Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Strava
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
ondlas

Člen
# Zasláno: 7 Kvě 2008 10:05


Dobry den.
Mam dva dotazy ohledne stravy.
Některá výrobky budou kvalitnější než jiné.Jake si mam koupit (od jake firmy) např. cornflakes, tunak, bílý jogurt?Nebo to je jedno?
Co je Cottage sýr?
Děkuji
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Kvě 2008 22:22


Cornflaky nejez vubec, zamer se na obiloviny-vlocky. Kukurice je shit jidlo.

U tunaka je to vcelku jedno. Lepsi nez nadrceny je ale kusovy. Nekupuj ty uplne nejlevnejsi.

Bily jogurt - kvalitni je ten, ve kterem neni zelatina a nema prilis malo tuku. V mleku proste tuk byt musi.

Cotagge syr je nizkotucny druh syra pripominajici neco mezi tvarohem a jogurtem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
valar1

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2008 14:55


Ahoj tetsu chtěl bych se zeptat jestli by mi neudelal jídelničeke Míry 172/53 a za 6 měsíců mi bude 14. Trenuju asi 3 až 4 týdně.Byl bych ti moc vděčný jestli bys to pro me udelal. Někdy bych chtěl vypadat takhle http://www.youtube.com/watch?v=FPj2AHtGuSU .Napiš posím sem nebo mě na meil valar1@seznam.cz předem dik
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2008 00:56


Pri 172/53 uz tak nejak beztak musis vypadat, ne, ten kluk je hodne hubeny a zrejme mu bylo dano, aby mel malo podkozniho tuku a vubec minimum latek v podkozi.
Na vyrysovani ti v zasade staci snizovat prijem sacharidu a moc nesolit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
valar1

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2008 15:59 - Změnil/a: valar1


jj tak diky moc budu se snazit.Prosi udal by jsi mi ten jidelnicek ja totiz snim zkoro vsechno a nevim v cem je malo sacharidu a v cem ne.pls
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2008 09:43


Dej si do googlu "vyzivove tabulky" nebo "tabulky nutricnich hodnot", vetsinou ti to najde nejake excelovy soubor. Tam to budes mit prehledne a presne.

Sacharidy jsou v prilohach (pecivo, testoviny, ryze, vlocky, brambory) a v ovoci, castecne i v lusteninach. Kolik, to si dohledej.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
valar1

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2008 18:10


7:00-snídaně-1 bílí jogurt,chleba ze šunkou
9:00-svačina-chleba s vajíčkem
12:00-oběd-kuře s rýží ale tet nevim co se bude vařit
14:00-svačina-okurek,lžička oleje,chleba ze šunkou
18:00-večeře-kuře s rýži-to co se uvařilo

je to spravnej jidelnicek??
valar1

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2008 09:30


no a kazdej den je zase neco jinyho
miraaa

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2008 16:25 - Změnil/a: miraaa


pokud nepribiras,anebo pribiras,ale spis do tuku (bricho,boky),tak to spravnej jidelnicek neni....
ja kdybych mel takovej jidelnicek,akorat ve vetsim mnozstvi,tak mi z toho spis naroste zadek ....
valar1

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2008 17:18


miraaa
tak prosííííííííííííííííím sestavil by my ho nekdo ja nevim co je spravny.
vazim 52 kilo a merim 172cm a chcu vypadat takhle http://www.youtube.com/watch?v=FPj2AHtGuSU tak prosim pomozte my
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2008 18:51


Jses hubenej jak lunt, klidne jez takhle.

Vyrysovanost Bruce Leeho byla dana extremnim objemem a frekvenci treninku. Dlouhe hodiny, kazdy den.

Nemuzes si stanovit "chci nejak vypadat", pokud na to nemas predpoklady. Ty potrebujes zatim hlavne nabrat svaly, tak jez, jak jis. Pokud nenabiras, pridej na jidle, rozumne, zdrave potraviny.

Co se zatim koukam, jis malo ovoce a zeleniny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 09:47


valar1
Ted bys chtěl vypadat takhle a za 3 roky ti to bude málo. S objemem stoupají nároky, teměř každy kdo posiluje si začne časem připadat malý a chce větší a větší objem....možná je to tím že člověk si na svůj vzhled zvykne a pak mu to nepřipadá nijak světoborné.
valar1

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 11:08


Borecx
mě by stačilo bohate vypadat takhle http://www.youtube.com/watch?v=301_n74cw6k&feature =related no ale mozna bych jeste posiloval ale jen břišní svaly
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 14:15


Ty mas hrozne naivni predstavy.
Bruce Lee, mimochodem, zvedal dost cinky, i hodne tezke a cvicil cele telo.
Ty potrebujes nabrat okolo 10 kil svalu, minimalne a na to strava samotna nestaci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
valar1

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 14:51


njn je to muj sen. Ja jsem chtel jen pomoct se stravou
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 15:21


To je jedno. Normalni vaha pro muze je zhruba tolik kilo, kolik ma na vysku centrimentu nad jeden metr. Jestli mas ten pomer nejak 170/50, tak mas 20 kilo podvahu.

Nezbyva ti nic jineho nez zacit poradne jist. Co mas delat jsem ti uz psal o par prispevku vys.

Ve 14 bys jeste nemel cvicit s tezkymi cinkami, ale naucit se cvicit hlavne s vlastni vahou a cvicit cele telo, ne jen brisni svaly.

Fakt, naivita z tebe kape a bohuzel jsem k tomu jeste pridruzuje lenost cist si nejake clanky. Porad chces, aby ti nekdo radil s blbostma. Musis se vzdelat v zakladech a sam.

Aspon tohle si precti:
http://www.posilovani.net/index.php?l=product_deta il&p=2

Pokud ti tam nepujde kliknout, bez na hlavni stranku tohoto fora, dej si sekci zacatecnici a clanek: Pruvodce posilovanim pro zacatecniky.

A uz, prosim, prestan zasirat tolik klubu nesmyslnymi dotazy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Daan

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2008 11:18


Ahoj je dobrý brát zároveň proteiny a sacharidy??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2008 23:31


Kdyz snis rizek a brambory, tak jis taky dohromady bilkoviny a sacharidy. Kdyz si das chleba s mlikem, tak taky.
Otazka je prilis obecna.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2009 13:26


Ahoj chci se zeptat, jak to mam udelat s jidlem, kdyz docvicim, tak prvni hodinu po treninku piju gainer, po nem bych mel jist az tak za 30-45 min. ale v druhy hodine po treninku bych mel pit protein... tak mam jist az potom, co dopiju protein, nebo muzu to jidlo, ktere bych jedl 30 minut po gaineru "obohatit" proteinem, hned jak dojim? Dik
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2009 09:56


Prvni hodinu po treninku gainer, pak (po posledni davce) 30-45 minut pauza a pak, bud normalni jidlo typu libove maso+priloha, nebo proteinovy napoj a treba nejake ovoce.

NIKDY NIKDY nezapijej jidlo proteinovym napojem. Znehodnotis tim tak traveni toho jidla. Proteinovy napoj se travi rychle, jde ven ze zaludku a vezme s sebou i kusy nestraveneho jidla.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2009 14:15


zdravi...jak je to s tim uzivanim proteinu a gaineru?protein rano pred snidani pak treba po obede a vecer pred spanim?a gainer jen po nejakym vecim vykonu?
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2009 14:30


Jo, tak takhle, ale co kdyz mam hlad a libovy maso s prilohou si nemuzu dat?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2009 16:08


Protein, kde je baze syrovatka (whey) -
1) rano samotnej velka davka + ovoce, NEBO pul hodiny mensi davka pred snidani.
2) druhy potreninkovy napoj, pote, co dopijes gainer.

Protein, kde je baze kasein (+ vetsinou vajecny bilek a soja) - na noc, nebo v noci, kdyz se vzbudis. Nedavkovat obri davky 40-50 g, staci 20-30 g.

Gainer - rano - ekvivalent proteinu + ovoce, a po treninku, prip. i trocsku pred treninkem.

ale co kdyz mam hlad a libovy maso s prilohou si nemuzu dat?
Jakoze ti nestaci pit vyzivny napoj, ale chces neco pevnyho do zaludku a nemas doma maso?
No, to je tezky. Asi tak vajicka s chlebem. Mlecne vyrobky jsou porad tekute, tvaroh uz hodne pomalu stravitelny, lusteniny taky. Vajicka se sice taky netravi rychle, ale porad lip nez maso.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2009 18:09


Jakoze ti nestaci pit vyzivny napoj, ale chces neco pevnyho do zaludku a nemas doma maso?
jj, tak jsem to mysleltak to jo... dik
skvarek123

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 21:19


jen bych se vratil k tem corfakum sice nevim kolik obsahuji bilkovin ale obsahuji hodne zeleza dokonce vice nez spenat:D


---------------------------------
NO STEROIDS!!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 22:22


Spousta veci obsahuje zelezo. Kvuli tomu bych cornflaky urcite nejedl.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Prtka

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2009 13:00


Dobry den.
Chtěl bych se zaptat ohledně stravy.

Vím, že strava je při posilování moc důležita a proto se chci zeptat. Momentálně nemám brigádu, takže si nemůžu dovolit kupovat proteinové přípravky. Mám doma pouze gainer. Když si pročítám různé články tak proteinové připravky jsou velmi dobré a velmi často se používají. Tak bych se chtěl zeptat jestli se dají něčím alespoň částečně nahradit.

Mé parametry: Výška 185, váha 78
Můj jídelníček podle možností:

9:00 snídaně - Většinou střídám 2 varianty.
1. Vajíčka s cereální vekou k tomu nějaké ovoce a zeleninu, jogurt
2. Musli nebo ovesné vločky s zhruba 0,4 litrem mléka, musli tycinka

12:00 oběd - Snažím se jíst především maso (drůbeží, kuřecí) nebo ryby, dle možností a k tomu přílohy (rýže,brambory,těstoviny)

14:00 svačina - Vetšinou cereální věci, jogurty, ovoce, šunka,sýry

17:00 svačina - podobné jako prvni, občas si udělám nějaké těstoviny nebo rýži s masem.

19:00 večeře - Snažim se jíst opět stejné jídlo jako na oběd, opět dle možností, když ta možnost není, tak si udělám nějaké těstoviny nebo rýži s masem, nebo podobná jídla jako na svačinu.

22:00 moje poslední jídlo vetšinou sním kousek tvarohu před spaním.

Chtěl bych se zeptat zda byste mi mohli říct co změnit popřípadě vše udělat jinak. A ještě bych chtěl poprosit jak velké porce bych měl jíst ale jen orientačně, abych neměl málo stravy nebo naopak nepřibíral až moc do tuku.

Jestli si na mě někdo udělate čas, budu moc rád, díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2009 13:55


Gainer je proteinovy prasek smichany se sacharidy, pripadne obcas se zdravymi tuky (MCT, lecitin, CLA).
V zasade vetsina lidi nepotrebuje nic jineho nez gainer, nejlepe po treninku, hodi se i po ranu, pokud se ti spatne ji tuha potrava (pokud potrebujes za 5 minut vystrelit do prace, idealni volba). Pro lidi v vahou pod 100 kilo je cisty protein luxus. Mnozstvi bilkovin se da ziskat z jidla.

Potrebujes denne minimalne 120 g bilkovin, pokud nebudes mit travici potize, muzes jit postupne az nekam na 160-170 g. (1,5-2,2g/kg bilkovin - to jsou takove orientacni hranice)
Sacharidy denne minimalne 320 g (4g/kg).
Tuky 0,7-0,8g/kg.
Bez zakladni orientace v tabulkach vyzivovych hodnot a rychlem prepocitani zivin z obalu potravin to moc nejde. Da se to naucit rychle.

Snidane, obed a vecere muzou byt velke - 30 a vice g bilkovin, u ostatnich jidel mene, telo ma jen 3 travici vrcholy denne.

Jidelnicek v zasade dobry, nezapominej na zeleninu k obedu a k veceri a pred spanim, denne potrebujes tak 30 g vlakniny. ZVlast, pokud jis hodne bilkovin.

Vajicka preferuj varena na mekko ve skorapce nebo varena rozklepnuta do vody ("ztracena vejce"). Zloutky nevyhazuj.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Prtka

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2009 15:22


Zdravím

Děkuji moc za odpověd, už si podle toho zařizuji jídelníček, zatím mám jen 2 varianty, ale časem jich přidám víc. Chtěl jsem se ještě zeptat ohledně dotazu který je hned nahoře od ondlas. Ten se ptal na cornflaky a dostal odpověd, že je lepší jíst obiloviny-vločky. Chtěl jsem se tedy zeptat jestli se jedná o klasické ovesné vločky, které se musí povařit, než se mohou konzumovat. Díky, přeji pěkný den.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2009 17:44


Ovesne vlocky staci prelit vrelou vodou a nechat 2 minuty bobtnat. K tomu jogurt, macene susene ovoce a treba jeste orisky.

Jinak je moznost jist spoustu dalsich obilovin. Vynikajici jsou jahly, kuskus nebo bulgur. Chvilku varit, troska horkeho mleka, lzice medu. Paradni snidane.

K obojimu pak 1-3 varena vajicka a chleb.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist