Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Kompletní a ideální jídelníček pro všechny
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 13 . 14 . >>
Autor Zpráva
Trojnik

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2011 00:33


Paráda, díky za odpovědi. Jinak ještě by mě zajímal váš názor na tento gainer:
http://obchod.ronnie.cz/s-1677-cfm-gainer-10-sacky .html
Chtěl bych ho brát po tréninku. Co jsem teď tady někde četl, tak jsou ty CFM prej špatný, už ho mám doma, tak mě to docela štve, ale příště asi obědnám nějaky tady na fóru doporučovaný. Tenhle jsem měl od známé za doboru cenu, takže jsem ho bez rozmýšlení bral.
Díky za názory.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2011 00:39


Ale tak jeden mesic se nic nestane.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vavrisimo

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 18:59


Ahoj, chci začít s tréninkem pro začátečníky, který sestavil Tetsuo a také upravit stravování. Projel jsem si vlákna které se tomu věnují, přesto mám pár otázek...díky za odpovědi.

Jinak o mě - 183cm, 92kg, podle všeho endomorf a laik. Cíl mám jednak zpevnit tělo, ale také (hlavně) shodit tuk.

Do posilovny mohu chodit v Po v 17:00, ve St, Pá a So v 15:00. První otázka - je vhodné po každém cvičení provádět aerobní trénink? Nebo je lepší nechat si to pouze na sobotu?

Jaké máte zkušenosti s kávou? Přiznám se, že jsem na ní závislý a moc si nedokážu představit, že bych s tím ze dne na den skončil. Jaká je alternativa? Silný zelený čaj?

Dále bych si chtěl ujasnit poměr živin na kg - vím že to budu násobit "cílovou" váhou (v mém případě 85): bílkoviny 1,5g na kg v tréninku/2 bez, tuk max 1g denně. Ale co se sacharidy, když jsem endomorf a rád bych dělal "vlny". Můžete mi poradit kolik jich brát v jednotlivé dny týdne?

Jinak co se výživy týče - budu kombinovat pouze normální jídlo a gainer (mutant).

Poslední věc - je možné provádět stravování tímto způsobem?:

PO: 7:00 snídaně, 9:00 přesnídavka, 11:30 oběd, 14:00svačina, 16:00 gainer 30g, 17:00-19:00 posilovna (15 minut rozcvička, hodina posilování, 30-40 minut aero), 19:00 gainer 50g, 19:30 gainer 35g, 21:00 večeře. Je nutná druhá večeře, když chodím spát mezi 23:00-24:00?

ST,PÁ,SO: 7:00 snídaně, 9:00 přesnídávka, 11:30 oběd, 13:00 svačina, 14:30 gainer 30g, 15:00-17:00 posilovna, 17:00 gainer 50g, 17:30 gainer 35g, 19:00 večeře, 21:00 2.večeře

V ÚT si občas zajdeme chodit tak na hodinku a půl fotbálek. Můžu brát gainer před i po ve stejném množství a časech jako u posilovny?

Díky moc za odpovědi.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 22:12


je vhodné po každém cvičení provádět aerobní trénink? Nebo je lepší nechat si to pouze na sobotu?
Zezacatku jen 1x tydne. Po 2-3 tydnech, kdy si telo zvykne, pridat kardio na konec kazdeho treninku, nejlepe nejaky HIIT na 5-15 minut. Long-steady jen 1x tydne.

Jaké máte zkušenosti s kávou? Přiznám se, že jsem na ní závislý a moc si nedokážu představit, že bych s tím ze dne na den skončil. Jaká je alternativa? Silný zelený čaj?
Da se s tim prestat pomerne snadno. Alternativy nejsou potreba. Vyhodne je naopak pit zeleny caj bez kofeinu.

bílkoviny 1,5g na kg v tréninku/2 bez
Naopak, v den treninku vic. Kdyz uz.

Ale co se sacharidy, když jsem endomorf a rád bych dělal "vlny".
Muzou byt vlny, muze byt trvale mensi prijem, rekneme 3 g/kg pozadovane vahy.


Je nutná druhá večeře, když chodím spát mezi 23:00-24:00?
Pokud jis naposledy v 9, je to v pohode. Nutne to je hlavne po treninku. Kdy jindy bys do sebe dostal dost bilkovin?



V ÚT si občas zajdeme chodit tak na hodinku a půl fotbálek. Můžu brát gainer před i po ve stejném množství a časech jako u posilovny?
Tady si nejsem moc jistej. Spis bych to bral jako aerobni cviceni. Takze bych v poslednim jidle pred a v prvnim jidle po nejedl sacharidy, ale jen bilkoviny a nejaky rostlinny olej se zeleninou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vavrisimo

Člen
# Zasláno: 31 Bře 2011 17:50


Díky Tetsuo. Ještě mě napadla jedna věc - jak to udělat v dny, kdy budu díky "vlnám" chtít zkonzumovat cca 1g/kg sacharidů a zároveň půjdu do posilovny. Už jen díky gaineru se dostanu výš a to nepočítám nějaký příjem ze stravy.
Řešením je že v PO,ST,PÁ a SO posilovna a zvýšený příjem sacharidů, ve zbývající dny půjdu niž...lze to tak provést?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Bře 2011 23:28


NEmyslim si, ze je dobry chodit v jakykoli den pod 100 g sacharidu. Cili takovy ty 1 g/kg, padesatky a nuly moc neuznavam a prenechavam jen kulturistum v predsoutezni diete.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Dangles

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 13:50 - Změnil/a: Dangles


Čau jak jsem si to tady znovu pročítal tak jsem narazil, že jste tady jednou řešili mikrovlnku. A jelikož ja ji posledni dobou docela dost začínám používat, ale používam ji asi k jedínému učelu a to na pečení masa, jelikož po treninku se mi moc nechce 1-2 hodiny péct, vařit apod maso. Tak jsem si pořidil takový hrnec (něco podobného jako toto http://www.tupperware.cz/xchg/cz-sk/hs.xsl/856.htm l ) a vždycky do toho dám ryby, kuřecí apod hodím to na 10min do mikrovlnky a je hotovo( bez použití tuku jen okořenit ). A o několik stránek z5 jsem se dočet, že se tím muže snižovat nutriční obsah tim mate jako na mysli, že by se z toho masa mohli ztratit bilkoviny ? Nebo pokud jses o tom dozvěděl něco nového tak určitě by se mi tyhle informace hodili. Dík
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 14:24


Ony se bilkoviny vzdycky znehodnocujou ohrivanim. Vzdycky se snizi obsah nejakych aminokyselin.

U tech mikrovlnek ale fakt nevim. Vsechny zdroje, ktery jsem k tomu nasel, me nepresvedcuji ani pro, ani proti. Osobne mikrovlnku nepouzivam. Ale jsem ted (vic nez pred casem) skeptictejsi k tomu, jestli opravdu poskozuje strukturu jidla natolik, ze prestava mit nutricni hodnotu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
GJuan

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 18:50


Čau...potřeboval bych trošku poradit se stravou...chci aby to posilování bylo co nejúčinější...bohužel přes týden bydlim na intru...a to jejich jídlo mi nějak nejede...klasická jídelna...co bych si měl přikupovat...aby ta strava nějak vypadala ?... a co říkáte na nějaký ty gyrosy a kebaby místo obědu...nebylo by vhodnější něco jinýho ?...jinak jedinej prostředek na vaření je tady jen konvice a mikrovlnka...tkže toho ani moc neuvařim .... za rady moc děkuju
Gondik

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 14:57


Při mojí váze 91KG a výšce 189cm a věku 24 let bych chtěl shodit cca 6kg.
V topicu jsem našel hodnoty Bilkoviny: 1,5-2 g/kg, Sacharidy: 3 g/kg,Tuky: do 1 g/kg.
Kdybych to tedy měl spočítat tak bych měl deně spořádat při požadované váze 88KG:
Bílkovin 85x1,6(někde jse tu psali že je to hygienické maximum) = 138g
Sacharidů = 255g
Tuky = do 85g

Někde jsem tu četl o "vrcholném" trávení žaludku, tak jsem se chtěl zeptat kdy přesně to je.
Pak bych se chtěl zeptat kolik těch bílkovin a sachrů dát v jedné porci aby to tělo stihlo vstřebat.
V jídelníčku na začátku Tetsuo píše poránu nejíst věci z masa, žaludek má málo kyseliny. Takže má být tedy snídaně bohatší na cukry a chudší na bílkoviny?
Také by mě zajímalo zda ten příjem rozdělit rovnoměrně do celého dne, nebo má být třeba snídaně s objedem 70% příjmu.
A naposled bych se chtěl zeptat, je lepší maso smažit nebo péct. Píše se tu že tepelnou úpravou se ničí bílkoviny, tak by mě zajímalo zda je lepší maso při vysoké tepložě rychle osmažit, nebo dlouho péct v troubě při menších teplotách.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 15:07


co říkáte na nějaký ty gyrosy a kebaby místo obědu...
Da se to, pokud se do toho neleje moc tech omacek
Ale nevim, co mas bezne na vyber na obed, aby byl gyros MISTO obeda.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 15:25


Bílkovin 85x1,6(někde jse tu psali že je to hygienické maximum) = 138g
Pri standardnich podminkach ano. Nazory kolisaji mezi 1,6 (novejsi udaj) a 1,8 (starsi norma). U teenageru se povoluje vice (2,2-2,4g/kg). Pokud je ukoncen rust kostry (cca v 21 letech), tak uz to neplati.

Někde jsem tu četl o "vrcholném" trávení žaludku, tak jsem se chtěl zeptat kdy přesně to je.
Pak bych se chtěl zeptat kolik těch bílkovin a sachrů dát v jedné porci aby to tělo stihlo vstřebat.
V jídelníčku na začátku Tetsuo píše poránu nejíst věci z masa, žaludek má málo kyseliny. Takže má být tedy snídaně bohatší na cukry a chudší na bílkoviny?

To je vic problemu a spatne pochopenych udaju:
1) Travici vrcholy jsou chvile behem dne, kdy ma zaludek prirozene nejvic kyseliny a dovede stravit nejvic bilkovin. Ty travici vrcholy jsou tri - rano, poledne, vecer, podle individualnich biologickych hodin.

2) Jde o traveni, ne vstrebavani. Ziviny se vstrebavaji pak ze strev ruzne rychle, nektere natravene casti i mnoho hodin.

3) Rano muzes jist hodne bilkovin - kyselina tam je, jen neni tak silna. Rozhodne lze jist bilkoviny z vajec a mleka (a dalsich zdroju). Jen by bylo prilis narocne natravit masova vlakna (resp. oddelit tzv. povazky mezi vlakny.

4) Nejvic se da jist rano a pak po treninku. Relativne dost na obed. Ostatni jidla by mela byt vyrazne mensi.

, je lepší maso smažit nebo péct. Píše se tu že tepelnou úpravou se ničí bílkoviny
Bilkoviny, respektive ruzne aminokyseliny v nem se tepelnou upravou vzdycky nejak znehodnoti. Nema moc cenu to resit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Gondik

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 15:39


Zapoměl jsem se ještě zeptat, zda u masa se bere váha za syrova nebo až po úpravě.
nnavratil

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2011 07:12


Zdravim, chtěl bych se zeptat na tenhle gainer jestli je dobrej zrovna ho mají v celkem výhodný akci. Děkuji za odpověď

http://www.strongbody.cz/1-Power-Gainer-1-1-ZDARMA -11748
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2011 12:44


Neni moc dobrej. V podstate je snadny namichat si tohle i podomacku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2011 16:24


Chci se zeptat, zda tyto vlocky jsou dobre jako snidane http://www.emco.cz/cs/produkty/#/musli/Mysli%20leh k%C3%A9%20a%20k%C5%99ehk%C3%A9%20se%20sem%C3%ADnky %20a%20o%C5%99%C3%AD%C5%A1ky.
Nebo mam vzit s vice cukru? Popripade jake doporucujete.
nnavratil

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2011 20:36


OK, díky Tetsuo takže místo toho Power Gaineru mam vzít asi zas Mutant Mass? Mě pořád nejde moc přibrat na objemu, bude tím že beru jen 60g mutantu po cvičení? Jinak pro info je mi 20 a měřím 195cm a váha 94kg.Díky za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2011 20:44


Ja nevim, kolikten gainer ma presne % sacharidu, ale nejak 70, tusim. Cili na 94 kilo potrebujes tak 130 g gaineru prijimaneho na nekolik podilu behem prvnich dvou hodin po treninku, teoreticky muzes i do jedne hodiny.

Dobrych gaineru je jinak vic, nejen Mutant Mass.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
nnavratil

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 14:16


A měl bych to brát hlavně po treninku nebo i v netreninkové dny?Já se totiž bojím abych nenabral třeba moc tuků, jinak dávám si ještě Matrix 1 dávku= 30g tak cca hoďku a půl po treninku a pak ještě před spaním 1 dávku to je dobře? díky moc.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 14:25


V netreninkove dny ma smysl brat gainer rano misto snidane, protoze je rychle stravitelny a vstrebatelny.

Tuky budes nabirat podle toho, jak jis celkove. Jedna davka gaineru nema takovy vliv.

jinak dávám si ještě Matrix 1 dávku= 30g tak cca hoďku a půl po treninku a pak ještě před spaním 1 dávku to je dobře?
Ano.

Viz zde:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=4464&forum=2&page=0


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Trojnik

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 00:26


Prosím o radu. Když trénuju pozdě večer, např. kolem osmé, dam si po tréninku gainer, pak za 2 hodiny po treninku bych měl dát nejlíp protein, nebo libové maso + rýži, ale když nemám protein, ani nemám možnost si dát to maso atd., jaká je jiná možnost ?
Hodily by se např. vařená vejce + něco ?

Díky za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 00:46


Vejce + lusteniny. Naprosto dokonala kombinace jako posledni jidlo pred spanim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Trojnik

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 00:55


Jo to jsem si taky říkal, ale zase někde si psal, že celkově jsou luštěniny po tréninku špatný, kvůli vysokýmu obsahu vlákniny, takže to mě mate.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 08:54


Uz mas v sobe gainer, kde jsou sacharidy a bilkoviny - ty ziviny jsou za pul hodiny z zaludku ve streve.

Dalsi bilkoviny prijdou potom behem noci, co se budou pomalu uvolnovat z vajicek a lustenin. Problem by byl, kdyby sis dal nejdriv klasicke jidlo a pak gainer.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 11:24


tetsuo cau, prosimte nevadi kdyz mam vejce a lusteniny jako druhou veceri a pak si davam jeste na noc protein ? ja jim proste kazdy 2 hodiny a min mi to nejde ... myslim jestli se to nak netluce .. diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 12:09


Do dvou hodin vejce a lusteniny jeste nemuseji byt uplne straveny.

Obecne neni dobry jist s tak malymi odstupy. Jde to u tekuty vyzivy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 12:24


tetsuo
ale po treninku to jde ne ? myslim dodrzet tu 2., 4. a 6. hodinu. Jinak teda 2,5 - 3 hodiny
nnavratil

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 14:16


Ahoj tetsuo, mám nabidku na protein 4KG za 800Kč a je to Optimal Whey protein 80 koncentrát syrovátkové bílkoviny, vyplatí se to nebo mám dát radši na ověřenou kvalitu např. Matrixu?Díky a jinak hodnoty toho proteinu jsou
bílkoviny 80g
sacharidy 6g
tuky 1,5g
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 14:42


Je to porad dokola. Pokud jde o whey protein bez pridavku kaseinatu, bilku nebo hydrolyzatu kolagenu, bude vyuzitelnost kolem 50 %.
U Matrixu je o neco vyssi, kdosi tady kdysi pocital, ze asi 65 %.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
nnavratil

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2011 12:00


Tetsuo, prosimtě co by si doporučil na odbourání tuku? Mám totiž celkem dost tuku v oblasti břicha, ale při nějaké dietě kdybych bral dostatek bílkovin tak bych neměl přijít o svalovou hmotu ne?Samozřejmě bych zapojil aerobní aktivitu četl jsem že funguje dobře na hubnutí běh 3 krát týdně 20 minut a střídat pomalé a rychlé tempo takže 12 sekund klusem a pak 8 sprintovat a takhle to pořád opakovat. Myslíš že by se tím dal dobře schodit tuk bez úbytku svalové hmoty?Předem dík.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 13 . 14 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist