Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / -hydro + Hmb + Hadcore gainer
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
bentley

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 19:12


Jake je nejlesi davkovani techto tri suplementu po treninku ?
http://obchod.ronnie.cz/s-2719-hardcore-gain-21.ht ml
hthttp://obchod.ronnie.cz/s-20-hmb.html
http://obchod.ronnie.cz/s-2754-hydro-77.html
Dekuji moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 19:30


Kdyz uz bych bral tyhle veci (jakoze nebral), tak:

Nejprv HMB
Ctvrt hodiny na to gainer v davce 1g sacharidu/kg vahy - rozdelit na dva podily po pul hodine
pak 45 minut pauza a vetsi davku Hydra, asi 40 g bilkovin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 19:58


Muzu se zeptat proc byste je nebral?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 09:06


HMB je takova "nadstavba" BCAA pro pokrocile cvicence.

Hydrolyzovana syrovatka je sice o neco rychleji nez syrovatkovy koncentrat, ale ma horsi profil aminokyselin a nema rustove faktory (IGF-1 ad.)

Kdo chce extra rychle aminokyseliny do krve, nepotrebuje hydrolyzat syrovatky, ale idealni jsou krystalicke aminokyseliny. Navic, anabolicke okno na prijem bilkovin je otevrene nekolik hodin, neni kam spechat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Gorgy

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 15:17


Tetsuo prosimtě mam hloupy dotaz proč se přidava do některych gaineru kreatin ma to nějak aspon maly smysl nebo to je jenom aby to vypadalo dobře na obalu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 15:24


Pridava se na zaklade predpokladu, ze sacharidy zvednou inzulin a ten pak lip zpracuje kreatin. Ale ma to ten hacek, ze sacharidy zaroven prekyseluji zaludek, cili velka cast kreatinu se znehodnoti.
Kdyz byl kreatin nekdy v 90. letech uveden na trh, tak se se sacharidama nebral.
Pak nekoho napadla takhle "genialni" myslenka, a kreatin zacal fungovat hur.
Tak se zacaly vymyslet tzv. stabilnejsi formy kreatinu a rozjel se okolo toho novy velky byznys.

Zkratka: zakladni napad michat kreatin a sacharidy je chybny a zbytecny, staci mit dost sacharidu behem dne a kreatin jist nalacno mezi jidly.
Vsechno ostatni je jen komerce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2010 18:49


Dekuji, a jeste jsem se chtel zeptat ohledne splitovych treninku, slysim o nizko frekvencich splitu same dohady a vesmes negativni nazory s tim, ze jsou propagovany magaziny o kulturistice a vysokofrekvencni jsou lepsi pro pokrocilejsi, tak bych se chtel zeptat jestli nahodou nevite o nejakem dobrem ?dekuji
bentley

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2010 22:02


A jeste mam jednu otazku doufam ze priis neotravuji, ale ted jsem si procetl par clanku a rad bych se zeptal jestli nevite jakou ma delku "ucinnosti" v noci tvaroh oproti night proteinum.Uz ted jsem dal dost oenez do suplementum a tak nevim jestli neni vhodnejsi misto dalsiho nakupovani proteinu pouzit tvaroh. dekuji a hezky den.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 09:04


U treninku se rozlisuji tri zakladni faktory: frekvence, objem a intenzita.

Frekvence - pocet treninku tydne, prip. pocitani, kolikrat je cvicena jedna svalova partie
nizkofrekvencni trenink - partie 1x tydne, pocet treninku 3-6 tydne. (spatna varianta - 3 treninky tydne, partie 1x tydne - takhle cvici mraky lidi)
X
Vysokofrekvencni trenink - partie 2-5x tydne, pocet treninku 3-5x tydne (tady je tezke urcit, kdy uz to je spatne, zalezi na dalsich faktorech)


Objem - pocet serii a opakovani.
nizkoobjemovy trenink - 1-2 nebo 3 serie na cvik
vysokoobjeovy trenink - od 6 serii na cvik, bezne 8-10, existuji i treninky na 12-15
mezitim se zjevne nachazi spousta treninku a stredni pocty serii: 4-6

Vysokoobjemove treninky NELZE delat vysokofrekvencne, obvykle jen 3x tydne. (Nicmene jde k tomu prihodit treba jeden nizkoobjemovy den)
Vysoky a nizky objem tu NEZNAMENA velky nebo maly narust hmota. Hmota roste ze vseho.

Intenzita - Pouzivana vaha. Odpocitava se ze 100% - jednoho maximalniho zdvihu na dany cvik na 1 opakovani.
slaba intenzita jsou vahy do 60 % maxima (dela se s nimi 10-15 opak)
stredni intenzita - mezi 65-80 %
vysoka intenzita - nad 80 % (a mene nez 5 opakovani)

NELZE najednou cvicit vzdy s vysokou intenzitou, objemem a frekvenci.
Neco se musi vzdy obetovat, resp. je to musi vyvazovat.
Lze napr. jet dva treninky tydne vysokou intenzitou, ale pak dalsi dva treninky musi mit intenzitu mensi.
Atd.

To, jaky trenink zaradit, vychazi nejvic z toho, jak cvicis PRAVE TED.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 09:06


jakou ma delku "ucinnosti" v noci tvaroh oproti night proteinum
Neni podstatna delka vstrebavani, ale dulezita je vyuzitelnost. Tvaroh ji ma DOST slabou. Jezeni tvarohu na noc je jeden z nejvetsich mytu kulturistiky, specialne v Cesku (v Americe takovou blbost nikdo nedela).

Tvaroh se musi michat s jinymi zdroji - vejce, maso, lusteniny, obiloviny...
Nebo pit VYVAZENE proteinove napoje s prodlouzenym vstrebavanim.Do tech musi byt krome kaseinatu dany i vajecne bilky a pak dalsi suroviny, napr. sojovy izolat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 09:56


Dekuju za odpovedi, a k tomu vysokofrekvencnim nevite o nejakem treninku ktery by byl dobry a byl by nekde vypsany na nejake strance ?
+ o tom tvarohu to jsem nevedel, vedel jsem akorat ze zatezuje organismus, a myslite ze je vhodne brat na noc Matrix (od syntraxu)?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 10:21


Nejlepsi proteiny na noc:

AbsoRetard GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=46

Pharma Blend 6 HR - http://obchod.ronnie.cz/s-2334-pharma-blend-6-hr.h tml

Syntha-6 - http://obchod.ronnie.cz/s-880-syntha-6.html


Dobre:
Matrix - http://obchod.ronnie.cz/s-827-matrix.html

Super Quad - http://www.fitness-produkty.cz/katalog/proteiny/su per-quad.html

Muscle Milk - http://obchod.ronnie.cz/s-2299-muscle-milk.html

MyoFusion - http://www.fitnessworld.cz/proteinovy-pripravek-my ofusion-2-3-kg-1076d
http://obchod.ronnie.cz/s-2627-myofusion.html

Super Quad Protein – http://www.doplnky-vyzivy.cz/inner-armour-super-qu ad-protein-2000g-sacek-vanilka/d-71122/

PVL Mutant Pro – http://www.fitness.cz/proteiny-nad-1500g/pvl-mutan t-pro-s42921802


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 10:24 - Změnil/a: tetsuo


Vysokofrekvencni treninky dela dobre Chad Waterbury

Quattro Dynamo (4x tydne)
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=652

Son-of-a-Bitch Training (4x tydne)
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1088

High Frequency Training (5x tydne)
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=519

Bodybuilding Next Frontier (4-8x tydne)
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=521

Joel Marion: Odhalený růst (5x tydne)
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2622


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 11:08 - Změnil/a: bentley


No tak jsem si projel prvni dva, abych tak nejak rekl na me je to az moc slozite.Dival jsem se i na dalsi clanky a zaujal me asi tak nejak jednoduchy trenink http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=145
Co si o nem myslite ? a chtel bych se zeptat jestli ho lze cvicit 4 krat tydne ? a nebo tenhle trenink se mi taky libi http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=105
dej´kuji za odpoved
Ph1L

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 11:44 - Změnil/a: Ph1L


co je na SOB sloziteho? nebo na quattro dynamu? vzdyt to pochopi snad kazdy kdo si ten clanek precte
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 11:45


Objemova rutina i Push/pull jsou fajn treninky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 11:58 - Změnil/a: Ph1L


tetsuo, chci se zeptat u toho odhaleneho rustu se nejedou navic zadne doplnky? vzdycky jenom ty tri hlavni cviky? a nemas nekde konkretne rozepsany SOB? vsetne cviku poctu atd..? Kdyby jo, tak bys byl moc hodnej kdybys to sem hodil. Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:10


Ne, to je 6 cviku. 3 cviky ve dvou skupinach. 1. skupina se dela vzdycky s jinym poctem serii a opakovani nez druha skupina.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:11


SOB tady nekdy rozepisu. Stejne tak TBT od Waterburyho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:14


SOB tady nekdy rozepisu. Stejne tak TBT od Waterburyho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:15


Ne, to je 6 cviku. 3 cviky ve dvou skupinach. 1. skupina se dela vzdycky s jinym poctem serii a opakovani nez druha skupina.

moje chyba, spatne jsem cetl... myslis ze to TBT bude v blizke dobe? docela by se mi to hodilo.
bentley

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:16


Ph1L : Ja to chapu ale je to na me takovy moc slozity jako ted jsem si docetl Vysokofrekvencni trenink od Waterburyho a taky je to takove preplacane i kdyz ten od Waterburyho se mi libil vice nez quattro dynymo a SOB
Ph1L

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:17


quattro dynamo i sob jsou od waterburyho
bentley

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:23


Ano ja myslim ten Bodybuilding Next Frontier , ze je lepsi alespon podle me nez ty prvni dva
Ph1L

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:24


to se neda rict, co je lepsi ale u budoucnosti kulturistiky se cvici dvoufazove, mas na to cas?
bentley

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:25


tetsuo
Prosim vas jenom v Push and pull treninku jsou vypony v sede a leg press ....neslo by to nejak nahradit ja totiz nemam v posilovne k dispozici legpress
Ph1L

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:26


vypony vsede se daji nahradit vypony ve stoje, a leg-press treba drep,celni drep,hacken drep
bentley

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:34 - Změnil/a: bentley


Dekuju tady je ale problem ze drepy uz v tom dnu jednou mam takze nevim, mam zaradit jiny typ drepu ?me napadlo to nahradit to predkopavanim i kdyz nevim tyhle stroje by asi ten planek pokazili, a take jsem slysel ze vypony ve stoje a v sede to neni to same kazdy pry zabira na jinou cast lytka .
Ph1L

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:37 - Změnil/a: Ph1L


no vzheldem k tomu ze uz tam mas drepy a kdyz je odjedes naplno tak pak muzes dat treba vypady, nebo vystupy na lavici s jč. podle mě, ale tetsuo ti asi poradi lip, tak si pockej


a take jsem slysel ze vypony ve stoje a v sede to neni to same kazdy pry zabira na jinou cast lytka .
to je pravda, ale ono ty vypony vestoje, tam muzes rozne natacet chodidla atak rikam pockej na tetsua ten ti to vysvetli
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2010 12:40


Ano ja myslim ten Bodybuilding Next Frontier , ze je lepsi alespon podle me nez ty prvni dva
Ale je pro pokrocilejsi. Predpoklada, ze pojedes aspon jeden z tech predchozich treninku na 4-5x tydne.

v Push and pull treninku jsou vypony v sede a leg press ....neslo by to nejak nahradit ja totiz nemam v posilovne k dispozici legpress
Vypady - dopredu/dozadu, staticke/dynamicke/v chuzi...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist