min do mikrovlnky a je hotovo( bez pouľití tuku jen okořenit ). A o několik stránek z5 jsem se dočet, ľe se tím muľe sniľovat nutriční obsah tim mate jako na mysli, ľe by se z toho masa mohli ztratit bilkoviny ? Nebo pokud jses o tom dozvěděl něco nového tak určitě by se mi tyhle informace hodili. Dík
tetsuo

len
# Zaslno: 2 Dub 2011 14:24


Ony se bilkoviny vzdycky znehodnocujou ohrivanim. Vzdycky se snizi obsah nejakych aminokyselin.

U tech mikrovlnek ale fakt nevim. Vsechny zdroje, ktery jsem k tomu nasel, me nepresvedcuji ani pro, ani proti. Osobne mikrovlnku nepouzivam. Ale jsem ted (vic nez pred casem) skeptictejsi k tomu, jestli opravdu poskozuje strukturu jidla natolik, ze prestava mit nutricni hodnotu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
GJuan

len
# Zaslno: 4 Dub 2011 18:50


Čau...potřeboval bych troąku poradit se stravou...chci aby to posilování bylo co nejúčinějąí...bohuľel přes týden bydlim na intru...a to jejich jídlo mi nějak nejede...klasická jídelna...co bych si měl přikupovat...aby ta strava nějak vypadala ?... a co říkáte na nějaký ty gyrosy a kebaby místo obědu...nebylo by vhodnějąí něco jinýho ?...jinak jedinej prostředek na vaření je tady jen konvice a mikrovlnka...tkľe toho ani moc neuvařim .... za rady moc děkuju
Gondik

len
# Zaslno: 5 Dub 2011 14:57


Při mojí váze 91KG a výące 189cm a věku 24 let bych chtěl shodit cca 6kg.
V topicu jsem naąel hodnoty Bilkoviny: 1,5-2 g/kg, Sacharidy: 3 g/kg,Tuky: do 1 g/kg.
Kdybych to tedy měl spočítat tak bych měl deně spořádat při poľadované váze 88KG:
Bílkovin 85x1,6(někde jse tu psali ľe je to hygienické maximum) = 138g
Sacharidů = 255g
Tuky = do 85g

Někde jsem tu četl o "vrcholném" trávení ľaludku, tak jsem se chtěl zeptat kdy přesně to je.
Pak bych se chtěl zeptat kolik těch bílkovin a sachrů dát v jedné porci aby to tělo stihlo vstřebat.
V jídelníčku na začátku Tetsuo píąe poránu nejíst věci z masa, ľaludek má málo kyseliny. Takľe má být tedy snídaně bohatąí na cukry a chudąí na bílkoviny?
Také by mě zajímalo zda ten příjem rozdělit rovnoměrně do celého dne, nebo má být třeba snídaně s objedem 70% příjmu.
A naposled bych se chtěl zeptat, je lepąí maso smaľit nebo péct. Píąe se tu ľe tepelnou úpravou se ničí bílkoviny, tak by mě zajímalo zda je lepąí maso při vysoké teploľě rychle osmaľit, nebo dlouho péct v troubě při menąích teplotách.
tetsuo

len
# Zaslno: 5 Dub 2011 15:07


co říkáte na nějaký ty gyrosy a kebaby místo obědu...
Da se to, pokud se do toho neleje moc tech omacek
Ale nevim, co mas bezne na vyber na obed, aby byl gyros MISTO obeda.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 5 Dub 2011 15:25


Bílkovin 85x1,6(někde jse tu psali ľe je to hygienické maximum) = 138g
Pri standardnich podminkach ano. Nazory kolisaji mezi 1,6 (novejsi udaj) a 1,8 (starsi norma). U teenageru se povoluje vice (2,2-2,4g/kg). Pokud je ukoncen rust kostry (cca v 21 letech), tak uz to neplati.

Někde jsem tu četl o "vrcholném" trávení ľaludku, tak jsem se chtěl zeptat kdy přesně to je.
Pak bych se chtěl zeptat kolik těch bílkovin a sachrů dát v jedné porci aby to tělo stihlo vstřebat.
V jídelníčku na začátku Tetsuo píąe poránu nejíst věci z masa, ľaludek má málo kyseliny. Takľe má být tedy snídaně bohatąí na cukry a chudąí na bílkoviny?

To je vic problemu a spatne pochopenych udaju:
1) Travici vrcholy jsou chvile behem dne, kdy ma zaludek prirozene nejvic kyseliny a dovede stravit nejvic bilkovin. Ty travici vrcholy jsou tri - rano, poledne, vecer, podle individualnich biologickych hodin.

2) Jde o traveni, ne vstrebavani. Ziviny se vstrebavaji pak ze strev ruzne rychle, nektere natravene casti i mnoho hodin.

3) Rano muzes jist hodne bilkovin - kyselina tam je, jen neni tak silna. Rozhodne lze jist bilkoviny z vajec a mleka (a dalsich zdroju). Jen by bylo prilis narocne natravit masova vlakna (resp. oddelit tzv. povazky mezi vlakny.

4) Nejvic se da jist rano a pak po treninku. Relativne dost na obed. Ostatni jidla by mela byt vyrazne mensi.

, je lepąí maso smaľit nebo péct. Píąe se tu ľe tepelnou úpravou se ničí bílkoviny
Bilkoviny, respektive ruzne aminokyseliny v nem se tepelnou upravou vzdycky nejak znehodnoti. Nema moc cenu to resit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Gondik

len
# Zaslno: 5 Dub 2011 15:39


Zapoměl jsem se jeątě zeptat, zda u masa se bere váha za syrova nebo aľ po úpravě.
nnavratil

len
# Zaslno: 12 Dub 2011 07:12


Zdravim, chtěl bych se zeptat na tenhle gainer jestli je dobrej zrovna ho mají v celkem výhodný akci. Děkuji za odpověď

http://www.strongbody.cz/1-Power-Gainer-1-1-ZDARMA -11748
tetsuo

len
# Zaslno: 12 Dub 2011 12:44


Neni moc dobrej. V podstate je snadny namichat si tohle i podomacku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

len
# Zaslno: 12 Dub 2011 16:24


Chci se zeptat, zda tyto vlocky jsou dobre jako snidane http://www.emco.cz/cs/produkty/#/musli/Mysli%20leh k%C3%A9%20a%20k%C5%99ehk%C3%A9%20se%20sem%C3%ADnky %20a%20o%C5%99%C3%AD%C5%A1ky.
Nebo mam vzit s vice cukru? Popripade jake doporucujete.
nnavratil

len
# Zaslno: 13 Dub 2011 20:36


OK, díky Tetsuo takľe místo toho Power Gaineru mam vzít asi zas Mutant Mass? Mě pořád nejde moc přibrat na objemu, bude tím ľe beru jen 60g mutantu po cvičení? Jinak pro info je mi 20 a měřím 195cm a váha 94kg.Díky za odpověď.
tetsuo

len
# Zaslno: 13 Dub 2011 20:44


Ja nevim, kolikten gainer ma presne % sacharidu, ale nejak 70, tusim. Cili na 94 kilo potrebujes tak 130 g gaineru prijimaneho na nekolik podilu behem prvnich dvou hodin po treninku, teoreticky muzes i do jedne hodiny.

Dobrych gaineru je jinak vic, nejen Mutant Mass.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
nnavratil

len
# Zaslno: 14 Dub 2011 14:16


A měl bych to brát hlavně po treninku nebo i v netreninkové dny?Já se totiľ bojím abych nenabral třeba moc tuků, jinak dávám si jeątě Matrix 1 dávku= 30g tak cca hoďku a půl po treninku a pak jeątě před spaním 1 dávku to je dobře? díky moc.
tetsuo

len
# Zaslno: 14 Dub 2011 14:25


V netreninkove dny ma smysl brat gainer rano misto snidane, protoze je rychle stravitelny a vstrebatelny.

Tuky budes nabirat podle toho, jak jis celkove. Jedna davka gaineru nema takovy vliv.

jinak dávám si jeątě Matrix 1 dávku= 30g tak cca hoďku a půl po treninku a pak jeątě před spaním 1 dávku to je dobře?
Ano.

Viz zde:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=4464&forum=2&page=0


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Trojnik

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 00:26


Prosím o radu. Kdyľ trénuju pozdě večer, např. kolem osmé, dam si po tréninku gainer, pak za 2 hodiny po treninku bych měl dát nejlíp protein, nebo libové maso + rýľi, ale kdyľ nemám protein, ani nemám moľnost si dát to maso atd., jaká je jiná moľnost ?
Hodily by se např. vařená vejce + něco ?

Díky za odpověď.
tetsuo

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 00:46


Vejce + lusteniny. Naprosto dokonala kombinace jako posledni jidlo pred spanim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Trojnik

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 00:55


Jo to jsem si taky říkal, ale zase někde si psal, ľe celkově jsou luątěniny po tréninku ąpatný, kvůli vysokýmu obsahu vlákniny, takľe to mě mate.
tetsuo

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 08:54


Uz mas v sobe gainer, kde jsou sacharidy a bilkoviny - ty ziviny jsou za pul hodiny z zaludku ve streve.

Dalsi bilkoviny prijdou potom behem noci, co se budou pomalu uvolnovat z vajicek a lustenin. Problem by byl, kdyby sis dal nejdriv klasicke jidlo a pak gainer.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 11:24


tetsuo cau, prosimte nevadi kdyz mam vejce a lusteniny jako druhou veceri a pak si davam jeste na noc protein ? ja jim proste kazdy 2 hodiny a min mi to nejde ... myslim jestli se to nak netluce .. diky moc
tetsuo

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 12:09


Do dvou hodin vejce a lusteniny jeste nemuseji byt uplne straveny.

Obecne neni dobry jist s tak malymi odstupy. Jde to u tekuty vyzivy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 12:24


tetsuo
ale po treninku to jde ne ? myslim dodrzet tu 2., 4. a 6. hodinu. Jinak teda 2,5 - 3 hodiny
nnavratil

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 14:16


Ahoj tetsuo, mám nabidku na protein 4KG za 800Kč a je to Optimal Whey protein 80 koncentrát syrovátkové bílkoviny, vyplatí se to nebo mám dát radąi na ověřenou kvalitu např. Matrixu?Díky a jinak hodnoty toho proteinu jsou
bílkoviny 80g
sacharidy 6g
tuky 1,5g
tetsuo

len
# Zaslno: 15 Dub 2011 14:42


Je to porad dokola. Pokud jde o whey protein bez pridavku kaseinatu, bilku nebo hydrolyzatu kolagenu, bude vyuzitelnost kolem 50 %.
U Matrixu je o neco vyssi, kdosi tady kdysi pocital, ze asi 65 %.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
nnavratil

len
# Zaslno: 17 Dub 2011 12:00


Tetsuo, prosimtě co by si doporučil na odbourání tuku? Mám totiľ celkem dost tuku v oblasti břicha, ale při nějaké dietě kdybych bral dostatek bílkovin tak bych neměl přijít o svalovou hmotu ne?Samozřejmě bych zapojil aerobní aktivitu četl jsem ľe funguje dobře na hubnutí běh 3 krát týdně 20 minut a střídat pomalé a rychlé tempo takľe 12 sekund klusem a pak 8 sprintovat a takhle to pořád opakovat. Myslíą ľe by se tím dal dobře schodit tuk bez úbytku svalové hmoty?Předem dík.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 13 . 14 . >>
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 2
lenov - 1 [ wulfur ]
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist