Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Suplementace - vitamíny a jiné
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
stevegood

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 22:43


Díky za názor. Chcu ještě aby se tetsuo podíval na složení. Zajímá mě i jeho názor

tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 17:56


Klasicky málo lysinu, histidinu a argininu, hodně BCAA, glutaminu a fenylalaninu.
Trávicí enzymy - půjde to snadno z žaludku.

Řekněme - lepší standard.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
stevegood

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 18:50


tetsuo
Já fakt už nevim. Divej takhle. Já bych potřeboval protein kterej má opravdu kvalitní složení. Mě je jedno jestli tam sou náký látky navíc který podporujou víc růst atd. Jde mi o to, abych do sebe ty bílkoviny dostal aby se to dobře strávilo a bylo to opravdu kvalitní jelikož sem teď měl problémy s žaludkem nemoh sem posilovat a nic.. Hrozně děkuju za nákej fajn tip. Opravdu kvalitní ale jednoduchý. Chci to brat po tréninku s glukopurem nebo na snídani si udělat s vločkama a ovocem
maacher

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 22:25


Nejlepsi protein po treninku je hydrolyzovany syrovatkovy protein, tam neni co resit. Doporucuju hydro od smarlabs, extrifitu ci fitness authority.
stevegood

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2013 13:57


Koukám tady na tenhle. Co myslíš? Jde mi jen o to abych neměl žádné zdravotní problémy.

http://www.fitness13.cz/p1179-fitness-authority-di amond-hydrolysed-whey-protein-2-27-kg.php

Co ty aminokyseliny tam je to všechno v pohodě? Co ten glutamin tam nevadí to nijak?
maacher

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2013 22:06


Sám ho užívám a je v pohodě. Co se týče počítání aminokyselin a podobným věcem, nějak bych se tím nezabýval. Oni někteří moc nad tím cvičením odborně přemýšlí a ve finále výsledky nikde. Ono záleží na pravidelnosti, kdy tělu den po dni dáváš co potřebuje a ne na 30 g. proteinu.
stevegood

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2013 22:36


Ok díky Já teď byl dlouho nemocnej a jde mi o to aby to nemělo nějaký negativní stránky a nebo náky problémy až za delší dobu například.. A můžu se tě ještě zeptat konkrétně na tvoje dávkování?
maacher

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2013 22:50


Dávám odměrku po probuzení a 50 gr. po tréninku společně s maltodextrinem.
stevegood

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2013 22:52


A nemůže to mít fakt nějakej negativní vliv na játra, ledviny, žaludek nebo tak? Já vím že sem dost opatrnej ale chci mít jistotu
maacher

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2013 23:00


Když nebudeš nějak významně překračovat dávku 2 gr. bílkovin na kilo hmotnosti, tak bych se toho nebál. Co se týče hydrolyzátu, tak ten zatěžuje zažívací trakt minimálně, je to již natrávený protein, takže toho se nemusíš bát vůbec.
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist