Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Strava
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Prtka

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2009 21:34


Díky, zrovna sem dodělal jídelníček a vychází mi tak jak potřebuju, bez obědu a večeře mi chybi cca 60g proteinu a 30g tuku tak to by neměl být problém protože to jsou zrovna jídla kdy má tělo trávící vrcholy. Akorát jsem se chtěl ještě zeptat, když jím věci jako jsou různé cereální výrobky,ovoce,zelenina, vajíčka, těstoviny, rýže a libové maso tak tyto výrobky jsou velmi bohaté na proteiny a sacharidy, ale chybí mi jestě celkem dost tuku abych měl tuk 0,7-0,8 g na 1 Kg a tato jídla právě moc tuku neobsahují. Udělal jsem si jídelníček který obsahuje poměrně dost jídla každé 2-3 hodiny ale pořád nějaký ten tuk mi tam chybí a kdybych ho dal do nějakého jídla během dne tak už bych měl asi problémy to vše sníst, tak jsem se chtěl zeptat jestli můžu dát výrobek, který obsahuje více tuku (např. klobása) na večeři, nebo jestli by bylo lepší ten jídelníček předělat a víc to rozmístit do celého dne. Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2009 23:50


Oleje do salatu, ty tvori vetsinu tuku za den.
Nejlepsi olej je repkovy, MCT a potom lneny a brutnakovy. Pak olivovy.
Pouzitelny a vhodny zdroj tuku jsou orechy a jadra.
Je zbytecne nahanet tuk pomoci klobas, uzenin, cokolad, syru apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hasi

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 15:57


Dobrý den, Vím, že strava je při posilování moc důležita a proto se chci zeptat. Momentálně nemám brigádu, takže si nemůžu dovolit kupovat proteinové přípravky. Mám doma pouze gainer. Když si pročítám různé články tak proteinové připravky jsou velmi dobré a velmi často se používají. Tak bych se chtěl zeptat jestli se dají něčím alespoň částečně nahradit. muj ěk je 14 let. vaha 60kylo a merim 166cm.. moje snidane 7:25 rohlik syr nizkotucny jogurt z obsahem 0,1g tuku 4,5 sacharidu 4,8 bilkovin dale v 10:00 dopoledni svacinka rohlik sir,nebo na mazani sir dale 14:00 obed maso brambory a nejaky ten compot 16:00jogurt ci nejake ovoce 18:00 rohlik sir nebo misli 21:00 jogurt prosim o upraveni meho jidelnicku byl by nekdo tak hodny mile rad si ho upravym dekuji moc .


H
Hasi

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 15:58


PS: zacatek o te brigade sem pouzil od kolegu


H
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 16:42


Zkus vychazet z tohoto.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Gainer je pro ektomorfy a hardgainery lepsi nez cisty protein.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 16:44


bilkovin denne musis snist minimalne 1,5g na kilo sve vahy. V den treninku muzes jit az na 2g/kg.
Sacharidy 4g/kg jako zaklad. V den BEZ treninku, klidne vic (5-6g/kg).
Tuky kolem 0,7-08,g/kg, az nekam k 1g/kg.

Takhle den za dnem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hasi

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 17:25


diky moc za odpoved a jeste jedna vec je dobre pit sirove vajicko ja ho piju


H
Hasi

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 17:33


PS: ty tuky proc se mam vyhybat tuku to plati i v tom pripade jestli nejsi obezni kdyz sem akurat tak bych se mel vyhybat tuku protoze bych mohl byt obezni diky za odpoved .


H
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 21:11 - Změnil/a: tetsuo


Telo tuk potrebuje, ale staci mu urcite mnozstvi. Pri mirnem nadbytku spis nez nejake nabirani podkozniho tuku hrozi zhorsene a zpomalene traveni a urcite poskozovani srdce a cev.
Pokud budes jist denne v jidle kolem 60 gramu tuku, je to v pohode. Spis nez tucne maso, uzeniny, syry, smetanove jogurty apod., ale uprednostnuj jako zdroj tuku rostlinne oleje a orisky.

K syrovemu vajicku - tam jde o to,
1) jak kvalitni-duveryhodny zdroj to je (jinak hrozi nakazeni salmonelou aj. nemocemi)
2) kolik tech vajec takhle pijes (3 bych videl jako maximum)
3) kdy je pijes (naprosto se nehodi jako posledni jidlo pred treninkem a prvni jidlo po treninku)

Jinak, syrova strava - napr. syrove maso (tatarske bifteky z hoveziho nebo z lososa) ci cerstve nadojene mleko ci zrajici syry obsahuji hodne tzv. rustovych faktoru (IGF, EGF, TGF ad.), ktere maji dost vyrazny vliv na rust tkani, nejen svalu.
Proto se vyplati dat si obcas syrovou rybu, nebo naslehany cerstvy bilek nebo zloutek utreny v tvarohu s rozinkami apod. Rozhodne je to dobre a historie ukazuje, ze hodne kulturistu minulosti rostlo diky syrovym potravinam stejne jako se dnes roste z proteinovych napoju a gaineru, ktere tehdy neexistovaly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2009 20:09


zdravim...chtel sem se zeptat...rano vztavam v pul pate do prace a potreboval bych do sebe neco rychle narvat a svacinu mam pak az v devet...neporadil byste mi nekdo...co treba protein nebo sacharidak?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2009 22:47


Nebo gainer Ideal.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2009 21:05


sacharidak a geiner neni totez???
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2009 21:15


Sacharidak je velmi nepresny termin. Pod to muze spadat ledacos. Napriklad iontovy napoj,kde nejsou zadne bilkoviny ale 80 % sacharidu, i sacharidovo-proteinovy napoj, kde je treba jen do 12-15 % bilkovin a sacharidu kolem 60-70 %. V terminologii nekterych lidi je sacharidak cokolik, kde jsou nejake schvalne pridane sacharidy, tedy i gainer s relativne nizkym obsahem sacharidu (treba 40 %).

Gainer, technicky vzato, je to, kde je 20 % bilkovin a vic, nejam az ke 40 %.
Pak se uz vyrabeji asi 50% proteiny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Lukesimo

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 11:21


Ahoj.

Dlouho mě trápí jedna věc. Je mi 23 a měřím 185 a vážím kolem 68 kg. Trápí mě nejen ta váha, ale také to, že mi lezou ven žebra. Nevím co mám s tím dělat. Dost jím ale nic se neděje a také chodím do posilovny, ale tam taky nevidím žádné výsledky. Pokud budeš znát na to odpověď, tak moc prosím za radu. Díky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 12:09


Ono je to tady rozebirane porad dokola.

Napis, co jsi snedl vcera a dnes. Kdy, co a kolik toho bylo. Bud co nejpresnejsi, na nic nezapomen, vcetne napoju...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Sato2

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 00:43


Len takto od stola by som si to dovolil odhadnut na sacharidy. Natlac do seba o dva pytliky ryze a piskor dene viac ako doteraz a nieco priberes, pravdepodobne aj tuk Aspon na mna to tak funguje.
GJuan

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 15:35


Čau...potřeboval bych trošku poradit se stravou...chci aby to posilování bylo co nejúčinější...bohužel přes týden bydlim na intru...a to jejich jídlo mi nějak nejede...klasická jídelna...co bych si měl přikupovat...aby ta strava nějak vypadala ?... a co říkáte na nějaký ty gyrosy a kebaby místo obědu...nebylo by vhodnější něco jinýho ?.... za rady moc děkuju
Lukesimo

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 16:03


Včera jsem jedl - bílé pečivo, sýry, jogurty (2,7%), paštika, vysočina, roštěná, pařížský salát, nějaký keksy. A nápoj jsem měl - mléko, čaj a sirupová šťáva.

Dnes jsem jedl - bílé pečivo, sýry, jogurt, vajíčka, knedla, roštěná, vysočina, plátkový sýr. Nápoj jsem měl - čaj, sirupová šťáva, kakao. Snad jsem na nic nezapomněl.
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 16:43


Lukesimo

Hele takovej rozpis je k ničemu. Rozepiš to tak, jak tetsuo chtěl. To znamená kdy si to jedl a kolik toho bylo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:24


Jasne, bez toho je to na nic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist