Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Pro ženy / Trénink na doma
Autor Zpráva
caputo

Člen
# Zasláno: 4 Čvc 2011 12:41


Zdravim tě tetsuo,
poradil bys mi něco co by mohla dělat máma doma jako cvičení na zhubnutí a zpevnění těla? Nejlepší by bylo asi HIIT ale nevím jaký. Díky za odpověď

Andre

Člen
# Zasláno: 4 Čvc 2011 13:17


http://www.youtube.com/watch?v=P1NjC03DFMI
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvc 2011 17:41


No, jasně, najeď si na celej účet Bodyrock.tv a cvič podle toho


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
KarolinaSt

Člen
# Zasláno: 22 Lis 2011 08:54 - Změnil/a: KarolinaSt


Můžete mi poradit, jak by měl vypadat správný jídelníček na den? Co, kdy, kolik? Díky
-------------------------------------------------------------------------------
Outlet


[url=http://www.myprivateboutique.cz]Outlet[/url]
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Lis 2011 11:35


To vychází z toho, kolik kdo měří, váží, kolik mu je let a kolik chce vážit (resp. kolik chce shodit tuku).
A pak taky na tom, jak a kdy cvičí a co má být přesný cíl toho cvičení.
Do toho se započívají i různé potravní alergie, finanční možnosti apod.
Lze to zvládnout vyrobit si to i samostatně, za profi sestavení se platí tak 3000-5000,-.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
KarolinaSt

Člen
# Zasláno: 29 Lis 2011 12:07


A nějaké doporučení, kde bych si mohla nechat ten jídelníček sestavit? Mám to v plánu po novém roce. díky


[url=http://www.myprivateboutique.cz]Outlet[/url]
IvanaB

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 09:12


AHOJ.
Chcela by som sa informova. Mám 19-rokov. Čo sa týka, brucha a okolo ta pneumatika, ako nemam vežké brucho, ale neviem sa zbavi pneumatiky, Chcem ked sa zapnem do ryfli nechcem aby mi ten nadbitočný tuk nevytrčal. Chcela by som sa poradi aké cviky sú nato fakt užitočne.
Ďakujem za odpoveď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Led 2012 12:50


NEEXISTUJE způsob, jak cvičení zhubnout na nějaké tělesné partii. Cvičením břicha se rozhodně nespaluje tuk uložený v oblasti pasu.

Hubne se celkově.
Asi až 70% vliv má dieta; cvičení tak do 20-25 %, 5-10 % mohou dělat doplňky stravy.

Základem efektivního hubnutí je
- nejprve spálit glykogen (krevní cukr), relativně intenzivní zátěží (kruhový posilovací trénink) - cca 45 minut
- a na to lehká aerobní zátěž (rotoped, stepper, veslovací trenažer, rychlá chůze) - 30-45 minut - TEPRVE TADY se opravdu spaluje tuk.

Všechno ostatní je méně efektivní, ne-li zbytečné.

V posledním jídle před tréninkem nejíst sacharidy, hodinu po tréninku rovněž nejíst sacharidy. (Tuk se spaluje i dojezdu...)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist