Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Tyrosin
Autor Zpráva
Kraken

Člen
# Zasláno: 29 Led 2010 18:04


Dle článku od Johna Berardiho má braní 3g před a po tréninku blahodárný vliv na regeneraci CNS. Má někdo praxi? Popřípadě jak CNS regenerovat jinak? Zřejmý je dostatek spánku a prevence - nepřepálit jí zbytečně. Je ovšem jasné, že s vytrvalejší nervovou by se nechalo lépe trénovat.

http://www.johnberardi.com/articles/reviews/tyrosi ne.htm
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Led 2010 18:21


Tyrosin funguje.
Stejne tak fenylalanin ve forme DLPA.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 29 Led 2010 19:00


Takže teda tyrosin klasicky jak se píše 3g před a po s odstupem od jídla a gainerů a mimo tréninkové dny nic?

Je možné regenerovat nervovou jinak? Díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Led 2010 19:04


Niacin - vitamin B3. Desitky mg denne.
Lecitin - 9 az 20 g denne. a obecne zdrave tuky - orisky, mandle...
Jogurty - obsahuji neurotransmitery.
Hodne spat a nastavit si vstavani az kdyz je dokoncen spankovy cyklus 90 minut. Cykly se behem noci opakuji. Kdyz se vzbudis uprostred cyklu, je jedno, ze jsi spal hodne hodin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 20:43


Tak jsem si sehnal čistý tyrosin (nechá se sehnat doslova za pár korun) a můžu říct, že jsem doopravdy lepší regeneraci CNS subjektivně zaznamenal.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 23:13


Jo, hodne powerlifteru se tim nabudi na trenink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Atik

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 11:43


Kraken
Caf! Po dlhých rokoch cvičím asi pol roka. Patrím k staršej generácii. /48 r/
Cvičením som začal hlavne z dôvodu liečby depresie. Dosť to pomáha, samozrejme beriem aj AD. Práve v tejto súvislosti ma zaujali články o tyrosine. Údajne podporuje tvorbu serotoninu - toho ja mám veľmi málo.
Ak môžeš linkni mi odkaz, kde ten tyrosin kúpim.
Ďakujem:
attik@post.sk
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 13:03


http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Tyro sin&id=127
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Tyro sin&id=128


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Atik

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 09:37


Ďakujem!
MIMO TÉMY:
TETSUO - Existuje nejaké špeciálne doporučenie tréningových a suplementačných metód pre seniorov? Mojim cieľom je ďalšia psychická pohoda a formovanie postavy po vyše 20 - ročnom humplovaní sa a zahnívaní sedením na zadku.
S aktívnym pohybom - plávaním ako doplnkom liečby depresie som začal pred rokom. Z úvodných zaplávaných a smrtelných 200 m som sa dopracoval k 2 km. S činkami som začal pred 6 mesiacmi. Cvičim zhruba zostavu podľa doporučení pre začiatočníkov tu, na portáli. Cítim sa fyzicky i psychicky lepšie, dokonca ma to začalo baviť. Zmenil som celkový životný štýl. Samozrejme s mojim vekom sú spojené starosti s krčnou a driekovou časťou chrbtice. Tomu musím prispôsobovať
resp. vynechávať niektoré cviky. Rast svalového tonusu je "mierne viditeľný" žiaľ spolu s miernym nárastom tuku v oblasti brucha. Nárast sily je evidentný, aj keď pomalý a samozrejme obmedzovaný vekom a stavom kĺbov. Jednoducho váhy by som svalovou silou prekonal, ale musím sa obmedzovať bolestlivosťou kĺbov,
ktoré nechcem zbytočne a nezvratne poraniť.
Ako postupovať, aké riešenie zvoliť? Trpezlivosť?
K akým výsledkom sa môžem dopracovať, nakoľko sa mám uskromňovať?
Načo mám zabudnúť?
Ďakujem
A
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 10:30


Celkove pridat na rehabilitaci.

1) Poridit si foam roller - penovy automasazni valec a denne na nem stravit tak 10 minut

2) Denne delat soustavu cviku na mobilitu kycli a ramen.
viz Youtube.com a zadat "hip mobility" a "shoulder mobility" - vyjede nekolik videi a prohlednout si toho co nejvic

3) Poridit si kloubni vyzivu a uzivat denne

4) K posilovani pridat kardio


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Atik

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 11:34


"Poridit si foam roller - penovy automasazni valec " - nepoznám, skúsim vyhľadať.
Tie cviky skúsim.
Kĺbovú výživu užívam mesiac ANIMAL FLEX. Zatiaľ bez extrémneho účinku.
Neviem či kúpiť ďalšiu dózu, alebo skúsiť niečo iné. - Kedy užívať? V návode
píšu, že sa užíva ráno nalačno. V diskusiách čítam, že pred cvičením. Tak ako?

Kardio - skúsim k plávaniu ešte niečo iné. Snáď to prežijem!

JE TU NIEKTO VO "VYŠŠOM" VEKU?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 12:02


POtreboval bych videt odkaz, co presne v tom Animal Flexu je.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Atik

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 12:09


Sú to denné balíčky zložené z 8 tabletiek a toboliek - dávka ako pre koňa
odkaz je tu:


http://www.homegym.sk/klbova-vyziva-tablety/univer sal-animal-flex-s18281097


Fakticky ľavé plece je o niečo menej bolestlivé, ale nie je to ono.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 12:30


Jo, dobry, ale to jsou vsechno "jenom" latky podporujici rust kloubu a slach. Ale nejsou to stavebni latky.
To je v zasade kolagen - ten je vhodne taky uzivat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Atik

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 16:00


OK zaradím aj kolagén. Vďaka!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 16:33


Hydrolyzat kolagenu. Ne suseny (lyofilizovany) kolagen. A nejlip hydrolyzat michany s jinymi surovinami tak, aby bylo co nejlepsi vyuzitelnost aminokyselin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 16:40


Jde to aby jsem byl v anabolismu a katabolismu zároven?
Příklad: vršek mi roste a nohy se požíraj
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 16:55


Nikdy me to nenapadlo a myslim, ze ne, anabolismus nebo katabolismus jsou obecne stavy v organismu. Proste zasahnou cele telo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 17:11


Jo, taky jsem si myslel. Když se vyplavý ty dotyčný hormony, půjdou všude co celýho krevního oběhu.

Ale dejmetomu jednu ruku bych pořád namáhal nějakou prací(třeba bych mlátil kladivem), souvisí to možná spíš s regenerací ale určitě by ta namáhaná ruka rostla mín ne?
Atik

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2010 10:06


Mimo témy:
U mňa je ľavá strana, plece - ruka bolestlivá a rastie podstatne slabšie, než pravá strana pri tých istých váhach.
U mňa naopak. Nohy sú v raste v celkovom nepomere k rukám. Rastú podstatne rýchlejšie než vrch. Lýtko 45.5 cm, stehno 63cm.
Naopak hrudník je rastovo slabučký 107.5 cm, biceps + triceps iba 37.5.
Ľavá ruka /biceps-triceps/ o 2 cm menej. Katabolizmus mi skôr "požiera?" vžy ten vrch.
Atik

Člen
# Zasláno: 2 Led 2011 12:35


Skúsenosti po 3 týždňoch užívania Scitec TYROSINE

Tyrosin som začal užívať 2 spôsobmi:

1.Pred tréningom 2x1000 mg. Pociťoval som akúsi vačšiu "chuť" a elán k cvičeniu. Prejvilo sa to výraznejšie, keď som cvičil podvečer po príchode z práce, keď už bývam dosť vyčerpaný a znechutený.
Na fyzickú silu priamo nepôsobil - toto som ani neočakával. Nepriamo však na silu pôsobí, nakoľko v stave "nabudenia" ma nútil zvyšovať záťaž.


2. V dňoch keď som necvičil som dával 2x1000mg v období psychickej únavy
okolo 14. až 16. hodiny. Rozhodne nemožno tyrosinu uprieť akýsi vitalizačný
efekt. Tento efekt výrazne pociťujem pri psychickej únave počas netréningového dňa. U mňa pri sklonoch k depresii to rozhodne funguje.

Nedoporučujem užívať na prázdny žalúdok. U mňa spôsoboval miernu bolesť žalúdka.
davyzek

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2013 10:07


Ahoj, chci se zeptat koupil sem si od amixu na psychiku tyrosin a tryptophan jelikož poslední dobou nemám žádnou motivaci, hlavně kvůli dlouhé práci a také už trochu stagnuji. Chci se zeptat, jestli mám používat u těchto dvou doplňků nějaké měsíční cykle? Třeba 2 měsíce ON a 1 měsíc OFF. Díky za odpovědi.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 18 Čvn 2013 13:00


Cykly ani ne, je to spíš o překonání nějaké krize. Dlouhodobě to brát rozhodně nedoporučuju. Tryptofanu je ve většině proteinů velký nadbytek a velké dávky volných AMK blokují transportní cesty jiným aminokyselinám, takže jen opravdu na překonání krize. Hodně často je deprese a stagnace způsobena přetížením CNS, tzn. přetrénováním. Pro některé cvičence bývá šíleným překvapením, že je potřeba jednou za 2-3 měsíce zařadit týden OFF, tzn. jen strečovat, nic nezvedat, nic nehrát atd.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist