Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / creatin
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 18:31


Potřeboval bych poradit ohledně kreatinu, je ho vhodne brát v 17 letech ?[v srpnu 18] nezastaví to vývoj nebo něco takoveho ? Chcu nabrat hmotu a zvyšit sílu při treninku a nic jineho krome kreatinu gaineru a proteinu neznám
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 18:46


Kreatin má největší účinek když se bere poprvé. Další fáze užívání kreatinu nejsou tak účinné jako právě ta první.
Takže si to dobře rozmysli, jestli máš zapotřebí brát kreatin už teď. Většinou je výhodné ho brát až při stagnaci. A myslím, že v 17 letech pořád v pohodě rosteš.

Jinak žádný vývoj to nezastaví a pokud se bere správně a pije se dost vody, tak to nemá takřka zádné negativní účinky.
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:08


Kdybych si ten kreatin chtěl koupit jakej bys me doporučil ?
a jakej máš názor na tenhle
http://www.efitness.cz/sportovni-vyziva-kreatin-cr eatin-creatine-ethyl-ester-750mg/111992p/
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:12


Ethyl ester není zrovna nejlepší. Nejlepší forma kreatinu je monohydrát.

třeba tady:

http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Creatine -monohydrate&id=105
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:14


vypadá dobře a jak je to s tím zadržováním vody ve svalech ?
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:22


Kreatin na sebe váže vodu. Takže při nasycení svalu kreatinem na sebe naváže vodu. Takže pomocí kreatinu nabereš několik kilo, ale nebude to úplně všechno jen svalová hmota, ale nějaká část z toho bude tvořit právě ta voda.
Při vysazení kreatinu se voda, která tam byla navázána na kreatin zase zmizí.
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:26


jo už to chápu dík moc za pomoc
koupím si ten mnohohydrat nevidím duvod proč to oddalovat
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:28


Tak doporučuju si pořádně pročíst forum, co se týká dávkování a celkově stravy. Pít dostatek vody je taky dost důležité.

Pak ještě zvaž, jestli to je opravdu nutné.
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:48


jo přečtu a to nečemu vadí kdybych to ted začal brat ?
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 19:56


Připravíš se o ten největší efekt kreatinu v době, kdy ho nepotřebuješ. Takže nebude mít takové uplatnění jako třeba při stagnaci.
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:00


ja to myslel tak že bych ho bral ted a pak bych ho vysadil a začal bych ho brát až při stagnaci jestli chápeš jak to myslím
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:08


Jasně chápu, ale snažil jsem se ti vysvětlit, že pak už ten efekt kreatinu není takový jako při první kůře. Prostě první fáze užívání kreatinu má největší efekt a největší účinky.
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:09


jo taky to chápu no ještě to promyslím
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:10


a ještě otázka k tomu kreatinu bych si měl pořídit glukozu ?
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:22


Ne, můžeš rozmíchat v horkém mléku. Mezi jídly nalačno. Glukóza je ke kreatinu nevhodná, stejně jako jiné cukry.
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:27


hmmm každej říká něco jinýho :D
b3a7

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:33


http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Napoj e-znehodnocujici-kreatin&to=178

Nápoje znehodnocující kreatin
Datum: 18-01-2010
Autor: Petr Novák

Klasické doporučení zní rozmíchávat kreatin s džusem nebo glukózou či jinými lehce stravitelnými sacharidy. Na první pohled vhodné doporučení je však přinejmenším sporné, pokud se rovnou neoznačí jako velmi nevhodné.
Toto původní doporučení vychází z toho, že kreatin k plnému využití potřebuje dostatek sacharidů. Přesněji řečeno se přeměňuje v organismu na CP, neboli kreatinfosfát, který je v organismu zdrojem makroergních fosfátů ATP, ADP, AMP (adenosintrifosfát, adenosindifosfát nebo adenosinmonofosfát). Významným zdrojem energie následujícím po zapojení makroergních fosfátů jsou sacharidy, a proto se zdá správné sacharidový nápoj kombinovat s kreatinem.
Vypadá to logicky a v čem je tedy problém?
Biochemie a fyziologie nejsou kupecké počty, jak to mnohdy v doporučeních distributorů vypadá. Problém je v žaludku a sacharidech. Žaludek produkuje kyselinu chlorovodíkovou, která je nutná k trávení například kolagenu v mase. Kyselina chlorovodíková dokáže zničit kreatin (kyselou hydrolýzou) a přeměnit jej na kreatinin, což je odpadní látka vznikající rozpadem kreatinu, které se organismus co nejrychleji zbavuje močí. Kreatinin se totiž dále může v organismu přeměňovat až na amoniak, který velmi nepříznivě působí na mozek a může se podílet na vzniku psychických depresí, častých při konzumaci kreatinu, což rozhodně nepřispívá k nárůstu výkonnosti.
Potíže způsobují i sacharidy. Žaludeční sliznice u mnoha osob reaguje zvýšeným podrážděním a zvýšenou tvorbou kyseliny chlorovodíkové, pokud se do žaludku dostanou sacharidy, zejména jednoduché, a ještě horší je to nalačno. Jednoduché sacharidy jsou nejčastějším původcem překyselení žaludku, které je způsobeno potravinami. Pokud konzumujete kreatin současně se sacharidovým nápojem, riskujete zvýšenou tvorbu kyseliny chlorovodíkové, která kreatin znehodnotí. Kromě toho, pro využití kreatinfosfátu sacharidy nemusejí být přijímány současně s kreatinem, tam jde spíše o celkovou bilanci příjmu sacharidů během dne, aby byla dostatečná.
Produkce kyseliny chlorovodíkové v žaludku je individuální. U někoho je slabší, takovíto jedinci potom špatně tráví maso. Někdo ji má naopak velmi silnou, což se u něho projevuje překyselením žaludku, neboli „pálením žáhy“. Právě tato skupina sportovců potom označuje kreatin za méně účinný.
Firmy vyrábějící kreatin se snaží tento problém odstranit tím, že vyrábějí různé alkalizované kreatiny a kreatiny jinak vázané, aby byly chráněné před tímto poškozením. Ovšem cena těchto kreatinů je přibližně dvojnásobná i vyšší a obsah kreatinu v nich je menší, někdy jen poloviční, než v čistém kreatin-monohydrátu.

Jak tedy přijímat kreatin, aby se co nejlépe využil?

1/ Nejvhodnější je zapíjet kreatin mlékem. Mléko má silnou neutralizační schopnost na žaludeční kyselinu.

2/ Také je vhodné kreatin rozmíchat v horkém mléce a vypít.

3/ Nepijte s kreatinem jednorázově více než 0,25 l tekutiny a snažte se přijímat ji nalačno. Potom rychle opustí žaludek. Větší množství se zdrží v žaludku již déle a je větší riziko poškození kreatinu.

4/ Kreatin přijímejte pokud možno v první polovině dne, když je produkce kyseliny slabší.

5/ Kreatin nepřijímejte v době typické pro hlavní jídla (snídaně, oběd, večeře), když je reflexně zvýšená tvorba kyseliny chlorovodíkové, ale v době mimo ně.

6/ Kreatin nezapíjejte nápoji, které dráždí žaludek ke zvýšené produkci kyseliny, jako jsou sacharidy nebo káva (zejména klasická turecká nebo řecká, nefiltrovaná, „bahno“).

7/ Ve dnech příjmu kratinu ale celkově dbejte na vyšší příjem tekutin, aby ledviny stačily odstraňovat kreatinin, který se opotřeboval ve svalech.
robko

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 20:41


super dík moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 21:14


Takhle: nekomu glukoza nedela problemy, ale musis brat kreatinu vic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
robko

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:21


fdf
robko

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:22 - Změnil/a: robko


ještě bych měl dotaz
Vybral jsem si tento kreatin je ok ?
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1501
a ještě dotaz je lepší kreatin v kapslich nebo jako prášek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:54


Kapsle jsou predrazeny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
robko

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 22:26


ok a ta značka kreatinu co jsem si vybral je dobrá ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 22:57


Muze byt. Otazka, za jak dlouho spotrebujes kilo kreatinu. To je tak na pul tri ctvrte roku minimalne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
robko

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 23:10


Tak samozřejmě si nebudu kupovat kilo ja se jen chtěl zeptat na tu značku
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 00:33


No tak tam se jednoznacne prodava 1 kilo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
robko

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 15:08


http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=
tak jsem to znova promyslel a vemu si tento
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 16:02


Bud ses splet, nebo sis vybral to samy schvalne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
robko

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 18:20


Sorry to blbě skopírovalo toto mam na mysli
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2060
lukas191

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2011 20:58


Zdravim, doufám že ten creatin http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1871 bude dobrej protože ho mám objednanej. Jak dlouho se muže kreatin brát ?
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist