Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Tribulus špatné usínání
Autor Zpráva
davyzek

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2013 23:57


Zdravím, chci se zeptat, začal jsem užívat bulharský tribulus od extrifitu. Ihned po první dávce večer nemohu absolutně usnout jako bych měl nějak narušený spánek a ne a ne prostě vypnout mozek a to si dám třeba pouze jednu tabletku. Chtěl jsem tribulus vyzkoušet jelikož trpím nízkým testosteronem. Chtěl bych ho dále užívat, ale stalo se mi, že jsem po tom 2-3 dny nemohl normálně usnout, tak sem připravek vysadil a poté zase normálně mohu spát. Snažil jsem se na internetu najít nějaké příčiny ale nikde nic nepisou ba naopak se docela dost pise ze prave po uzivani tribulusu se ma zlepsit spanek... tak to teda nechapu, tak bych se rad poradil jak je t omozny. Děkuji za odpoved.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 18 Kvě 2013 06:53


Tribulus nemá žádné známé vedlejší účinky. Otázka je jestli máš tablety, nebo kapky. Kapky obsahují 80% líh, takže to by to vysvětlovalo. Dost jsme tady o zvyšování testosteronu diskutovali. Účinek tribulusu je dosti omezený. V základu je potřeba dodržovat následující postupy.

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=9&topic=7014&page=1


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist