Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / jídelníček
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 10:29 - Změnil/a: Nook


jelikož mé školní dny jsou celé na prd. . . Tak jsem se rozhodl si udělat jídelníček, podle toho v kolik vstávám a podle tojho jak mi to celkově vychází . Myslíte že by to takhle mohlo stačit ?

6:00 - snídaně
8:00 - (ovoce, jablko, ...)
10:00 - svačina
12:00 - svačina
14:30 - oběd
18:00 - večeře
20:00 - II. Večeře

myslíte, že by to takhle mohlo být? myslím že mě to bude stačit až až :D jelikož já toho za den moc nenajím. .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 11:31


Jeste zkus pripsat jako jidla a kolik zhruba patri k tem casum.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 11:38 - Změnil/a: Nook


mno to budu muset to jo, ale tak jestli takhle mohu jíst mno. . . jinak co budu cdo sebe cpát to nemám ponětí, každej večer jsem do sebe házel tvaroh + mussli + lupínky + kefírové mlíko nebo yogurt , ať to má šmrnc :D no tkaže toto by mohla být druhá večeře jelikož obsahuje clekem dost bílkovin. . .
Ale nezdá se mi dvakrát dobré jíst každej den to samé jídlo.

snídaně - mlíko + lupínky (mussli)
pak v těch 8:OO bych si vzal nějaké ovoce jenom
10:00 - asi nvm tuňák s chlebem nebo chleba s paštikou, se sýrem co já vím
12:00 další svačina to asi jako ta první. . .
pak oběd - v den volna do sebe nakopu všecko, ale když budu mít před treninkem tak asi jen polívku. . .
večeře - to si udělám polívku, nebo kuře, prostě maso. . .
a ta druhá večeře by mohl být ten tvaroh. .

jednou jsem zkoušel tvaroh k snídani ale pak jsem celej den zdechal :D takže nikdy víc :D

jinač potřeboval bych se něčím inspirovat. . . Napiš sem třeba tvůj jídelníček tetsuo. Ty jsi neomylný :D Měl bys jít příkladem ...
miraaa

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 11:50 - Změnil/a: miraaa


proč jen před tréninkem polívku??
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 12:00


tak podívej mi jezdí špatně busy mno a necvičí se s plným žaludkem. . já končím vyučování 14:20, takže 14 : 30 bych šle na obědy a dal bych do sebe polívku. . . Pak bych faral do posilky a začal cvičit tak od 15:00 . . . To by šlo no ne? nebo mám sníst celé jídlo a za půl hodiny cvičit?? já si radši vemu obědníky a sním ten oběd jako první večeři doma třeba. . .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 12:41 - Změnil/a: tetsuo


Snidane
Varianta 1: vlocky, mleko, vajicka, chleba, syr, ovoce (NE sunku a jine masove vyrobky)
Varianta 2: protein, ovoce, pul hodina pauza, mensi davka varianty 1
Varianta 3: Velka davka gaineru, ovoce (20-35% bilkovin)

Presnidavka
Varianta 1: Kysany mlecny vyrobek (jogurt, acidofilni mleko, podmasli, kefir), celozrnne pecivo, ovoce nebo zelenina
Varianta 2: Sendvic/Bageta, ovoce nebo zelenina
Varianta 3: polovicni davka gaineru

Obed
Varianta 1: maso (libovolne, libove), priloha (ryze, testoviny, pecivo, brambory), zelenina nebo ovocna stava
Varianta 2: protein, pul hodina pauza, vegetarianske jidlo (od smazeneho kvetaku az k buchtam s makem)
Varianta 3: Velka davka gaineru

Svacina
viz presnidavka, pokud predchazi trenink, volit spis gainer nebo sacharido-proteinovy napoj (12-20% bilkovin)

Vecere
viz obed (hodi se ale co nejlehci, napr. ryba) anebo...
po treninku: sacharido-proteinovy napoj (do 1,5g/kg hmotnosti) na 2-3 davky behem 1-1,5 hodiny po treninku
pul hodina pauza - proteinovy napoj (30-40g bilkovin)

Druha vecere
viz presnidavka a svacina, nebo polovicni davka obeda a vecere
Pokud je to posledni jidlo pred spanim spis: vejce, tvaroh, lusteniny, nebo proteinovy napoj na bazi kaseinatu, vajecnych bilku a soji.

Jinak je taky jeste mozne dat si vejce/tvaroh/soju nebo napoj na jejich bazi jako sedme jidlo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 12:47


jestli toto všeck odo sebe naperu za den, tak to budu borec :D co bachro neporoste z toho ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 12:50


Aby bylo jasno, vyber si pokazde jen jednu variantu, ne vsechny tri.

Bachor roste, samozrejme. Hlavne kvuli mnozstvi vypite vody. Nechod pod 3,5 litru denne, postupne by ses mel vypracovat na 5-6 litru.
Pit po douscich, maximalne 0,3 l, jinak to zaludek povazuje za potravu,m uzavre se a zacne zbytecne travit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 13:00


ok. dík. .
ale v mém případě to budu muset udělat jinak.
jak jsem už psal
Snídaně
Svačina
Svačina
Oběd
Večeře
II. Večeře

já jinou možnost nemám. Ale tak použiju varianty jak děláš ty, nebo ty které js itu uvedl.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 14:58


Ano, v tom pripade si urci 3 jidla, kde budes jist hodne bilkovin (30-40g) a ty pravidelne dodrzuj. U ostatnich jidel staci polovina bilkovin, telo to neumi moc zpracovavat. Je zbytecne se prejidat a pak porad prdet.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 15:05


určit si jídla . . jednoduší by bylo mít to všude napsané kolik co má bílkovin. . Ale myslím, že tuňák obsahuje hodně bílkovin, takže toho tuňáka bych si dával třeba se špagetama jako večeři, nebo s chlebem. . A na tu druhou večeři fakt ten tvaroh s musslim třeba. . .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 15:09


http://www.nefrologie.eu/html/vyzivove_tabulky.htm l

http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html

Klasicky ale:
150g masa a 100g ryze = cca 40g bilkovin (nekdy vic)
3 vejce a tri krajice chleba, hrnek mleka = cca totez

Litr mleka - 30g bilkovin
Pul litru kysanych mlecnych vyrobku - 15-20g bilkovin

Atd.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 15:13


jj to já už si spočítat umím. opět dík :D já jenom, že jak tam je přesnídávka, nebo svačina - Kefír, tak máme v lednici kefírové mléko (ovocné) no, a tak jsem se nad tím započítal, . . .
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 23:34


mno nic tak jsem se začetl v jednom slavném článku. . . Mno a mělo by to být takto
vážím - 85 kg
za den asi 6 jíděl
takže u mě 1 jídlo - 30 gramů bílkovin. . .

hm, takže to nvm no :D
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 23:46


udělám radikální změny
snídaně
svačina
svačina
oběd
večeře
II. večeře

mno a teď ještě vymyslet ,co budu komzumovat na svačiny. jinak o večeře a snídaně je postaráno
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 08:46 - Změnil/a: Nook


takže oběd, ten nechám na to, co bude v jídelně. . .
2. večeře by mohli být ty lupínky, mussli s tvarohem a yogurtem. . .
1. večeře asi ehm, nějaké jídlo mno :D třeba polívku ze sáčku, tam je taky psáno že to obsahuje něják kolem 25 g bílkovin. . nebo kolem 20 g, mohu si k tomu vzít celozrnej rohlík, a ne jeden. . .a třeba ještě tuňáka. . .
oběd - jak jsem řekl, sním to co bude v jídelně, ovšem před treninkem jenom polévku
svačina - LAG
svačina - menší problém
Snídaně - hmm :D

je to vzané naopak. . . Vím že těch 30 g bílkovin chcu najít v jednom jídle, ale tak to se vykutí něják. . .

teď musím hodně pořešit snídani, ale ot myslím by nebyl zas takovej problém, horší to je se svačinou, ptž ve škole si asi těžko ukuchtím nějakej kuřecí řízek, že
hooKy

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 18:44


kup si tunáka a máš 30g bílkovin


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 18:45


jj to už mi tu myslím někdo radil. Ale nejde přece jíst tuňáka každým dnem , nebo jo ??
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 18:51


ale zase je pravda, že 100 g tuňáka je nad těch 30 g bílkovin, to je hoodně v klidu. . .
hooKy

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 19:33


jo já sem to taky psal ale píšu to znova a proč by to nešlo ?


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 19:48


tak já nvm, jako šlo ale tak jak se říká všeho moc škodí :D A jak to mám udělat se snídaní? :D co všechno jíst? jak to děláš ty?? taky máš ve stravě mít aspoň 30 g bílklvin? Ty ais budeš mohutnější tak 50 g bílkovin no ne? :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 21:26


Pozor - 30 a vice g bilkovin JEN 3x denne.
Celkem kolem 1,6-2g bilkovin na kg hmotnosti tela.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 21:30


no já se snažím brát 2g/Kg . . . Takže u mně to je 170 g bílkovin za den
tak ty jídla rozdělím na 6 , a 6 jídel po 30ti gramech bílkovin mi to dá to co potřebuju, no ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 21:41


Sniz to na 1,6. A zvys, az budes mit pocit, ze to nezabira. Mene je nekdy vice. Min bilkovin se lip travi i vyuziva. Fakt.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 22:00


oukey, takže 85 × 1,6 = 136 Takže abych pravdu řekl, teď jsem opět zmatený kolik bílkovin jedno jídlo. :D vás zabiju :D nenávidím vás :D nutí mě to k matematice
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 22:06


30-40 na velka, 15-20 na mala.
Velka jsou snidane, obed, 1. vecere (prip. koktejly po treninku).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 22:08


já si dávám po trenálu jen jeden proeiňák 2 dc. . .do něho si teďkom budu dávat ještě ten creatin. Prostě po prvé mám creatin a nechcu nic skazit :D tak radši budu žrát hodně. i když jsem četl někde že nadbytek bilkovin se ukládá jako tuk. . .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 22:20


Jakykoli kaloricky nadbytek se uklada jako tuk.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 22:21


na mě nesmíš tak hrrr, nemám tak rozsáhlý mozek jako ty. :D
Ale co jsme postřehl , 3 dávky creatiny po 1,5 g , ráno, po trenálu, před spaním, pak za dne 136 g bílkovin mno a good trenink, aby byl výsledek. . .jsem zvědavej jestli jsem nevyhodil zbytečně prachy za ten creatin :D
hooKy

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 23:55


ser na nějakej tuk omg prostě žer u creatinu a máš to a žer i bez něj


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
. 1 . 2 . >>
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist