Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Maltodextrin a jin sacharidy
Autor Zprva
klimic98

len
# Zaslno: 28 Be 2015 16:18 - Zmnil/a: klimic98


Zdravm, chyb mi v jdelnku pr sacharid, take jsem pemlel nad njakm gainerem, ovem je mi 17 let a nepracuju, take si nic moc drahho nemu dovolit. Proto jsem pemlel nad Maltodextrinem (konkrtn URL), kter je dost levn, ale nevm, jestli je taky kvalitn (chtl bych ho brt kad den, tak taky jestli nen nm kodliv). Ppadn bych byl rd, kdybyste mi doporuili jin levn a co nejlep zdroj sacharid.. dky
Fitnesak94

len
# Zaslno: 28 Be 2015 18:17


maltrodextrin je dobry po treninku s glukozou napr. urcite bych snim nenahrazoval normalni jidla. Co ovesny vlocky ? jsou levny a maji dost sachru.
klimic98

len
# Zaslno: 28 Be 2015 19:34


jasn, s vysokm obsahem sacharid jim denn ovesn vloky, 2x ri, ovoce, mln vrobky, peivo.. ale pod jich nemm dost
normln jdlo tm urit nechci nahradit..
pro s glukozou?
maacher

len
# Zaslno: 29 Be 2015 12:25


kolik sacharidu potrebujes?Kolikrat denne jis?
klimic98

len
# Zaslno: 29 Be 2015 15:17


jm asi 7x denn a mm 440g sacharid na den, ale to nen pece podstatn.. poteboval bych jet tak 50-60
maacher

len
# Zaslno: 29 Be 2015 16:03


1)jist 7x denne je naprosty nesmysl, 440 gr . Sacharidu neni problem snist ve 4 jidlech, 50 gr. Sacharidu jsou dve sklenicky dzusu, kvuli toho nepotrebujes maltodextrin.Kolik vazis?
klimic98

len
# Zaslno: 29 Be 2015 17:34


pro je nesmysl jst 7x denn?
jene v dusu jsou rychl sacharidy, plno cukru..
vm 75kg
maacher

len
# Zaslno: 29 Be 2015 17:53


a v gaineru je co?pokud chces pribrat tak je pro tebe dulezite dostat do sebe ziviny v nejake rozumne zdrave forme, coz dzus splnuje.Nejaky glikemicky index a podobne blaboly nema cenu resit, pokud nejsi diabetik Jinak ted prijmas 6 gr. Sacharidu na kilo vahy coz by melo stacit, problem mozna bude v tucich nebo v treninku.Napis co si vcera snedl a jakou mas tydenni skladbu treninku, pocet silovych treninku, aerobnich treninku a konkretni rozpis siloveho treninku. Takhle to je vareni z vody.Jasna je jedna vec, na 75 kilo gainer nepotrebujes a nemusis jist 7 jidel denne, akorat prikladas pod kotel.
maacher

len
# Zaslno: 29 Be 2015 17:56


tim ze tak casto jis, tak pravdepodobne to jidlo dobre nestravis, akorat si zanasis streva a tim ze tak casto jis, tak spalujes vic energie, kterou telo potrebuje na zpracovani potravy
klimic98

len
# Zaslno: 29 Be 2015 19:47


a co mm teda dlat,abych pibral a nezanel si steva?

nebudu tady podrobn vypisovat svj trenink, ale jen tak orientan:
PO a T - prsa, ramena, triceps
T a P - zda, biceps
ST a SO - nohy, bicho
NE - vtinou rest day
(vechno jezdim dost silov, trenink trv 1-2h)
+bhn, tak 2x-3x tdn cca 7km
klimic98

len
# Zaslno: 29 Be 2015 19:48 - Zmnil/a: klimic98


te bych prv chtl njak jdlo nahradit suplementama, kvli tomu, abych svoje tlo tolik nezatoval trvenm.. rd bych nahradil jeden tvaroh micelrnm kaseinem a teba tuka proteinem..
maacher

len
# Zaslno: 29 Be 2015 20:06


Tak hlavni problem nebude v jidelnicku. Jakchces pribirat, kdyz trenujes jako profesionalni kulturista na steroidech.6+1 muze trenovat jen opravdu vyspely cvicenec, urcite ne kluk, ktery nemuze pribrat a ty k tomu jeste pridavas davky behu. Najdi si nejaky objemovy trenink na 3 az 4 x v tydnu, nejlepe vrsek spodek, doporucuju vyhledat na youtube kanalu Alberta Nunese. Jinak postrehy k jidelnicku. Zbytecne hodne bilkovin,pro rust svalu urcite neni tolik treba, nevidim zadnou zelenina, a 500 gr tvarohu je uplne zbytecne.
maacher

len
# Zaslno: 29 Be 2015 20:09


Snidane ma byt nejvetsi jidlo, ty ho mas nejmensi.Vyhod vejce, zaradn nejake cerealie jako vlocky, ruzne kase, pridej orechy, susene ovoce . Doporucuju knihu od Nancy Clark sportovni vyziva.
maacher

len
# Zaslno: 29 Be 2015 20:30


http://www.3dmusclejourney.com/jeff-alberts-blog/2 011-contest-prep-week-15-half-of-16. Pro inspiraci jak trenuji uspesni naturalni sportovci
klimic98

len
# Zaslno: 29 Be 2015 22:57


pibrm docela dobe, konkrtn cca 17kg za 1,5 roku, ale posledn dobou se to trochu zpomalilo :D zaal jsem bhat, protoe jsem pibral trochu tuku na bie, sice jen mlo, ale vad mi to
absolutn se neztotouju s nzorem, e sta cviit 3x-4x tdn, zkouel jsem to a pro m absolutn nevyhovujc, vsledky byly hor
zeleninu jm, ale nepravideln, stejn jako ovoce (krom bann a jablek) take jsem ho tam nepipisoval :D
v sndani mm zaazen vloky.. a vc jdla na sndani nezvldm, vbec nemm rno hlad a i tohle do sebe soukm dost ztuha

ale jinak dky za vechno
Starosta

Administrtor
# Zaslno: 30 Be 2015 11:19


Sks do stravy prida tento gainer
http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer-p remium-svacinovy-gainer/
klimic98

len
# Zaslno: 30 Be 2015 17:28


a co tohle? jak je mon, e je to tak levn? URL
maacher

len
# Zaslno: 30 Be 2015 20:32


protoze to je odpadni latka plna nestravitelne laktozy, vhodne tak leda na oblicejovou maskua)nepotrebujes zadne suplementy , b) pokud opravdu ten suplement potrebujes, kup si kvalitni whey protein nejlepe hydro, a ten davej po treninku treba s maltodextrinem nebo ovocem, nekdo bude namitat, ze ovoce ma hodne vlakniny, ale ja tento nazor nesdilim, jelikoz 3 gr vlakniny v bananu neni nic.
klimic98

len
# Zaslno: 31 Be 2015 17:48


a) bojm se, abych si velkm mnostvm jdla nezanel tlo (steva a jtra) a abych se nevyerpval neustlm trvenm..
b) jaktoe je to nestraviteln? vdy je to taky ze syrovtky, stejn jako tebou doporuen whey protein
maacher

len
# Zaslno: 31 Be 2015 19:08


pokud budes dodrzovat patricne rozestupyvmezi jidly, nebudes jist smazene jidla a ruzne tezce stravitelne jidla, budes jist dostatek ovoce a zeleniny , tak se nemusis bat.Mleko se zklada z kaseinu a syrovatky.Syrovatka se slozitymi procesy filtruje, az vznikne whey proten, bilkovina temer bez mlecneho cukru..Pokud se podivas na tebou zmineny produkt, tak ten obsahuje z vetsi casti prave mlecny cukr, ktery casto dela lidem zazivaci potize.To uz pij radeji mleko, to je komplexni potravina, ktera ti doda potrebne ziviny za par kacek.
klimic98

len
# Zaslno: 31 Be 2015 23:00


aha, tak dk
Fitnesak94

len
# Zaslno: 1 Dub 2015 19:52


kdyz je tady tema o tech cukrech zajima me jedna vec , po treninku davam cukry + protein. A kdybych dal ve volny den kardio ( nechci shazovat tuk , jen fyzicku a zpevnenit bricho ) Muzu dat normalne cukry+protein do pul hod po tom kardiu? Jakej to bude mit vliv na to telo kdyz po tom kardiu tam hodim ty cukry a protein ? dik
maacher

len
# Zaslno: 1 Dub 2015 20:06


Ja se domnivam, mam to po 13 letech na sobe vyzkousene, ze nejaky napoj po treninku nehraje absolutne zadnou roli.Dulezite je celkovy prijem za den. Takze jestli si das 30 minut beh , nebo hodinu fotbal, tak si dej potom normalni jidlo, ktere mas mit (obed , svacina,).Pokud si chces dat protein ci gainer, tak si ho dej, musis na to pohlizet jako na ziviny.Jedina vyhoda je lehka stravitelnost. Po narocne fyzicke aktivite je odkrvena travici soustava a proto je vhodna tekuta strava,ale je to jen zlomek ze slozite skladacky.Nekdo si pochvaluje lepsi regeneraci.Jak sem jiz psal vyse , nikdy jsem nepocitil rozdil, kdyzsemsi treba dal gainer nebo jogurt a toast s dzemem.
vlaydimir

len
# Zaslno: 20 j 2021 20:30


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 20 j 2021 20:31


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 20 j 2021 20:32


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
tuchkas?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 5 Pro 2021 01:27


Famo181.6CHAPRefrRuyaHawaXVIIUomo
RobeAlanGeorErnsTescPoweGorgTesc
ChanXIIIAtlaXVIISebaJameEutrMonc
RobeUnfoXVIIQuenPatrXIIIGreaDizz
ArthLetoPureAlleRebeErleDailXVII
JuleAlfrCurvSommNiveFeelSweeDavi
OmsaXVIIPrelNintDollVIIIELEGELEG
SelaDaviGammGrinGreyPaliPeteXVII
SortElecVoguCotoSisiPhilSieLSela
NikiPaliKoffSelaThreNikiPaliZone
MiyoSelaDickdeutPennZoneXVIIRobe
Supesign
vlaydimir

len
# Zaslno: 5 Pro 2021 01:28


ZoneHoehZoneZoneZoneZoneZoneZone
ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone
ZoneReakZoneZoneZoneZoneZoneZone
ZoneZoneOZONForeVideStudKronElec
GerbWippUltiMichFUZJNeriLoveEdwa
DuraSQuiSTARSUZUARAGPENNAnatfusi
ValiPastBonuDornSmobBreaJohnwwwp
mpegmailBerlValeClorCoctChoiClas
RobeYourWoodRollXVIIAlwaHawkJewe
TakeHerbBernAmphSiegEmilHeinSand
XVIIThelHyunOlgaBonuJerrBonuTarc
Thatatri
vlaydimir

len
# Zaslno: 5 Pro 2021 01:29


WithfirsTennMaryJungJackXVIIDani
RobeEnjoerstDrivPianFlotHautRobe
ConcRobeplanAgatRichWordLynnVivi
PartVideVideVideMotoDiamFeatCaro
ProtLoveThisGyorBryaMacHHelpHerz
tuchkasChriTeas
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 2
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist