Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Kompletní a ideální jídelníček pro všechny
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . >>
Autor Zpráva
vipsexy

Člen
# Zasláno: 28 Srp 2012 07:54


nakoupil jsem jiz a vyzkousel hodne suplementu, ale posledni dobou mi fakt nejlepe zabira amix, jsem velice spokojeny treba s timto http://www.suplementy.cz/zbozi/9777/Anabolic-Monst er-Whey-2200g-+-Monster-Shaker---Ami.htm
Antti

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2012 13:59


Zdravím

Nevím jestli jsem přidal dotaz do správného fóra ale týká se to i stravy. Cvičil jsem minulou zimu přes léto pauza a teď začínám zase s tím že do toho půjdu naplno. Vážím 70kg a mým cílem není být velký chci nabrat pár kilo max asi 10 ale JENOM DO SVALŮ (taková atletická postava takže trochu HRUDNÍK trochu RUCE hlavně SIXPACK ale je mi jasné že musím cvičit celé tělo jen jsem chtěl zdůraznit o co mi hlavně jde). Jeden z mých problémů je JAKÝ MÁM VOLIT JÍDELNÍČEK protože když budu jíst jak se tady píše tak naberu hodně na objemu a takhle určitě nemůžu jíst pořád abych dosáhl mého výsledku. Druhý problém je mé levé prso které jde vidět že je MENŠÍ NEŽ PRAVÉ co se týká posilování hrudníku tak jsem zařadil cviky jenom s jednoručkama co dále bych proto mohl udělat aby byla symetrická?
Antti

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2012 14:09


Jinak mám v plánu si koupit protein sacharid a spalovače tuků ale nevím jakou stravu a co s tím levým prsem dělat poraď mi prosím Tetsuo
acik

Člen
# Zasláno: 28 Zář 2012 06:46 - Změnil/a: acik


Ahoj lidi,jsem tu nový,začal jsem chodit do fitka cca týden,chtěl bych pár rad a určitě to tady už milión lidí probíralo,ale i přesto bych se chtěl raději zeptat zdejších odborníku a zkušených človíčků,který by byli ochotní poradit,tedy k věci.

změnil jsem kopletní můj jídelníček a nevím zda pro začátečníka je to tak správně měřím 175 a vážím 65kg

snídaně: mléko,tmavý chléb se sýrem cottage nebo mléko s kakaem a cerealie nebo čaj s medem tmavý chléb s máslem a drůbeží šunkou

svačina: mysli tyčinka k tomu jogurt nebo ovoce

obědy: měním a to třeba (kuskus s kuřecím) (čočku s vajíčkem) dnes bude ryba a těstoviny ( oběd obsahuje cca 150-200g masa) je porce přiměřená?


svačina: sacharodové nápoj + mysli tyčinka,nebo sach.nápoj + bebé dobré ráno (sušenky)

večeře: menší porce z oběda cca (100g masa) samozřejmě + příloha

druhá večeře : opět nějaký ten jogurt,nebo tvaroh a třeba banán

během dně tedy užívam 1x sachar.nápoj

a jednou denně kreatin 10g - při treningovém dnu 5g před a 5g po treningu v netreningový den 10g během dne


Jak to prosím vydíte? Ještě mi jde o jednu věc,když chci přibrat,nepočítám si co kolik ma sacharidu a bílkovin,myslíte,že bych si to měl počítat abych měl "jistotu" že budu přibírat?


Moc děkuji předem za ochotu a rady,které by mi mohli pomoci.
acik

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2012 17:32 - Změnil/a: acik


mrknul by se mi někdo na ten jidelniček? Jestli to tak může být? moc prosím,vim,že jsem otravný a je toho tu psano moc,ale víte jak to je,je lepší si to sestavit a pak schvalit

předem moc děkuju za ochotný lidi
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2012 10:33


Máš pocit, že to odpovídá tomu, co je na začátku? Pořád ty samé chyby:

1) maso a tvaroh na začátek dne

2) Málo zeleniny a ovoce

3) Nepočítání živin. NIKDO ti nemůže říct, jestli je jídelníček ok, pokud nemáš spočítané živiny. Problém není v tom, jestli nebudeš přibírat, ale spíš v nesmyslném přejídání se.

4) Velké dávky kreatinu před a po tréninku můžou zhoršovat výkon, protože kreatin zahušťuje krev. To ti většina výrobců "zapomene" napsat na obal. Lidi by totiž rádi, aby suplementy fungovaly "hned", ale kreatin v žaludku nebo v krvi ti nijak nepomůže. Musí být uložený ve svalech a to trvá pár hodin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
acik

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2012 18:36


Jsem začaátečnik a našel jsem tabulku doporučení denní dávky sacharidu a bílkovin

je tomu tedy tak,když vážím 67kg tak denní dávka:

sacharidy 350g

bílkoviny 191g


vypočítám si tedy kolik budu mít v jídle a doplním to nápojema,šlo by to tak? Je ta denní dávka bílkovin a sacharidů správná?


Děkuji moc za odpovědi,moc mi to pomůže.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2012 10:20


Tady je to sestavené podstatně rozumněji.
http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u

190 g bílkovin jím se svými 105 kily já a bohatě mi to stačí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
acik

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2012 12:01


Díky moc!!! budu se tím řídit. Tetsuo moc prosím hledal jsem na netu kalorické tabulky a našel jsem tyhle,myslíš,žě se tím mohu řídit?

http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2012 12:11


Používej jich vždycky víc, sleduj i etikety výrobků. Lépe to dělat nejde. Pár gramů sem, pár gramů tam, ale nedělají zásadní rozdíl.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
acik

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2012 12:45


jj i etikety sleduji... zatím moc děkuji Tetsuo
charlie77

Člen
# Zasláno: 13 Říj 2012 14:00


Zdravím,

je mi 19 let, měřím asi 172 cm a vážím přibližně 63 kg. Posiluju asi 3 měsíce a zatím jsem něco málo nabral. Postupně se snažím naučit jíst co nejlepší stravu a správné počty sacharidů a bílkovin. Hodně čtu tohle fórum. Psal si tu o tom, že by se mělo příjmat 1,5 - 2,0 g bílkovin na kg hmotnosti a že sám máš něco kolem 1,8, což mi řpijde rozumné. Jinde jsem se dočetl třeba příjmat i přes 2 a to mi přijde moc. Navíc jsem četl článek, že víc tělo ani nestráví a že to akorát zatěžuje tělo a nestrávené bílkoviny se tam kazí a může se tím akorát zadělat na budoucí zdravotní potíže. Jsem v tomhle ohledu opatrný a tak chci zjistit co nejlepší info. Chtěl bych se teda zeptat, jestli do denního příjmu bílkovin mám počítat například i bílkoviny obsažené v ovesných vločkách, rýži, toustovém tmavém chlebu a prostě takovýchle potravinách, které konzumuji kvůli sacharidům, ale bílkoviny také obsahují. Kamarád mi totiž říkal, že tyhle bílkoviny by se neměli započítávat, protože jsou špatně stravitelné. Mám ale strach, že když je nebudu započítávat tak třeba přesáhnu i 2g/kg což bych nechtěl. Zároveň ale mám strach, že když ja započtu tak budu mít zas bílkovin málo, protože ty ze "sacharidových" potravin nebudou dobře stravitelné a tělo je nevyužije. Předem moc děkuji za odpověď!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Říj 2012 15:08


Rostlinné bíkoviny jsou NAOPAK mnohem snadněji stravitelné než živočišné. (Výjimku tvoří jen luštěniny.) Tvůj kamarád má naprosto základní neznalosti výživy.

Rostlinné bílkoviny jsou ale hůře využitelné (mají většinou málo esenciálních aminokyselin), musí se buď mezi sebou inteligentně kombinovat (v případě vegetariánů), nebo jíst s živočišnými zdroji (zde taky existují více a méně mnodné kombinace).

Do denního příjmu bílkovin se počítají všechny bílkoviny a aminokyseliny (i BCAA, glutamin, kreatin). Tělo je všechny musí detoxikovat.

Přesáhnutí určité hygienické hranice bílkovin není extra nebezpečné, pokud se pije hodně vody a jí dostatek vlákniny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
charlie77

Člen
# Zasláno: 14 Říj 2012 21:44


Asi jsem to špatně napsal, on asi také myslel, že jsou špatně využitelné a ne stravitelné. To teda znamená, že třeba z 20g bílkovin z vloček tělo využije menší část než z 20g bílkovin z masa? Tak pak když budu jíst třeba víc vloček a tím mít nějaký ten příjem bílkovin právě z nich, tak tělo využije jen menší část a svalový růst nebude takový jako by měl být ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Říj 2012 15:17


Využitelnost je dána poměrem konkrétních aminokyselin. Každá surovina má jiné složení amk, což pak vytváří mj. i různou chuť potravin.

Nejde říct, že více rostlinných bílkovin má horší využitelnost než více živočišných.
Teoreticky platí, že třeba pšenice má využitelnost u sportovců tak 50 %, zatímco třeba hovězí má využitelnost asi 80 %.
Jenomže zrovna hovězí má nedostatek těch aminokyselin, které jsu v relativním přebytku v pšenici. Čili hovězí+těstoviny nebo tatarák+topinky nasucho mají/můžou mít lepší CELKOVOU využitelnost než 80 %.
Atd.
Téma je to velmi složité.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
charlie77

Člen
# Zasláno: 16 Říj 2012 21:17


Dobře děkuju moc za info. Do denního příjmu mám tedy počítat i bílkoviny z vloček, rýže, toastových chlebů a podobně jo?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Říj 2012 11:55


Ano, počítat všechno. Základní hygienická hranice je kolem 1,6-1,8 g bílkovin/kg denně, u teenagerů to může být i více, s velkým množstvím vody, zinku, vlákniny a vitamínů to také není zásadní problém.

Problém už může dělat trvalý příjem 2,5 g bílkovin/kg, ze stereotypních zdrojů živin (když se jí vícekrát denně totéž maso, vícekrát denně pije tentýž proteinový nápoj apod.), méně se pije, nepije se při tréninku, nejí se ovoce a zelenina atd. Obvykle se zhorší jaterní i ledvinové funkce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
charlie77

Člen
# Zasláno: 17 Říj 2012 16:51


Díky moc za vysvětlení. Více zinku myslíš normálně z jídla, nebo brát jako doplněk? Já beru jednou denně 25mg prášek zinkový a píšou tam tu dávku jednoho za dne nepřekračovat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2012 09:29


No, to se musí psát, protože to vyžaduje ministerstvo zdravotnictví. Reálně se bere zinku víc. Problém s dávkami zinku kolem 100 mg denně spočívá v tom, že tělo může mít pak málo mědi, která je se zinkem antagonistická. Ale když se pije dost vody a čajů, problém to není.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
charlie77

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2012 14:43


takže můžu brát třeba ty 3 25mg tabletky za den, když budu dost pít? Alespoň ty 3 litry vody denně?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2012 09:13


Vody, lépe čajů. Nevidím velký smysl v tom pít spousty samotné vody.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
zdenda98

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2012 19:32


Dobrý den .chtěl bych se zeptat jestli já, patnáctiletý kluk, který má 50kg by mohl posilovat s 5kg a více kilovými činkami. Slyšel jsem že takhle mladý, by to mohlo být nebezpečné. poradíte mi ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2012 12:46


Život je nebezpečnej.

Proč mi zvedání činek mělo být nebezpečnější než fotbal nebo hokej?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
zdenda98

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2012 15:20


ŘÍKÁ SE ŽE BYCH MOHL PŘESTAT RŮST , KDYŽ BYCH MĚL VELKOU ZÁTĚŽ NA TĚLO JE TO PRAVDA ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2012 11:26


Je to jedna z největších pitomostí, jaká se šíří:
http://www.body-test.cz/mytus-kdyz-budete-v-mladi- zvedat-cinky-nevyrostete
Dej to přečíst všem hlupákům, kteří to tvrdí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adiooo

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2012 12:15


Čau posledni dobou se snazim o dobrej jidelnicek ale potreboval bych par rad.. 1. To je nejaky seriozni nutricni tabulky, vsude jsou jiny hodnotx tak prosim o nejakou seriozni..
2. Bilkoviny jak jsem se docetl tak 1,5 - 2 g na kg, ale nevim jak prijimat tuky, a sacharidy, kdyz vazim 66 kg a chtel bych to natahnout aspon na 70 zatim.. A jeste bych se rad zeptal jak s energetickou hodnotou jestli je jedno kolik prijimam nebo ne
Mimochodem mam 16 let, 66 kg a merim asi 175...

Diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2012 12:16


Vše uvedeno zde:
http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vachaljan

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2012 21:59


DObrý den ..Chtěl bych se zeptat jak by měl správně vypadat můj jídelníček ..Je mi 16 let měřím 184 cm vážím 75kg a chtěl bych vážit 80 Kg do 17 let .Cvičím 3x týdně .Prosím jak by měl vypadat .Děkuju za odpověd )
vachaljan

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2012 22:03


Ještě bych se chtěl zeptat zda je tento jídelníček správný
Ráno: 100 g müsli, 40 g 80% proteinového nápoje
Svačina: 2 jablka, 2 vejce
Oběd: 150 g těstovin, 150 g kuřecího masa, sýrová omáčka
Svačina: 130 g tuňák, 120 g rýže
Po tréninku: 50 g hrozinek, 30 g 70% proteinového nápoje
Večeře: 130 g tuňák, 120 g rýže
Druhá večeře: 2 vejce, 50 g müsli
Před spaním: 250 g tvaroh

Děkuju za odpověd )
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2012 22:05


Nevytáčet při zdvihu zápěstí, neodpočívat nahoře ani dole, dolů spouštět pomalu, snažit se o nepřerušovaný pohyb celou sérii.

Pak je jedno, jak přesně dál cvik vypadá.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist