Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Pro ženy / Dieta při posilování
Autor Zpráva
Stepa

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2014 15:50


Začínám posilovat: 3x děnně posilovna (pondělí, úterý středa) Mimo tyto dny chodívám běhat.
Chtěla bych poradit s jídelníček a cviky v posilovně. Hlavně teda váhy závaží.
Mám 18 let, 170 cm 67 Kg --->

Chtěla bych poradit s jídelníčkem ( 6 jídel denně)
-snídaně
-svačina
-oběd
-před tréninkem
-po tréninku
-večeře
Pokud to není vhodné, prosím o doporučení jiného režimu. Dále by mne zajímalo, zda má být jiný jídelníček v době pauzy, když chodívám běhat.

Mám se dívat kolik (g) sacharidů, bílkovin nebo na celkový počet kalorii?



Když v posilovně cvičím, nevím, kolik mám dělat cviků na určitou partii těla s kolika sériemi a opakování: 4 série po 8 opakování při čemž budu dělat na jednu partii 2 cviky?

Na rotoped mám chodit po posilování, nebo před?


Děkuji za odpovědi
maacher

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2014 15:20


projdi si diskuze a pokud nenajdes odpoved tak napis.Nejlepsi je najmout si trenera , aspon na par uvodnich lekci.
Stepa

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2014 17:31


Pro ženy tady na diskuzi moc není, chodím do fitka, kde není trenér. Je to posilovna provozovaná školou...

liliana

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2014 12:22


Já jím zhruba 3g sachru/ na svou váhu
1,5-2g bílkovin/ na svou váhu
1-1,2g tuků na svou váhu

dopoledne by měly převažovat sachry, ovoce tak spíš v první části dne
rozlišovat jednoduché cukry v podobě sladkostí, bílého pečiva, ovoce... od složitějších- celozrnné výrobky

bílkoviny honit hodně z masa, jsou i v luštěninách, soja..

mléčné výrobky spíše zakysané, sýry do 30% tuku, idelál jsou syrečky

zdravé tuky.. nezpomínat na ně.. různá semínka, oříšky, avokádo, ryby, rostlinné oleje

rotoped vždy po cvičení.. pokud dáš alespoň 45 min, podpoříš tím pálení tuků.. nicméně před cvičením je potřeba taky zahřívačka..

co se týká vah.. záleží jakou máš zkušenost.. ale nejsem ten pravý rádce na posilování s váhami.. jedu spíš hiit tréninky..nebo malé váhy do 10kg

co dělám já
4 serie
hluboký dřep s velkou činkou 4*20( mám 10kilovou )
rumunský mrtvý tah 4*15
přítahy, P,L ruka 4*15
švih s kettelbellem 4*10
bicepsový zdvih 4*15
výpady 4*20
kliky
plank pozice



jídelníček, když běháš nemusíš nějak speciálně upravovat, jen nejít běhat hned po jídle... běh nemá moc velké účinky... spíš posiluje srdce..nebo podpoří silový trénink..je na kondičku..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
liliana

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2014 12:23


hodně pít, jíst dostatek zeleniny, nepít moc alkohol, nepoužívat moc sůl, cukr, bílé pečivo...


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist