Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní rekordy / Chtěl bych se optat na správný trénink:)
Autor Zpráva
josephfittnes

Člen
# Zasláno: 16 Říj 2011 14:29


Dobry den chtěl bych se zeptat jaký trenink bych měl dělat chodím 3x týdne cvičit a chtěl bych rýsovat takže bych chtěl poradit jaký trénink bych měl jéts a jaké cviky děkuji moc za radu jídelníček se začínám pořizovat tomu coje tu)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Říj 2011 00:27


Takových 70 % výsledku u spalování tuku/rýsování dělá výživa.

Trénink může být klidně zachovaný tak, aby budoval svaly. Stačí k němu přidat trochu kardia.

Kardio lze dělat i na lačno.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
josephfittnes

Člen
# Zasláno: 17 Říj 2011 18:49


dobře děkuji moc
Luuker

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2012 20:20


Ja jsem přišel na to,že si každý musí sestavit trening podle sebe a hlavně se nad sebou zamyslet,co dělá špatně.Cvičím už přes 10 let a přišel jsem na to,že tyhle trenyngy,co jich je na netu plno,jsou k ničemu.Když se člověku nechce do určitého cviku,tak ho stejně provede naprd,radši jedu pořadí a cvik podle toho jak se mi chce,samozřejmě v rámci možností a betonových kombinací.A to je pak prda!
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2012 21:34


ehm... Jak můžeš s takovou jistotou tvrdit, že všechny tréninky co jsou na netu jsou k prdu ? Ty co tu psal tetsuo získaly poměrně pozitivní kritiku, věřím že je víc takových tréninkových rozpisů, které stojí za to odcvičit...

A také tvrdíš,že když se člověku nechce například do MT, který je považován za jeden z nejefektivnějších cviků a posiluje obrovské spektrum svalů ( rozhodně se vyplatí zařadit ho do svého tréninku) , tak ho někdo prostě cvičit nebude, protože mu nesedí, a tá místo toho cvik, který je maximálně z poloviny tak účinný, jen mu prostě víc sedí ? ( MT je příklad... )


...
Luuker

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2012 20:28


Já nemyslím vykašlat se uplně,to je těžký vysvětlit.Každej má jinou skeletární stavbu a sedí muá něco jiného.Například já nejvíc vybudoval biceps na jednoručkách a to je doporucují jet jako doplnkový cvik. podstatě u mě jsou jednoručky top na vrch a jiní to mají naopak.Už z pravidla stroje jsou nic moc.Cvičit se má právě hodně pestře,dávat tělu šoky (změny).Cvičil jsem podle papíru rok a skoro beze změny,ted mi stačí 2 měsíce a nestačím se divit.Ty tréninky na netu jsou tak na rozjetí začátečníka,ktery nevý jak činku chytit,pak musí sám každý poznat co chce.
To máš jako s ženskou,když se ti nelíbí,tak soulož by stála za prd,ale když je to tvúj vkus,dáte si do těla.
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2012 21:05 - Změnil/a: Z3NTIVA


Jako doplnkový cvik se doporučují proto, jelikož bicepsy jsou malé partie. Jinak řečeno, všechny cviky určené primmárn na biceps budou doporučované jako doplňkové. Primární na vršek budou obvykle záda, možná prsa... To že je doporučují jako doplnkový cvik neznamená, že se s nimi nedají budovat bicepsy jako jedním z mála cviků. Navíc, třeba si to ani neuvědomuješ, ale plno cvikama si bicepsy zatěžoval, jen to byl cvik primárně zaměřený na jinou partii, takže ti biceps nevyrost jen z jendoruček, tedy zdvihů, ale i jiných cviků

Pořád házíš všechny "tréninkové rozpisy na papíře" do jednoho pytle... Mluvíš tu o svém tvrzení, že všechny tréninkové plány na netu jsou k ničemu, jako o dogmatu, což je docela odvážné, myslím si...


...
Luuker

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2012 17:26


Já tě chápu,že je biceps zatěžovaný i jindy,hlavně při zádech,ale dokáži rozpoznat,že jsem ho zacvičil pořádně dostatečně a né jen napúl.A věř mi že od té doby co jsem si vzal do ruky pořádné jednoručky,tak to začalo být ono.Prostě se takhle nedá jen tak bavit po netu,to chce vidět.
A neber mě prosím pořád za začátečníka.
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2012 21:49


Psal si, že i když je zdvyh jednoruček doporučován jako doplnkový cvik, tak ti po tom narost biceps. Mluvil is o tom, jako by to bylo něco zvláštníh, vždyt je to přece doporučováno jako doplnkový cvik. V minulém mém postu jsem řek, že je doplnkový proto, že je biceps malá partie, ne proto, že by byl ten cvik snad nějak méně učinný. A ty mi pak napíšeš:
.A věř mi že od té doby co jsem si vzal do ruky pořádné jednoručky,tak to začalo být ono.
Copak já popíral, že zdvih jednoruček, at už kladivovým uchopem, nebo všelijak jinak, není cvik dobrý na biceps ?


...
Luuker

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2012 14:51


Myslím,že už plácáme.Ano prostě jsem to jel místo tlakú,na které se tak klade dúraz.
Luuker

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2012 14:53


Taky zálezí,jak máš stavěnej kloub v loktu,pak je proto účinnější u jednoho tohle u tamtoho něco jiné.
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2012 19:38


omg... necháme to radši bejt :D


...
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist