Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Suplementace - vitamíny a jiné
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
rafa24

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 13:46


Zdravim rozmýšlím o koupi nějakých vitamínů ale nevim jakých na internetu stale studuji ale co clovek to nazor bohuzel jeden rekne ze to skodi druhy zas ze ne atd atd.. Ja hraji tenis zavodne s tim souvisi silove vytrvalostní priprava v posilovne a taky cyklistika intenzivní trenink s 70% kopcovitym terenem cca.1hodina jizdy... zatim papkam MUTANT MASS coz beru jako zaklad dale nekdy gely presne CARBO SNACK NUTREND v prubehu treninku piju mineralku a jim banany a jim pangamin....nekdy pozdeji chci zkusit kreatin spolu s inosinem ale rozmyslim o tom jelikoz ctu ze oba tyto pripravky maji neblahy vliv predevsil na ledviny je na tom neco pravdive?? kazdopadne chci prvni vyresit vitaminy nasel sem toto http://www.lekynainternetu.cz/p/bioaktivni-selen-z inek/
ja mam zatim pouze pangamin nevim jestli navisit C rika se ze to neni dobre treba 500mg je moc tak nevim ..jeste sem uvazoval o multivitaminu ale rika se ze nemivaji dobre slozeni a jelikoz tomu nerozumim tak nevim co koupit nechci vyhazovat penize jak se rika do hajzlu...
rafa24

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 14:22


zapomel jsem jeste na flexit drink nutrend na klouby a gelatine extrifit...myslite ze to ma cenu jako prevence prece jen zatez na klouby to je a prevence je důležita co MYSLITE???
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 14:30


Inosin zadny neblahy vliv na ledviny nema.
Kreatin pri dostatecnem prijmu tekutin taky ne.

Selen a zinek nejsou vitaminy, ale mineraly.

Vitaminu C se da brat i nekolik gramu denne. Pokud mas dost ostatnich vitaminu a horciku, neni problem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
rafa24

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 15:04


a nemohl bys mi poradit ??
beru mutant mass to je asi ok ne??
kloubni vyziva glukosamin chondroitin msm (flexit drink) a želatina je to dobra vec nebo jaky mas na to nazor??
co rikas na ten pripravek v odkazu popř: jake mam brat vitaminy a minerali??
inosin a kreatin si myslim ze maji vliv na edviny negtivni pokud je vysoke davkovani asi inosin muze zpusobit napr: dnu pri vysokem davkovani sem se docet
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 15:34 - Změnil/a: tetsuo


Mutant Mass patri k zahranicni spicce.

Glukosamin, chondroitin a MSM jsou zaklad, neni na nich co zkazit, akorat jde o to, jake je davkovani. Od kazde latky se hodi kolem 1500 mg denne. MSM muze byt klidne vic. Akorat se na to (i nekolik hodin pote) nesmi pit alkohol.

Zelatina - susena zelatina je na prd. Hydrolytovany kolagen je lepsi. Nejlepsi je hydrolyzovany kolagen doplneny dalsimi zdroji proteinu, ktere vyvazi aminokyselinove spektrum a zvysi tim celkovou vyuzitelnost. Kolagen se vyplati prijimat vicekrat behem dne v malych davkach.

Inosin ma standardizovane davkovani: maximum je asi 1500 mg hodinu pred a 1000-1500 mg tesne pred treninkem. Tohle nikdo neprekracuje, protoze neni duvod, cili dna nehrozi. Ucinek je kazdopadne velmi silny.

Kreatin staci uzivat denne 1 g/20 kg hmotnosti, nejlepe nalacno, rozpusteny v ohrate vode. To dela nejmene problemu. Cokoli jineho muze byt problematictejsi.

S vitaminama a mineralama moc neradim (necitim se kompetentni), konkretne se znackami jednotlivych vyrobku, protoze to nemam tak zmapovane.
Zaklad je ale ve zvysenem prijmu zinku a vitaminu rady B, hlavne pyridoxinu a niacinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
rafa24

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 16:05


ok super jen teda pro upresneni mutant si davam pred a po vykonu a mimo treninkovy den davam jednu az dve davky ke svacine podle denni stravy želatina se muze brat dlouhodobe v kuse pokud se nemylim a glukosamin v nejakych intervalech jakych??
inosin tedy pred treninkem 1gram
kreatin jak cyklovat 4tydny brat a 4-6 tydnu vysadit??
vitaminy se ti nedivim jsou velmi diskutabilni uz proto protoze jsou ruzne druhy vyroby ja osobne mam rad pangamin myslim ze je super a je prirodni mozna to nebudu prehanet a koupin jen nejakej multak
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 17:33 - Změnil/a: tetsuo


želatina se muze brat dlouhodobe v kuse pokud se nemylim
Muze. Akorat upozornuju na problem vyuzitelnosti.

inosin tedy pred treninkem 1gram
1-1,5 podle pocitu pri treninku. Lze pridat i tesne pred treninkem. Nutno ozkouset.

kreatin jak cyklovat 4tydny brat a 4-6 tydnu vysadit??
Lze brat dlouhodobe podle systemu, ktery jsem vysvetlil vyse. Velke narazove davky jsou prave problematicke a proto se potom musi vysazovat.

Rozdil mezi prirodnimi a syntetickymi vitaminy neni skoro zadny. Telo je zpracovava uplne stejne. Jde akorat o to, ze v priordnich zdrojich byvaji jeste nejake pomocne latky. Obecne je nejlepsi kombinovat prirodni i synteticke zdroje.
Nikdo nevi, kolik je v pangaminu presne vitaminu a z toho duvodu se hodi vzdy pridat pyridoxin, niacin nebo i panthonenovou kyselinu ci B12 v synteticke forme.
U mineralu jsou nejlepe vyuzitelnou formou organicke vazby (laktaty, citraty, glukonaty). Chelaty by udajne mely byt dobre vyuzitelne, ale potvrzene to neni a jsou podstatne drazsi nez jine formy-


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nufice

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 22:16 - Změnil/a: Nufice


Vítám tě Tetsuo, je fajn, že si se zase objevil.

Koukala jsem, že si lidé na klouby chválí URL. Glukosamin, chondroitin a MSM tam je 3000mg, ale nepíše se kolik je čeho. Nemáte s tím zkušenosti? Ještě k tomu dokoupit ten hydrotylovany kolagen? Nejsem žádný vzpěrač, ale sem tam mi nějaký klouby vrznou, tak nechci aby se to rozvrzalo víc.

Koukala jsem i na vitamíny URL, ale taky se v tom moc nevyznám a zas si nechci připadat jak žrout tablet, tak nevím co by eventuelně bylo lepší upřednostit.

Klouby nebo vitamíny? Nebo je to pro mě zbytečné? Přeci jen jsem holka, nezvedám takové váhy jak vy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Bře 2011 01:17


Jo, mam na Animal Flex od vice lidi pozitivni reference. Oni k tem zakladnim latkam pridavaji jeste mnohe pomocne.

Lide, co netrenuji nejak intenzivne, a stravuji se klasicky "sportovnim zpusobem", je hlavnim zdrojem kolagenu maso.

Vitaminy ve strave muzou casto chybet, takze se vyplati je doplnovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jack34

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2011 22:06


Fitnesu se věnuji již přes 10 let. Na klouby jsem volil tekutou formu (sirup) Flex Code 500ml, který lze běžně zakoupit v lékarně (v Praze, případně přes www.lekarna.cz).
Obsah v 20ml odměrce: (což je děnní příjem).
Glukosamin 1500mg,
Chondroitinsulfát 1500,
MSM 1200mg
Kyselina hyaluronová 90mg

Produkt se tráví bez komplikací, ma extra silné složení a i za cca 849 Kč, je snad nejsilnějším co jsem na trhu našel z hlediska těctho složek pro klouby.
quaero

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 13:42


Jaké vitamíny a minerály jsou tedy základ při posilování? Předpokládám že C a B. A z minerálů zinek? Co berete vy? Link na nějaké konkrétní balení?
rafa24

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 14:40


čau mysli ze pro normalne sportujici jedince to znamena ze nejses na nejake vrcholove urvni staci udelat rocne 2-3 kury nutrendu flexit .neni to nejak extra silne jak tu nekteri kluci pisou ale po nas neprofiky to staci
Akulla

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 21:17


Ja osobne mam velice dobre zkusenosti s temito suplementy. Rano po probuzeni vypiju 5g kreatinu rozmichany v teple vode.
http://obchod.ronnie.cz/s-3641-creapure-creatine.h tml
Dale pak v prubehu dne uziju b komlex s vitaminem c. Tak, ze jednu tabletku rozpulim a vypiju v prubehu dne, To same se zinkem, akorat ho rozdelim na 3 stejne casti.
http://obchod.ronnie.cz/s-1097-b-komplex-c-e.html
http://obchod.ronnie.cz/s-2201-zinc.html
Pul hodiny pred treningem do sebe hodim extrakt zeleneho caje a rhodiolu.
http://obchod.ronnie.cz/s-1317-green-tea.html
http://obchod.ronnie.cz/s-2909-rhodiola-rosea.html
To mi doda trochu vice psychickych i fyzickych sil pri zatezi. V prubehu treningu vypiju cca 800 ml ciste vody. Take jsem uvazoval o nejakem horciku, ale bohuzel jsem ho nenasel v chelatove vazbe Jinak za tu dobu, co tyhle doplnky vyzivy uzivam, tak jsem mene unaveny, citim se zdraveji a celkove dokazi chodit do fitka 6 krat tydne. Pred tim jsem daval maximalne 3 treningy. Je ovsem pravda, ze po dlouhe dobe jsem presel na jiny system a trenuji split, misto fullbody. Je to mozne tim
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 22:22


Take jsem uvazoval o nejakem horciku, ale bohuzel jsem ho nenasel v chelatove vazbe
U chelatovych vazeb vubec neni potvrzene, ze by byly vyuzitelnejsi. Navic nejsou v CR oficialne povolene jako doplnky stravy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Akulla

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 22:37


tetsuo, tomu moc nerozumim, prece vsude pisou, ze chelatova vazba je pro telo ta neprijatelnejsi, ze oxid nema takovou vyuzitelnost a telo z toho hodne procent musi vyloucit a tim padem by mohli trpet vnitrni organy. Proc chelatove mineraly nejsou v CR povolene? Je to snad i nebezpecne? Prave uzivam zinek, viz odkaz, v chelatove vazbe
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 22:51


Ono je mnohem vice vazeb, nez jsou oxidy, ktery maji nizkou vyuzitelnost.

Organicke vazby jsou laktaty, citraty, glukonaty, vsechny jsou dobre a povolene.

Chelaty nejsou povolene, protoze nejsou dobre prozkoumane. (Proc, to si muzes napsat na Statni zemedelskou a potravinarskou inspekci.) Ciste chelaty se dokonce chovaji tak, ze vychytavaji z tela tezke kovy. Cili ani neni moc jasne, jak by pak s navazanymi kovy-mineraly mely byt vyuzitelnejsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Akulla

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 23:04


Tak tam je napsane, ze je to glukonat zinku. Takze je to asi v pohode, jinak jsem si myslel, ze glukonat automaticky znamena chelatovou vazbu. Diky za vysvetleni. Jinak jsem si od te znacky jeste chtel poridit horcik, ale pisou tam, ze se sklada z: oxid hořečnatý a glukonát hořečnatý. Ja mam strach, ze treba v 80% tam bude ten oxid, coz je asi spatne. Je ten horcik tak dulezity, nebo postaci nekdy pit mineralku Magnesium? Popripade bys mohl poradit? Nejaky konkretni vyrobek?
Akulla

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 23:05


http://obchod.ronnie.cz/s-2203-calcium-magnesium.h tml
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 23:27


Neporadim, nevim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
quaero

Člen
# Zasláno: 31 Bře 2011 08:38


Ja osobne mam velice dobre zkusenosti s temito suplementy. Rano po probuzeni vypiju 5g kreatinu rozmichany v teple vode.
http://obchod.ronnie.cz/s-3641-creapure-creatine.h tml
Dale pak v prubehu dne uziju b komlex s vitaminem c. Tak, ze jednu tabletku rozpulim a vypiju v prubehu dne, To same se zinkem, akorat ho rozdelim na 3 stejne casti.
http://obchod.ronnie.cz/s-1097-b-komplex-c-e.html
http://obchod.ronnie.cz/s-2201-zinc.html
Pul hodiny pred treningem do sebe hodim extrakt zeleneho caje a rhodiolu.
http://obchod.ronnie.cz/s-1317-green-tea.html
http://obchod.ronnie.cz/s-2909-rhodiola-rosea.html
To mi doda trochu vice psychickych i fyzickych sil pri zatezi. V prubehu treningu vypiju cca 800 ml ciste vody.


Díky za tipy. Koupím ten B-komlex, zinek už mám. Zelený čaj piju přes den v podstatě furt. Myslím že to bude stačit.
Akulla

Člen
# Zasláno: 31 Bře 2011 14:07


Pozor ale, neni zeleny caj jako zeleny caj. Jestli ho nakupujes v supermarketu, v takovych tech saccich, tak to ma mizerny efekt, jestli chces, abys skutecne neco citil a byl trosicku nakopnuty, musis si sehnat napriklad japonske caje z cajovny. Take jsem o tom uvazoval, ale zatim jsem se k tomu nejak nedostal a uzivam zminovany extrakt. Tady mas odkaz na ruzne druhy, ale levneji to vyjde, kdyz skocis do nejake dobre cajovny v tvem meste, nemusis pak platit postovne ze.
http://eshop.zelenydrak.cz/zelenydrak/eshop/6-1-Ze lene-caje/10-3-Japonsko
quaero

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 22:32


Ten hnus co prodávaj v supermarketech bych do sebe samozřejmě nelil. Kupuju u jednoho turka China Jasmine.
quaero

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2011 13:45 - Změnil/a: quaero


Mutant Mass patri k zahranicni spicce.

Patří ke světové špičce v jakém slova smyslu? Na zahraničních webech jsem o toho o něm zas tolik nenašel.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2011 14:38


Vychazim z toho principu michani. Niceho jineho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Levandule

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2011 08:24


Ahoj, mám dotaz k vitamínu C. Posiluji 3-4x týdně (hodina, někdy více) + mezi tím aerobní aktivita (kolo, squash). Zajímá má nějak suplementovat vitamín C nebo stačí z běžné stravy? Kolik asi tělo potřebuje vitamínu C při této zátěži? Lze teoreticky doplnit vitamín C např. větší paprikou místo tablety vit. C?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2011 11:52


U sportovců je udává kolem 200 mg denně. Vitamín C je ale asi nejkontroverznější vitamín, někdo ho ani za vitamín nepovažuje.

Dávkování se liší i podle toho, jestli jsou vitamíny syntetické nebo přírodní, příp. jak se míchají různé zdroje.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Levandule

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2011 14:29


Pokud je to 200mg, tak to lze bez problémů pokrýt stravou. Nechápu pak některá vlákna na fóru, které řeší suplementaci vitamínu C.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2011 14:36


Protože syntetickej vitamín C (kyselina askorbová) se blbě vstřebává a jde mu to hůř s jídlem. Čili ani klasické jídlo a navrch ovoce nemusí být ideál.
Druhá věc je, že trénink může způsobit spoustu zánětů. Stejně tak řada nemocí (různých horeček a viróz) je povahou a projevem druh zánětu. A protizánětlivé účinky vitaminu C se projevují a někdy jsou i potřebné kolem několika gramů denně.
Takže proto. Neexistuje žádné pevné dávkování céčka, protože tělo má stále jiné potřeby.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
stevegood

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 21:55


Ahoj tetsuo. Co si myslíš o tomhle proteinu? Jde mi hlavně o kvalitu abych z toho neměl žádné zdravotní problémy atd. Nabírám, takže bych to bral například s ovocem ke svačině a po tréninku bych si tam dal glukopur. Co myslíš?

http://obchod.ronnie.cz/s-2195-professional-wpc-80 -sacek-zdarma.html
maacher

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 22:14


Klasicky syrovatkovy protein , kvalitni od provereneho vyrobce. Pokud si ho koupis, chybu neudelas. Chut mene vyrazna oproti usa poteinum.
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist