Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Pro ženy / Zlepšení postavy
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
tres

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2011 20:37


Dobry den
jelikož jsem začátečník a nevím co dělám špatně,tak jsem se chtěla poradit ohledně mého jídelníčku a cvičení ke zdokonalení postavy.
Je mi 18 let,měřím 164,5cm a vážím58kg. Chtěla bych zhubnout v nohách a v bříšku.
Můj jídelníček vypadá : na snídani snídám převážně celozrné pečivo (se sýrem taveným,plátkovým nebo salámem) nebo sladké, svačiny moc nemívám,jak kdy(ovoce),oběd mám.No a na večeři jím převážně ovoce(banán,mandarinka)nebo zeleninové saláty.Někdy si dám i teplé jidlo. A navečer asi tak hodinu po jidle posiluji břišní svaly,1x tydně chodím do zumby a 1xtýdně chodím na tenis.Někdy si i zajdu do posilovny, kde posiluji spíš ruce a malinko nohy.A někdy1x za víkend si zajezdím na rotopedu HIIT.
Budu ráda,když mi poradíte.
Předem děkuji
b3a7

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2011 21:07


Jídelníček tady:

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429
tres

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2011 21:15


a ještě bych chtěla poradit co mám cvičit?
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 19:01


že by už tisíc x, tady omýlaný trénink od Tetsua? Herdek flek, hledej, hledej, hledej.
b3a7

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:02


dá se to najít přibližně za 3 sekundy.

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3526

Proto je forum rozdělené na sekce a taky položka "Hledat" v menu není zbytečná
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:03


No, ani se nedivím, tohle fórum je pěknej bordel, ani administrátoři se vtom pomaly nevyznají. Spam, kraviny, spam, normální příspěvky = takhle to vypadá
b3a7

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:09


Spam je nahovno, ale společně s kravinama jsou nedílnou součástí každého fóra To by musel být jinej systém fóra a víc adminů.


Konkrétně takovýhle věci jako trénink, jídelníček atd. jsou na prvních místech v každé sekci. Někdy to chce jenom trochu chtít. Já třeba hledám klidně hodinu ve starších tématech, než to sem napíšu.
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:23


Tak uvidíme co to nový fórum
tres

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2011 16:10


Potřebuji poradit jestli mi pomůže v hubnutí, když chodím do posilovny a pak vykonávám nějaké to aerobní cvičení jako je např. zumba. Jakou si můžu nechat max. přestávku mezi posilovnou a zumbou a co mám poté jíst? Předem díky za odpověď
Claws

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2011 16:33


Chceš hubnout ? Tak po cvičení nejíst alespoň 2 hodiny nic. Co se týče přestávky (jinak řečeno přechod z posilování na aerobní aktivitu - tak tam lze přejít téměř okamžitě - bude to i tak lepší
tres

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2011 16:47


Supr. A po dvou hodinách stačí nějaké ovoce či zeleninovy salat?Nechci se přecpávat na večer .
Claws

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2011 17:35


Nějaký bílkoviny (ideál okolo 25-35g)
kernel

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 16:18


každé 2-3 hodiny, čas nehraje roli.
Jíst hodně zeleniny je špatné. Speciálně po cvičení. Jen vláknina, 0 energie. To je jako držet hladovku - nejhorší věc co člověk může udělat.

"Na noc si davej nejake rozumne vyvazene kombinace
vejce+tvaroh+lusteniny+muze byt trochu masa, pecivo, salat.
muze byt i sladka variace tvaroh+med+rozinky+syrove vajicko" by Tetsuo.


Vůle odejde dřív než tělo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:03


Pokud je trenink sestaven tak, aby umoznil maximalni paleni tuku, staci nejist po nem tak hodinu. Neni to zadne pevne pravidlo. 2 hodiny uz muzou byt moc.

Jen by v tom jidle nemelo byt moc sacharidu, nebo zadne. Cili ideal - maso a salat s trochou oleje.
Naopak - samotne ovoce je jedna z nejhorsich variant (hned po vepru nedlu zelu s pivem )


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:07 - Změnil/a: tetsuo


Jinak v tom jidelnicku je hodne chyb. Malo bilkovin, konzumace samotnych sachardiovych zdroju bze zivocisnych bilkovin apod.

Pestre pohybove aktivity muzou byt zdravotne prospesne. Prakticky zadna z tech uvedenych (hodinu po jidle posiluji břišní svaly,1x tydně chodím do zumby a 1xtýdně chodím na tenis.Někdy si i zajdu do posilovny, kde posiluji spíš ruce a malinko nohy) ale NENI stavena na to, aby spalovala tuk dusledne - vetsinou je to jen vedlejsi efekt, ktery nemusi byt moc poznat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
berat

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:16


Naopak - samotne ovoce je jedna z nejhorsich variant (hned po vepru nedlu zelu s pivem )

tak to sem vubec netusil ze po treninku se nema jist ovoce, ani pozdeji ? myslim treba skoncim v 7 s treninkem v 8 normalni jidlo a pak v 10 pred spanim jedno jabko nebo tak neco....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:27


Ne, jen jako prvni jidlo po treninku.
Fruktoza je dost tukotvorna.

Pred usnutim jedno jablko nejak neublizi. Obecne se daji jist sacharidy i na noc. Dulezity je jen pocet zivin behem dne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
berat

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:35


ok
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:44


Ono taky zalezi na typu ovoce (kolik ma fruktozy) a mnozstvi.
Jestli nejaky zacatecnik v objemu vypije po treninku litr mleka a da si dva banany, tak vetsinou nezaznamena nejaky velky narust tuku, resp., nejaky tuk navic mu nevadi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
berat

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:50


no ja to jim vzdycky az vecer pred spanim vetsinou jabko,pomeranc nebo banan
berat

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 17:54


a jeste jedne dotaz je vhodne po cviceni jist tunaka ? ja si ted davam docela casto vzdycky po cviceni tunaka a kukurici...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 20:40


Nevim z hlavy, jaky profil aminokyselin da dohromady tunak a kukurice.

Kazdopadne - kazda tuha nebo klasicka potrava (napr. i mleko nebo jogurty) se oproti sportovni tekute vyzive dlouho travi.
Nejrychleji stravitelna ryba jsou MARINOVANE slede - to uz je prakticky natraveny maso.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
berat

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 21:40


ja sem to spis myslel tak jestli to je vhodne jidlo po treninku, trenink koncim kolem 7 a tohle jim kolem pul 9, hned po treninku si davam gainer.
tres

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 23:01


můžu používat mtc olej nebo řepkový např.k zeleninovému salátu?
a slyšela jsem že je dobré asi po hodině si dát lžičku mtc oleje,je to správné?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 23:11


MCT, repkovy, olivovy...

Funguje to velmi dobre, pokud se v poslednim jidle pred treninkem neji sacharidy a prijimaji se jen bilkoviny a tuky (klasicky: libove maso+salat+1-2 lzicky oleje, muze byt ale i tucnejsi ryba nebo varene vajicko). Po treninku hodinu nejist a pak zhruba totez jidlo (je mozne stridat zdroje bilkovin i typy zeleniny, olej taky).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2011 23:15


Podstatne je ale slozeni treninku.

V zasade funguji dobre jen dve veci:

a) kruhove posilovani (cca 45 minut, intenzivni mene, flakaci vice) a pak aspon 20 minut, lepe 30 a vice lehka aerobni aktivita (rotoped, stepper, veslovaci trenazer - je mozne to i stridat)

b) HIIT - intervalove kardio - od brutalnich na 5 minut po lehci na 30 minut

Cokoli jineho: hodina aerobiku, tenisu, zumby apod. nefunguji tak dobre, nebo jen minimalne


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tres

Člen
# Zasláno: 13 Bře 2011 21:48


A jak je to s tím HIIT. Mohu to ráno cvičit každy den,pomůže to nějak?A co bych ještě během dne měla při tom cvičit,aby šel poznat nějaký ten úbytek váhy?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Bře 2011 23:47


HIIT zpusobuje to, ze ma telo na nekolik dalsich hodin zvysenou spotrebu kysliku, tudiz veskere energie a taky oxidaci tuku, pokud k tomu jsou dale v tele podminky.

Da se cvicit prakticky denne, ale je potreba si spravne nastavit intenzitu.

Krome HIITu rano se jiste da cvicit i odpoledne/navecer.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tres

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 09:32


a po HIITu mám jíst po jaké době a co?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2011 15:02


Preventivne nejist hodinu a pak bilkoviny (libove maso nebo varena vejce) a trochu tuku (rostlinneho v salatu - MCT, repkovy, olivovy). Teoreticky by sel i proteinovy napoj s trochou pridaneho oleje.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist