Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Pro ženy / Prorýsování břicha
Autor Zpráva
tyna_123

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2013 11:39


Dobrý den,

již delší dobu se snažím o posílení svalů celého těla, zejména břišních.
Pomalu 2 měsíce cvičím pravidelně téměř každý den či ob den podle různých workoutů (např. podle videí na hubnutí břicha a hýždí na fitnesstv.cz či podle videí Hanky Kynychové) od včerejška jsem začala také navštěvovat 1x týdně lekce zaměřené přímo na posílení břišního svalstva v posilovně a začala jsem 30 day shared with Jullian Michaels. K cvičení používám různé pomůcky - 0,5 kg zátěže, 1,5 kg zátěže, 1,5l láhve s vodou, overball... Po téměř každém cvičení si dopřávám 100% Whey pure star protein (od aminostar) (doma cvičím většinou dopoledne) a po posilovně Whey core 100 WPC and WPI protein (do posilovny chodím kolem 6. hodiny).

O posilování břišních svalů jsem toho přečetla x, a vždy jsem se dočetla k tomu, že se mají břišní svaly posilovat až do tzv. pálení - ale to nikdy nepociťuji ani při 45minutovém cvičení.

Co se týká stravy, snažím se jíst pravidelně, několikrát denně a to zejména maso, zeleninu, sacharidové přílohy v podobě brambor či rýže (těstoviny moc nemusím), na snídani např. ovesné vločky či tmavé pečivo, jinak ovoce, na mlsání např. fit tyčinky. Naopak se snažím omezit bílý rafinovaný cukr a sladím např. medem či umělým sladidlem.

Ale břišní svaly stále nikde... Co tedy dělám špatně?
Děkuji.
tyna_123

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2013 12:19


* Mimo jiné také miluji samozřejmě mléčné výrobky - sýry prakticky všechny (Cottage, balkán, lučina, kiri, ementál, eidam atd), jogurty, tvaroh ..(ale protein rozmíchávám po poučení pouze ve vodě)
a ještě by bylo asi vhodné dodat věk, výšku a váhu: 21-170-52...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Čvn 2013 21:20


Aha, takže tady nejde o tuk, který překrývá břišní svaly, ale o vybudování svalstva. To co popisuješ že cvičíš, je takový šmrdlání bez efektu. Jediný co bude opravdu fungovat je začít regulérně silově posilovat. Dám Ti níže linky na konkrétní články, který je dobrý přečíst, aby sis udělala představu co Tě čeká, proč začít posilovat a jak je to s břišními svaly, nebo-li s tělesným jádrem.

http://www.body-test.cz/mytus-proc-zeny-nechteji-p osilovat-a-proc-by-mely
http://www.body-test.cz/jedine-informace-o-trenink u-jake-potrebujete-vedet
http://kulturistika.ronnie.cz/c-15603-zdravotni-as pekty-posilovani-telesne-jadro-fakta-a-myty.html

Takže, pokuď chceš stále špičkovou figuru, začni trénovat 3x týdně celé tělo. Např. třeba toto.

http://www.body-test.cz/objemova-rutina-3x-tydne

Je to samozřejmě pro začátek velmi náročné, takže bych Ti radil se s někým domluvit, aby Ti dělal sparinga a naučil Tě techniku cviků a dohlédl na Tebe.

Ohledně stravy:

http://www.posilovani.net/vyziva-suplementace-zaca tecniku-v-kulturistice/

Přeji hodně zdaru!


42let @ 195cm @ 125kg
tyna_123

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2013 19:46


Díky moc, kouknu na to ;)) a co se týká těch proteinů... ty jsou v pořádku, nebo bys doporučil něco jiného?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 5 Čvn 2013 20:17


Tak není na nich nic vyloženě špatného, ale jsou to levné syrovátkové proteiny plné laktózy s nízkou využitelností. Dá se za podobný peníz koupit určitě lepší vícesložkový produkt - Matrix, Pharma blend 6, Syntha 6 atd. Jestli se neohlížíš na peníz, ještě lepší jsou proteiny od Sanasu, Smartlabu, Reflex Nutrition atd.
Specielně o proteinech chystám článek, ale netuším kdy bude hotový. Není moc času.


42let @ 195cm @ 125kg
tyna_123

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2013 10:37


Který produkt by byl pro mě tedy vhodnější?
tento:
http://proteiny.heureka.cz/phd-nutrition-pharma-bl end-6-hr-2270-g/

http://proteiny.heureka.cz/bsn-syntha-6-2300-g/

nebo tento:
http://proteiny.heureka.cz/syntrax-matrix-5-0-2270 -g ?
tyna_123

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2013 10:45


Nejvíce mě asi zaujala první možnost.. tedy Pharma Blend 6 (belgická čokoláda)..
Legi

Moderátor
# Zasláno: 18 Čvn 2013 13:25


Trefilas do černého. Pharma obsahuje též sójový protein, což je pro holky very good 4 Hollywood.


42let @ 195cm @ 125kg
tyna_123

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2013 13:40


Dobře, objednávám ;) díky moc
tyna_123

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2013 13:41


Tak už ho mám doma .

Ještě bych se chtěla zeptat ohledně dávkování.. Na většině e-shopech uvádějí dávkování následovné:

Při váze do 80 kg jednu odměrku... Tedy cca 27.5g do 250-300 ml vody či mléka (i přes to je ale i u tohoto proteinu stejně tak jako u ostatních vhodnější v kombinaci s vodou?)

Při váze nad 80kg poté dvě odměrky tedy cca 55g.

Na výrobku je ovšem uvedena pouze informace, a to taková že jedna porce je 55g (tudíž dvě odměrky pro kohokoliv).

Čím se mám tedy při své váze cca 52kg řídit?
A záleží hodně na množství, ve kterém prášek rozmíchám? Nebo jen záleží na chuti a konzistenci kterou následně získám?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 20 Čvn 2013 20:10


Na dávkování na obale se nedívej. Protein se užívá jako tekutá náhrada stravy kolem tréninku, případně ráno a večer. Dávkování závisí na celkovém objemu bílkovin, které potřebuješ přijmout. Bílkoviny jsou totiž téměř všude. Nemůžeš zase jíst denně 200g bílkovin. To bys fungovala jak bioplynová stanice. Nejdřív si musíš spočítat živiny, aby to mělo efekt. Viz :

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=7959


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist