Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / NaMaximum :)
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 21 Úno 2015 10:01


Sme natočili dalšie video možno sa to niekomu hodí

https://www.youtube.com/watch?v=WsjaBQYxyTg
Koumak

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2015 21:39


Zdravim
Da se koupit samotny L-Isoleucin?
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 22 Úno 2015 22:35


Nie nemáme ho v ponuke nebolo by problém, ale bojím sa, že by sa nepredával na trhu sme už vyše roka ale ty si prvý čo sa pýtaš
Koumak

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2015 23:10


Chtěl jsem ho zvlašť zkusit doplňovat pro lepši využiti přijatych aminokyselin ve stravě.Koukal jsem a mam větši přijem L-Leucin, L-Valin a ten L-Isoleucin tam moc neni spiš občas když sou ořechy.Tak stoho jsem usoudil že pokuď přijmu ve stravě jenom L-Leucin, L-Valin bez L-Isoleucin,tak ty aminokyseliny nebudou využite pokuď se nemylim?Což mi přide na škodu.
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 13 Bře 2015 12:06


chci se zeptat po treninku malta , dextrozu + protein je ok teda,_? nebo mam dat jen tu maltu a dextrozu a protein treba za hodku?
jabaduba

Člen
# Zasláno: 14 Bře 2015 18:13


(dle posledních studií silového cvičení) je jedno jestli si dáš sachry hned po cvičení - nemá to vliv na růst svalů.. s klidem si můžeš dát třeba jen protein (ten vhodný naopak je velmi) a pak tuhou stravu se sachry s klidem tak aby ti to vycházelo do nějakého počtu na den..

ale s klidem je tam dát můžeš na škodu to není, taky si raději po cvičení dám něco sladšího.. osobně bych (pokud taky piješ tekutou po cvičení) smíchal klidně vše do jednoho a vypil to s pauzou mezi sebou abys to stihl strávit..

po cvičení 20 min půlku a za 35 min druhou a za dalších tuhou
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 14 Bře 2015 21:43


Po tréningu je dobré dať sacharidy s trochou bielkovín
Ak dáš gainer tak tam bielkoviny sú no ak máš len maltu a glukozu pridaj aj proteín do toho a potom ked to vstrebeš daj tuhé jedlo
Jasné, že ak chudneš dáš len proteín bez sacharidov
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2015 19:09


Chci se zeptat jaky ma vliv Arginin na krevni tlak?
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 16 Bře 2015 20:50


Kto má vysoký krvní tlak tak arginín je veľmi vhodný ale je toho viacej:

Podporuje zdravý prietok krvi
Podporuje zdravú hodnotu krvného tlaku
Podporuje fungovanie celého kardiovaskulárneho systému
Podporuje zdravú hladinu cholesterolu v krvi
Podporuje mozgové a kognitívne funkcie
Poskytuje antioxidanty
Podporuje imunitné funkcie
Podporuje rast svalov, kostí a tkaniva
Podporuje mužské sexuálne funkcie
Podporuje dobrý metabolizmus tukov a glukózy
Podporuje zdravé hormonálne funkcie.
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2015 21:24


ok diky moc. A kdy ho uzivat? to stejny kdy spravne uzivat bcaa a glutamin?Vsude pisou neco jinyho a mam v tom zmatek uz :-/. Bral bych to: arginin pred treninkem, bcaa vypit u konce a glutamin si hodit do shakeru s proteinem a sachrama? V budoucnu bych uzival jen glutamin a arginin
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 17 Bře 2015 11:43


Dal by som ho ráno, pred tréningom a ak necvičíš celkom večer tak by som večer dal tretiu dávku
Ak by si ho chcel užívať dlhodobo tak by som dával 6 g denne viac nie
Na určitý čas sa dá dávka zvýšiť o veľa viac ale z dlhodobého hľadiska by som neodporúčal vyšie dávky
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2015 12:30 - Změnil/a: Fitnesak94


takze ten arginin uzivat i v netrenikove dny. A ten glutamin budu davat jen do shakeru po treninku , takhle by to slo ? jinak diky moc, urcite ho pristi mesic od vas objednam, lecim si vyssi tlak ,takze je super ,ze nejen pomuze s regeneraci ale i s tlakem
Jakubbb

Člen
# Zasláno: 20 Bře 2015 11:58


Ahoj,

uvedených 10% hydrolyzovaného hověžího proteinu http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/total-p rotein-86/ je 10% hydrolyzátu kolagenu?

Dál se chci zeptat, jestli hrozí nějaké předávkování instant oats/ klasickými ovesnými vločkami. Tedy jestli třeba 400 gramů z celkového denního příjmu sacharidů může být pouze z vloček.

Děkuji.
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 20 Bře 2015 18:33


V Total proteíne je 10 % hovädzieho proteínu konkrétne tento:
http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/beef-go ld/

K vločkám určite by som nešiel dlhodobo len vločky ako samotný a jediný zdroj sacharidov treba to striedať trochu
Vermot

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2015 23:22


proc "jen 6g argininu a ne vice???a je mozne kombinovat tech 6g napr s dalsimi 3g citrulinu??diky
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 22 Bře 2015 22:20


Arginín je super no z dlhodobého hladiska pri väčších dávkach robí zase zle na žalúdok preto som odporučil nižšie dávky a aj som ich trochu podsekol
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2015 19:35


Furt mi vrta hlavou jestli opravdu ten glutamin po treninku a ne pred? Muzes mi to starosto vysvetlit jak to funguje v tele ? Diky
Jakubbb

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2015 21:42


Total protein - po čem je tak charakteristická chuť proteinu? Po vaječných bílcích nebo po hovězím proteinu?
A ještě se chci zeptat, zda "hovězím hydrolyzátem" se myslí hydrolyzovaný kolagen, anebo hovězí maso..?
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 5 Dub 2015 09:06


Tak je to viaczložkový proteín čiže je samozrejmé, že musíš cítiť chuť zložiek ktoré sú v proteíne použité
Zloženie: srvátkový proteínový koncentrát 35%, micelárny kazeín MPC86 30%, sušené vaječné bielka 20%, hydrolyzovaný hovädzí protein 10%, l-glutamín 5%, enzým bromelaín, enzým papaín
Hydrolizovaný hovädzí proteín- výrobca garantuje, že je to vyrobéné čisto z hovädzieho. Viac sa k tomu nevyjadruje.
Ak sa pýtaš či je nejaký hovädzí proteín vyrobený s čistého mäsa tak Ta musím sklamať čisto z mäsa sa proteín nevyrába a teda sa nedá ani kúpiť.
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 5 Dub 2015 09:08


Glutamín je vhodný na imunitu a regeneráciu a pred tréningom nedodá svalom žiadnu energiu či nezvýši výkon k tomu sa dlho vstrebáva a preto je lepší po tréningu
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2015 17:47


chci se zeptat na ten maltrodextrin z jakých sacharidů je udělaný ? Mam na mysli jestli jsou komplexní jako z rýže např. a jestli mohu použit maltrodextrin abych doplnil denní dávku sachrů když nebude jídlo.
maacher

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2015 13:45


maltodextrin je hydrolyzou nastepeny skrob, z brambor, kukurice atd. Je slozeny s deseti az dvacet jednotek glukozy, nema zadne bilkoviny, tuky,vitaminy,mineraly a vlakninu.Pozitivni je, ze jsou dobre stravitelne.Oproti tomu ryze ma jak sacharidy, ktere maji stovky jednotek glukozy, dale bilkoviny,tuky atd. Kdyz si to porovnas, tak vidis, ze se nejedna o plnohodnotnou nahradu.Maltodextrin bych nechal po treninku, kdyz uz ho chces mermonoci uzivat.Normalne bych radeji bral sacharidy jinde, neni prece probkem snist kousek chleba, torttilu, misku cerealii atd.
Koumak

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2015 18:10


Zdravim
Chtěl jsem se zeptat ktery kolagen s maximum byste mi doporučili?Chtěl bych to pro vyživu kloubu,šlach a vazu.
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2015 17:18


chci se zeptat na ovesny vlocky mam je otevrene od 06.11.2014 a ostrihl jsem ten listek do kdy jsou, myslite , ze budou jeste oka ?
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 23 Dub 2015 17:21


na klby a šlachy je najlepšie toto:
http://www.namaximum.cz/kategorie/kloubni-vyziva/j oint-flex-gold-kloubni-vyziva/
alebo
http://www.namaximum.cz/kategorie/kloubni-vyziva/j oint-flex-element-kloubni-vyziva/
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 23 Dub 2015 17:32


Ak boli dobre zatvorené tak im nič nebude no bolo by dobre ich spotrebovať
K otázke na vločky odpovedám
kuceraz

Člen
# Zasláno: 24 Kvě 2015 15:14 - Změnil/a: kuceraz


Dá se dosáhnout nějaké slušnější využitelnosti namícháním těchto dvou proteinů?

http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/wheat-p rotein-concentrate-psenicny-protein/

http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/sotein- sojovy-proteinovy-izolat-90/

Případně třeba ještě přidáním toho hrachového?
Jsou bez příchuti, to už si případně dořeším, ta cena je ovšem zajímavá
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 25 Kvě 2015 12:52


Tak nikdy to nebude ako ked by tam boli aj živočíšne bielkoviny no určite lepšie ako samotný napríklad pšeničný proteín
Hrachový či konopný spolu zo sojovým a trochu pšeničného je ok len chuť je dosť mizerná
kuceraz

Člen
# Zasláno: 25 Kvě 2015 20:58


To je mi jasné, to bych si asi koupil dochucovadla, případně to nějak udělal
O jaké využitelnosti se odhadem bavíme? 50%? 60%?
Spooky

Člen
# Zasláno: 26 Kvě 2015 10:02


O využiteľnosti v konkretných % sa nedá baviť ,tam je množstvo faktorov, prvorade koľko z bežnej stravy si nazbieraš deficitných amk . Ak máš pestrú stravu a máš napr aspoň 4 zdroje bielkovín v decentom množstve tak je to OK
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist