Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Pro ženy / Prosím o radu
Autor Zpráva
sarusenka1990

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2011 23:29


Dobrý den,
moc prosím o radu. Je mi 21 let, mám 168 cm a 62kg a chtěla bych zhubnout zhruba 8kg a to v oblasti břicho,zadek,nohy. Strašně mě začalo bavit plavání,tak jsem se chtěla zeptat,zda li je vhodné na hubnutí?Četla jsem na to odlišné názory v různých článcích a tak bych se na to chtěla zeptat Vás,jako odborníka. Popřípadě jakou jinou vhodnou pohybovou aktivitu byste mi doporučil?
Předem děkuji za Vaši odpověď.
Marková Sára
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 15:45 - Změnil/a: tetsuo


Obecně se cvičením moc nehubne. Hubne se hlavně dietou. Plavání není vyloženě ideální - jak kvůli teplotě vody tak proto, že málokdo plave způsobem, který umožňuje pálení tuků nejefektivnějším způsobem.

Nejlepší je
a) navodit před tréninkem stav mírné hypoglykemie (nedostatek cukru v krvi) a zvýšit v krvi přítomnost nenasycených tuků (tělo pak začne uvolňovat z podkoží tuk jako palivo místo cukru)

b) nejprve 40-50 minut vyčerpávat zbytek glykogenu ze svalů či krve. Intenzivní kruhový trénink (posilování s vyššími počty opakování) a potom 30-45 minut lehká aerobní aktivita. Teprve ta spaluje tuk. Samotná aerobka není efektivní. Není efektivní ani struktura tréninku - nejprve aerobka a potom posilování.

c) Lze si taky dávat ráno procházku nalačno. Taky je možno používat krátkou intenzivní intervalovou aerobku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Eva

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2011 16:30


Ahoj, jsem absolutní laik. Manžel posiluje, cvičí doma, má posilovací lavici, činky a další věcičky, trénuje pravidelně. Uvažovala jsem o koupi boxovacího pytle - hrušky, má to nějaký význam pro posilování? Má to být dárek a nechci koupit nějakou zbytečnou blbost a nemám se koho zeptat.
Díky moc za radu. Eva
P.S. omlouvám se, že otravuji v této diskusi, ale nenašla jsem jinou.
amirax

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2012 14:40


Dobrý den, asi před 3 měsíci jsem začala intenzivně cvičit, potřebovala jsem nutně po 4 těhotenstvích zpevnit svaly. Cvičím doma pouze vlastní vahou max. s 2kg činkou. Začala jsem cviky na nohy a zadek(výpady, dřepy s různým uhlem či na špičkách..), pak jsem přidala ruce a nakonec břicho. Při cvičení čerpám z vlastní zkušenosti, kterou mám z dlouholetého navštěvování posiloven a z internetu. Vždy se řídím tím, jetli mám pocit, že sval zabírá. Cvičím buď denně nebo obden asi 1 hodinu a před cvičení vždy zařazuji strečink. Ale vyděsilo mě, že jsem během tohoto cvičení nabrala přes boky z původních 91 cm na 96 cm, ale v pase je to stejné cca 67. Bohužel nemám váhu, tak nevím, jestli i váha šla nahoru. Je to možné, že je to cvičením? Můžu čekat, že se obvod bude stále zvyšovat? Neměla bych snížit intenzitu? A jakou intenzitu by jste doporučoval vy? Pokrok je znatelný, zvláště na zadku a na břiše, ale nedaří se mi zlepšit zadní stranu stehen těsně pod hýžděmi, jaké cviky by jste doporučoval tam? A jaké cviky jsou vhodné pro formování rukou při takovém domácím cvičení a jestli je nutné pořídit i činky na posilování rukou? A poslední otázka. Nemám problém s váhou, při výšce 173 vážím cca 58(poslední vážení před vánocemi), takže neřeším aerobní trénink, ale je nutné ho zařadit, aby svaly byly skutečně pevné a pružné, nebo si vystačím s posilováním. Podotýkám, že jinak jsem vpodstatě celý den na nohou a pohybu mám vcelku dost, ale nezpotím se u něj. Děkuji za odpověď
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2012 16:16


Doporučuju hlavně tyto články:

http://www.body-test.cz/tvarovani-tonovani-rysovan i-versus-objem

http://www.body-test.cz/omyly-ohledne-rysovani-a-n abirani-objemu

http://www.body-test.cz/mytus-proc-zeny-nechteji-p osilovat-a-proc-by-mely

Je tam vysvětlena řada souvislostí - především to, že ochablé svaly nadzvedávají vrstvu podkožního tuku. Pokud chcete menší objem boků, znamená to spalovat tuk. Nejde o problém rychlého nárůstu svalů. Jen změnu svalového tonusu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
amirax

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2012 12:00


Dobrý den, články jsem několikrát pročetla. A naprosto jsem znejistěla, jestli má moje cvičení vůbec smysl. Znamená to tedy, že pokud nezařadím i aerobní aktivitu a nezhubnu ten tuk, tak nebudou přes další cvičení zadek a ostatní svaly vypadat pevnější? Zvětšení objemu boků mi vlastně ani nevadí resp. nepotřebuji nutně zmenšovat objem boků. Anebo pokud budu dál pokračovat ve cvičení pouze posilováním doma bez anebo s minimální zátěží, budou výsledky časem viditelnější nebo jde pouze o zmíněný svalový tonus, který během pár dnů opadne? Děkuji
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2012 13:00 - Změnil/a: tetsuo


Na hubnutí má smysl především to, že se hodinu až dvě po tréninku nejí. Tehdy se tuky spalují nejvíc.

Důkladněji je to vysvětleno zde:
http://www.body-test.cz/efektivni-spalovani-podkoz niho-tuku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
amirax

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:42


Děkuji za další přínosný odkaz. Opět jsem pozorně přečetla, ale stále jsem nepochopila, jestli když nezhubnu ten tuk, tak nebude vidět ani po delším cvičení další pokrok? Mimochodem dnes jsem se měřila po více jak 2 týdnech a mám přes boky o 2 cm méně, přesto, že jsem dále pravidelně cvičila a vizuálně opravdu všechny posilované svaly vypadají pevnější. Je to už obrat k lepšímu? Dnes jsem navíc po 40 minutách posilování podle Tréninku pro holky a ženy na tři dny v týdnu, který jsem našla v jiné radě pak zařadila 25 ostré chůze. Je to tak správně? Děkuji za odpověď a omlouvám se za natvrdlost v tom, že pořád otravuju s tím samým.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2012 00:34


Ano, za posilování patří ještě lehké kardio.
Pak je ale zásadní minimálně hodinu nejíst. Bez toho je to spalování málo efektivní.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
amirax

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2012 23:37


Dobrý den, tak jsem další 4 měsíce (celkem 7 měsíců) pilně cvičila. A cvičení doplňovala svižnou chůzí. Aby mě nenudilo cvičit stále stejné věci, cviky jsem obměňovala. Po nyní již 7 měsících můžu říct, že mám krásně zpevněné břicho, jak jsem neměla ani před dětmi, vyrýsovaly se mi ramena a pevněji působí i prsní svaly. Myslím, že jsem při cvičení myslela na všechny svaly. Nyní cvičím 3x týdně asi 1 a půl hodiny. A hlídám si i stravu, vyloučila jsem nekvalitní sacharidy a zvýšila množství bílkovin a jím více ovoce a zeleniny. Ale mým problémem zůstávají nohy, přestože je cvičím pravidelně a ze všech stran, tak při pohledu do zrcadla je to znát, jsou pevnější, jakoby se zvedly a zmenšily, ale při chůzi nejsou úplně pevné a dost se třesou. Cílenou dietu jsem nedržela, vážím 56 kg na 173 cm. Podle svých předchozích dotazů a vašich odpovědí myslím, že chyba asi bude stále v přebytku tuku? Je to tak? Nebo stačí vydržet cvičit dále a zlepší se to? Anebo je cvičení málo intenzivní? Opravdu nevím kde mám přidat. Děkuji za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2012 11:51


Tak gratuluju, chce to samozřejmě pokračovat dál.

Cvičit 3x týdně hodinu a půl je takový dobrý základ. Cokoli se k tomu přidá, bude fajn. Může to být to, že budete chodit do práce pěšky (nebo aspoň část cesty), že nebudete používat výtah, ale chodit do schodů, že si ráno nalačno dáte 10-30 minut jakéhokoli nepříliš namáhavého cvičení apod.

Pokud neberete žádné doplňky, možný je extrakt zeleného čaje, práškový-syplý lecitin (ne kapsle), synefrin, MCT olej. Jednou denně střídmě kofein, ale nepřehánět to.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
poprsie

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2014 16:51


Ahojte, viem že sa nedá schudnúť iba z pŕs ale potrebujem nejaké účinné cviky na prsia, všetko: spevnenie, nadvihnutie, vytvarovanie ale hlavne pokiaľ je možné zmenšenie vs. schudnutie z pŕs....potrebujem to súrne. Ešte jedna otázka: je možné že behanie môže spôsobiť natiahnutie prsníkov a tým pádom ovisnutie, alebo resp. tým že skáčem prsia chudnú alebo môžu ovisnúť, čo sa vlastne s nimi v tedy deje. A je rozdiel bez ohľadu či s podprsenkou alebo bez.? (vek 25)
Legi

Moderátor
# Zasláno: 6 Úno 2014 16:54


Platí přímá úměra...míň tělesného tuku, menší...povadlejší prsa a naopak. Musíš si určit priority,,,,buď hubená, nebo kozatá...


42let @ 195cm @ 125kg
Kamca000

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 11:59


Dobrý den, mám jeden takový dotaz.

Je mi 19 let, měřím 166 cm a važím zhruba 55 kg. Mým přáním by bylo ještě trošku zhubnout a poté si tělo zpevnit. Myslíte, že mám začít nejprve s upravou jídelníčku a s cviky na hubnutí, nebo se mám rovnou zajímat o posilování? Do posilovny zatím chodit nemužu, tak se o to chci pokusit cvičením doma.
Vím, že to je asi blbý dotaz, přečetla jsem toho na internetu už hodně, ale jsem z toho uplně zblblá, a vůbec nevím, jak začít


Děkuju za odpověď
Legi

Moderátor
# Zasláno: 12 Úno 2014 12:04


Podle výšky máš ideální váhu..kde máš problém? Postni foto...bez toho se to nedá posoudit...


42let @ 195cm @ 125kg
Spede

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 12:17


Nerozumím větě Do posilovny zatím chodit nemužu
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 12 Úno 2014 12:25


Tiež sa mi zdá, že čím viacej človek číta tým väčší chaos má v hlave
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 12 Úno 2014 12:26


No ako napísal Legi bez foto sa to nedá posúdiť
liliana

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 12:35


na zhubnutí, zpevnění a trochu svalu jsou ideální hiit tréninky.. já na nich víceméně jedu přes rok..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Kamca000

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:23


No nějak v mojem okolí nemůžu sehnat brigádu a posilovna leze moc do peněz, takže si to teď vzhledem ke studiu nemužu dovolit. Ideální váhu možná mám, ale taky mám všude "faldíky", tak bych s tím chtěla něco dělat
Děkuju liliana za tip, zkusím si o tom něco pozjišťovat
Legi

Moderátor
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:39


Faldíky? Fotku celé postavy v plavkách máš?


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:42


a kdo nemá faldíky,že =)


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:47


Tak Ty třeba žádný nemáš...tak tady nehaž faldíkama...


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:48


jo, je vidět, že jsi mě ještě neviděl v plavkách


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:50


No já za to nemůžu, že si je zrovna neměla na sobě...


42let @ 195cm @ 125kg
Kamca000

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:52


Fotku momentálně nemam a ani se mi nechce moc pořizovat Spíš jsem jen chtěla vědět na co se mám tedy zaměřit, jestli na hubnutí nebo posilování no. Doma nějaké stroje máme a jídelníček bych taky změnila, akorát pořád nevím, co vlastně chci
liliana

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2014 13:53


na oboje, Kamčo


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist