Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Jak správně rozdělit více suplementů?
Autor Zpráva
Fido

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2013 11:05


Zdravím,
prosím o radu jak správně dávkovat suplementy. Nějak si nevím rady s tím jak to rozdělit. Na etiketách výrobků a na internetu jsem se dočetl různé věci kdy co užívat. Pokusil jsem se je rozprostřít dle toho co jsem se dočetl (na etiketách a tady na foru) ale nevím zda je to správně a zda úžívat vše zároveň.
Pokud je nějaký výrobek nevhodný nebo by bylo dobré koupit něco jiného nechám si poradit.

Moje váha 78 kg
Podle výpočtu bych měl brát denně tyto hodnoty bílkovin, sacharidů a tuků pro přibrání B 220 g, S 390 g, T 40 g.
Obsah stravy si upravím.

Díky moc za odpovědi.


Alanin 4x denně 1,5g

Treninkový den
ráno před jídlem - BCAA 2,5g (1,25g leucin, 0,63g isoleucin, 0,63 g valin) a arginin 2g
7:00 snidaně - multivitamin, omega 3
po snídani - gainer 100g(20g B, 68g S, 7g T), kreatin 5g (po prvním týdnu 1g)
9:00 svačina
11:30 oběd
15:00 - svačina + protein 30g (24g B)
17:30 - večeře
před treninkem 60min - arginin 3g
před treninkem 30min - kreatin 5g (po prvním týdnu 1g) s maltodextrin 60g
19:00 trenink
po treninku - kreatin 5g (po prvním týdnu 1g) s gainerem 100g(20g B, 68g S, 7g T)
po treninku 30min - BCAA 2,5g (1,25g leucin, 0,63g isoleucin, 0,63 g valin)
22:30 - večeře 2
před spaním (24:00) - kasein (40g B)


NEtreninkový den
ráno před jídlem - BCAA 2,5g (1,25g leucin, 0,63g isoleucin, 0,63 g valin)
7:00 snidaně
po snídani - multivitamin, omega 3, gainer 100g(20g B, 68g S, 7g T), kreatin 5g (po prvním týdnu 1g)
9:00 svačina
11:30 oběd
15:00 - svačina + protein 30g (24g B)
18:00 - večeře - kreatin 5g (po prvním týdnu 1g) s gainerem 100g(20g B, 68g S, 7g T), BCAA 2,5g (1,25g leucin, 0,63g isoleucin, 0,63 g valin)
21:30 - večeře 2
před spaním (24:00) - kasein (40g B)
tadeafc

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2013 12:41 - Změnil/a: tadeafc


Jen co ti poradím,tak rozhodně sniž bílkoviny protože 220 je vstkutku dost ;) k 1,6 je myslím dostačujicí na růst svalové hmoty.

A pokud se toho chceš držet,tak aby sis založil kuřecí farmu

Každopádně předpokládám,že patříš mezi pokročili a víš co ti vyhovuje
Legi

Moderátor
# Zasláno: 2 Srp 2013 16:30


Jak dlouho trénuješ a kolik máš let?


42let @ 195cm @ 125kg
Fido

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2013 18:15


Cvičím 3 roky pravidelně, předtím s delšími pauzami (i rok) od 17.
Je mi 30 let.
Fido

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2013 18:20


To cvičení před 3 roky se dá brát jako flákačka.

Vážněji to beru 3 roky s jídlem 2.

Díky.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 2 Srp 2013 20:14


Tade má pravdu, 220g bílkovin je vražda. Jestli jedeš naturálně, uber, ale snaž se aby byly co nejvyužitelnější.

Ráno- tělo se vzbudí a křičí po rychlých živinách, nejrychleji funguje gainer s BCAA, čili gainer ještě před snídaní. Arginin ber jen před tréninkem, je to katabolická aminokyselina.

Kreatin těsně před tréninkem neber, zahušťuje krev a působí negativně na psychiku. Taky ta malta Ti v ničem nepomůže, spaluje se glykogen, který se uložil za posledních 48 hodin, nikoli sachry přijaté těsně před. Lepší je si dát hodinu před protein.

Doporučím Ti ještě přidat lecitin a používat výhradně vícesložkový protein a to i na noc.

Toto je sice článek pro začátečníky, ale zopáčko neškodí.

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=7382


42let @ 195cm @ 125kg
Fido

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2013 10:36


Děkuju za odpověď.
Hodnoty jsem počítal dle nějaké článku a asi žádná sláva.
Našel jsem jiný a postupoval dne něj. Cvičím naturálně.

Přepočítal jsem je (78kg, 30 let)
B 156g, S 468g, T 83g

Je to již lepší? BTW doporučujete mít raději dietní stravu a větší množství tuků přijmout v podobě lecitinu a omega 3,6?

Dále máte nějakou radu nebo odkaz na článek jak rozdělit B T S do jednotlivých jídel během dne.

Jídla se pokusím zredukovat na 5 a zpomalit tak metabolismus. Je pravda, že poslední dobou mám pocit že čím víc jím (i přejídám) tím míň. naberu.


Děkuju.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 5 Srp 2013 15:09


Je to již lepší?

Je.

BTW doporučujete mít raději dietní stravu a větší množství tuků přijmout v podobě lecitinu a omega 3,6?

Ano i ne. Záleží co je to za potraviny. Omega 3-6 a lecitin je spíš na doplnění, protože né každý má denně rybu, salát s olejem, tresčí játra atd.
Čili nějakou základní dávku dáváš denně, pokud je ve stravě méně tuků, přidáváš v suplementaci tak, abys měl přibližně splněno.

Dále máte nějakou radu nebo odkaz na článek jak rozdělit B T S do jednotlivých jídel během dne.

Nejvíce bílkovin se snaž nacpat do snídaně, oběda a večeře, jinak je to jedno.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist