Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Technické / ironfactor
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Led 2012 22:53


Žaludeční určitě ne. Je to superrychle a velmi snadno stravitelné.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 6 Led 2012 23:10


Aha takže dávkovanie ráno na lačno a po tréningu možem?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Led 2012 23:32


Ráno nalačno ano.
Po tréninku spolu s glukózou a/nebo maltodextrinem. Samotný protein po tréninku je na nic, znehodnotí se na cukr.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 09:59


A pred tréningom? A ešte jednu vec ked tam píšu dávkovanie 25 a ja dam 50 budem mať nejaký aj ten prínos svalovej hmoty vačší že?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 13:29


Před tréninkem se může dávat protein i gainer; záleží na tom, kdys naposledy jedl.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 13:41


A keď to zdvojnásobým tak bi mal biť vačší prírastok na svalovej hmote?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 13:55


Takhle jednoduché to není.

- Živiny můžeš získávat z různých zdrojů. A jde o celkové množství za den, ne o 25 nebo 50 g proteinového prášku.

- Různé zdroje mají různou využitelnost. Každý zdroj má své nedostatkové a přebytkové aminokyseliny. Čím víc jíš nějaký zdroj, tím víc ti budou chybět určité aminokyseliny.

- V určitých obdobích dne taky tělo umí nebo neumí trávit velké množtsví bílkovin. Čili konzumovat pořád hodně bílkovin není správné.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 13:59


A čo si myslíš o braní kreatinu mam 16 rokov,v 16tich sa to asi nedoporučuje žé.Mohol bi si mi napísať ničo o ňom?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 14:58


Kreatin NENÍ omezený věkově. Nedával bych ho snad jen vyloženě dětem nebo prostě někomu, kdo necvičí intenzivně.

Kreatin se hodí jako prostředek, který překonává stagnaci. Začátečníci rostou dlouho i bez kreatinu.

Kreatin přidává nějakých 5-10 % na síle. K čemu to je, pokud někdo zvedá třeba jen 50-60 kilo na základní cviky? U 90-100 kil už je změna poznatelnější.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 15:06


Zdravím.A nejaký prípravok čo zvíši silu pred tréningom nepoznáš.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 15:09


To je komplikovaný. Vyloženě svalový výkon zvyšuje máloco.

Ale lze zvýšit buď prokrvení nebo aktivaci mozku. Na to je hodně věcí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 15:23


Dočítal som sa skoro všade že ku gainerom alebo proteinom si každý kupuje aminokyseliny nejake (BBCA).Načo to vlastne slúži.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 15:48


V KAŽDÉ proteinové surovině jsou BCAA (branched chain amino acids). Jsou to tri aminokyselin - leucin, izoleucin a valin. Ty dohromady mají tu schopnost, že zastaví katabolismus - rozpad svalů.

Trénink je katabolický - namáhá a opotřebovává svaly. BCAA to stopnou. Jde jen o to, jestli má normální gainer nebo protein dost vlastních BCAA, nebo jestli je ještě potřeba přidávat BCAA v krystalické volné formě.
Krystalická forma má tu výhodu, že účinkuje rychleji a navíc zvedá inzulín - hormon, který pak zpracovává sacharidy z gaineru.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 15:55


Tu je ten protein myslíš že ich ma dost? http://www.stillmass.eu/complex-protein/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 16:47


Je tam několik typů syrovátkových proteinů. Tam je BCAA hodně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 21:45


Ten protein sa ma brať aj v odpočinkové dni?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2012 23:35


Nejzákladnější poučka v oblasti výživy: Jde o celkové množství živin.

Kdo tohle nechápe, má smůlu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 11:14


Stačilo napísať jo ne ˇČi si to myslel tak že ak v ten deň nepríjmem dostatok bielkovín tak si ho mám dať aj v ondpočinkový.
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 12:27


Zdravím ešte jedna vec,cvičím pomerne dosť dlho hrazdu ale asi o 3 mesiace dozadu sa mi začali vytvárať žily na pravej strane celé rameno až na pravú stranu hrudníku,aj na bicaku,a latissime nepovedal bi som nič kebi sa mi robili aj na ľavej strane ale iba pravá.Neviem z čoho to može biť či z toho že viac zaberá pravá strana? A dosť ma začalo aj pobolievať pravé rameno pri rychlejšom pohybe rukou.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 12:28


No, to právě není otázka jo-ne. Ale otázka počítání živin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 12:49


Aha a na tu druhu otazku mi niečo napíšeš? To ma hnevá viac
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 12:52


Nejsem doktor ani fyzioterapeut. Na takové otázky se navíc nedá odpovídat po internetu.

Samozřejmě je zjevné, že bolest indikuje nějaký problém.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 12:59


Srandovné je natom to že ma bolela ľavá ruka strašne 3 mesiace začal som cvičiť s činkami a ľavá ruka ma prestala bolieť úplne a prava začala .
Cvičil som hrazdu a pravu ruku mám silnejšiu tak som sa vždy ako keby zdvihal len tou pravou aj viac kunej to bude asi tým.
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 13:08


Vedel bi si mi povedať koľko teda by som mal prijať bielkovín na deň?
vek 16 vaha 70 kg výška 177 cm.Teraz som sa dočítal že ak príjmem dosť bielkovín v netréningovy deň tak mi protein netreba.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 13:26


V zásadě ti stačí přijímat kolem 120-140 g bílkovin denně. V tréninkový den to může být ta horní hranice (teoreticky i třeba víc) a v netréninkový den klidně ta dolní hranice.

Výhoda proteinových nápojů je v jejich snadné stravitelnosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 13:30


Dík tak keď 25 g proteinu obsahuje 76 g bielkovín kľudne mi stačí dávať v tréningový deň ráno na lačno 25 g proteinu a ostatok budem mať z jedla.
Možno prihoím nejakí gram navyše trebars 30.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 14:00


25 g proteinu obsahuje 76 g bielkovín
to asi těžko


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 14:21


Potom koľko to ma ? Výživová hodnota výrobku v 100 g a 25g prášku.
http://www.stillmass.eu/complex-protein/
satyr05

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 14:24


prostřední sloupec tabulky máš pro 100g a pravý pro 25g výrobku... takže ve 100g máš 76g a v 25g 19g
Grovy

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 14:24


Sekol som sa niečo okolo 19 asi.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist