Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Kompletní a ideální jídelníček pro všechny
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 13 . 14 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 19:38


Varena vajicka ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
KamilZ

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 13:23


Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli se do doporučovaných hodnot sacharidů (3-4 v den tréninku, 5-6 mimo pro obnovu) počítá i gainer po tréninku, nebo ten je "mimo" tyto hodnoty, prostě se neuvažuje?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 15:43


Samozrejme, ze se pocita.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wunti

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 15:48


Varena vajicka ne.

ups - proc ne varena???
lpsi jsou na panvicce? - duvod?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 18:56


Varena vajicka ne.
ups - proc ne varena???
lpsi jsou na panvicce? - duvod?


Slo o odpoved na otazku: "deně sním 4-6 vajec nevadí to nějak ?"
"Varena ne" = varena vajicka nevadi, muzes je jist ve velkem mnozstvi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 19:30


Máma mi říkala, že to není zdraví jíst tolik vajec deně, že z toho budu mít sklérozu, abych se podíval na některý kulturisty, jak jsou z toho vypatlaní.
Je to pravda ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 19:50 - Změnil/a: tetsuo


Nevim, jestli je tvoje matka doktorka, ale rozhodne nema pravdu.

Varena vajicka maji vyvazeny obsah dobreho (HDL) a spatneho (LDL) cholesterolu + obsahuji lecitin, ktery snizuje ten spatny.
Neprilis zdrava jsou smazena vajicka, kde se tuk prepali a vznikaji skodlive derivaty cholesterolu.


Nizka inteligence mnoha kulturistu je dana:
a) tim, ze vetsina profesionalnich sportovcu je dusevne omezena uz jaksi geneticky (to plati vsude, tezko rict, jestli jsou blbejsi fotbalisti, hokejisti, nebo kulturisti...)

b) tim, ze jedi OBROVSKE mnozstvi bilkovin, bezne kolem 400-500 g denne. A nadbytky bilkovin jsou toxicke (pusobi jako amoniak) a mohou poskozovat mozek. Pokud budes casto cichat cpavek-amoniak, tak se to tvemu mozku taky libit nebude.
Tady pises: "Je mi 15 let, měřim 179cm, vážim 69kg" cili denne bys mel jist kolem 110-140 g bilkovin (1, 5-2 g/kg), to ti nemuze NIJAK skodit. Tvuj organismus je ve vyvoji, jako teenager musis jist hodne bilkovin, aby se ti spravne vyvijela kostra a vnitrni organy, nejen svaly. Cili zadny strach. A zaroven 140 g bilkovin je neco dost jineho nez 400-500 g.

c) skleroza vznika i z nadbytku cholesterolu, ale ten neni dan vejci, ale uzivanim steoridu - po nich stoupa hladina cholesterolu. Pokud neberes steroidy - tj. ilegalni latky, ktere NELZE koupit normalne v obchode (tedy NE doplnky vyzivy typu proteiny, gainery a kreatin!), tak opet, zadny strach.


Zaver: varena vajicka jsou NAPROSTO dokonale zdrava a muzes jich jist denne nekolik kousku bez obav.

Tohle dej mamince klidne precist, at se taky trochu pouci...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 20:30


O.K, díky. Určitě jí to dám přečíst.
Klaun

Člen
# Zasláno: 11 Čvc 2010 18:16


Zdravím,
Předem bych chtěl poděkovat za tenhle článek Mám jen jednu otázku ... Jelikož jsem na intru ... nemám moc šanci dlabat se masem a mám ho maximálně tak na oběd (pokud je) Dá se to něčím nahradit ? To že jsi jaksi nemůžu dovolit mít "teplou" 1. večeři z masa a rýže ? Něčím co se dá koupit v obchodě a bez nutnosti tepelných úprav ...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Čvc 2010 18:20


Tunak nebo slede v konzerve, tresci jatra se taky hodi. K tomu chleba nebo ryzove chlebicky a nejake mleko/jogurt.
Jen si musis najit spravnou kombinaci, ktera ti chutove prijde v pohode.

A samozrejme - jakekoli jidlo lze nahradit gainerem, MRP nebo proteinem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Klaun

Člen
# Zasláno: 11 Čvc 2010 18:38


Super a díky
usershop

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2010 09:42


cooking at the wow power leveling same time, when your bags are full of fish, cook up the most common fish until you get no more skill ups from it. You might, at this wow power leveling time, try mailing off full stacks of cooked fish to your AH mule to see if you can create a market for it.
Here aion power level is the program:
Lvl 1-75: fish the shit outta the n00b zone. You can do the whole thing in less than an hour. Just make sure you start by adding Shiny wow power leveling Baubles to your pole every 10 minutes for the first 30 minutes. Now, every n00b zone fishing trainer has a fishing supplies vendor or a Trade goods vendor very nearby who sells cooking recipes. You get the recipe for aion powerleveling Brilliant Smallfish or Slitherskin Mackerel. Cooking just the fish you catch will get your cooking skill above 50, which is a aion powerleveling necessity before moving on the the next zone.
Lvl 50-125 (yes, there is some overlap here) fish in the zone following your race’s transition zone. Horde cheap aion power leveling go to Ratchet or the Silverpine coast, Alliance, fish Loch Moden, Darkshore or the Westfall coast. Make sure you buy the recipe for either wow power leveling Longjaw Mud Snapper or Rainbow fin Albacore, these are the lvl50 cooking recipes necessary for further skill-ups. Again, the buy wow gold recipes are
fropos

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2010 20:35


Dneska jsem zjistil,že sojove řezy mají hodně bílkovin.Měl jsem zato,že se do fitness jidelničku nehodí,řadil jsem to mezi "kokinka".

No konkretne to 50g baleni ma:
Bílkoviny: 28,40
Tuky: 6,45
Sacharidy: 7,55

Přijde mi to jako levny zdroj bilkovin..ty sacharidy to budou asi převážně jednoduché cukry,ale není jich moc,tak by snad nevadily.


Zařadil bys je tetsuo třeba do každodenního jídelníčku?
(i pokud nejsi ektomorf?)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2010 11:02


Musel bych videt PRESNE slozeni vyrobku: hlavne suroviny a jejich poradi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
KamilZ

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2010 08:08


Hm, díval jsem se namátkou na dvoje a nic moc, bílkoviny jsou v menšině:

http://www.facebook.com/pages/Sojove-Rezy-Zora/317 50573482?v=info

http://www.chemievjidle.cz/susenky/sojove-rezy-alt is-kolin
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2010 14:48


Jako zasadni problem tam vidim, ze hlavni slozkou je normalni-tedy priserny bily repny cukr.

Ektomorfove by to teoreticky jist mohli, treba s jogurtem na presnidavku nebo svacinu, ale nedelal bych z toho nejakou beznou slozku vyzivy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lifter

Člen
# Zasláno: 27 Čvc 2010 03:00


Ahoj, muzete prosim nekdo zhodnotit muj jidlenicek? jsem lifter a snazim se kapku zredukovat podkozni tuk. Diky moc
6.30 po probuzeni koktejl 30g 80%
7.00 Pohankova kase 100g
9.00 koktejl 30g 80%
10.30 120g kurecich prsicek + 100g celozrneho chleba + zelenina
12.30 120g kurecich prsicek + 1/2 sacku ryze nebo 200g uvarenych testovin + zelenina
14.30 koktejl 30g 80%
16.00 120g kurecich prsicek + 1/2 sacku ryze nebo 200g uvarenych testovin + zelenina
17.30 30g 80% protein plati pouze pro treninkovy den!!!!
18.00 koktejl 30g 80% nebo 18.15 trenink
20.00 v odpocinkovy den -> tunak ve vlastni stave nebo 30g koktejl 80% .V treninkovy den je potreninkove jidlo koktejl 30g 80% ihned po cviceni a do 40minut zase 30g 80% protein nebo tunak.
22 - tvaroh 250g nizkotucny (v treninkovy den ve 22.30)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Čvc 2010 13:57


1) Vzhledem k tomu, ze nerikas, kolik vazis a kolik kilo chces zhubnout, je to cele dost na nic.

2) Je to strasne stereotypni

3) Neuvadis, jaky typ proteinu pijes

4) Tvaroh na noc je chyba, letity mytus

5) Prehrane moc bilkovin a prehnane mnoho jidel za sebou s velkym mnozstvim bilkovin. Travici vrcholy ma zaludek denne jen 3, jinak je vyhodne jist bilkovin mene


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lifter

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 01:01


Ahoj, omlouvam se, ze jsem byl dosti nepresny.
Moje vaha je nyni 111kg a uzivam 80%syrovatkovy protein od firmy All The Whey
Zhubnout bych potreboval tak 4 kg.
Pokud te mohu poprosit napis nejaky zaklad jidlenicku. Diky moc
lifter

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 06:34


jeste k tem bilkovinam:
"prehnane mnoho jidel za sebou s velkym mnozstvim bilkovin" V kazdem jidle je cca 30g bilkovin, coz by melo byt prijatelne mnozstvi na straveni.
Jinak mas asik pravdu bilkovin bych mohl ubrat a to zejmena v suplementech.
Jinak jidlenicek se zda na prvni pohled stereotypni, ale byl to jen nastrel jednoho dne. Nemam rad stereotyp, takze jidlo docela casto menim (vajicka, ryby,hovezi, brabory, lusteniny. Pouze jsem to tam neuvedl. Tohle byl pro me takovy zaklad, ale citim, ze toho je moc, takze budu velmi rad za pripadne dalsi rady.
vas1l1j

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 09:17


Caw, chtel sem se zeptat na sach. vlny, kdybych drzel napr takovouto formu:po - 4g/kg (sacharidy/kila kterych chci dosahnout)
ut - 3g/kg
st - 3g/kg
ct - 2g/kg
pa - 1,5g/kg
so - 1,5g/kg
ne - 1/kg
Kdybych to drzel nejakou dobu, nedojde po vysazeni k jojo efektu?
fropos

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 12:48


Ja bych se chtel zeptat,jestli v den,kdy delam HIIT mam nejak snizit sacharidy?Delam to v netreninkove dny 1-2x tydne.
Jak ctu tady,tak se radi 5-6g v netreninkovy den.

A jeste jedna vec: vadi kdyz HIITuju po jidle kde je vyssi obsah vlakniny?Napr 2 hodiny po snidani -100g vlocek.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 14:59


vadi kdyz HIITuju po jidle kde je vyssi obsah vlakniny?
Ne, u HIITu je jedno, ze jdou ziviny pomaleji do krve.

Ja bych se chtel zeptat,jestli v den,kdy delam HIIT mam nejak snizit sacharidy?Delam to v netreninkove dny 1-2x tydne.
Jak ctu tady,tak se radi 5-6g v netreninkovy den.

Ono se to da poskladat ruzne, zalezi, jak vypada cely tvuj treninkovy rozpis, silovy i kardio.
A samozrejme, pri snaze vyrazne spalovat tuky, se sacharidy omezuji celkove a dlouhodobe.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 15:06


vas1l1j
Kdybych to drzel nejakou dobu, nedojde po vysazeni k jojo efektu?
Zalezi na tom, kam by ses vratil, co by byl tvuj standard.
Zalezi taky na tom, jak dlouho budes vlny drzet, kolik budes delat kardia, jestli mas obecne sklony k nabirani tuku...
V zasade - lehka forma vlneni je udrzitelna CELOZIVOTNE.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lifter

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 15:59


tetsuo
Ahoj, pokud muzes napis par slov k tomu co jsem napsal. Diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 16:24


Moje vaha je nyni 111kg, zhubnout bych potreboval tak 4 kg.
Asi se nemusis vyrazne omezovat v jidle, spis zaradit kardio 1-2x tydne

uzivam 80%syrovatkovy protein od firmy All The Whey
Tak ho dober a porid si neco, co ma lepsi vyuzitelnost. Ciste syrovatkove proteiny se vyuzivaji jen asi z 50 %. Malo se to vi, vyrobci se tim nechlubi a obhajci whey proteinu pouzivaji zastrala kriteria (BV, NPU, PDCAAS), ktera se NESMEJI uzivat na lidskou vyzivu.

V kazdem jidle je cca 30g bilkovin, coz by melo byt prijatelne mnozstvi na straveni.
Bohuzel. Telo to neumi v jine faze dne, nez v tech trech travicich vrcholech. Nejakych 20 treba da, ale 30 spis ne.
Je vyhodnejsi davat v travicich vrcholem klidne 50 g a ubirat jinde.

_______

Porad z toho nevim, kolik jis denne sacharidu a jestli je hodlas nejak vlnit a jak na tohle vlneni hodlas navazat trenink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lifter

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2010 22:07


tetsuo
Ahoj, tak sacharidu beru nyni odhadem 300g a vic by toho nemelo byt. S vlnenim nemam zkusenosti, takze nevim jestli vlnit nebo ne. Mam ted v tydnu 3 tezke treninky prirava na extraligu druztev, ale myslim ze obcas pribrat a ubrat by nebyl problem, ale jit az na nejakych 50g by nebylo zrovna nejvohodnejsi si aspon myslim. Nechci shodit nejak extra rychle, ale pekne pomalu, klidne tak 0,5kg na tyden. Takze pokud mi poradis jak lechce vlnit, budu jedine rad.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2010 11:03


Jestli mas pripravu na extraligu, tak se na nejake vlneni vykasli. Pridej max jedno intervalove kardio tydne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
fropos

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2010 13:49


a když si dám 2 hodiny před treninkem něco celozrného (třeba něco z celozrnné mouky) tak to hodně vadí?a čemu přesněji? Protože občas na to zapomenu že mám jít trenovat a snim to
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2010 13:51


Zpomali se lehce vstrebavani zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 13 . 14 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 8 [25 Říj 2014 18:49]
Hosté - 8 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist