Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Pro ženy / Začátek
Autor Zpráva
Niki

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2013 11:10


Zdravím Vás,
Chtěla bych poradit se začátkem cvičení.
Potřebovala bych poradit a sestavit optimální cviky které můžu cvičit doma. Jak často, a vše k tomu potřebné. Také potřebuji poradit ohledně stravování, co jíst, kdy, atd. Chtěla bych dát tak 4kg dolů, a zaměřit se spíše na oblast břicha a boků. Co se týče cviků tak to nemusí úplně pro začátečníka, cvičím cca měsíc obden, ale jen tak nějaké cviky které mě napadnou, Tak bych chtěla zahájit nějaký režim ´
Moc děkuji za odpovědi.

Jinak jsem 168 cm vysoká. cca 55 kg.
Niki

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2013 11:15


omlouvám se, tady to téme asi nepatří, přesunula jsem do témat pro ženy
liliana

Člen
# Zasláno: 14 Čvn 2013 14:54


Ahoj, předně, nesmí ti jít o kila..ale o cm..kila nejsou vubec rozhodující, obzvlášť u cvičení... 50kilová holka, která necvičí nevypadá tak dobře jako 60kilová, která cvičí ;) co se týká jídla..je to individuální... záleží jaký je tvuj bazální metabolismus, pod ten nesmíš jít.. a jinak já to dělám tak, že snídaně a dopoledne víc sacharidy, odpoledne přidám víc bílkovin, sach uberu... ovoce moc ne.. to jím většinou po cvičení..lepší je zelenina.. co se týká tvý výšky aváhy, tak podle mě ok..záleží jak jsi pevná.. já cvičím hodně HIIt tréninky a střídám s posilováním.. chci zařadit časem i běh..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
TerezaMalinkova

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2013 12:05


Ahoj,
rozhodla jsem se že začnu cvičit, protože už se mi delší dobu nelíbí, jak se mi špeky vyvalují z kalhot. Ne že bych byla nějak tlustá, to nejsem, ale spíš mám jako skoro každý větší nezpevněné břicho a ty špíčky na boku přes kalhoty se trošku převalují. nbechci zhubnout na váhu, tu mám myslím ideální (na 164 cm mám 55/56 kg) , chci jen zpevnit svalstvo. Začala sem cvičit v půlce června, první měsíc jsem cvičila každý den, teď cvičím každý druhý den. jeden den šlapu na stepperu 30-35 minut a pak 15-20 minut posiluju, další den 10 min na stepperu, pak zumba, švihadlo a rotana a opět posilování. dávám si také spalovač tuků. Po dvou měsících se nic nezměnilo, nezhubla sem, centimetry neubyly, jsem na tom stejně jako předtím. Naši říkají, že je to tím, že nemám co shazovat, ale já se chci jen zpevnit. Fělám něco špatně?
tadeafc

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2013 12:07


Jak je na tom strava?

Nejsem žádný profík,ale z vlastní zkušenosti vím,že bez toho to nepude (a můžeš makat jak chceš).
Legi

Moderátor
# Zasláno: 6 Srp 2013 18:46


Výsledky nepřicházejí hnedka, trpělivost.


42let @ 195cm @ 125kg
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 9 Úno 2014 09:44


Toto by som odporučil prečítať každej žene aspoň 2x napísala to jedna moja kamarátka a stojí zat si to prečítať

http://www.fitmagazin.sk/clanky/clanky-zeny/baby-z dvihnite-zadok/ok#pridat-komentar
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist