Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Kompletní a ideální jídelníček pro všechny
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . >>
Autor Zpráva
Ladin

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2012 22:48


Jestli mohu i já poprosit o radu: Je mi čtyřicet let, už několik let nepravidelně cvičím a dělal sem i různé jiné sporty než je momentálně kulturistika. Poslední dva roky se cvičení ve fitku věnuji víceméně pravidelně a hlídám si i stravu. Jako ganier beru Mutant mass ráno a pak po tréninku. Jde mi o to, že se mi stále nedaří shodit tuk na břiše.
snídaně: Mutant mass 130g , k tomu ovesné vločky v méce plus banán.
svačna: celozrnná houska nebo chléb se šunkou.
oběd: většinou různé těstoviny, rýže , nudle a k tomu kuřecí kousky se zeleninou, nebo tuňák se zeleninou.
po třech hodinách další svačina : opět celozrná houska se šunkou , někdy jablko nebo i bílý jogurt. To je poslední jídlo 1,5 - 2 hodiny před tréninkem.
Po tréninku ganier Mutant mass a k tomu jablko nebo banán.
Odpoledne nějaké lehčí jídlo , vařený brambor s rybou, nebo nějakým masem, ale menší porce. Pak už jen bílé jogurty a před spaním Cotage sýr. Přes den ale piju cca tři kávy a popíjím zelený čaj koupený , ale slazený.
Cvičit chodím třikrát až čtyřikrát týdně a jedu tak něco mezi objemovým a normálním tréninkem. Měřím 173 cm a vážím 84 kg. Postavu mám docela svalnatou, ale kazí mi to pořád to břicho , kterýho se nemohu zbavit.
Každý trénink i běhám na pásu po dobu 10 minut.
Děkuju ti za každou radu a budu jí respektovat.
S pozdravem Láďa.
dair

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2012 22:07 - Změnil/a: dair


Jen takova technicka. muze byt tetsuo na noc cottage s rozinkama?samotne?nebo je treba vejce? chleba?

A jeste jak je to z hlediska nocni vecere a komplexnich sacharidu? je treba rychle jako jablko rozinky nebo ryze atd?diky za info.


dejv
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 10:51


Cottage se běžně prodává s borůvkama. Rozinky si do něj lze dát taky. Nebo naopak petržel, pažitku, cibuli apod. ve verzi naslano.

Sacharidy na noc lze jíst, záleží na tom, kolik jich bylo zkonzumováno během dne, kdy byl trénink apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 10:57


Ladin
Cvičit chodím třikrát až čtyřikrát týdně a jedu tak něco mezi objemovým a normálním tréninkem.
Ideální bude, když třikrát týdně pojedeš silově-objemový trénink (těžší váhy, méně opakování, více sérií) a po tréninku si dáš gainer.

Jednou týdně bys měl ale cvičit hodně nalačno (minimálně v posledním jídle nejíst sacharidy), hodně opakování, lehčí váhy, a potom dát delší lehkou aerobku a poté tak minimálně hodinu nejíst, ideálně déle. To je nejefektivnější.
Viz tento článek: http://www.body-test.cz/efektivni-spalovani-podkoz niho-tuku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 15:37


Diky za jídelníček, jenom,stačí k snídani cca 300ml mléka s cereáliemi typu country crisp ? ( http://www.jordanscereals.co.uk/our-products/cerea ls/country-crisp/country-crisp-chunky-nuts/ )

Díky


...
dair

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 21:41 - Změnil/a: dair


Cottage se běžně prodává s borůvkama. Rozinky si do něj lze dát taky. Nebo naopak petržel, pažitku, cibuli apod. ve verzi naslano.

Takze pro upresneni. samotny cotage muze byt. neni to jako u tvarohu rozumim li tomu dobre, kdy se pri samotne konzumaci tvarohu na noc, snizuje regenerace, laicky receno.


dejv
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Dub 2012 22:56


Cottage je tvaroh. Ideální konzumace - bílkoviny napůl z vajec.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2012 21:42


Diky za jidelniček jen malý dotaz. Je nějak doporučené množství kolik čeho sníst z tech surovin, co si psal ? ( kolik se tech potravin má sníst k danému jidlu, resp. kolik živit přijmout, ted jen vím odkud je brát, to si popsal v jídelníčku ) . A ještě prosim, když je treninkovy den, tzn. že si dam pot rebinku gainer, atd, mužu zbytek dojist normalne nebo mam v treninkovy den nejake jidlo ubrat, popř. zmenšit ? Díky moc


...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2012 12:50


http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u - Tady je to rozepsané líp.
Základ je ve střídání větších a menších jídel.
V den tréninku se taky dá jíst více bílkovin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2012 12:52


Aha, jasně, takže tohle vlastně není uplne hotovy jidelniček, ten si musi každý individualne upravit. Tady jsou jen potraviny které použít, jejich množstvi je individuální, že ?


...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2012 13:22


Jasně. Největší problém je se sacharidy, tam je to strašně individuální.

Ta přibližná množství a rozmezí tam jsou uvedena. Ale pokládám za pitomé psát někomu jídelníčky s přesnými gramážemi jednotlivých jídel.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2012 14:54


jj, jasný Díky


...
dair

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2012 17:26 - Změnil/a: dair


Tetsuo prosimte kdyz uz se motate okolo tech sacharidu. po treningu je jasne gainer, protein atd.... casove vim. jen me zajima jaky typ sacharidu je po treningu nejvhodnejsi? myslim do konce dne. jestli s nizkym GI nebo s vysokym.viz treba kdyz posiluji dopoledne tak mam do vecera jeste svacinu veceri a nocni veceri. Presneji receno jde mi o tu svacinu, jestli si mam dat treba cottage s rozinkami a ovocem ci celozrny rohlik se sunkou. na jake sacharidy se tedy mam zamerit? diky...


dejv
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 00:35


Krátce po tréninku spíše s vyšším GI (glukóza apod.), později se stále nižším GI.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Malevil

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2012 17:15 - Změnil/a: Malevil


Zdravím,

Potreboval by som radu. Pre začiatok by som uviedol že vážim 92 kilo chcel by som schudnúť tak do 83-84 kilo meriam asi 185 centimetrov a mám 19 rokov.
Za prvé by som sa chcel opýtať na jedálniček. V súčastnosti to mám asi tak že chodím do školy a nie vždy mi začína v rovnaký čas. Takže raňajky nemám vždy v ten istý čas ale to by som dokázal ovplyvniť. Vyzerá to asi tak že ráno mávam mlieko s cini minis za plnú misku okolo pol ôsmej. Potom mám nejaký chleba asi okolo jedenástej okolo tretej mám vždy vytlačený citrón do vody + mäso s ryžou väčšinou. (Kedysi som sa dočítal že vytlačené citróny do vody pôsobia ako spalovače tukov). V tejto dobe vždy cvičím no len doma nechodím do posilňovne vždy pol hodinku po jedle. Okolo piatej si dám jogurt diétny a okolo siedmej až ôsmej si načistím mrkvu a občas si znovu dám citrón vo vode.
Moje cvičenie vyzerá asi dosť strašne keďže cvičím len doma. Kúpil som si činky snažím sa s nimi posilovať na biceps a to spôsobom 3 cviky v troch opakovaniach čiže dokopy 90x zdvihnem činku na jednej ruke a posiľnovať na prsia a to spôsobom 2x na negatívne zdvihnutej lavičke, 20 kliky v 2 opakovaniach, znovu na negatívne zdvihnutej lavičke, potom trochu iný typ klikov a znovu na lavičke dokopy 100x robím jeden deň na biceps a ob deň na prsia takto to opakujem stále. A do toho vždy zakomponujem takéto brušáky http://www.youtube.com/watch?v=JVwH-JsiwNI
Do toho každý deň chodím so psom na 2x 25 minútovú prechádzku pijem asi 2.5 litra vody. Robím to takto už vyše dvoch mesiacov no výsledky za to moc nestoja. Rád by som schudol a nabral svlastvo v oblastiach brucho, biceps a schudol v pozadí. Vie mi niekto prosím poradiť ako to mám zmeniť aby to zaberalo dobre ? Čítal som si rady od tetsua no moc dobre tomu nerozumiem hlavne v tých tabuľkách takže neviem čo a jak presne. Ešte by som rád dodal že každý piatok chodím na pivo alebo niečo tvrdšie a som fajčiar už pár rokov takže atletika nieje zrovna moja silná stránka.
Ďakujem
Petr1

Člen
# Zasláno: 24 Dub 2012 19:03


Čau Tetsuo, chtěl bych tě poprosit o radu, je mi 30let, 180 cm, 90-92kg cca 10-12% tuku, chtěl bych nabrat na 100kg při stejné hodnotě podkožního tuku, přijímám 1,6g/kg bílkovin zdroje hlavně kuřecí prsa, ryby, sýry, protejnové přípravky typu pharma blend 6 (vícesložkové proteiny)+ gainer 30%,sacharidy mám cca 4g/kg (nejím více z důvodu obavy přibrání tuku) a dále používám krealkalyn a vitamíny, minerály. Cvičím 3x v týdnu intenzivně (trénuji již 15 let), tréninky pravidelně měním a i četnost 2 měs. trénuji 3x týdně, 2měs. 5x týdně. Nechi příliš zatěžovat ledviny velkými dávkami bílkovin proto se držím tohoto dávkování, byly doby, že jsem jedl i 3g/kg bílkovin a nedělalo mi to dobře (klasické příznaky předávkování)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 15:53


Petr1: Moc nechápu otázku. Navíc beztak nevím, jak cvičíš.


Malevil: Citrón do vody je ok. Jinak jsou to všechno nesmysly. Přečti si tyhle články a snažř se vzít si z nich co nejvíc.

http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u

http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Petr1

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 16:04


Cvičím každou svalovou partii jednou týdně, větší 12 sérií, menší 9 sérií opakování se pohybují 8-12, přestávky do 2 min. Otázka zní: Co mám změnit abych nabral na 100kg při stejné hladině tuku? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 16:42


Zvýšit tréninkovou frekvenci a objem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Petr1

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 21:13


ok, takže velký partie 15 sérií a malý 12 sérií a cvičit partii 1x týdně ve čtyřdenním splitu ? Rozdělení partiií mám teď záda/biceps/trapéz; prsa/ramena/triceps; nohy/lýtka/břicho. Doufám, že nezačnu katabolizovat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 22:47


To tak nějak můžeš nechat a 4. den si dát fullbody.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Petr1

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 22:53


ok. super, díky za radu.
Burianekmiroslav

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2012 13:54


Dobrý den, je mi 18 let a mám 83kg, chtěl bych poradit s jídelníčkem a také posilovací plán, posiluji už rok a půl, něco už jde znát, ale je to takové posilování no nevím, lepší by bylo mít plán. Poradíte někdo ?? díky..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2012 15:15


http://www.body-test.cz/lide-nevedi-ceho-chteji-do sahnout-a-proc

http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u

http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u

http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky

Přečti si to důkladně, je to tak na celou sobotu, možná i neděli. Pokud budeš mít další dotazy, registruj se na www.body-test.cz a vyplň si tam důkladně svůj profil podle návodu. Je to zdarma.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bfinger64

Člen
# Zasláno: 7 Srp 2012 21:47 - Změnil/a: Bfinger64


Ahoj chtel bych se zeptat jak je to s vitaminana momentalne beru tento multivitamin http://obchod.ronnie.cz/s-1071-multivitamin-s-mine raly-42-slozek.html v treninkovy den dve tablety a jednu tabletu v netreninkovy den. Je tio v poradku nehrozi mi nejake predavkovani vitaminy ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2012 00:30


To opravdu ne


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bfinger64

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 18:23


Okay a je toto davkovani v poradku nebo mam neceho ubrat nebo pridat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2012 22:36


Nevidím tam nic, co by se dalo předávkovat ani při 3 tabletách denně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Levandule

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2012 06:35


Ani vitamíny rozpustné v tucích - v tomto případě E?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2012 08:08 - Změnil/a: tetsuo


Vitamin E je nutný pro výkonný imunitní systém. Podporuje detoxikační schopnost jater. Zlepšuje průtok krve vlásečnicemi, což je u sportovců (a pro potenci) významné, 200 mg vit. E po dobu 2 týdnů snížilo přilnavost krevních destiček o 75%, 400 mg o 82%. Vyšší dávky vit. E se u sportovců také používají pro tlumení zánětů ve šlachách.
DDD činí 12 mg vitamínu E. Jeho potřeba se u sportovců zvyšuje, a také roste s věkem, kromě toho z přirozených zdrojů jeho příjem obvykle nestačí. Dávka vyšší než 400 mg na den je však považována již za rizikovou pro možné superoxidační působení, pokud nejsou přijímány další antioxidanty. Skutečné vedlejší příznaky se však objevují až při dávkách kolem 3200 mg za den.
http://www.body-test.cz/jak-davkovat-vitaminy-pro- sportovce

Absolutně nehrozí. Jedna tableta má 30 mg.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist