Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Na smazání / Jedálniček+Gainer
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
Pudzian

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2012 14:24


Zdravím Tetsuo.
Vek 17,váha 66 Kg,výška 180 cm.
Takže, chcel by som si zakúpiť gainer lebo moj jedálniček nevypadá až tak dobre.Potreboval by som vedieť v akom množstve ho dávkovať a kedy.
Tu dávam aj jedálniček.
RANAJKY:Ovsené vločky 100g s 3 dcl mlieka + 2 lyžice medu.
1DESIATA: Jablko alebo iné ovocie.
2DESIATA: Bageta alebo chleba zo syrom,salamou.
OBED:Nejaké meso z ryžou alebo zemiakmi.
VECERA:Polievka zo strukovín.
Niekedy si to mením že na obed si dám polievku a na večeru meso.
Ďaka za odpoveď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2012 15:15


Mělo by ti to házet nějakých 120-130 g bílkovin a 240-250 g sacharidů? Dává to?

"Jablko alebo iné ovocie." - To není plnohodnotné jídlo.

http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2012 16:08


Ďaka za rýchlu odpoveď.
A ohľadom toho gaineru,kedy by som ho mal dávkovať?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2012 16:22


Nejlépe hned po tréninku
http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2012 23:04


Zdravím Tetsuo. Ešte jedna otázka je normálne že sa sa mi jedna strana tela rozvíja viac? Som pravák a na pravej strane mám vačší chrbát,ruku,a hrudník.Neviem či s tým niečo robiť alebo sa to časom spraví samo.
Pudzian

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2012 20:19


Caute, mam jednu otazku okhladom ranajok. Zaradil som do jedalnicka ovsene vlocky s mliekom 100g vlociek a 3 dcl mlieka, chcem sa spitat ci to možem jedavat kazde rano a ci to staci zaliat len zimnym mliekom lebo nemam cas to upravovat nejak rano.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2012 11:47


Dobré je zalít vločky už večer, trochu je osladit medem, ovocem, glukózou nebo třeba sladidlem (např. sukralózou) a posypat skořicí.

Vločky se dají střídat, nejsou nutné pořád jen ovesné. Výborné jsou i pohankové, dobře chutnají rýžové vločky, které je vhodné trochu povařit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2012 16:34


Dik , ja to zalievam rano a kupujem stale tie iste len chcem vediet ze ked ich budem jedavat 7 dni v tyzdni kazde rano ci nebudem mat nejake zaludocne problemy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Zář 2012 10:44


Žaludeční problémy rozhodně ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 12 Zář 2012 16:09


A este jedna otazka , mozem to zalievat aj vodou ? Striedat to 3dni z mliekom kazde rano a 4 dni z vodou.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2012 12:27


Nehraje to extra roli.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 15 Zář 2012 10:22


A este jedna otazka ohladom strecinku. Ja robievam rozcvicku iba na zaciatku treningu a potom kedy dat strecink pred alebo po treningu lebo na internete pisu same bludy.
stichy

Člen
# Zasláno: 15 Zář 2012 10:42


po pokud chces i pred tak neuskodi
Pudzian

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2012 19:59


Cau Tetsuo ,1. chcem pribrat na svalovej hmote a neviem ci si kupit protein alebo gainer lebo na moju vahu prijem dost sacharidov ale bielkovin malo takze neviem.Vahu a vek mam uvedene hore. A jeste 2.otazka co sa oplati kupit lepsie gainer alebo protein + malta neviem ci sa kupuje ku tomu proteinu este nieco, ak by si mi poradil bo lsi som len rad, a este aky je medzi tym proteinom+maltou a gainerom rozdiel.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2012 15:00


Před tréninkem stačí bohatě dynamický strečink a cviky na mobilitu hlavních kloubů (ramena, kyčle).

Po tréninku má smysl dávat statický strečink na nejvíce zatěžované partie.

V průběhu tréninku má smysl dělat statický strečink na antagonistické svalové partie (tedy ty aktuálně neprocvičované, nebo zatěžované méně!). U lidí, co mají ztuhlý krk, je možné protáhnout na začátku krční svaly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2012 15:01


Jestli chceš nabírat, ber po tréninku gainer.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2012 19:03


Zdravim , a brat ku tomu gaineru aj nejaky protein? Velmi by si mi pomohol ak by si mi poradil nejaky dobry protein do 35 Eur (860 Kč cca)
Ak by si mi vedel poradit tak aj nejaký gainer.Ak by si mohol odpovedat na otazku este.Protein+malta+glukoza = Gainer+Protein alebo ako to je a aky je rozdiel medzi tymto mixom a gainerom alebo proteinom a co sa lepsie oplati.
Pudzian

Člen
# Zasláno: 26 Zář 2012 15:10


Zdravvim, objednal som si protein myofusion hydro protein od gaspari a chcem sa spitat ako ho davkovat, ---- nejako takto rano hned na lacno a o 5 min ovsene vlocky z mliekom potom ihned po treningu a vecer pred spanim?
maacher

Člen
# Zasláno: 27 Zář 2012 16:01


Dávkuj ho tak, abys měl v každém jídle bílkoviny. Pokud máš např. na snídani obilnou kaši a již ti nezbude místo na vejce, dáš prostě protein, pokud si nedáš před spaním tvaroh a hrst ořechů, dáš si místo tvarohu právě protein. Je to doplněk, není to lék, který by si musel pevně dávkovat. základ je 5 jídel, v prvních čtyřech by měly být bílkoviny, sacharidy, tuky, v posledním můžeš sacharidy vyhodit. Po tréninku si k proteinu nasyp glukosu nebo maltodextrin, pokud nemáš již namíchaný gainer.
Pudzian

Člen
# Zasláno: 27 Zář 2012 19:24


Čau,
RANAJKY:Ovsené vločky 100g s 3 dcl mlieka + 2 lyžice medu.
1DESIATA: ovocie.
2DESIATA: Bageta alebo chleba zo syrom,salamou.
OBED:Nejaké meso z ryžou alebo zemiakmi.
Olovrantvsena kaša 100g z vodou.
VECERA:Polievka zo strukovín.
A teraz kedy by som mal podla teba dat protein podla mna ihned po treningu a na vecer lebo ja pred spankom tvaroh nedavam.

Dalej 1,pises ze ku proteinu mam dat glukosu alebo maltu hodi sa to vobec ku tomuto proteinu?http://www.protein.sk/e-791-myofusion-hyd ro-protein-23-kg---gaspari-nutrition pretoze som kedsi cital ze len ku cistemu proteinu ja sa do toho nevyznam.
2) Ked namiesam protein hodit rovno k nemu aj glukosu alebo maltu a zahrkat?
3)Protein+glukosa alebo malta=podomacki Gainer?
4)dik za odpovede
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Zář 2012 14:22


Na všechny tři otázky je odpověd "ano".


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 28 Zář 2012 19:00


Dobre a este nieco teraz davam protein ihned po treningu a pred spanim a ked don budem davat glukozu tak ako. Po treningu spolu a na vecer iba cisty protein alebo ako.
Pudzian

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2012 21:59


Caute mam protein a neviem ci ho brat po alebo pred treningom lebo vsabe pisu ze po treningu je to blbost tak ako to je.A prosim uz nejaku odpoved
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2012 16:43


Když se protein míchá po tréninku s glukozou, tak ok


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2012 19:11


Idem objem ale zaroven chcem spalit tuk , ked budem davat po treningu 25 -30 min bicykel tak nebudem chudnut zaroven aj svalovu hmotu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2012 09:56


Tímhle se budují svaly minimálně.

Jde ale střídat během týdne tréninky, které jsou víc zaměřeny na budování svalů, a tréninky, které přispívají k pálení tuku.

V zásadě je rozdíl v tom, jestli se dělá aerobka po silové části a za jak dlouho po tom se jí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2012 19:31


Ked nebudem jedavat sladke vynecham veci z kotorich sa nabera tuk , mam este protein ktori som si kupil.... A ktomu cvicim tak pri tom cviceni sa urcite pali nejaky ten tun nie? a pocul som aj ze aj prijmom bielkovin sa pali.Alebo by si doporucil ist objem zaroven aj s tukom a potom hodit dietu?
Pudzian

Člen
# Zasláno: 6 Říj 2012 20:25


Caute ,1) mozem si zakupit gainer ak cvicim len mesiac?
2)aky gainer by ste mi odporucili ku tomuto proteinu?http://www.protein.sk/e-791-myofusion-hyd ro-protein-23-kg---gaspari-nutrition
3)Nechcem zase gainer ktory z ktoreho naberiem 10 kg za mesiac radsej menej...
4) ktorí medzi tymyto dvoma sa lepsie hodi ?
http://www.protein.sk/e-1392-massfusion---nutrabol ics
Weider Giant Mega Mass 4000Vdaka za odpovede.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2012 10:22


u cvicim tak pri tom cviceni sa urcite pali nejaky ten tun nie? Ne, pálí se primárně až po cvičení, "v dojezdu", pokud se nejí.

a pocul som aj ze aj prijmom bielkovin sa pali Velmi mírně

mozem si zakupit gainer ak cvicim len mesiac? - Samozřejmě
Nemá moc smysl ládovat se od počátku kreatinem, ani nejsou potřeba jednotlivé aminokyseliny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pudzian

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2012 11:34


Dík tetsuo, a zodpovedal by si mi tu 2 otazku . Alebo mám najrpv dobrat ten protein a az potom zakupit gainer?
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist