Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Jiné sporty / domaci trening
Autor Zpráva
kokain0

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 22:35


Dobry deň Tetsuo. Chcel by som začať cvičiť.Vek 17 rokov váha 71 Kg .
Doma mám hrazdu,obojručnú činku a jednoručky. Jednoručiek mám veľa a aj ťažké pretože niektoré zavažia mam zvarené k sebe. obojručku mám normal ale iba 25 kg nanej mám.Preto prevažne mam cviky s jednoručkami. Tu je plán, Chcem abi si napísal čo je naňom zlé a niečo
upraviť.

Hrudnik:
Kliky ako rozcvička 3x10
tlaky s jednoručkami 3x8

Biceps:
Bicepsový zdvih s jednoručkami
Bicepsový zdvih s opretím o koleno

Predlaktie:
Klopenie a vztyčovanie zápästia

Chrbát:
Zhyby na hrazde 3x8
Príťahy veľkej činky v predklone 3x8

Triceps:
Kick-Back 3x8
Tricepsové extanzie za hlavou 3x8


Ramená:
Tlaky s jednoručkami v sede 3x8
Upažovanie,predpažovanie 3x8

Nohy:
Drepy s jednoručkami 3x8
Výpady s jednoručkami 3x8

Predlaktie:
Klopenie a vztyčovanie zápästia


Každý trénink na konci brušáky.Cvičím to pondelok,stredu,piatok
Chcel som tam dať aj mrtvy ťah ale 50 kg je asi malo nato.
kokain0

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 22:39


Zabudol som ešte.Hrudnik biceps pondelok predlaktie pondelok,Chrbat triceps streda,ramená nohy predlaktie piatok.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2012 00:29


http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kokain0

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2012 15:17


Chcem sa opítať či sa dá robiť mrtvy ťah a drepy s jednoručkami a nejaké video dik. A ktomu tréningu, nenašiel by sa skor nejaký split ?
kokain0

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2012 15:47


Ak nie, tak tu som trochu upravil jeden plán.Chcem vedieť či by sa to dalo cvičiť
Pondeli
zkracovacky na bricho 2x20
drepy s jednoruckami 3x8
pritahy jednorucky v predklone 3x8
tlaky na ramena s jednoruckami vsede 3x8
bicepsovy zdvih s jednoruckami 3x8
vypony na lytka ve stoje s jednoruckami 3x8


Streda
drepy s jednoruckami 3x8
tlaky s jednoruckami 3x8
Tricepsove extanzie 3x8
pritahy jednoruciek v predklone 3x8
bicepsove shyby na hrazde 2x12


Patek
drepy s jednoruckami 3x8
tlaky s jednoruckami na ramena vsede 3x8
shyby sirokym uchopem 2xtolik co dokazes
bicepsovy zdvih s jednoruckami 3x8
zkracovacky se zatezi 2x12
vypady s jednoruckami 3x8
kokain0

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2012 07:08


Dobry den.Ešte jedna vec či si tam možem zaradiť napríklad do Nedele cviky na predlaktie bo tam žiadny cvik naň nevidim.
kokain0

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2012 22:40


Čau Tetsuo. K tomu tréningu čo si my poslal. Je tam mrtvy ťah a aj drepy ktoré mám robiť na jednej nohe. Chcem vediť či si to nemožem zmeniť na normálny drep s tými jednoručkami alebo veľkou činkou. A otázka k tomu nejak inak sa zapajajú svaly alebo niečo iné keď na jednej nohe?Potrebujem ešte vedieť či sa dá ten tréning zvladnuť do hodiny. Vopred vďaka za odpovede.
kokain0

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2012 15:24


Dorbrý. Bol by som rád za hocijakú odpoveď na tu tému.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2012 16:58


Cviky jednou nohou jsou tam pro posílení koordinace a symetrie. Navíc jsou méně náročné na páteř než dřepy a mrtvý tah s velkou činkou.

Hodina je naprosto zbytečný limit. Cvič tak, abys to zvládnul fyzicky. Na čas se neohlížej.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kokain0

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2012 17:38


Aha dík no. Tak ale keby že to robím s oboma nohoma naraz a s jednoručkami nič sa nestane nie.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2012 12:55


To jsou debaty na nic

Existují stovky cviků. Pokud děláš jen omezené spektrum, nemáš ponětí, jak co funguje.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kokain0

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2012 14:16


Tak sa pokúsim jak je na webu. Ja len proto protoze na jednej nohe to nedám paralelne s podlahou.
Kokain

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 11:49


Proč chceš tak moc cvičit předloktí ? Děláš nějaký sport, kde ho potřebuješ ?


____________________
Co nejde silou, jde větší silou.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 12:08


Ja len proto protoze na jednej nohe to nedám paralelne s podlahou.

No tak PRÁVĚ PROTO to má cenu cvičit a zkoušet. Tam se ukazuje slabina a tu je potřeba srovnat. Až se ti při normálním dřepu vylomí noha dovnitř a něco prdne v koleni, tak to budeš mít z toho, žes tu nohu necvičil samostatně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kokain0

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 15:29


Čau. O tréningu by som už ako tak vedel. Teraz sa chcem spítať niečo ku nejakému proteinu alebo kreatínu. Protein som brával ale veľmi mi to nepomohlo,a na gainer sa mi zda že som už dosť ako tak pribratý. O kreatíne som čítal že sa z neho zvyšuje sila a svalová hmota priberá tiež, ale pomaly. A o kreatíne sa mi zda že je blbé ho brať asi kde sa cvičí s jednoruckami ,hrazdou,gumou,. Tak neviem odporučil by si protein?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 15:41


Neexistuje silnější legální suplement než kreatin. Chce to ale správnou výživu.

Gainer se užívá většinou po tréninku, kdy jeho účelem není nabírání váhy/tuku, ale obnova energie. Z gaineru po tréninku se rozhodně nenabírá tuk.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kokain0

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 18:44


Tak teda čo bi si pre mna doporučil? A ešte o tom čo som písal či je to vhodné brať ked sa v tom cvičí len s jednoruckami,guma, hrazda,. Nieže naberem veľa, a potom s tími jednoručkami nič nezmožem.1 ešte ku tomu gaineru, naberá sa len svalová hmota?
2.S kreatínom sa nabere pomalšie ako s gainerom?
kokain0

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2012 06:45


K tým otázkam,dal by si mi aj nejaký link gaineru alebo proteinu do 30-40 EU.?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2012 10:12


Pokud člověk nabírá svaly, nabírá i sílu a musí cvičit s těžšími činkami, to je normální vývoj.

Nelze říct, že s kreatinem se nabírá pomaleji než s gainerem. Takhle to prostě nefunguje. Výživa je komplexní záležitost.
Je to asi jako ptát se, jestli se víc tloustne z chleba nebo z brambor, nebo jestli se víc svalů nabere z mléka nebo vajec. To prostě nejde říct.

Stejně jako nejde říct, jestli se z gaineru nabírá jen svalová hmota. Gainer je jeden nápoj, který piješ párkrát týdně. Větší vliv má to, co jíš většinu týdne. (Platí akorát to, že sám gainer po tréninku má minimální vliv na nabírání tuku, protože zrovna po tréninku se přihmuté živiny zužitkovávají dobře.)

____________________

Gainery ani proteiny za eura nekupuju, takže nevím. Moc už mě ani nezajímá, co je na trhu, nesleduju to tak podrobně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kokain0

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2012 17:24


Dík za odpoveď. Momentálne cvičím doma tak som sa rozhodol kupiť protein ked začnem normal do posilovne chodiť kúpim gainer. Našiel som tento: http://www.stillmass.eu/complex-protein/
Čo naň hovoríš? A ak by si mal nejaký fakt dobrý tak by som bol rád za link.
kokain0

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2012 23:26


Zdravím Tetsuo, mohol by si mi nato dať odpoveď aby ho potom nevipredali už .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist