Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / BCAA
Autor Zpráva
bentley

Člen
# Zasláno: 6 Led 2010 18:29


Dobry den
Chtel bych se zeptat na vas nazor dybych pouzival po treninku http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html
a pred treninkem
http://obchod.ronnie.cz/s-1585-bcaa-mega-strong-ka psle.html

(delam objemovy trenink chci nabrat svaly, nepotrebuju hubnout takze nejaky ten tuk navic by mi zas tolik nevadil.......)

je tato kombinace vhodna ?jeste bych rad vedel vas nazor vseobecne na BCAA dekuji.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Led 2010 23:09


Je to naprosto v pohode. BCAA je vhodne brat i po treninku, resp. asi 15minut nez si vezmes gainer. Pomahaji totiz zvednout hladinu inzulinu, hormonu, ktery je zodpovedny za zpracovani sacharidu, kterych mas spoustu v gaineru. Ucinne davky BCAA jsou priblizne 2, 5 g v jedne davce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 6 Led 2010 23:28


S dávkami okolo 20g je to blbost? Jsem žil v domnění, že 2,5g je málo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Led 2010 23:48


2, 5 g je postacujici davka na zvyseni hladiny inzulinu a je to to takova zakladni davka na ochranu svalove hmoty.
Lide, co maji nad 90-100 kilo samozrejme berou vic gramu narazove.
Lide, kteri chteji vytezit BCAA naplno, je berou pred kazdym jidlem s vyssi davkou sacharidu obvykle pred snidani, obedem, pred treninkem, po treninku-pred potreninkovym napojem a pred veceri. Celkem 4-5 davek po 2,5-3 g = 10 az 15 g denne. To je ucelne a velmi ucinne. Nicmene taky dost drahe.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 7 Led 2010 09:03


Dávkoval jsem je tedy jinak, ale 20g před tréninkem, 20g po a ještě někdy 20g skoro na noc po tréninku. Možná to bylo způsobeno nevhodným rozložením dávek, ale nic extra to teda nebylo. Spíš nic.

Citlivost na inzulín by měl zvyšovat i taurin a ten stojí pár korun.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2010 09:53


Brani pred treninkem by melo byt zhruba hodinu, naopak pred pitim gaineru asi 15 minut, stejne jako u velkych jidel s velkym mnozstvim sacharidu.

BCAA samozrejme nemuzou nahradit celkove vyvazenou dietu a je otazka, jak vypadal tvuj jidelnicek. Nejde jen o mnozstvi jidla, ale konkretne o jeho skladbu (urcite suroviny v urcitou denni dobu, vzajemne kombinace) a pravidelnost.

Jinak davky 20 g by znamenaly minimalne 20 velkych kapsli, pripadne 40 standardnich pulgramovych, coz mi pripada jako dost velka hromada. Chapu, ze to nekdo spotrebuje behem jednoho dne nejakych 4-5 davkach, ale ne ze davkuje 3x 20 g.

Na noc nejsou BCAA moc dobre, zvysuji mozkovou cinnost, coz by mohlo rusit spanek a ve vysledku omezit rustovy hormon.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 7 Led 2010 12:26


Měl jsem 2,5 kila čistých krystalických BCAA ve formě prášku. Taky pak chutnaly po čertech ošklivě.

Pak jsem dávál i samotný leucin, který má údajně zvýšit syntézu bílkovin. Taky jsem nic extra nepozoroval, ale ono asi ani není co pozorovat a težko porovnat třeba výsledky po půl roce s a bez něj.

Co se týče diety, tak by to asi bylo na jiný topic, ale už delší dobu pozoruji, že to o dietě ani zdaleka tak není, jako o tréninku. To beru z pohledu člověka, co cvičí dejme tomu 5 let a jistý systém ve stravě je pro něj standart. Tam kde není dobrý trénink nepomáhají ani svěcená voda, natož suplementy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Led 2010 15:21


Tak jasne, ze vetsina lidi neumi cvicit. Technicky ani metodicky. Vetsina lidi treba vubec nema periodizaci treninku, nebo nechape, jak se maji nejlepe provadet samotna opakovani. O tom, ze by se starali o celkovou funkcnost treninku nemluve.

Ale s tou stravou jde opravdu hodne hybat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 8 Led 2010 18:29


Hodne lidi celkem vysoke vykonosti rikalo, ze kdyby meli lepsi znalosti o treninku celkove, tak jsou tam kde dnes se sypanim naturalne. Ale to samo neni rec o 1000+ v trojboji, nebo mase na Olympii.

Skoda, ze si nevydal publikaci, bylo by to k tomu . Nebo je alespon nejaka dobre stravitelna literatura, kderou by si mohl doporucit? Mozna by to stalo za nove tema .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Led 2010 20:27


Vetsinu veci tedka ctu v anglictine, objednal jsem si pres net nejaky knizky a postupne to studuju.
Hlavni autori, ktery ctu, jsou:
Christian Thibaudeau
Eric Cressey
Alwyn Cosgrowe
Mark Rippetoe
Chad Waterbury
Dave Tate (a obecne lidi z Elitefts.com)

V cestine je dobra zasoba prekladu na Ironfactor.cz, dobre clanky a preklady ma Ronnie.cz Michal Sirucka, o vyzive jsem se zatim nejvic dozvedel od Petra Novaka na Nutri-Exact.cz (blby je, ze si momentalne svoje know-how dost ceni, takze se musis zaregistrovat pres nakup zbozi v e-shopu). Smysl ma cist veci na Tonus.cz
Jinak jsem zacinal s takovymi velkymi publikacemi Encyklopedie kulturistiky a Suplementy ve vyzive
http://www.abcknihy.sk/Kniha/suplementy-ve-vyzive- 2012809.aspx

Z casopisu na netu ctu nejvic T-Nation.com
Oblibeni autori, krome tech uz jmenovanych - Nick Tumminello, Mike Robertson, Bret Contreas, Scott Abel, Mike Boyle, Charles Poliquin, Paul Chek, Tony Gentilcore, Joe DeFranco, Clay Hyght, John Romaniello, Charles Staley.
Dobry je zabrousit i na jejich osobni stranky, pripadne YouTube kanaly.
Krome T-Nation.com je superstranka DieselCrew.com a Straighttothebar.com

Existuji samozrejme i stranky s lepsimi databazemi cviku, ale malokdy je tam neco uzitecneho o samotnem treninku, rozcvicovani a specialnich technikach.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 29 Led 2010 17:37


Tak jsem si objednal Huge in a Hury od Waterburyho, tak jsem zvědavej a celkem se na ní těším. Jednu knížku už jsem od něj měl.

Každopádně musí být celkem problém odfiltrovat důvěryhodný zdroje a co v praxi doopravdy funguje, protože zrovna třeba kniha, kterou vydává Svět Kulturistiky mi zavání vychálením L-carnitinu a obecně všech doplňků, který kdy byly, ačkoliv jejich přínos v praxi bude nulový.
petrkral

Člen
# Zasláno: 22 Bře 2017 19:41


Na gainery se vykašli, sacharidy máš lepší získvat přirozenou cestou a to formou rýže, brambor, obilovin a podobně. Nebo zkus raději kvalitní CFMko http://www.nutrinoid.cz/syrovatkove-proteiny
Divad

Člen
# Zasláno: 11 Čvc 2017 11:25


Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda mohu kombinovat BCAA 2:1:1(nutrend) s Kreatinem(Creatine Ethyl Ester Malate). A případně prosím o radu, jak kombinovat? Cvičím někdy 5x v týdnu a někdy 3x v týdnu(jak to vyjde-víkendy vynechávám) Děkuji, David


Divad
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist